دو گزیده خبر 2 دی 90
سردار همدانی در یادواره شهدای ترور و نفاق.مردم در جنگ نرم از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنند/منافقین آواره شده‌اند.خبرگزاری فارس: سردار حسین همدانی با بیان اینکه دشمن کمین‌های زیادی علیه پسران و دختران ما ایجاد کرده است، گفت: مردم باید بدانند در جنگ نرم باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنند.
چرا این اسدار آدمکش همدانی  اخراج شده از فرماندهی سپاه تهران ودادن جایش به یک پاسدار سرکوبگر تظاهرات پس از کودتای 88 در تهران اکنون دست به عقده گشایی زده است و کینه ورزانه علیه ی مجاهدین اشراف موضع گیری کرده است تا ثابت کند که چقدر پاسداران جنایتکار از حضور  مجاهین دشمن اصلی حاکمان ایران در عراق وحشت دارند . همچمین اعتراف آشکار به سیاست مداخله گری در امور داخلی عراق نماید وهوار بزند که پشت تلاش ترک مجاهدین از عراق پاسداران فاشیستی  کودتاگر و ولی نعمت شان رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشند. مشروط بر اینکه مجاهدین در مصاف مبارزه علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران به جز عراق کجا حضورندارند. معلوم است که مجاهدینی که  مجبور ترک عراق شوند ضمن اینکه قلب مردم عراق را بعنوان پشتیبانی بابا خود دارند  اینان به سایر مجاهدان راه آزادی می پیوندندو پرتوان وپر خروش تر به مبارزه شان تا سرنگونی و استقرار حکومت دمکراتیک در ایران  ادامه می دهند؟ مسخره تر اینکه در رژیم مفت وحرام خوران که از رأس آلوده به فساد است وعنصری سالم  در آن یافت نمی شود .  این پاسدار هفت خط تصویر مار کش و مار قالب کن با نادیده گرفتن خبر آنتنی وعالمگیر شده ی مبلغ 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی که زنجیر وار از اینگونه اختلاس های ریز ودرشت بازتاب داده می شود .ولی وی ولی وقیح گونه خطاب  به پاسداران وبسیجیان  و خانواده های کشته شدگان جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق که شیادانه نعمت الهی نامیده شدبطور وارونه فتوا داده است که مواظب باشید لقمه ی حرام وارد خانه و سفره تان نشود!
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین همدانی در همایش یادواره شهدای ترور و نفاق ناحیه مققاوت بسیج کمیل افزود: ما باید در مراسم شهدا با آنها بیشتر آشنا شویم و بیشتر بشناسیم‌شان. شهدا برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و جانشان را در این راه فدا کردند. شاهدیم که امروز امام (ره) و پیروانش از چه جایگاه و عظمتی برخوردارند و در مقابل صدام و پیروان او و بعثی‌ها به چه ذلتی افتادند. حتی امروز استقلال و شرف کشور عراق زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها لگدمال می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌های امروز جامعه ما لقمه‌های حرام است که اثر بسیار مخربی دارد و خانواده‌ها باید کنترل کنندتا لقمه حرام وارد خانه‌هایشان نشود. وی همچنین با بیان اینکه 17 هزار نفر از شهدای ما به دست گروهک‌ها ترور و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: منافقین امروز در پادگان اشرف محصور،‌ درمانده و آواره شدند و به هر کسی پناه می‌برند. آنها حاضرند برای زنده ماندن دست به هر جنایتی بزنند. همدانی افزود: برخی هم که پشیمان شدند نمی‌توانند بیرون بیایند چون سیم‌های خاردار‌، خندق‌ها و میدان‌های مین مانع خروج آنها می‌شوند و این را خود من در آنجا دیده‌ام. وی در ادامه تصریح کرد: یکی از پیام‌های دفاع مقدس صبر و مقاومت است و امروز هم مردم باید بدانند در جنگ نرم باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنند. وی در پایان سخنانش تاکید کرد: هر گاه جوانان در صحنه باشند ملت پیروز می‌شود و دشمن نیز این سرمایه اصلی نظام را هدف قرار داده است و کمین‌های زیادی علیه پسران و دختران ما ایجاد کرده و باید بدانیم در جنگ نرم هر کسی مجروح شود ننگ خانواده می‌شود. در صورتی که در دفاع مقدس هر کس مجروح می‌شد، افتخار خانواده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت عراق در گفت‌وگو با فارس خبر داد.٦٥ کشتە و ١٩٧زخمی آمار نهایی حملات تروریستی امروز بغداد.خبرگزاری فارس: آمار نهایی سلسلە انفجار های امروز محلەهای شیعە نشین شهر بغداد بە ٦٥ کشتە و دست کم ١٩٧ زخمی رسید.
