گزیده خبرهای 3 دی90 قسمت -2
نمایندگان ادوار مجلس: شرکت در این انتخابات هیج فایده ای برای ملت ایران ندارد
 بنا بر مقایسه ی این گزارش با گزارش قبلی که متناقض می باشد. باید افزود که مگر برای عاشقان ومعتادن قدرت و ثروت اینگونه نظر دادن اهمیت دارد؟
نوروز : جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی خارج از کشور در باره اینکه: «چرا در انتخابات نهمین دوره مجلس شواری اسلامی نباید شرکت کرد؟» بیانیه ای صادر کردند.رد. در این بیانیه آمده است: با توجه به این ملاحظات جمع ما در همراهی با اعلامیه شماره ۱۸ مهندس موسوی و گفته های مهدی کروبی و شرایط حداقلی سید محمد خاتمی، که کف خواسته های مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود می باشد، و در همگامی با تصمیم «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» و بیانیه های «شورای هماهنگی راه سبز امید» و «زندانیان سیاسی»، اعلام می داریم که شرکت در این انتخابات نمایشی و فرمایشی هیج فایده ای برای ملت ایران از هر جنس و قوم و طبقه و دین و مشی سیاسی و تعلق فکری ندارد و از مردم آزادیخواه و سبزمان می خواهیم که با عدم حضور خود در این انتخابات آن را به عرصه اثبات عدم مشروعیت حاکمان اقتدارگرا تبدیل نمایند. به یاد می آوریم که انگیزه ما در این فراخوان چیزی جز ادای وظیفه و وفاداری به سوگند خود در برابر ملت شریف و بزرگ ایران نیست.
کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی از ۱۱۴ هزار نفر در خوزستان
همانگونه که پیوسته تأکید شده است که رژیم فاشیستی مذهبی از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشد وعنصری سالم و غیر آلوده وجود ندارد . اما فرق در ارقام دزدی ورشوه و اختلاس وکلاهبرداری می باشد . یعنی یک قلم 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی  می شود .از سوی دیگر یک دهم این رقم  کلاهبرداری  از 114 هزار می شود.
خراسان : بر اساس بررسي هاي انجام گرفته توسط يک نهاد مسئول، يکي از مهمترين خواسته هاي مردم خوزستان در سفر هيئت دولت به اين منطقه، پيگيري پرونده اي است که بيش از 114 هزار مالباخته بلاتکليف دارد. اين افراد پول هاي خود را در اختيار گروهي به اصطلاح سرمايه گذار قرار داده بودند که در نهايت مديران شرکت با 300 ميليارد تومان کلاهبرداري، متواري شدند و سرکرده آنها به نام "ع" در خارج از کشور سکونت دارد
.تعداد کشته شدگان بالگرد خاش به ۳ نفر رسید
 پادگان انبارمهمات موشکی با رمانده پاسدار موشکی حسن ترانی مقدم بهوا می رود . سپس در یکی از  تأسیسات هسته ای در اصفهان انفجارر خ داده می شود که تکذیب  می شود. اکنونن یز بالکرد سقوط کرده ومنجر به مرگ 3 نفره شده است .حال چونه قرار است با این وضعیت با آمریکا و اسراییل مبارزه شود ونابود شوند؟
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد کشته های سقوط بالگرد در خاش به ۳ نفر رسید.به گزارش مهر ، رضا عبدی اظهار کرد: تعداد کشته ها سقوط بالگرد در شهرستان خاش به ۳ نفر رسید و اسامی آنها اعلام شد.وی ادامه داد: رامین جدی، بهمن عبدالعلی‌پور، مرتضی بنی‌نجار سه تن از کشته شدگان هستند که امروز بر اثر سقوط بالگرد در شهرستان خاش به کشته شدند.مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جواز دفن به منظور تحویل این کشته شدگان به بستگانشان نیز صادر شده است.
حمله به خبرنگار شبکه ایرانی درصنعا
این خبر که مکمل خبر ربودن 5 متخصص یا مأموران اعزامی به سفارت وکنسول رژیم فاشیستی مذهبی ایران به سوریه است .اثبات گر ادعای وارونه بودن رهبریت جنبش بیداری  اسلامی  منطقه است که از سوی ولی وقیح منفور  و نامشروع و پادو های تبلیغاتچی اش مطرح می شود.
خودرو تیم خبرنگاری شبکه العالم در پایتخت یمن هدف تیراندازی قرار گرفت.خبرنگار شبکه العالم در صنعا گزارش داد، افراد مسلح در منطقه "القیضی" در جنوب صنعا، به سوی خودرو تیم خبرنگاری این شبکه حمله کردند.افراد مسلح همچنین با ضرب و شتم تصویربردار شبکه العالم، دوربین او را گرفتند.
وزیر اطلاعات: اعتراضات روسیه را پیش بینی کردیم ولی به ما پوزخند زدند
آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی که وزیر  بد نام اطلاعات است که ادعای کمدی درست پیش بینی کردن این نهاد است .مشخص نیست چرا نمی گوید چرا پیش بینی نتایج کودتای 22 خرداد اشتباهی از آب در آمد؟ یا اینکه چرا پیش بینی لو رفتن طرح ترور  سفیر  عربستان در واشنگتن وریون 5 متخصص در سوریه وحمله به خبرنگار شبکه در صنعای یمن و خلاصه اوضاع نا بسامان جنایتکار بشار اسد و نوری مالکی مزدور ودست نشانده پس از خروج نظامیان آمریکا از عراق را نکرده است؟ اگر به ادعای این مترسک نباید پوزخند زد پس باید گریه نمود؟
مهر : حیدر مصلحی بعد از ظهر جمعه گفت : عده ای از افراد به دنبال بالا بردن سطح توقع ها، خدشه دار کردن چهره ولایت و امامت و طرح نقشه و توطئه برای نابودی انقلاب اسلامی هستند که بهترین پاسخ به این فتنه ها هوشیاری و بصیرت پذیر ملت اسلامی است.ایران در جنگ اطلاعاتی برتر از دیگر کشورها است.حجت الاسلام مصلحی افزود: امروزه دستگاه اطلاعاتی ایران در وضعیتی قرار دارد که به خوبی می تواند اتفاقات و حوادث منطقه و جهان را پیش بینی کند.وی ادامه داد: در کشور روسیه برخی موضوعات رخ داد که دستگاه اطلاعاتی ایران آن را از قبل پیش بینی کرده بود و زمانی که این موضوع ها را به مقامات روسیه عنوان کردیم با پوزخند جواب ما را دادند ولی بعد از مدتی که آن موضوع ها در کشور روسیه اتفاق افتاد متحیر شدند.