گزیده خبرهای 28 آذر90 قسمت- 4
یک نمونه دیگر از ادعای امن بودن کشور جهان مدافع مستضعفان که می خواهد جهان را تغییر دهد واصلاحش کند و مدیریت آن را در اختیار داشته باشد.
انفجار در يك منزل مسكوني در يزد منجر به مرگ يك دختر 6 ساله و سوختگي پدر و برادرش شد.به گزارش ايسنا، مديرعامل سازمان آتش نشاني يزد، در اين باره گفت: در پي تماس فردي با حالت مضطرب و پريشان به سامانه 125 در ساعت 32:8 روز جمعه بيست وپنجم آذر و اعلام خبر وقوع انفجار شديد در يك منزل مسكوني واقع در خيابان كاشاني كاركنان امداد و نجات سازمان آتش نشاني يزد از ايستگاه هاي 1، 2، 5، 6، 7، 8 و 9 به همراه 21 نيروي عملياتي و تجهيزات امداد و نجات و آواربرداري به محل حادثه اعزام شدند.سيدمحمد ميرجليلي افزود:: شدت انفجار به حدي بود كه باعث وارد شدن خسارت كلي و جزئي به دستگاه خودروي سواري پارك شده در كوچه و منازل اطراف شد و همچنين در و پنجره ها به منازل روبرو پرتاب و موجب خساراتي به آنها شد.ميرجليلي علت اين حادثه را نشت گاز شهري در منزل و متعاقب آن ايجاد جرقه در محيط اعلام كرد و به شهروندان توصيه كرد به محض استشمام بوي گاز در محيط، ضمن حفظ خونسردي و بستن شير اصلي گاز، بدون ايجاد الكتريسيته ساكن و قطع و وصل كردن كليدهاي برق، در و پنجره ها را به آرامي باز كرده و با استفاده از حوله نمناك گاز را از محيط به آهستگي خارج و مراتب را با ذكر آدرس دقيق به سامانه 125 اطلاع دهند.
اینهم بخش دیگری از عملکرد مفت خوران وغارتگران دین فروش و عوامفریب مدافع مستضعفان وتهی دستان که قول داده بودند اینان را به حکومت برسانند ولی در عمل هدیه شان برای کار گران محروم وزحمت کش چنین داده اند.
يزد- خبرنگار كيهان:مدير كل پزشكي قانوني استان يزد از افزايش آمار كشته شدگان حادثه انفجار فولاد غدير به 18 نفر خبر داد.علي سليمان پور اظهار داشت: آخرين آمار از كشته شدگان حادثه انفجار غدير كه يكشنبه شب، 21 آذر ماه رخ داد، 14 نفر بود كه اين آمار هم اكنون به 18 نفر رسيده است.وي با بيان افزايش آمار تلفات حادثه كارخانه فولاد غدير يزد به 18 نفر افزود: چهار نفر ديگر از مصدومان به دليل شدت سوختگي در بيمارستان سوانح و سوختگي يزد فوت كردند.سليمان پور خاطرنشان كرد: اين دو نفر نيز در همان روز به پزشكي قانوني ارجاع شدند و پس از انجام مراحل قانوني اجساد آنان تحويل خانواده هايشان شد. گفتني است؛ براثر انفجاري كه در كارخانه فولاد غدير يزد بوقوع پيوست، پنج نفر در همان محل سانحه جان خود را از دست داده و بقيه حادثه ديدگان به بيمارستان منتقل شدند، كه دو نفر از مجروحان نيز به صورت سرپايي مداوا و مرخص شدند؛ اما از آن روز به بعد آمار كشته شدگان به دليل سوختگي بسيار شديد هر روز افزايش يافت و اكنون اين آمار به 16 نفر رسيده است.
چرا گفته نمی شود که اینان محصول چه شرایطی هستند؟ همچنین چرا دانه درشت های مواد مخدر وابسته به نهادهای حکومتی هستند دستگیر نمی شوند؟
رئيس پليس تهران از دستگيري بيش از 300 فروشنده مواد مخدر در طرح امنيت محله محور خبر داد.به گزارش مركز اطلاع رساني ناجا سردار حسين ساجدي نيا اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و بنابر درخواست شهروندان تهراني مرحله ديگري از طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر صبح ديروز آغاز شد.وي ادامه داد: در اين طرح مأموران موفق شدند طي عملياتي غافلگيرانه بيش از 300 نفر از فروشندگان مواد مخدر را كه در پايتخت فعاليت مي كردند شناسايي و دستگير كنند. ضمن اينكه مقاديري مواد مخدر صنعتي، سنتي و آلات و ادوات استعمال مواد از آنها كشف و ضبط شد.رئيس پليس تهران افزود: در اين طرح محلات جرم خيز، محل فعاليت فروشندگان مواد مخدر و تجمع معتادان شناسايي و اين افراد پس از دستگيري به مراجع قضائي و كمپ هاي ترك اعتياد منتقل مي شوند.ساجدي نيا تأكيد كرد: اين طرح چهارمين مرحله از اجراي طرح برخورد با مواد فروشان در راستاي طرح امنيت محله محور است.وي با اشاره به موفقيت هاي به دست آمده توسط پليس پايتخت و ارتقا احساس امنيت شهروندان تهراني گفت: ميزان كشفيات مواد مخدر در تهران در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 71 درصد رشد داشته است
جهت اطلاع
گیر دادن ب حسین نصر حامی مدعیان اصلاح طلبان که گفته می شود  فرزندش ولی نصر الله  مشاور اوباما رئیس جمهور آمریکا در امور ایران می باشد.
