گزیده خبرهای 29 آذر 90
حکم بازداشت معاون رئیس جمهور عراق صادر شد.خبرگزاری فارس: دادگاه عراق عصر امروز حکم بازداشت "طارق الهاشمی" معاون رئیس جمهور عراق را صادر کرد.
فرمان اینگونه اقدامات از ایران صادر می شود .چونکه بر گردان طرح کودتای 22 88 وسرکوب معترضان ناراضی ودر حصر خانگی قرار دادن موسوی و کروبی می باشد.به خصوص اینکه پاسدار تروریست حسن دانایی فرد سفیر رژیم فاشیستی مذهبی در بغداد ادعا کرده است که پس از خروج نظامیان آمریکا از عراق طرح کودتا طرای شده است . البته این پاسدار توضیح نداده است با وجود اینکه همه ارگان های سکوبگر در اختیار نوری مالکی مزدور دست نشانده می باشد کودتا قرار است چگونه شکل گیرد؟
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه عراق عصر روز دوشنبه قرار بازداشت "طارق الهاشمی" معاون رئیس جمهور عراق، به دلیل مشارکت در عملیات تروریستی را صادر کرد.خبرگزاری فرانسه نوشت که یک مقام بلندپایه دادگستری عراق اعلام کرد که کمیته پنج نفره دادگستری عراق عصر امروز حکم بازداشت الهاشمی را بر اساس ماده 4 قانون تروریسم صادر کرد. مسئولان امنیتی عراقی در فرودگاه این کشور عصر دیروز طارق الهاشمی را که قصد داشت با هواپیما به سلیمانیه برود، به دلیل صدور حکم بازداشت 2 تن از همراهانش، متوقف کردند؛ ولی پس از مدتی به او اجازه دادند به سفر خود ادامه دهد.طارق الهاشمی که از سران فهرست العراقیه است، در بیانیه ای با اشاره به دستگیری 3 تن از محافظانش، خواستار آزادی فوری آنها شد.از سوی دیگر پارلمان عراق جلسه بررسی درخواست "نوری مالکی" نخست وزیر عراق برای پس گرفتن رأی اعتماد از معاونش "صالح المطلک" را به تأخیر انداخت.به گفته منابعی در پارلمان عراق، جلسه بررسی پس گرفتن رأی اعتماد المطلک تا اوایل سال آینده میلادی به تأخیر افتاده است.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عراق:هویت زائر شهید ایرانی در انفجار عراق هنوز مشخص نشده است.خبرگزاری فارس: بر اثر یک بمب کنترل شده در مسیر کاروان اتوبوس حامل زائران ایرانی که بعد از ظهر امروز در استان صلاح الدین روی داد، یک زائر ایرانی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.
اکنون که نیروهای نظامی آمریکایی از عراق خارج شده اند . برای چه اینگونه اقدامات  انجاممی شود؟ چونکه مگر غیر از این است که همه عملیات انحاری وانفجاری وتروریستی به حضور نظامیاان آمریکاییان در عراق نسبت داده می شد؟ بهرحال هرچه باشد .پیام این عملیات این است تا که گفته شود مردم عراق خواهان حضور یا مداخله ی گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق نمی باشند
یک منبع آگاه به خبرنگار خبرگزاری فارس در عراق گفت: 2 نفر دیگر در این حادثه زخمی شدند که زائر ایرانی نبوده بلکه شهروند عراقی هستند. بر اساس گزارش‌های دریافتی، زائران ایرانی زخمی شده بلافاصله به بیمارستان شهر تکریت منتقل شدند. تا این لحظه هیچ یک از مقامات رسمی سفارت ایران درباره هویت قربانیان این حمله تروریستی اظهار نظر نکرده‌اند و پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد تاکنون بی نتیجه بود. 
علم الهدی: اعتماد مردم از اصولگرایان قطع شده است
از اول هم اینگونه بوده است ولی با چاشنی تبلیغات  و وارونه جویی های تبلیغاتی وگرد آوری مشتی ساندیس خوران ولباس شخصی وبسیجی  وانمود می شدک ه گویا اینان دارای پایگاه اجتماعی است .اما اکنون آخوند متحجر زن ستیز فرصت طلب پشممالو اعتراف کرده که مردم از باندهای مافیایی کودتایی حاکم فاصله گرفته اند.
