سردار شیرازی با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها:تهدیدات مقامات آمریکایی علیه ایران ظاهری و بی‌محتوا است.خبرگزاری فارس:
رئیس دفتر فرمانده کل قوا تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را اظهاراتی ظاهری و بدون مبنا و محتوا دانست. 1 دی 90
چگونه است که در رژیم فاشیستی  مذهبی کودتایی با بودن ارتش  وسایر نهادهای کمدی وپوشالی ولی پیوسته حرف و آخر ر ا پاسداران کودتاگر می زنند ؟ طوریکه نه به آسانی دست به کودتا می زنند و رقبا را از صحنه حذف می کنند و دست به سرکوب خونین می زنند و هرکه را دوست داشته باشند دستگیر  می کنند وحکومت نظامی اعلام نشده راتحمیل  کرده اند . همچنین د ارای اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور می باشند که شبانه روز مشغول تخلیه ی انواع و اقسام کالاهای قاچاق همراه با مواد مخدر ومشروبات الکی هستند . سپس آزادانه مواد مخدر را تا درون زندان ها می برند. عجیب تر اینکه هرزمان اراده کنند دست به مانور همایشی و رزمایشی  نظامی  با زائده اش سازمان بسیج می زنند و موشک دور برد آزمایش می نمایند . از سوی دیگر با مخاطب قرار دادن آمریکا  واسراییل کشور های منطقه به خصوص  همسایه ها را تهدید می کنند . همینطور  از طریق سپاه قدس در امور داخلی عراق و افغانستان وسوریه ولبنان  ویمن وبحرین  و از طریق حماس در امور داخلی فلسطین مداخله گری می کنند تام نطقه را هر چه بیشتر ناامن وبی ثبات سازند. طوریکه جنگ 33 و22 روزه با حزب الله لبنان وحماس با اسراییل برپا می کنند. چونکه چنگ بر    تأسیسات هسته ای انداخته اند واهداف  دست یابی به سلاح هسته ای را با جدیت تمام دنبال می کنند ونیاز به دیوارامنیتی برون مرزی دارند تا که به جای درون خانه با دشمن جنگیدن در بیرون خانه بجنگند . آری دفاع از پروژه ی هسته ای وتلاش برای سلاح هسته ای که می کنند موجب  تحریم های اقتصادی شده اند . بدتر اینکه  هرروز که سپری می شود چشم انداز احتمال جنگ وتهاجم نظامی بیگانه به تأسیسات هسته ای بیشتر می شود. با این وجود وزارت نفت وکشور و دفاع وحتی ریاست جمهوریو بازار مکاره موسوم به مجلس و شهرداری تهران هم در اختیارشان می باشد  خلاصه اینکه این ارگان فاشیستی در زمینه ی اقتصادی و سیاسی و اجرایی ونظامی همیشه فرمانده هان  این ارگان فاشیستی کودتایی میدان داری ویکه تازی می کند . در صورتی که هرروز که می گذرد حق وحقوق ومطالبات مردم ایران بیشتر پایمال می شود و نقض مستمر حقوق بشر در ایران بیشتر ادامه می یابد...
 
  
 
 
 
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم اربعین شهدای غدیر آمادگی دفاعی را یکی از مؤلفه‌های موردنظر نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دانست و گفت: ‌این آمادگی دفاعی همیشه در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده و پیش‌گیرنده است.سردار شیرازی آمادگی نیروهای مسلح ایران را در بالاترین سطح توصیف کرد و در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص آخرین تکنولوژی موشکی که شهید طهرانی مقدم به دنبال آن بود، گفت: همانطور که فرمانده محترم سپاه فرمودند این فناوری به نتیجه رسیده که یک توانمندی بسیار بالایی است و در موقع مقرر اعلام خواهد شد.وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص خروج آمریکایی‌ها از عراق اظهار داشت: هرجا دشمن با ناکامی مواجه می‌شود حقانیت نظام اسلامی خودش را نشان داده و هرگاه دشمن در اقدامات خود به نتیجه نرسد به منزله پیروزی ماست.اظهارات مقامات آمریکایی بخصوص وزیر دفاع این کشور و تهدید آنها علیه ایران سؤال دیگری بود که یکی از خبرنگاران از رئیس دفتر فرمانده کل قوا پرسید و وی این اظهارات را ظاهری و بی‌محتوا ارزیابی کرد و گفت:‌عملا وقتی بالاترین مقام آنها می‌خواهد که جاسوسشان به آنها بازگردانده شود، بی‌مبنا بودن اظهاراتشان خودش را نشان می‌دهد، اما اگر ما به تدابیر رهبر معظم انقلاب نگاه کنیم می‌بینیم که تاثیر اظهارات ایشان به حدی است که دشمنان نیز به آن واقف هستند.