گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 29 آذر 90
گفت : سربازجو داده خبر تازه ،کشف کرده  اجرای نقش جنازه
گفتم : مگر این شکنجه گر منفور ،جز شغل بازجویی هست مرده شور
چگونه این  ازگل مشنگ مزدور؟برای  اجرای  نقش جنازه زده زور
گفت: يك سايت ضد انقلابي وابسته به گروهك ملي- مذهبي از اپوزيسيون خارج كشور خواسته است براي يك روز در سايت هاي خود چيزي ننويسند و كاملا سكوت كنند.
گفتم: كه چه بشود؟!
گفت: نوشته است، ما گروه هاي اپوزيسيون يكسره به يكديگر فحش مي دهيم بنابراين سكوت ما به نفع خودمان و به ضرر نظام تمام مي شود.
گفتم: خب! بعدش چي؟!
گفت: اين سايت نوشته است كه سكوت ما بهترين راه مقابله با جمهوري اسلامي ايران است!
گفتم: يارو براي بازيگري به يك كارگردان مراجعه كرد. كارگردان از او پرسيد؛ شما در اجراي چه نقشي مهارت داري؟ و يارو گفت؛ من مي توانم نقش «جنازه» را بازي كنم!
گفت : سربازجو داده خبر تازه ،کشف کرده  اجرای نقش جنازه
گفتم : مگر این شکنجه گر منفور ،جز شغل بازجویی هست مرده شور
چگونه این  ازگل مشنگ مزدور؟برای  اجرای  نقش جنازه زده زور
گفت : مدعیست موقع ردگیری ، سایت های رقیب کرده پیگیری
کشف کرده یه سایت ملی مذهبی داده پیام ،با سکوت قلم زنی یک روزه  وی کرده پیام
خواسته بهانه ندهد به این بازجوی لاشی ،تا  علیه  اینان فحاشی کنه و کلاشی
گفتم : چرا سربازجوی دریده با وارونه گویی؟آشکارا  با تناقض گویی میکنه با دروغ گویی
چرا از یک سو مدعی شده رقیب نداره وجود؟چون با سرکوب و توطه گری شدند نا بود
اما از سوی دیگر با دستگاه شنود ،  اینان دنبال میکنه تا مراسم یادبود
گفت : چون این عضو اطلاعاتی پاسداران ، شده است  کارش همچون آن کارگردان
از یارویی پرسید چه داری هنر ومهارت؟ یارو گفت در اجرای نقش جنازه دارم جسارت