تجديدي (گفت و شنود)
گفت : آخه این زیادی خورده شکر، می داند بدون حضور سیاهی لشکر
امکان نداره بطور گسترده کرد تقلبات ، تا انتصابات جازده شود انتخابات
میشه مثل داستان آن دانش آموز ، نتیجه امتحانش داد به پدر با تاب وسوز
گفت  یادته پدر سال گذشته داشتم 5 تجدیدی؟پدر گفت آره اما امسال داری چه نویدی؟
پسر گفت بابا امسال دارم یک تجدیدی من ،پدرگفت آفرین، تجدیدی چیست ای عزیر من
پسر گفت شانس آوردم شده ام روسفید ،چون با تقلب  فقط در معدل شدم  تجدید
گفت: يكي از مدعيان اصلاحات گفته است «نظام از اصلاح طلبان عبور كرده و آنها را به انتخابات راه نمي دهد
گفتم: نظام از مدعيان اصلاحات عبور كرده يا آنها با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها ائتلاف كردند و آشكارا به خدمت دشمنان بيروني درآمدند و مسجد آتش زدند و به ساحت امام حسين عليه السلام اهانت كردند و به نفع آمريكا و اسرائيل شعار دادند و به دروغ ادعاي تقلب كردند و... نهايتاً از نظام عبور كرده و به دامان مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس پريدند؟!
گفت: اصلاً مگر همين ها نبودند كه روي شعار جمهوري اسلامي خط كشيدند و پوستر امام(ره) را پاره كردند؟ پس چه انتظاري دارند كه هنوز در حلقه نظام اسلامي تعريف شوند؟
گفتم: دانش آموزي به باباش گفت؛ بابا جون يادته پارسال از 5 تا درس تجديد شده بودم؟ باباش گفت؛ آره، امسال چي؟ گفت؛ امسال فقط از يك درس تجديد شدم. باباش با خوشحالي گفت؛ آفرين! آفرين! حالا از چه درسي تجديد شدي؟ دانش آموز گفت؛ معدل
گفت: سربازجوی رذل شده زحمی  ، این از سر کچل واز صورت پراز پشمی
با بالا انداختن ابرو وخمار کردن چشمی ، با عشوه و ناز خرکی و کردن اخمی
هرچه تلاش میکنه یافت کنه مرهمی ،تا درز گیرد اوضاع آشفته و درهمی
تا تواند این بی ترمز ودنده عقب کنده ، خود تمسخر  کند از برای خنده
چپ و راست به رقیب میده گیر ، عجیب برای شان شده پاچه گیر؟
گفتم : برای چه سربازجوی سر گردان؟این شکنجه گیر تحریف گر زندان
 پارس کنان گشوده پرونده ی رقیب ،بطور سیستماتیک اینان میکنه تعقیب
گفت : چون بخش برون مرز ، خود نامیده شورای امید سبز
تحریم کرده نمایش خیمه شب بازی ،برای همین علیه شان کوک کرده سازی
گفتم : معلومه پس از کودتای 22 خرداد ،ملت علیه دیکتاتور و خامنه ای زد فریاد
گفت مرگ بر ولی وقیح نامشروع رهبر ،آنتنی شد در سراسر جهان این خبر
دیگر نه رهبر، نه رژیم ندارد مشروعیت ، نمایش خیمه شب بازی ندارد اهمیت
چون نمایشی وفرمایشیست وبی اعتبار ،برای چه سربازجو علیه رقیب میزنه هوار؟
گفت : آخه این زیادی خورده شکر، می داند بدون حضور سیاهی لشکر
امکان نداره بطور گسترده کرد تقلبات ، تا انتصابات جازده شود انتخابات
میشه مثل داستان آن دانش آموز ، نتیجه امتحانش داد به پدر با تاب وسوز
گفت  یادته پدر سال گذشته داشتم 5 تجدیدی؟پدر گفت آره اما امسال داری چه نویدی؟
پسر گفت بابا امسال دارم یک تجدیدی من ،پدرگفت آفرین، تجدیدی چیست ای عزیر من
پسر گفت شانس آوردم شده ام روسفید ،چون با تقلب  فقط در معدل شدم  تجدید
.