گزیده خبرهای 6 دی90 قسمت- 4
درگيري مديرعامل سازمان هدفمندي يارانه‌ها با نماينده فريمان .رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها به نماینده مجلس سیلی زد
کدخدای ده که مرغابی بود،  بر سر ده چه رسوایی بود . وقتی ادامه جنگ قدرت وثروت به آن مرحله ی آشتی نا پذیری رسیده است که میان د ولت و اعضای بازار مکاره  به مدل اصول گرایی وگفتمان و تعامل مکتبی دست به کتک کاری وسیلی زدن درون بازار مکاره  زده می شود. آیاا ین رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  مشروعیت دارد وباز هم می بایست در نمایش خیمه شب بازی اش حضور یافت . یا اینکه برای پایان دادن به این شرایط  باید هرگونه شرکت ورأی دادن تحریم گردد؟
ایلنا: بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها در جریان جلسه علنی امروز با سید حسین حسینی نماینده فریمان درگیر شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جلسه علنی امروز هنگامی که نمایندگان بررسی دو فوریت استفساریه ماده ۱۲ قانون هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار خود داشتند، بهروز مرادی رئیس سازمان هفدمندی یارانه‌ها پس از درگیری لفظی با سید حسین حسینی نماینده فریمان به درگیری فیزیکی با وی پرداخت(رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها به نماینده مجلس سیلی زد). علی لاریجانی درحالی که شاهد این رخ داد بود بهروز مرادی را از صحن علنی اخراج کرد و این حادثه در شرایطی روی داد که تجمع بزرگی از نمایندگان در مقابل جایگاه هیات رئیسه شکل گرفته بود و نمایندگان مشغول آرام کردن فضا و جدا کردن طرفین درگیری بودند. گفتنی است رئیس مجلس خطاب به نماینده دولت گفت: وقتی فردی را به مجلس دعوت می‌کنید باید ادب را رعایت کند.شایان ذکر است در طی این حادثه الفاظ نا‌مناسبی میان نماینده دولت و نمایندگان مجلس رد و بدل شد.
اختصاصی فارس جزئیات کامل جلسه دادگاه جاسوس آمریکایی بازداشت شده در ایران.خبرگزاری فارس:نخستین دادگاه رسیدگی به اتهامات امیر میرزایی حکمتی که چندی پیش به اتهام جاسوسی برای آمریکا بازداشت شده بود پیش از ظهر امروز سه شنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
فقط داشته باشید که چه زمانی این  شوی فرمایشی و نمایشی شروع شده است . یعنی درست زمانی که گند ادعای نشاندن هواپیمای جاسوسی بدون سر نشین آمریکایی در آمده است . از سوی دیگر دادگاهی در آریکا حکم صادر کرده است که حاکمان ایران از طریق القاعده در فاجعه ی 11 سپتامبر دست داشته اند . از سوی دیگر  هم زمان با نامنویسی مضحک نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره است که  برای منحرف کردن  اذهان عمومی  این شو از سوی یکی از بد نام ترین  سر دژخیم ها به نام ابوالقاسم صلواتی  شروع شده است  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در کیفرخواست صادره برای امیر میرزایی حکمتی که توسط نماینده دادستان قرائت شد با استناد به گزارشات مدیرکل حقوقی قضایی معاونت جاسوسی وزارت اطلاعات آمده است که حکمتی با هدف نفوذ اطلاعاتی به سیستم اطلاعاتی کشور وارد ایران شده و با بررسی دقیق‌تر مشخص شد که هدف وی متهم سازی ایران به دست داشتن در تروریسم است. در این کیفرخواست همچنین آمده است که متهم از ماه می 2009 میلادی توسط سازمان جاسوسی آمریکا CIA استخدام شده و مأموریت‌هایی را برای جاسوسی در ایران داشته است. در این کیفرخواست با اشاره به اعزام حکمتی به پادگان بگرام افغانستان و دسترسی وی به اسناد سری و سپس اخذ مأموریت برای حضور در ایران و سپس مراجعه به وزارت اطلاعات و برقراری رابطه با کارشناسان این وزارت به عنوان مراحل انجمن مأموریت متهم ، آمده است. اقرار صریح و مقرون به واقع متهم، ارتباط با سازمان سیا و اقدام علیه امنیت کشور بوده  و انگیزه‌های همکاری با سیا محرز است؛ از این رو تقاضای کیفر برای متهم خواستار می‌شود. * دفاعیات متهم * دفاعیات وکیل مدافع* توضیحات قاضی صلواتی* دفاعیه نهایی وکیل
یک میلیون بیوه و 5 میلیون یتیم حاصل تجاوز آمریکا به عراق.خبرگزاری فارس: حمله آمریکا به عراق و اشغال این کشور دست‌کم یک میلیون شهید، یک میلیون بیوه، 5 میلیون یتیم و 5 میلیون آواره در عراق به جا گذاشته است.
