گزیده خبرهای 4 دی 90 قسمت -5
حجت الاسلام و المسلمین غرویان در گفتگو با فرارو.جریان انحرافی کاری از پیش نخواهد برد
با نامنویسی نامزدان خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم سمت و سوی جنگ قدرت وثروت هم حاد شده است. آنگونه حامیان مدعیان اصول گرایی کودتایی دیروز پس از شقه شدن اکنون مقابل هم  صف آرایی نموده اند . طوریکه دو آخوند متحجر و شاگرد آخوند تمساح  غرویان و آخوند هفت خط پالان ساییده فرصت طلب بند باز شجونی عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه نه روی از حمایت باند پاسدار گماشته احمدی بر داشته اند که علیه اش قیام کرده اند . البته در این س دعواهای باندی معلوم است که تاختن به رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب از قلم نمی افتد.
فرارو- امروز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس نهم آغاز شده و تا ده روز ادامه خواهد داشت. این در حالی است که حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات در سایه‌ای از ابهام است و اصولگرایان با تمام توان در صحنه تعیین نمایندگان خانه ملت حضور خواهند داشت یک عضو برجسته حوزه علمیه معتقد است که انتخابات با حضور اکثریت مردم برگزار خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین غرویان در گفتگو با فرارو تاکید کرد که احساس تکلیف دینی و شرعی مردم مهمترین عامل شرکت پرشور مردم در انتخابات خواهد بود. وی در پاسخ به اینکه با توجه به تغییر گفتمان جریان انحرافی و اخذ برخی عناصر گفتمان اصلاح‌طلبی آیا احتمال جذب آرا اصلاح‌طلبان توسط این جریان وجود دارد، گفت: «به هر حال هر احتمالی در صحنه انتخابات به ذهن می‌آید ولی من فکر می‌کنم جریان انحرافی نخواهد توانست کاری از پیش ببرد غرویان در پایان گفت: «چون نخبگان ممکلت، علما، بزرگان و مراجع همه با هم متحد و در جناح اصولگرایی هستند و مردم هم از نخبگان سیاسی، علما، مراجع و رجال سیاسی اصولگرا تبعیت و حرف شنوی دارند، اگر چه جریان انحرافی تلاش خود را خواهد کرد، اما به نظر من نخواهد توانست موفقیت چندانی به دست بیاوردنظرات بازديدکنندگان"بيشتر مردم کشور ما مسلمان هستند. اينکه هر کسي خلاف نظر ما را داشت به انحرافي بودن، عامل بيگانه بودن و غيره متهم کنيم نشان ضعف ماست. بخاطر همين هم هست که تعدد احزاب در کشور ما بسيار کم است. بهر حال هر کسي نظري دارد شايد نظر ما اشتباه باشد. حضرت رسول ميفرمايند: اختلاف امتي رحمه يعني اختلاف امت من رحمت است. مسلما منظور آن بزرگوار اين نبوده که دشمني و نزاع و دروغ پراکني و تخريب شخصيت باشد بلکه احترام به نظرات مخالف ميباشد. چيزي که ما هنوز در ابتداي آن هستيم.شما با اين لحن صحبت تبليغ اصولگرايان ميكنيد-عدم شركت اصلاح طلبان يعني حركت جريان انقلاب ،نظام و حكومت به ناكجا آباد.با سلام انشاالله بلایی که به اصطلاح اصولگرایان سر اصلاح طلبان اوردند چندیم مرتبه بدترش را انحرافیون سر اصولگرایان خواهند اورد!! ما همگی به دکتر و مشایی رای می دیم. زنده باد مشایی
جعفر شجونی در گفتگو با فرارو:آمریکا که هیچ غلطی نتوانست بکند چه به برسد به جریان فتنه و انحرافی
فرارو- عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم انتظار دارند اصولگریان رای بیاورند و اصلاح طلبان و جریان انحرافی هم جایگاهی در انتخاب مردم نخواهد داشت گفت: آمریکا که هیچ غلطی نتوانست بکند چه به برسد به جریان فتنه و انحرافی. جعفر شجونی دبیرکل جامعه وعاظ تهران در گفتگو با فرارو ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه فضای انتخابات مجلس به هیچ وجه سرد نیست گفت: این فضا کم کم گرم خواهد شد بالاخره آب هم که بگذارید برای گرم شدن به یکبار که گرم نمی‌شود کم کم این آب گرم خواهد شد فضای انتخابات مجلس هم به همین شکل خواهد بود و نباید زیاد عجله کرد. اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با خیانت‌های خود به نظام پارلمانتاریستی ضربه زدند و به این ترتیب به دنبال این بودند و هستند که مردم را نسبت به انتخابات بدبین کنند از همین رو آن‌ها هستند که می‌خواهند القا کنند فضای انتخاباتی سرد است.. عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه درباره عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: این‌ها رفوزه شده‌اند و آحاد ملت دیگر همراه آن‌ها نیست چرا که اصلاح طلبان به نظام و انقلاب خیانت کردند و آرمان‌های امام راحل را زیر پا گذاشتند، اصلا این‌ها دیگر رای ندارند چون از قبل بازنده هستند و چون می‌دانند پیروز نمی‌شوند می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنند. جریاناتی سازمان یافته با توزیع پول در برخی از شهرستان‌ها کار خود را برای انتخابات آغاز کرده‌اند گفت: یکی از خطاهای دولت احمدی‌نژاد بیرون زدن جریان انحرافی از کنار رییس جمهور و دولت بود که اکنون نیز بار دیگر انحرافات خود را با توزیع پول در استان‌ها و شهرستان‌ها نشان داده است. 
