نماز جمعه اين هفته تهران به امامت آيت الله سيداحمد خاتمي اقامه مي شود
مشخص است که این آخوند شکم گنده ودهان گشاد حراف وهتاک  که امام جمعه موقت تهران است و بلندگوی ولی وقیح منفور ونا مشروع و مدافع پاسداران کودتا گر است  می خواهد با عربده کشی علیه ی آمریکا و غرب به مناسب 9 دی روضه مبسوط علیه ی رقبا و معترضان ناراضی ومدافع ساندیس خوران گرد آوری شده در 9 دی 88 بخواند وچپ و راست گریز بزند وچرند گویی علیه ی رقبای مدعی اصلاح طلب کند که بیش از 10 ماه است دو تا از رهبران شان در حصر خانگی بسر می برند.روابط عمومي ستاد نماز جمعه تهران اعلام كرد: نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته تهران به امامت آيت الله سيداحمد خاتمي اقامه خواهد شد.در اين مراسم كه از ساعت 50/10 با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد در دانشگاه تهران آغاز مي گردد، محمدحسين صفارهرندي، به مناسبت «9 دي، روز بصيرت و روز تجديد ميثاق امت با ولايت» پيش از خطبه ها سخنراني مي كند.همچنين سعيد حداديان به مناسبت ايام ماه صفر و رحلت جانسوز حضرت رقيه(س) به نوحه خواني مي پردازد
آخر در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان  است  آنقدر آزادی برای احزاب وجریان سیاسی وجود دارد که باید به دلیل امنیتی وعدم شناسایی و رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح منفور ونامشروع  نامزدان با مخفی کردن هویت شان بطور پنهانی وناشناس ماندن  نامنویسی کنند . آیا چنین رژیم فاشیستی مذهبی مشروعیت دارد و باید د ر چنین نمایش خیمه شب بازی شرکت نمود یاا ینکه تحریمش کرد .چونکه این بازار مکاره ای مشخص است که هرگز نه نماینده مردم ونه پاسخگوی مطالبان شان ونه مدافع منافع شان می باشد؟
اقدام اصلاح طلبان براي حركت چراغ خاموش و دعوت از مهره هاي خاكستري فاقد هويت سياسي شناخته شده سياسي، عمل به توصيه 4 سال پيش سخنگوي كارگزاران است.مزيت اين شيوه از نگاه طراحان آن اين است كه اگر فرد نامزد راي نياورد، لطمه حيثيتي آن متوجه اصلاح طلبان نمي شود، همان طور كه 4 سال پيش، خاتمي وسوسه شد تا پاي فهرست موسوم به ياران خاتمي را امضا كند اما از آن فهرست 30 نفره د رتهران صرفاً يك نفر (عليرضا محجوب) آن هم به اعتبار فعاليت هاي كارگري به مجلس رفت و 29 نفر باقي مانده ناكام ماندند. اين اتفاق ضربه حيثيتي سنگيني براي شخص خاتمي بود.در اين ميان حسين مرعشي آذر ماه سال 86 و در آستانه انتخابات مجلس هشتم توصيه اي كرده بود كه ظاهراً به عنوان يكي از راهكارهاي اصلاح طلبان در برخي شهرها مورد توجه قرار گرفته است.مرعشي در جمع اعضاي كارگزاران استان گيلان خواستار امتناع از معرفي نامزدهاي شناخته شده سياسي و حزبي شده و گفته بود: «مطلقاً در انتخابات مجلس هشتم نمي توان براساس موج سياسي به موفقيت رسيد. حتي كانديداتوري آقاي خاتمي هم موج ايجاد نمي كند و اينكه ليستي مشترك با امضاي خاتمي، هاشمي و كروبي هم منتشر شود بازهم موفق نخواهيم شد و موج درست نمي شود... انتخابات مجلس هشتم جاي بازسازي احزاب نيست. بايد به سراغ شخصيت هايي برويم كه خودشان راي دارند. در استان دنبال كادرهاي سياسي نباشيد وگرنه 10درصد آرا را هم به دست نمي آوريداين شيوه البته شبيه شيوه همان تيرانداز حرفه اي است كه ابتدا تير را مي انداخت و هر جا كه اصابت مي كرد، دور آن دايره اي مي كشيد و مي گفت زدم وسط هدف.
