دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 6 دیماه سال 1390
"وکیل تسخیری تصور کرده که  گویا مردم ایران عاری از فهم وشعور وحس بینائی وشنیداری و تجربه هستند ودر 33 سال گذشته نه خبرهای پخش شده  از رسانه های خبری همچون سازمان پشم شیشه و بازتاب داده شده در مطبوعات  راندیده و نخوانده اند و یا خود در خیابان ها شاهد صحنه های شلاق و دار زدن  وسنگسار کردن ها نبوده اند .یا اینکه از درون خانواده وفامیل ومحیط کار وکوچه ومحله وشهر وکشور متوجه نشده اند در ایران چه می گذرد. یا اینکه پس از 30 خرداد 60 و تابستن 67 نه خبر بازداشت ونه خبر تیر باران زندانیان سیاسی  وعقیدتی ودگر اندیشان نشنیده اند و نمی دانند دشت خاوران در تهران کجاست؟ وپس از کودتای 22 خرداد 88 چه اتفاق افتاد و نام ندا آقا سلطان وترانه موسوی ... . را نشنیدند؟"
بازهم وکیل تسخیری یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان با اضافه کردن یک مورد اتهام جدید دست داشتن حاکمان ایران از سوی القاعده در فاجعه ی 11 سپتامبر که از سوی آمریکا مطرح شده است . این مورد را ضمیمه ی دیکته چندین بار تکرار ونشخوار شده کرده و با همان شیوه ولهجه گذشته یادداشت روزش را بلغور کرده است تا که زور بزند به شیوه قضایی وحوزوی و پاسداری  ثابت  کند که رابطه ی حاکمان ایران با ترور همچون رابطه ی جن و بسم الله است. این وکیل تسخیری تصور کرده که  گویا مردم ایران عاری از فهم وشعور وحس بینائی وشنیداری و تجربه هستند ودر 33 سال گذشته نه خبرهای پخش شده  از رسانه های خبری همچون سازمان پشم شیشه و بازتاب داده شده در مطبوعات  راندیده و نخوانده اند و یا خود در خیابان ها شاهد صحنه های شلاق و دار زدن  وسنگسار کردن ها نبوده اند .یا اینکه از درون خانواده وفامیل ومحیط کار وکوچه ومحله وشهر وکشور متوجه نشده اند در ایران چه می گذرد. یا اینکه پس از 30 خرداد 60 و تابستن 67 نه خبر بازداشت ونه خبر تیر باران زندانیان سیاسی  وعقیدتی ودگر اندیشان نشنیده اند و نمی دانند دشت خاوران در تهران کجاست؟ وپس از کودتای 22 خرداد 88 چه اتفاق افتاد و نام ندا آقا سلطان وترانه موسوی ... . را نشنیدند؟یا اینکه نمی دانند که 33 سال است که شعار رو سری یا توسری وطرح های گوناگون مبارزه با بی حجابی اجرا نشده است که مأموران امر به معروف یا نهی از منکر  یا چماقداران چگونه وحشیانه  با دختران وزنان  توی خیابان هابر خورد می کنند؟ یاا ینکه این طرح به شیوه ی سرکوبگرانه ی دیگر همچون طرح گورستانی وحوزوی وپادگانی و طرح تفکیک جنسیتیی یا جدا سازی دختران و پسران دانشجویان در دانشگاه ها دنبال نشده است ؟ بدتر اینکه اقدام  قرون وسطایی ضد بشری  سنگسار در ملاء عام  اجرا نشده است وموردهای اشاره شده که مشت نمونه خروار می باشد  واقعیت ندارد. چونکه یک عضو موساد اسراییل  و آمریکا دست به جو سازی تبلیغاتی علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی زده اند . چونکه  رژیم فاشیستی مذهبی ایران کارنامه ی ننگین محکومیت اول جهانی نقض حقوق بشر در جهان ندارد، بلکه بر اساس ادعای وکیل تسخیری یادداشت روز نویس این سیاست  این چنین فحشای دروغین حقوق بشر در دو دهه گذشته علیه ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی بوده است:
"داني ياتوم از مقامات سابق موساد است كه اواخر دهه 90 رياست سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي را برعهده داشته است.او بخاطر عمليات ناموفق ترور خالد مشعل از رهبران حماس در اردن منصب خود را از دست داد.وي سالها بعد به تشريح ديدارش با جرج كنت رئيس وقت سازمان مركزي اطلاعات آمريكا (CIA) در سال 1998 مي پردازد و تصريح مي كند؛ «موضوع مورد بحث ما در آن ديدار خطر ايران و تروريسم اسلامي بود»! و بلافاصله مدعي مي شود كه؛ آمريكايي ها از 11سپتامبر ]2001[ متوجه شدند كه بايد خطر تروريستي ايران را جدي بگيرند!گفتني است؛ ياتوم علاوه بر اينكه بصورت حرفه اي و سازماندهي شده به اقدامات تروريستي اشتغال داشته است داراي آثار و تاليفاتي درباره شگردهاي ترور است!خطر ايران از تروريسم بين المللي بيشتر است!!!اين خط فحشاي حقوق بشري و دميدن بر شيپور فريب و دروغ در دهه گذشته به طور پيوسته از سوي آمريكايي ها بر ضد جمهوري اسلامي دنبال شده است.اخيرا و در پنجشنبه هفته پيش-22دسامبر- دادگاهي در منهتن نيويورك با صدور حكمي ايران را به مشاركت در عمليات تروريستي 11سپتامبر متهم كرد و همزمان دولت آمريكا با اعلام جايزه 10ميليون دلاري براي بازداشت ياسين السوري- با اسم مستعار عزالدين عبدالعزيز خليل- از اعضاي القاعده مدعي شد كه اين تروريست در ايران ساكن است!دلايل اثبات اين اتهام و ادعاي بزرگ همانند سناريوي ترور سفير عربستان در واشنگتن بسيار متزلزل است به گونه اي كه تنها ادعا شده است كه 2 نفر با تابعيت ايراني كه اكنون پناهندگي آمريكا را دارند نسبت به دست داشتن ايران در حادثه 11 سپتامبر شهادت داده اند.! البته علاوه بر اين كه آمريكايي ها مستقيماً و با شلتاق كاري به اقدامات حقوقي بر ضد ايران روي آورده اند. تلاش مي كنند هر از چند گاهي به بهانه حقوق بشر با كارگرداني شيطنت آميز خود قطعنامه اي را در سازمان ملل عليه جمهوري اسلامي به عنوان اهرم فشار و با مصرف انحراف افكار عمومي از جهت تحولات منطقه اي و فرامنطقه اي به تصويب برسانند"
 عجیب است که وکیل تسخیر قلم بر دست یادداشت روز نویس باسیاست توبره و آخور خوری   و بیشتر وارونه گویی ، فرافکنی کرده است . برای اینکه  نمی گوید چه تعداد رأی مخالف به قطعنامه ی اخیر محکومیت نقض حقوق بشر در جهان دادند ، بلکه طلبکارانه مدعی شده است  که قعنامه ی محکومیت نقض حقوق بشر با اقلیتی در سازمان  ملل  یعنی 86 عضو تصویب شد  و در  ادامه ی فتوا داده است که باید با پیگیری دو اجلاس داخلی و بیرونی پرونده ی نقض حقوق بشر علیه ی آمریکا با اتهام زدنش در  شورای امنیت  سازمان ملل  و وتوی تبعیض آمیز  در سازمان ملل  پیگیری   شود و ین چنین   با در خواست خسارت مادي و معنوي، دادخواست مطالبه خسارت از دولت آمريكا در ديوان بين المللي دادگستري ارائه بدهد:
"از همين روي؛ قطعنامه اي كه در ماه پيش بر ضد كشورمان با ادعاي نقض حقوق بشر به تصويب اقليتي از سازمان ملل (با 86 راي از مجموع 193 عضو سازمان ملل) رسيد در همين راستا قابل ارزيابي است.بديهي است كه ساختار سازمان ملل و نهادهاي بين المللي قضايي معيوب است و «حق وتو» كاملا ظالمانه و مظهر قانون جنگل است ولي با همه اين شرايط نبايد از حق قانوني شكايت گذشت. بنابراين در اوضاع فعلي ايران بايد مقوله طرح شكايت از آمريكا در شوراي امنيت سازمان ملل را به علت جنايات و تجاوزات مختلف اين كشور بخصوص اقدام جاسوسي اخير واشنگتن در نقض حريم هوايي كشورمان در عمق 250 كيلومتري در منطقه شمالي طبس از طريق 170RQ را با جديت پيگيري كند. همچنين بايسته است با توجه به طرح اتهام اثبات نشده «تروريسم» به ايران از سوي مقامات رسمي آمريكا كه چندين بار در ماههاي اخير تكرار شده است جمهوري اسلامي به سبب انعكاس گسترده اين افترا و به تبع آن ورود خسارت مادي و معنوي، دادخواست مطالبه خسارت بطرفيت دولت آمريكا در ديوان بين المللي دادگستري ارائه بدهد. «ديپلماسي قضايي» جمهوري اسلامي براي روشن شدن عمق جنايات و تجاوزات آمريكا از يكسو و تلاش براي اصلاح ساختار مندرس و فرسوده سازمان ملل و لغو حق وتو بسيار كمك خواهد كرد تا بستر اقامه دعواي قضايي عليه واشنگتن مهيا و آماده گردد. و بدون ترديد با توجه به الگوپذيري از ايران در تحولات منطقه اي فتح بابي خواهد شد تا همه ملت هاي مسلمان و دولت هاي آزاديخواه اين جسارت و جرئت را بيابند تا دادخواهي كرده و عليه آمريكا اقامه دعوا كنند. به نظر مي رسد براي هماهنگي هرچه بيشتر و مشخص كردن استراتژي ها و تاكتيك ها در جنگ حقوقي با آمريكا به پرچمداري جمهوري اسلامي، برگزاري 2 اجلاس يكي در سطح داخلي و ديگري در سطح بين المللي ضروري است. از همين رهگذر بايد يك اجلاس حقوقي با فراخوان از همه حقوقدانان بنام و متعهد، اساتيد خبره دانشگاهي و حوزوي و مسئولان عالي رتبه قضايي و حقوقي برگزار شود تا به دقت همه ظرفيت هاي حقوقي براي اقامه دعوا عليه آمريكا بررسي و واكاوي شود."
در خاتمه اینکه نیاز نیست مقابل تحلیل یا سفسطه گری حوزوی یادداشت روز نویس  با پوشش مدل قضایی تنظیم شده است آنهم دستگاه قضاییه که آلوده به فساد وتبعیض است که 33 سال است ماشین کشتارش یک لحظه وقفه نداشته است . زیرا که با ماهیت  ظالم پروری ومظلوم کشی بیشمار احکام اعدام وتیرباران برای زندانیان سیاسی و قربانیان اجتماعی به خصوص آفتابه دزدان ومعتادین و قاچاقچیان مواد مختدر صادر کرده است. ولی آشکارا ا ز کلان دزدان وغارتگران حمایت نموده است . آنگونه که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد این روز ها چپ و راست اختلاس های چند هزار میلیارد تومانی  بانکی هرروزه در مطبوعات مخابره می شود . ولی خبری از صدور احکام اعدام  یا قطع اندا م برای اینان  در کار نیست . همچنین سئوال است که میانگین اعدام سالیانه در ایران چیست وجایگاهش در جهان چگونه می باشد به خصوص در مورد اعدام نو جوانان این جایگاه در جهان چگونه است؟ مهمتر اینکه جایگاه  و رتبه بندی شیوه ی مطبوعات و خبر نگاران و روزنامه نگاران جهانی  در ایران چگونه می باشد؟ کروبی و موسوی کیستند و در چه شرایطی بسر می برند ؟ آنگاه با توجه  با اراجیف وهذیان گویی که وکیل تسخیری قلم بر دست کرده   است  مقایسه کنیدکه تعریف بشر وحقوقش چیست ودر ایران چگونه رعایت می شود تا بیشتر برجسته شود این مدعی هم قلم  وهم لهجه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر پرونده سازچقدر از موضع فرافکنی  وارونه گویی کرده است؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 6 دیماه سال 1390
بايسته هاي جنگ نرم حقوقي (يادداشت روز)