رسالت: اختلافات شدید بین خاتمی و هاشمی
سیاست همشگی سربازجوی سابق محمد کاظم انبار لویی که اینگونه تلاش کرده است همیشه راه نفوذ وقدرت مانور برای باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه باز شود .چون که اینان در 33 سال گذشته ثابت کرده اند عجیب  استعداد وحرفه وتخصصی دارند تا که  سر شان را  توی همه آخورها برای مفت خوری و غارتگری فرو ببرند.
روزنامه رسالت نوشت:اختلافات شدیدی که میان خاتمی و هاشمی رفسنجانی وجود دارد، این گمانه را تقویت کرده که اصلاح طلبان با دو لیست در انتخابات مجلس شرکت کنندخاتمی علی رغم مذاکرات تلفنی و حضوری دو تن از وزرای کابینه اش، حاضر نشد به مراسم ختم داماد خانواده هاشمی رفسنجانی برود. هاشمی هم در مراسم ختم داماد خانواده خاتمی شرکت نکرد
دومین روز از ثبت‌نام برای رقابت بزرگ/1آغاز دومین روز ثبت نام از داوطلبین نامزدی مجلس در 207 حوزه اصلی و 31 ستاد انتخابات.خبرگزاری فارس: از دقایقی قبل دومین روز ثبت نام از داوطلبین نامزدی مجلس در 207 حوزه اصلی و 31 ستاد انتخابات در سراسر کشور آغاز شد.
قبلاً اعلام شده بود ک نانویسی برای نامزدان نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند از 3 تا 6 دی می باشد . اما بدلیل کسادی وعدم استقبال مدت کشدار شده است و 3 روز زمان ثبت نام داوطلبین اضافه شده است . همین کشدار شدن زمان نامنویسی نشان از کسادی یا عدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی وزدن زیرآب مانور دادن تبلیغاتی محور 9 دی است که مربوط به گرد همآیی اراذل اوباشان وساندیس خوران ولباس شخصی های سرکوبگر است . البته این کسادی وعدم استقبال که بیان کننده فضای حاکم بر جامعه می باشد آن روی سکه پیش مقدمه تدارک و آماده سازی آرای قلابی سازی می باشد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، دومین روز از ثبت داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز گذشته آغاز شده، دقایقی پیش در 207 حوزه اصلی و 31 ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرد.به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور روز گذشته 254 نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند که از بین 245 نفر آقا و 9 نفر دیگر خانم بودند.همچنین جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که تکمیل پرسشنامه اینترنتی توسط نامزدهای انتخابات به منزله ثبت‌نام قطعی آنان نیست.
مشخص نیست که جریان مدعی اصلاح طلب که قبولش ندارند .برای چه اینقدر سخنگو ونماینده موافق ومخالف دارد؟ همچنین چگونه است برخی که معتاد قدرت و حفظ صندلی  سرخ بازار مکاره هستند تا رخساره زردشان را به پوشاندد رست مقابل آنانی که حضور در نمای خیمه شب بازی را تحریم نمودند .چون دیگر حاضر نمی باشند برایب ار دیگر آزموده وفوزه شده را با بهای سنگین چوب وپیاز خوردن همچون کودتی 22 خرداد 88 را تجربه وتکرار کنند .اما برخی مدعی لیست مشترک حضور برای هیزم گرم کردن آتش  تنور این نمایش خیمه بازی شوند.
ذوالنور در مناظره با کواکبیان ـ1:اصلاح‌طلبان یک درصد هم احتمال پیروزی نمی‌دهند.خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان اگر یک درصد هم شانس پیروزی برای خود قائل بودند با قدرت در انتخابات ظاهر می‌شدند.
کواکبیان در مناظره با ذوالنور:اصلاح طلبان لیست مشترک می‌دهند.خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان در مجلس با بیان اینکه بین اصلاح‌طلبان در آمدن یا نیامدن اختلاف است، گفت: ما از همان ابتدا با تحریم انتخابات مخالف بودیم و اگر 150 کاندیدای واجدالشرایط و تایید شده در کشور داشته باشیم لیست مشترک خواهیم داد.