به گزارش ایسنا احمد علم‌الهدی ظهر دوشنبه، در دیدار با اعضای ستادی که حکومت از آن با عنوان “بزرگداشت سالروز ۹ دی ماه ۱۳۸۸″ یاد می کند، اظهار داشتیکی از ابعاد ۹ دی ماه، این بود که مسئله فتنه را خاتمه داد، عوامل و جریانهای وابسته به فتنه را رسوا کرد و جریانهای ساکت در مقابله با فتنه را از چشم مردم انداخت. اما این موضوع تنها یک اثر ۹ دی ماه بود. باید بدانیم که ۹ دی زلزله‌ای بود که تنها یک گوشه زلزله فتنه را گرفت.علم‌الهدی در اظهار نظردیگری افزود: نمی‌خواهم بگویم اصولگرایان بدنام شده‌اند، اما اعتماد مردم از جریانها قطع شده است. این موضوع به خاطر این است که مردم دیدند رهبری تنها وارد میدان شده‌اند. جریانهای سیاسی را برای این موضوع می‌خواهیم که در عرصه مبارزه و مقابله وارد میدان بشوند، اگر اینطور نباشد جریان سیاسی می‌خواهیم چه کار!؟
رقابت لاريجاني و احمدي نژاد در ابلاغ قانون زکات
در کدامین زمینه این دو پاسدار با هم اختلاف وسر ستیز ندارند . برای اینکه این اختلاف وتضاد ها ناشی از ادامه ی علنی شده جنگ قدرت وثروت میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی می باشد؟
خراسان : با اينکه ابلاغ قانون زکات که در 8 آبان به تصويب مجلس رسيد، بيش از 50روز به تعويق افتاده بود شنيده شده همان روزي که علي لاريجاني براي ابلاغ آن بر اساس اختيارات رييس مجلس طبق ماده 1 قانون مدني اقدام کرد، محمود احمدي نژاد رييس جمهور نيز آن را به دستگاه هاي ذي ربط ابلاغ کرده است
.آیت‌الله امجد: تا ظلم پابرجاست به وطن باز نخواهم گشت
مشخص است تا زمانی که ولی وقیح منفور ونا مشروع و این رژیم فاشیستی مذهبی  بر سر کار است نه ظلم بر طرف شدنی نمی باشد ، بلکه دامنه ی آن بیشتر می شود .برای اینکه نا مشروع وضد مردمی بودنش آشکار شده است وبرای ننگین خودش می بایست اختناق وسانسور وظلم را بیشتر نماید .
یت الله امجد در واکنش به شایعه بازگشتش به ایران گفت: من به نشانه اعتراض به وضع موجود از ایران خارج شده ام و تا زمانی که ظلم در ایران پابرجاست به ایران بازنخواهم گشت.به گزارش سایت ندای سبز آزادی، او در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری در مالزی گفت: انتشار شایعات در این خصوص نشان دهنده اهمیت و تاثیر خروج از کشور برای جریان حاکم است و امیدوارم که این اعتراض ها موثر واقع شود.آیت الله امجد همچنین شایعات در خصوص سفر به دیگر کشورهای خارجی به غیر از مالزی را تکذیب کرد و گفت: من از زمان خروج از ایران تنها در مالزی اقامت داشته و به کشور دیگری سفر نکرده امپیش از این برخی پایگاه های خبری خبر بازگشت آیت الله امجد به ایران را منتشر کردند. ندای سبز آزادی اما ظهر امروز در خبری اعلام کرد که بازگشت آقای امجد به ایران صحت ندارد. خبرنگار ندای سبز آزادی در این باره با خانواده آقای امجد تماس گرفت که خانواده ایشان اعلام کرد، این خبر صحت ندارد و آیت الله امجد همچنان در مالزی به سر می برد
.ادامه دستگيري مسئولان شهري در برخي مناطق اطراف تهران
مگر در بستر جنگ قدرت وثروت امکان دارد مترادف ضرب وشتم و بازداشت و زندان و اعدام همراه با رشد نرخ تورم وگرانی وفقر وبیکاری و اینگونه تسویه های  باندی مخابره نشود؟
خراسان : در ادامه برخورد دستگاه هاي مسئول با تخلفات نهادهاي شهري در اطراف پايتخت، يکي از اعضاي شوراي شهر يکي از مناطق مهم در غرب استان تهران دستگير شده است. وي در دور دوم و سوم عضو شوراي اسلامي اين شهر بوده و اتهام او نيز اخذ مبالغ مختلف براي کمک به برخي پيمانکاران و استفاده از شرکت هاي نزديکان خود در طرح هاي شهري است.