بعدي (گفت و شنود)
گفتم :  مگرشرکت در نمایش خیمه شب بازی؟نیست از یاد بردن کودتای خرداد باسناریو سازی
مگر گفته نمیشه آزموده را آزمودن خطاست؟شک نیست که حضور در این آزمون نا بجاست
گفت : یارو رفت دکتر گفت چرا کسی من نمی گیره تحویل؟دکتر گفت مریض بعدی ، بدون دادن  هیچ جواب یا تحلیل
گفت: سايت ضدانقلابي بالاترين خطاب به خاتمي نوشته است«شوربختانه بايد باور كنيم و باور كنيد كه جمهوري اسلامي به يك ابرقدرت منطقه اي تبديل شده است».
گفتم: خب! منظورش چيست؟
گفت: خطاب به خاتمي نوشته؛ رژيم ايران، هواپيماي بدون سرنشين و فوق مدرن آمريكا را تصاحب مي كند، در تحولات منطقه حرف اول را مي زند، ماهواره آمريكا را با تكنولوژي ليزري هدف قرار مي دهد، مدير گوگل در CNN به استعداد فوق العاده ايراني ها در جنگ سايبري اعتراف مي كند و...» 
گفتم: بالاخره نگفتي منظورش چيست؟ و چرا اين حرف ها را خطاب به خاتمي زده است؟!
گفت: به خاتمي گفته؛ «خودت قضاوت كن و ببين ما جنبش سبزي ها در كجاي اين معادله قرار داريم كه براي حضور در انتخابات شرط تعيين مي كني؟ مگر نمي بيني كه رژيم به هيچكدام از ما محل نمي گذارد».
گفتم: حيوونكي راست ميگه! يارو رفت به مطب يك روانپزشك و گفت؛ آقاي دكتر! نمي دونم چرا هيچكس به من محل نمي ذاره؟! دكتر نگاهي بهش كرد و به منشي گفت؛ نفر بعدي!
گفت: سرباز جو با دنده عقب گاز داده جلو ،تا نقش مأموریت و ب گردی اش دهد لو
گفتم : چگونه این مردگ فاسد و آلوده؟لبو ی رنده شده خورده به جای فالوده
چراقاطی کرده ونشئه شده و مست؟ برای چه زنگی مست تیغ گرفته بردست؟
چرا در اینترنت کرده  وب گردی؟ علیه ی که برپا کرده خاک و گردی
گفت : این  سربازجوی منفور ،در بدنامی هست بس مشهور
در اینترنت لو داده هست مأمور ، تا علیه  مخالف و منتقد زند زور
گوید فعال شده سربازجوی زندان اوین ،چگونه خبر زده علیه خاتمی در بالاترین؟
تا خطاب به وی داد ه باشداین پیام ، ملت علیه تو وحامیانت کردند قیام
چون رژیم ضدبشریست قدرت برتر ،بآسانی می سوزاندباهم خشک وتر
تازه فرودمیآورد هواپیما جاسوسی ، تابا شیوه تبلیغاتی اطلاعاتی پلیسی
گوید آنگونه  دارد قدرت فوق العاده ،علیه منتقدانش می کند سو استفاده
گفتم : برای چه گیر داده به خاتمی؟ تا اینگونه علیه اش داده باشه پیامی؟
گفت: سربازجوی منفورخبیث و پلید ،خواسته وی و جنبش سبزکند تهدید
تا بطور شفاف  گویند دارند حضور ،وانمود نکنند که  شده اند مجبور
موضع چندگانه اتخاذنکنند در انتصابات ،نگویند نمی خواهندبازشوند عامل تقلبات
گفتم :  مگرشرکت در نمایش خیمه شب بازی؟نیست از یاد بردن کودتای خرداد باسناریو سازی
مگر گفته نمیشه آزموده را آزمودن خطاست؟شک نیست که حضور در این آزمون نا بجاست
گفت : یارو رفت دکتر گفت چرا کسی من نمی گیره تحویل؟دکتر گفت مریض بعدی ، بدون دادن  هیچ جواب یا تحلیل