رفيق شفيق شهرام به نيابت از بي بي سي آمد(خبر ويژه)
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد که نامزد شدن در دستگاه اطلاعاتی وامنیتی و شرکت برای  آزمون  بازجویی ودفاع از اتهامات وارده می با شد. بازهم سئوال است که چرا باید در چنین آزمون دستگاه اطلاعاتی و امنیتی شرکت کرد و بر اساس تجربه ی 33 ساله چگونه می تواند علیه ی مردم ومنافع کشور نباشد؟
رفيق شفيق شهرام جزايري و نماينده ويژه بي بي سي در نشريات زنجيره اي براي نامزدي انتخابات ثبت نام كرد. «الف-ح» خود را اصلاح طلب جا مي زند. وي جزو آن دسته از نمايندگان مجلس ششم بود كه با شهرام جزايري زد و بند داشت و در يك قلم 170 ميليون تومان از او پول گرفته بود. روزنامه زنجيره اي تحت مديريت نامبرده تاكنون چندين بار به خاطر تخلفات عديده امنيتي، سياسي و فرهنگي توقيف شده است. اما شيرين كاري معروف روزنامه وي انتشار دقيق توليدات سايت بي بي سي آن هم تحت عنوان تحليل ها و گزارش هاي توليدي براي مدتي طولاني بود كه پس از لو رفتن، متوقف شد هر چند كه پيروي از سياست هاي رسانه اي دولت انگليس در نشريه مذكور تداوم پيدا كرد.تعداد معتنابهي از همكاران آقاي «ح» جزو عناصر افراطي نفوذي در مطبوعات بودند كه پس از لو رفتن نقش هاي خود از كشور گريختند و اكنون با رسانه هايي نظير بي بي سي فارسي و راديو زمانه و روز آن لاين و... همكاري مي كنند. شيرين كاري ديگر روزنامه آقاي «ح» هنگامي لو رفت كه وي چند همكار روزنامه را اخراج كردند. اخراجي هاي روزنامه بعد از آن فاش كردند كه از يكي از ادارات شهري پول گرفته و به نام گزارش، رپرتاژهاي تبليغاتي در صفحات اجتماعي چاپ مي كردند. معلوم نيست در حالي كه بي بي سي ظاهرا دعوت به تحريم انتخابات مجلس مي كند، كارگزاران آن در ايران براساس چه فرمولي وارد صحنه نامزدي شده است.
ايران... جيزه! (خبر ويژه)
بازهم سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از موضع ضعف قدرت نمایی کرده است و ترس رژیم ضد بشری قرون وسطایی از گزینه ی نظامی را به سبک آن یارو ترسیده که در کوچه باغ زیر آواز می زد تا ترس شان را به پوشاند به نمایش گذاشته است و  ژست موضع ضد وزیر دفاع آمریکایی گرفته و وانمود کرده است که خروج نظامیان آمریکا از موضع ترس وشکست وفضا سازی برای تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای نیست . به خصوص اینکه تمام بلف وخالی بندی های نظامی پاسداران ونیروی دریایی اش رو شده است که چقدر توخالی وبزرگ نمایی می باشد؟
رئيس ستاد مشترك آمريكا دچار سرگيجه مزمن شده است ژنرال مارتين دمپسي چند ماهي است كه به اقتضاي جايگاه نظامي و فشار مافوق هاي سياسي مجبور شده هر از چندگاهي بگويد «همه گزينه ها عليه ايران روي ميز است». وي به تازگي نيز در گفت وگو با رسانه هاي آمريكايي گفته است ما گزينه نظامي را كنار نگذاشته ايم و به آرامي و در خفا هدايت حمله نظامي به ايران را بر عهده داريم.وي همچنين درباره جاسوسي عليه ايران گفته است: اگر پرسش اين است كه آيا ما به طرق مختلف درباره ايران دست به جمع آوري اطلاعات مي زنيم، پاسخ مثبت است. اين بي خردي است كه آمريكا درباره فعاليت هاي كشوري كه آمريكا را دشمن خود مي داند، آگاهي نداشته باشد.با اين حال دمپسي درباره مواجهه نظامي هشدار داد و گفت: اين رويارويي مي تواند يك تراژدي باشد. بزرگ ترين نگراني من از محاسبه اشتباه در تصميم گيري است. محاسبات اشتباه مي توانند ما را به نزاعي سوق دهند كه براي جهان تبديل به يك تراژدي شود.خروج توأم با سرافكندگي از عراق، در دوره رياست ژنرال دمپسي بر ستاد مشترك آمريكا اتفاق افتاد، در حالي كه دست كم 4500 نظامي آمريكايي در عراق كشته شده بودند
خبرگزاري فرانسه اعلام كرد.نقش آفريني فعال ايران براي حل بحران عراق
بادرز کردن اینگونه خبر دیگر شکی باقی نمی ماند که سر نخ اتهامات لیست و ردیف شده ی نخست وزیر نوری مالکی مزدور ودست نشانده ی علیه ی طارق الهاشمی از سوی حاکمان ایران طراحی دیکته شده است تا در صورت شکست اجرای طرح اینگونه بعنوان منجی میانجی وارد معرکه شود و دست به سیاست توبره و آخور خوری بزند و همانگونه که گفته بود خلاء خروج نظامیان آمریکا از عراق را اینگونه موازی با حضور سپاه قدس پر کند و جبهه ی حمایتی از بشار اسد جنایتکار را تقویت نماید.