* كنفرانس از بلخ تا قونيه به كنفرانس از تهران تا واشنگتن تبديل شد! روز شنبه 26 آذر، سيد حسين نصر در كنفرانس جهاني "از بلخ تا قونيه" در مركز بزرگ دايره المعارف اسلامي بعد از غلامعلي حداد عادل از طريق ويدئو كنفرانس به سخنراني پرداخت. سيد حسين نصر مسئول دفتر فرح پهلوي و مشاور خانواده پهلوي از فراريان بعد از انقلاب به شمار مي‌رود. پدر وي "ولي‌الله خان نصر" از خدمتگزاران انگليس و نوكران فراموشخانه‌ها بود كه در اداي بندگي جمله مشهور زير را در كلاس درس تشريح گفته است: "ايران مثل خزه‌اي است كه به ديوار استخر چسبيده باشد و دولت انگليس به منزله آن ديوار است كه اگر نباشد خزه وجود خارجي ندارد!" پسر سيد حسين نصر "ولي" نيز از اعضاي فراموشخانه‌هاي عصر جديد و مافياي بين‌المللي قدرت و مشاور كاخ سفيد مي‌باشد. نكته قابل تأمل اينكه روزنامه دولتي ايران در گزارشي كه از اين كنفرانس منتشر كرده، تيتر "قلبم هميشه با ايران و مردم ايران است" را از سيد حسين نصر آورده ولي به اين سؤال پاسخ نداده كه قلب عناصر وابسته به دربار شاه چگونه مي‌تواند با مردم ايران باشد؟ آنهم قلب كسي كه 33 سال است براي آمريكا تپيده و ليبرال دموكراسي آمريكا را در نوشته‌هاي خود توجيه كرده است. راستي برگزار كنندگان چنين كنفرانس‌هائي كه بيت المال را صرف مطرح كردن عناصر فراري وابسته به طاغوت مي‌كنند، چه پاسخي براي مردمي كه براي گذران زندگي خود مجبور به فروش كليه خود مي‌شوند، دارند؟ 
پيشنهاد سعودي‌ها براي قطع رابطه مصر با ايران
عجب سفر آخوند طوطی صفت وزیر بد نام اطلاعات به عربستان سعودی کارساز ومؤثر بوده است . چونکه اکنون این چنین بخشی از دستآورد این سفر نمایان شده است.
سعود فيصل، وزير خارجه عربستان سعودي به مقامات نظامي مصر پيشنهاد داده است كه در ازاي دريافت كمك مالي از عربستان سعودي، زنده كردن رابطه سياسي و ديپلماتيك اين كشور با ايران را فراموش كنند. به گزارش "تابناك"، "حسنين هيكل"، متفكر مصري در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام كرد: در مقطع كنوني، عربستان سعودي، چهار ميليارد دلار به مقامات نظامي مصر و به ويژه به "طنطاوي"، رئيس شوراي عالي نظامي اين كشور پيشنهاد داده است تا آنان با دريافت اين مبلغ، فكر احياي روابط با ايران را از سر خود بيرون كنند، ولي اين پيشنهاد سعودي‌ها به مذاق طنطاوي هم خوش نيامده و آن را رد كرده است. برپايه اين گزارش، طنطاوي در پاسخ به پيشنهاد وزير خارجه گفته است كه مصر روابط خارجي خود را به پول نخواهد فروخت و رابطه مصر با ايران، بنا بر خواست دولت مصر ـ كه از سوي مردم اين كشور برگزيده خواهد شد ـ تنظيم مي‌شود. در روز‌هاي اخير نيز پول‌هاي عربستان سعودي در كويت، باعث شد كه نخست‌وزير سابق اين كشور ـ كه احساسات دوستانه‌اي نسبت به ايران داشت ـ سقوط كند و جاي وي را نخست‌وزيري عربستاني بگيرد
مقامات آمريكاييسركردگان منافقين در روند قانوني تعطيلي اشرف مانع‌تراشي مي‌كنند 
به خدمت گرفتن مأموران اعزامی به آمریکا و وصل شدن به لابی های نفتی مدافع اهداف هسته ای و مخالف تحریم ها که اکنون برای خوشرقصی کردن  رژیم درمانده فاشیستی مذهبی وهمسویی با وزارت بد نام ا طلاعات  و نوری مالکی نخست وزیر مزدور دست  نشانده علیه مجاهدین اشرف موضع گیری کرده است.