البته  تعداد کشته ها به 90 و اقدامات تروریستی در بغداد در چند روزه اخیر به 40 فقره اقدامات انفجاری رسیده است . سئوال است که مگر پس از 9 سال که از اشغال نظامی عراق می گذرد و این کشور تبدیل به جولانگاه پاسداران به خصوص سپاه قدس و شبه نظامیان شیعی  وابسته به حاکمان ایران نشده است وخاک عراق را به توبره نکشیده ودست به آدم ربایی و شکنجه و مثله کردن نزدند ومرتکب قتل وگور های جمعی نشده ومخالفان سیاست مداخله گری حاکمان ایران در عراق را تهدید به مرگ نکرده اند . در صورتیکه بطور مستقیم  سپاه قدس خط از سفیرپاسدارهای اعزامی به بغداد گرفته اند ؟ یا اینکه مگر حاکمان ایران آشکاراا علام نکردند که هدف اخراج نظامیان آمریکا  از عراق ومنطقه پر کردن این خلاء می باشد .خوب اکنون نظامیان آمریکا عراق را ترک کردند ودیگر نیستند تا که به دست داشتن این انفجارها متهم شوند چونکه مأموران اطلاعاتی و پاسداری اعزام شده  به عراق در کنار سپاه قدس و پاسدار تروریست حسن دانایی فرد قرار گرفته برای تبدیل کردن  حیاط خلوت عراق به اشغال عراق هستند  دست به این جنایت زده ائند تا رقبای نوری مالکی مزدور دست نشانده را مقصر قلمداد کنند و زمینه بازداشت وحذف شان از صحنه فراهم شود دتا که این کشور هم بطور کامل همسو  وهم پیمان با بشار اسد جنایتکار و ولی وقیح منفور ونا مشروع  شود.
"زیاد طارق" سخنگوی وزارت بهداشت عراق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بغداد، آمار نهایی سلسلە انفجار های امروز محلەهای شیعە نشین شهر بغداد را ٦٥ کشتە و دست کم ١٩٧ زخمی اعلام کرد.وی افزود: آمار نهایی انفجارهای امروز بغداد کە از بیمارستانهای مختلف این شهر جمع آوری شدە است ، ٦٥ کشتە و ١٩٧ زخمی است.از سوی دیگر سرلشکر "قاسم عطا" فرماندە عملیات نظامی بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد اعلام کرد: صبح امروز بر اثر ٨ انفجار خودرو و بمب‌های کنترل شدە در مناطق عمدتا شیعە نشین بغداد، دهها نفر کشته و زخمی شده‌اند.وی افزود: گروهای تروریستی امروز محلەهای "علاوی" ، "کرادە" ، " وسط شرق" ، "العزمیە" ، "شعب" ، "شعلە" ، "عامل" ، "باب المعظم" ، "الامین " ، "الوزیریة" را در پایتخت عراق مورد حملە قرار دادند.بە گفتە فرماندە عملیات نظامی بغداد ، انفجار بمب و خودروهای بمب گذاری شدە در ٩ نقطە بغداد گزارش شدە است.نیروهای امنیتی تحقیقات خود دربارە عوامل این حملات تروریستی را آغاز کردە و در برخی مناطق از جملە اطراف هتل فلسطین مقررات منع رفت و آمد را اجرا کردەاند.هنوز هیچ طرفی مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته است اما نائب رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، انفجارهای امروز شهر بغداد و کشتار شیعیان عراق را بە شدت محکوم و آن را عملی غیر اسلامی برای ایجاد تفرقە در میان مردم عراق دانست