گزیده خبرهای 8 دی
با نامنویسی کردن عبای امیری فر  امام جمعه مسجد نهاد ریاست جمهوری تأیید یا رد صلاحیت کردن این آخوند حامی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی از سوی شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح منفور ونا مشروع مسأله سازمی شود.
این چهره نزدیک به مشایی برای ثبت نام در وزارت کشور حضور یافت.
 افکار نیوز: عباس امیری فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری و از نزدیکان مشایی برای ثبت نام در انتخابات مجلس در وزارت کشور حضور سافت.گفتنی است وی چندی پیش بازداشت و مدتی در زندان به سر می برد.حجت‌الاسلام عباس اميري فر كه علاوه بر دبيركلي تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي، دبيري كميسيون فرهنگي دولت و امامت جماعت مسجد سلمان نهاد رياست جمهوري را عهده‌دار است، چند ماه پیش از سوي دادگاه ويژه روحانيت بازداشت شد.
این یکی هم آخوند د یگری است که معلم اخلاق دولت و عضو بازار مکاره است . اینهم جزو  مسأله  سازان می باشد . زیرا که گرین کارت شیطان بزرگ دارد که نه موجب آبرو ریزی که زدن زیرآب ادعای کمدی ضد آمریکایی ولی وقیح منفور ونا مشروع شده است .
حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني اولين نماينده جبهه پايداري براي ثبت نام در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.افکار نیوز: حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني اولين نماينده جبهه پايداري براي ثبت نام در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.آقا تهراني مدتي پيش اعلام كرده بود كه رغبتي براي حضور در انتخابات ندارد.نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفته بود: رغبتي براي حضور در مجلس ندارم چون مي ترسم ؛چون نمايندگي فايده اي جز مسئوليت ندارد.
جهت اطلاع
چراا ین مدعیان معترض نعل وارونه زن اکنون صدای اعتراضی شان بلند شده است تا کنون سکوت کرده بودند ؟چونکه این مورد اول نبوده و آخری هم نمی تواند باشد. مشروط بر اینکه وقتی ادعا می شود که ایران آزاد و آباد ترین کشور جهان است. پس با ید که نشان داده شود این ادعا در عمل چگونه است؟ مهمتر اینکه وقتی تعامل دو نهاد حکومتی مدعی اصول گراا ین چنین است . داشته باشید سر دژخیمان شکنجه گر درون سیاه چال ها با قربانیان در بند واسیر چه می کنند؟بعد از زد و خورد روز سه شنبه رئيس سازمان هدفمندي يارانه‌ها و نماينده فريمان در مجلس شوراي اسلامي، برخي‌ از مسئولين دولتي كه در مجلس حضور داشتند اعلام كردند اگر رفتار نمايندگان با مسئولين دولتي به همين صورت ادامه يابد، ما ديگر در مجلس حضور نخواهيم يافت. به گزارش "جهان نيوز" يكي از نمايندگان با تأييد اين خبر گفت: مسئولين دولتي مي‌گويند كه اين براي چندمين بار است كه رفتار نمايندگان مجلس با دولتي‌ها دور از شأن است. به گفته اين نماينده، مسئولين دولتي با يادآوري درگيري نماينده بروجن با وزير نيرو، گفتند اگر اين رفتارها خاتمه نيابد ما ديگر در مجلس حضور نخواهيم يافت. روز سه شنبه، بعد از درگيري بهروز مرادي رئيس سازمان هدفمندي يارانه‌ها با سيد حسين حسيني نماينده فريمان، مرادي به دستور لاريجاني رئيس مجلس از صحن مجلس اخراج شد
.اختلافات وتضادهای ناشی از جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی کودتایی چنان  بالا زده شده است  که اکنون در ادامه سفرهای استانی ماراتونی رئیس جمهور ساندیس خوران حامی ولی وقیح منفور ونا مشروع  در دیدار با وی حضور می یابند و ضمن تأکید  بیان فقط پیرو ولی وقیح منفور ونامشروع  بودن دست به روشن گری خالی بندی های 6 ساله پاسدار گماشته احمدی نژاد می زنند که باید گفت  اینگونه  آلوده کردن فضای تبلیغاتی به افشاگری جزو پیش در آمد های نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد که معلوم است  هر چه زمان به جلو می رود سمت وسوی این شکاف و اختلافات حاد وتیز تر خواهد شد.
خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از ايلام گزارش داد: در مراسم استقبال از رئيس‌جمهور كه براي چهارمين بار به استان ايلام سفر كرده، عده‌اي از مردم بخش‌هاي شيروان و بدره حضور داشتند كه نوشته‌هائي درخصوص ارتقاء اين بخشها به شهرستان دردست داشتند و شعارهايي در همين زمينه سردادند و احمدي نژاد به آنها قول مساعد داد. همچنين در اين مراسم شعارهائي از قبيل ما فقط مطيع رهبريم و 6 سال گذشت ايلام قهرمان هنوز محروم است، به چشم مي‌خورد.
منافقین وادار به ترک اردوگاه اشرف شدند.خبرگزاری فارس: یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد که بخشی از ساکنان اردوگاه اشرف عراق این محل را ترک می‌کنند.