مقامات آمريكايي اعلام كردند كه سركردگان مجاهدين خلق در روند قانوني تعطيلي اردوگاه اشرف سنگ‌اندازي مي‌كنند. به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه شوراي ملي ايرانيان مقيم آمريكا، طرفداران منافقين در تبليغات گسترده براي حذف خود از ليست گروه‌هاي تروريستي آمريكا، از تصميم دولت عراق مبني بر بستن اردوگاه اشرف تا پايان ماه جاري بارها استفاده كرده‌اند تا بلكه نام اين گروه از ليست سياه آمريكا خارج شود. در همين راستا دانيل فرايد، مشاور ويژه آمريكا در امور اردوگاه اشرف گفت: سركردگان مجاهدين خلق مانع از اجراي روند قانوني انتقال اعضا و انجام مصاحبه‌هاي انفرادي با ساكنان اردوگاه از سوي سازمان ملل شده‌اند. فرايد خطاب به نمايندگان كنگره آمريكا ابراز داشت كه سران منافقين تنها در صورت انتقال دسته جمعي اين گروه به خارج از عراق، به بسته شدن اردوگاه اشرف تن مي‌دهد. دانيل فرايد ضمن انتقاد از حمايتهاي بعضي اعضاي كنگره آمريكا از قبيل "دانا روراباچر" و تد پو از اين گروه تروريستي گفت:"در آوريل سال 1992 مجاهدين خلق جزء معدود گروههايي بود كه در خاك آمريكا - عليه نمايندگي ايران در سازمان ملل در نيويورك - و به طور همزمان در 13 كشور دست به حملات تروريستي زد
كشته شدن آخرين سرباز آمريكايي در عراق
مگر امکان دارد که کرکره دکان نخ نما شده ی مبارزه با آمریکا  پایین کشیذه وفراموش شود و تا آخرین لحظه خروج شان با اقدامات تروریستی  تلاش برای کشته شدن شان نشود؟
پانا، به نقل از واشنگتن پست: ديويد امانوئل هيكمن آخرين سرباز آمريكايي است كه در عراق جان خود را به واسطه سياست‌هاي حريصانه و جنگ طلبانه كاخ سفيد از دست داد. هيكمن 23 ساله در آخرين روزي كه تمامي سربازان آمريكايي در حال خروج از عراق بودند، در بغداد بر اثر انفجار بمب كنار جاده‌اي كشته شد تا سرنوشت وي پس از هشت سال و هفت ماه و 25 روز از آغاز حمله آمريكا به عراق، مرگ در واپسين روز باشد. بنا به گزارش پنتاگون، وي 4474 سرباز آمريكايي بود كه در عراق كشته شده است و گفته مي‌شود آخرين سرباز نيز باشد چرا كه نيروهاي ارتش آمريكا خاك عراق را ترك كرده‌اند.
نيروهاي "بلحاج" وارد خاك سوريه شدند
چرا این مهرهه مسو با سپاه قدس که در افغانستان دوره دیده اند وارد لیبی شد برای هورا کشید شد .حتی زمانیکه ی هوادارانش شرهنگ قذافی را کشتند وبند انگشتان پسر قافی سیف الاسلام را بریدند تشویق شدند . اما اکنون که وارد خاک سوریه هم پیمان حاکمان ایران شده است شیپور از در گشادش نواخته می شود؟
صفحه عربي "تابناك"، چندي پيش، رسانه‌هاي جهاني خبر دادند كه "عبدالحكيم بلحاج"، از فرماندهان نظامي ليبي ـ‌ كه ماه‌ها به عنوان يكي از اعضاي شبكه تروريستي القاعده در آمريكا در حبس بود ـ با هفتصد جنگجو به مرز سوريه و تركيه رفت و در آنجا آماده نبرد عليه حكومت "بشار اسد" شد. در همين راستا، ديروز شبكه خبري "ABC" اسپانيا مدعي شد كه "بلحاج" و نيروهايش وارد خاك سوريه شده و در منطقه "جبل الزاويه" در شهر "إدلب" مستقر شده‌اند و قرار است عمليات خود عليه حكومت سوريه را از آن نقطه انجام دهند. گفتني است، "بلحاج" به دستور مقامات قطر وارد تركيه شده و اين كشور، امكانات مورد نيازش را برآورده كرده و قرار است كه فرماندهي نيروهاي مخالف سوري را بر عهده بگيرد