چرا گزارشگر خبر گزاری د روغ پرداز پاسداران فارس نمی گوید که قبل از اشغال عراق چگونه تبلیغات ومقدمه چینی علیه صدام حسین شد؟ نقش حاکمان ایران در این مورد چه بود؟ احمد چلبی جاسوس چند جانبه که بود وچه رابطه ای با حاکمان ایران قبل از اشغال نظامی عراق داشت  و پس از اشغال نظامی اش داشته است؟ همچنین آیت الله جک استراو که بود؟ چرا پس از اشغال عراق از لندن به تهران  سفر نمود و با مقامات ایرانی برای تفاهم به اشغال نظامی عراق گفتگو نمود؟ همچنین چرا گفته نمی شود که نقش  سپاه  قدس  در عراق چیست و در باتلاق و بیوه   کردن این زنان و یتیم شدن کودکان عراقیان داشته است ؟ مهمتر اینکه اکنون که نظامیان  آمریکاییان از عراق خارج شدند .عامل بمب گذاری های زنجیره ای به خصوص در منطقه سبز بغداد وکشته ومجروح شدن صد ها نفر بی گناه عراقی کیست؟
به گزارش فارس، پایگاه خبری "العرب اون لاین" در مقاله‌ای به قلم "جمیل السلحوب" به بررسی شرایط کنونی حاکم بر عراق پس از خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق پرداخت.در این مقاله آمده است: چند هفته پیش آمریکایی‌ها سرانجام خاک عراق را ترک کردند و بر پشت خود ویرانه‌ای از عراق برجای گذاشتند. یک میلیون شهید، یک میلیون زن بیوه، 5 میلیون کودک یتیم و 5 میلیون آواره عراقی، حاصل تقریبا 9 سال اشغالگری عراق بود.سلحوب نوشت: آمریکایی‌ها پس از آنکه عراق را به ویرانه‌ای بدل کردند و قدیمی‌ترین تمدن جهان که تمدن بین‌النهرین بود را چپاول کردند، این کشور را ترک کردند و عراقی‌ها را با بیماری‌های مزمن بیشمار، کودکان هیولایی و سرزمینی سوخته بدون داشتن سلاح‌های هسته‌ای تنها گذاشتند و عراق را 100 سال به عقب راندند. آمریکا در حالی از عراق عقب‌نشینی کرد که هیچ پاسخی به دروغ‌هایی که به بهانه آن خاک عراق را اشغال کرده بود و نیز شعار "آزاد سازی" نداشت. این نویسنده عرب نوشت: آمریکا ظاهرا از عراق بیرون رفت اما سیطره‌اش بر منابع نفت عربی را تقویت کرد و با به راه انداختن فریادهای طائفه‌ای و تهدیدهای متعدد مبنی بر تجزیه عراق این کشور را به حال خود رها کرد و مزدوران خود را در مناطق مختلف این کشور حفظ کرد تا همچنان به چپاول این کشور ادامه دهد. گویی که بلعیدن چندین تریلیون دلار از درآمدهای نفتی عراق هنوز آمریکایی‌ها را سیراب نکرده است. در پایان این مقاله آمده است: اما آمریکایی‌ها یک چیز را فراموش کرده‌اند. آنها یک چیز را نمی‌دانند و آن این است که عراق دارای ملتی است که از تمدن و فرهنگ والایی برخوردارند و می‌توانند تمام زخم‌های خود را مداوا کنند و بار دیگر رنج‌ها را پشت سر بگذارند و بار دیگر به جایگاه پیشتازی خود در خاورمیانه بازگردند.
بروجردی، متهم به شرکت در اختلاس 3 هزار میلیاردی، نامزد حضور در انتخابات مجلس نهم شد
چگونه است که این متهم نامنویسی کرده است؟ حال باید منتظر ماند که وزارت کشور و شورای نگهبان دست نشانده در این مورد چه می گویند؟ یعنی رد صلاحیت یا تأیید صلاحیت می شودیا نه؟
خبرگزاری پانا: علاالدین بروجردی با حضور در وزارت کشور نامزد حضور در انتخابات مجلس نهم شد.به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، صبح امروز - سه‌شنبه 6 دی ماه- در چهارمین روز ثبت نام انتخابان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد.(مجسنی اژهای، دادستان کل جمهوری اسلامی چندی پیش گفت که بروجردی در رابطه با اختلاس بزرگ احضار شده است)(
5نفر در شاهرود اعدام شدند
چرا پس از 33 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر  و معتادین کردن هم تعداد قاچاقچیان وهم تعداد آمار معتادان افزایش یافته است؟ ضمن اینکه چرا گفته نمی شود دلیل گرایش به حمل مواد مخدر چیست وچگونه وارد کشور می شود تا که مانع قربانی شدن تعداد بیشماری نشود؟
ایرنا : ۵ متهم به قاچاق مواد مخدر در شاهرود اعدام شدند.  این ۵ نفر اهل گنبد، بجنورد، اسفراین، تهران و هشترود بوده‌اند.