بدون اشاره به نقش سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد در بغداد و سپاه قدس در تهاجم جنایتکارانه به مجاهدین اشرف گه سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است . اکنون پذیرفته شده است که ارتش نوری مالکی نخست وزیر مزدور و دست نشانده به در 8 آوریل ( 19 فروردین) گذشته، به  مجاهدین  اشرف  حمله کرد و مرتکب قتل 34 مجاهد ومجروح شدن  300  تن دیگر از مجاهدین اشرف شد.
به گزارش فارس، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین شب گذشته (چهارشنبه شب) اعلام کرد که اولین گروه از ساکنان اردوگاه اشرق آماده ترک این محل به سوی محلی جدید هستند که دولت عراق آن را تعیین کرده است.سازمان ملل در این هفته از طرحی خبر داد که بر سر آن با دولت عراق به هماهنگی و توافق رسید و قرار است بر اساس آن ساکنان اشرف به مکان دیگری در بغداد منتقل شوند اما ساکنان اعلام نکرده بودند که حاضرند این کار را بکنند یا خیر.سازمان ملل روز یکشنبه این یادداشت تفاهم را با دولت عراق امضا کرد. بر اساس آن، عراق به انتقال ساکنین اردوگاه اشرف به مکان موقت می‌پردازد تا پس از آن کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان عملیات تعیین وضعیت پناهندگی این افراد در خارج از عراق را مشخص کند.چند روز پیش نیز‌ «نوری المالکی» نخست وزیر عراق از تمدید حضور گروهک تروریستی منافقین در این کشور با هماهنگی سازمان ملل خبر داد.تاکنون هیچ کشوری قبول نکرده است که اعضای گروهک منافقین را که در آستانه اخراج از عراق قرار دارند، در خاک خود بپذیرد.هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا با خوشحالی از این اقدام سازمان ملل از آن استقبال کرد و آن را پیشرفتی مهم در خصوص این مسئله دانسته بود.اردوگاه اشرق در فاصله ۶۵ کیلومتری بغداد واقع شده است و تقریبا 3 هزار و 400 نفر جمعیت در خود دارد. ناظران سیاسی آینده مبهمی برای این اردوگاه و ساکنان آن پیش‌بینی کرده‌اند. بغداد تاکنون بارها اعلام کرده است که دیگر نمی‌خواهد این گروهک را در خاک خود بپذیرد.از سال 2003 و پس از اشغال عراق توسط آمریکا، نیروهای آمریکایی حفظ امنیت این اردوگاه را بر عهده گرفتند اما پس از سال 2009 نیروهای عراقی این مسئولیت را بر عهده گرفتند.در آوریل (فروردین) گذشته، ارتش عراق با حمله به اردوگاه اشرف 34 نفر از آنها را کشت و بیش از 300 نفر دیگر را مجروح کرد.بر اساس اسناد و مدارک، در دوران حکومت رژیم بعث بر عراق، منافقین عملیات‌هایی تروریستی علیه مردم عراق انجام داده‌اند.
انتقال اولين گروه از اعضاي گروهك تروريستي منافقين به كمپ "ليبرتي"
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی برای اینکه نشان دهد که چه میزان حکومتی وغیر مستقل می باشد. بنابراین خبر دیکته شده با ادبیات خاص حوزوی – پاسداری – زندان اوینی علیه ی مجاهدین اشرف را بازتاب داده است . مشرئوط براینکه دشمنی هیستریک با مجاهدین اشرف هم نمایش داده است.
عمليات انتقال اولين گروه از اعضاي گروهك تروريستي منافقين با حضور هياتي از سازمان ملل انجام شد. به گزارش "ايسنا" عدي الخدران، فرماندار شهر الخالص عراق در گفت‌وگو با خبرگزاري سومريه نيوز بيان كرد: هياتي از سازمان ملل روز سه‌شنبه به منظور نظارت بر روند انتقال اعضاي گروهك منافقين وارد كمپ اشرف در استان ديالي عراق شدوي ادامه داد: در راستاي امضاي تفاهم‌نامه مشترك ميان دولت مركزي عراق و سازمان ملل مبني بر انتقال اعضاي گروهك منافقين از كمپ اشرف به كمپ ليبرتي در نزديكي فرودگاه بين‌المللي بغداد، اين هيات وارد كمپ اشرف شد. الخدران افزود: هياتي از رسانه‌هاي گروهي و نيروهاي امنيتي نيز نيروهاي سازمان ملل را همراهي كردند و به دنبال آن عمليات انتقال نزديك به 400 تن از اعضاي گروهك در بعدازظهر روز سه‌شنبه انجام شد. وي بيان كرد: در راستاي فراهم كردن مقدمات اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از خاك عراق، تعداد 326 تن از اعضاي اين گروهك به پايگاه آمريكايي ليبرتي در نزديكي فرودگاه بين‌المللي بغداد منتقل مي‌شوند. الخدران در ادامه از دولت عراق خواست تا زمين‌هاي پادگان اشرف را به صاحبان قانوني آن بازگرداند.