گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 1 دی 90
خيار (گفت و شنود)
گفت : یارو بسیجی با انگیزه وشور حالی ، رفته بود برای  مسابقه ی  20 سئوالی
موضوع سئوالش بود خیار ، گفته بودند باید باشی توهشیار
حول نشی، زودنگو تا ندی لو ،بلکه یواش یواش بیا جلو
اما بسیجی درجا میگه توجیب جا میشه ،مجری میگه نه، بسیجی حول میشه
به مجری میگه من دیده ام بسیار ، ولی ندیدم اینگونه گنده خیار
گفت: اصحاب فتنه آمريكايي-اسرائيلي 88 اعلام كرده اند كه جبهه اصلاحات، انتخابات را تحريم نمي كند!
گفتم: مگر قرار است وطن فروشان را هم به مجلس راه بدهند كه آقايان حرف از تحريم انتخابات مي زنند؟!
گفت: مي گويند البته اصلاح طلبان انتخابات را تحريم نمي كنند ولي در انتخابات هم شركت نمي كنند!
گفتم: ولي دستور العمل جرج سوروس اين است كه در انتخابات شركت كنند تا بعداً بتوانند ادعا كنند كه تقلب شده است!
گفت: اتفاقاً سران فتنه هم گفته اند، اصلاح طلبان بدون تابلوي اصلاحات در انتخابات شركت مي كنند!
گفتم: يعني عقلشان نمي رسد كه فرمول جرج سوروس را ديگران هم مي دانند و باز هم مثل جريان فتنه آمريكايي-اسرائيلي 88 دست فتنه گران وطن فروش رو مي شود؟
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو رفته بود مسابقه 20 سوالي، به او گفتند جواب مسابقه خيار است ولي فوري نگو كه ماجرا لو نرود. يارو پرسيد در جيب جا مي گيرد؟ مجري مسابقه گفت؛ نه. يارو با تعجب گفت؛ عجب خيار گنده ايه؟!
گفت : سربازجو فتاده به پیسی و گیجی ،عوض کرده استعداد ونابغه گری بسیجی
گفتم : چرا این خبره در روش حلوا وچماق؟نماینده ی ویژه رهبر ولی وقیح  چلاق
چنین دور افتاده است  از باغ؟که سور زده است به الاغ
گفت : برای اینکه از رقیب کند حال گیری،برای شان کتاب باز کرده برای فال گیری
تا بداند چرا بخش برون از مرز؟ زیر پوشش جنبش سبز
تحریم نموده نمایش خیمه شب بازی ، اما بخش داخلی میکنه  سیاه بازی
میگه شرکت می کند در انتصابات ، البته نه با نام آشکار اصلاحات
برای همین سربازجو شده شاکی ، علیه شان برپا کرده گرد وخاکی
کفت بر دهان آورده سینه داده چاکی ، با قلدری و تیغ کشی و بی باکی
با جفتک پراتی و هم چموشی ، متهم شان کرده به وطن فروشی
گفته جایش نیست در بازار مکاره ، چون نیاز نداره به اینان رهبر همکاره
گفتم : چرا رقیب از آزمون شده نمیگیره پند؟چرا فراموش کرده کودتای 22 خرداد زده گند؟
برای چه اینان یاد کرده اند سوگند؟تا مقابل تمسخر و تحقیر و ریشخند
بهر اتهام و تهدیدی هی بزنند لبخند ، تا اریادببرند دوستان شان هست دربند
گفت : یارو بسیجی با انگیزه وشور حالی ، رفته بود برای  مسابقه ی  20 سئوالی
موضوع سئوالش بود خیار ، گفته بودند باید باشی توهشیار
حول نشی، زودنگو تا ندی لو ،بلکه یواش یواش بیا جلو
اما بسیجی درجا میگه توجیب جا میشه ،مجری میگه نه، بسیجی حول میشه
به مجری میگه من دیده ام بسیار ، ولی ندیدم اینگونه گنده خیار