منابع عراقي گزارش دادند كه جمهوري اسلامي ايران براي حل بحران عراق وارد مذاكره و گفت وگو با مقام هاي اين كشور شده است.خبرگزاري فرانسه در گزارشي به قلم عمار كرم از بغداد نوشت: مقامات رسمي عراق روز سه شنبه اعلام كردند جناح هاي سياسي عراق با ايران درباره بن بست ناشي از حكم بازداشت معاون سني رئيس جمهور اين كشور گفت وگو كردند. به گفته منابع بلندپايه سياسي در بغداد و منطقه خودمختار كردستان عراق كه طارق الهاشمي در آنجا مخفي شده است، اتهامات هاشمي مبني بر اداره يك جوخه مرگ، عراق را در بحران سياسي فرو برده و نمايندگان احزاب اين كشور را به گفتگو بامقامات ارشد در تهران واداشته است.به نوشته اين خبرگزاري، يكي از مقامات نزديك به نوري المالكي نخست وزير عراق كه خواست نامش فاش نشود گفت: «احزاب عراقي با ايران براي ميانجي گري درباره مسئله هاشمي در تماس هستندسه منبع سياسي كردها وابسته به چندين حزب از جمله ائتلاف كردستان نيز اعلام كردند يك هيئت بلندپايه ايراني در روزهاي اخير با مسعود بارزاني رئيس جمهورمنطقه خودمختار كردستان عراق و جلال طالباني رئيس جمهور عراق درباره حكم بازداشت هاشمي گفتگو كرده اند.به نوشته خبرگزاري فرانسه دو روزنامه مستقل كردها آوين و باس گزارش دادند يك هيئت برجسته ايراني از عراق ديدن كرد و اين درخواست را مطرح كرد در همين حال شبكه تلويزيوني سي ان ان از نفوذ معنوي ايران در عراق اظهار نگراني و اعلام كرد كه نفوذ و قدرت ايران در عراق سرعت گرفته است.اين شبكه تلويزيوني با اشاره به همكاري هاي ميان ايران و عراق گفت: در شهر مقدس شيعيان يعني شهر كربلا كه با ماشين حدود يك ساعت از بغداد فاصله دارد، به همان اندازه كه جملات عربي شنيده مي شود، صحبتهايي به زبان فارسي شنيده مي شود و ريال ايران نيز در اين شهر مورد استفاده فراوان قرار مي گيرد.سي ان ان افزود: واقعيت آن است كه آمريكا كارت چنداني براي بازي در ميدان عراق ندارد و نمي تواند مقامات عراقي را در روابطشان با ايران، چندان تحت فشار قرار بدهد.به گفته سي ان ان، اين در حالي است كه در حال حاضر ايران كارتهاي بازي بسياري در عراق دارد كه مي تواند از آن استفاده كند.تريتا پارسي رئيس شوراي ملي ايراني آمريكايي نيز در مصاحبه اي اختصاصي با سي ان ان گفت: آمريكا نگران مناسبات خوب ايران و عراق است