اعتراف فرمانده گزمکان  پاسداران در زمینه فعالیت اقتصادی ر ا با تصاویر زندگی چادری اهواز مقایسه کنیدتا بهتر بدانید عامل اینگونه زندگی های تحمیلی کیست یا چیست؟
زندگي خانواده اهوازي در چادر : مادري كه نفس‌هايش بوي كراك مي‌دهد..

 
 
 
 فرمانده سپاه : هدف سپاه از ورود به عرصه سازندگی (فعالیعتهای اقتصادی)، پاسداری از نظام است. 30 آذر90
اکنون با این اعتراف که رئیس گزمکان پاسداران کودتا گر محمد علی جعفری  اذعان نموده است که ارگان فاشیستی مذهبی پاسداران کودتا گر وارد عرصه سازندگی  شده است تا که از رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ونه مردم ایران دفاع کند . زیرا که این رژیم قرون وسطایی نه مردمی که ضد مردمی ونا مشروع می باشد . برای اینکه پس از کودتای 22 خرداد 88 پاسدارن وزائده اش بسیجیان  انجام شد که مورد پشتیبانی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع واقع گردید .اما از سوی دیگراین کودتا مورد اعتراض نا را ضیان واقع شد و  وارد خیابان ها شدند وپژواک  مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت وقیح سر دادند .اما با وجود اینکه تظاهر کنندگان ناراضی مورد ضرب وشتم وحشیانه گزمکان وداروغه چیان حکومتی مواجه و دستگیر وشکنجه وزندانی شدند. ولی این تظاهرات  8 ماه ادامه یافت تا اینکه در روز 6 دی 88 روز عاشورا به اوج خود رسید  و به خاک وخون کشیده شد و تعدادی جان باختند تا که مهر تأیید بر ضد مردمی و عدم  مشروعیت رژیم بربرمنش تاریک اندیش زده شود . بهرحال مکمل  اعتراف رئیس گزمکان پاسداران کودتا گر وزارت نفت هم از سوی یک پاسدار تروریست رستم قاسمی اشغال شده اسا که جزو مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده است .  بنابراین دیگر نه اینکه جای ابهام در ماهیت سرکوب وغارتگری این ارگان فاشیسی کودتایی نمی ماند ، بلکه در کنار رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع و سایر شرکای دزد وغارتگرشان عامل اصلی این شیوه  چادر نشیتی تحمیلی در اهواز مرکز استان نفت خیز خوزستان هستند . همانگونه که مقصر اصلی کارتن خوابی و آلونک نشینی و به زیر خط فقر اقتصادی کشانیدن 80% جمعیت کشور می باشند .  بهرحال مشخص است تا زمانی که این رژیم فاشیستی مذهبی وکودتایی بر سر کار باشد وضعیت بمراتب بدتر از آنچه هست خواهد شد برای اینکه رژیم غیر متعارف قرون وسطایی تغییر واصلاح پذیر نمی باشد. اکنون سئوال است که رژیم جنایتکار و غارتگر وآدم فروش وعوامفریب وجنگ افروز با این کارنامه ی ننگینی که دارد برای چه از موضع فرار به جلو و فرافکنی مدعی می شود که این رژیم الگو ورهبر جنبش بیداری  اسلامی به منطقه می باشد؟ مگر دارای چه عملکرد مثبتی در ایران است که می خواهد آن را به ملت های ضد دیکتاتوری منطقه در پوشش اسلام ابزار قدرت وثروت شده  صادر وهدیه نماید؟
ایرنا :  فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ورود سپاه به عرصه سازندگی را اقدامی در راستای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.به گزارش سپاه نیوز؛ پاسدار محمدعلی جعفری كه در نهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(مجری بسیاری از پروژهای نفتی و صاحب بیش از نیمی از مخابرات و فعالیعتهای بسیار دیگر) سخن می گفت، با تأكید بر این مطلب افزود: فلسفه وجودی سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء  نیز با همین نگاه وارد عرصه سازندگی شده و در این راه، همواره نسبت به گذشته، رشد و پیشرفت چشمگیر داشته است و این رشد همچنان ادامه دارد.جعفری تأكید كرد: نباید تصور كنیم چون كار ما سازندگی و پیمانكاری است، ارتباطی با انقلاب اسلامی و ارزش های آن ندارد؛ این چیزی است كه علاوه بر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء باید از سوی همه فرماندهان و مدیران این مجموعه كه با بخش های مختلف جامعه سر و كار دارند مورد توجه قرار گیرد.وی افزود: امروز، رشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بر كسی پوشیده نیست و خدا را شكر می كنیم كه این رشد مقبول، باعث تحسین دوستداران میهن اسلامی شده و مجموعه قرارگاه مانند سایر بخش های سپاه باعث افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده استوی افزود: بیش از 20 سال از عمر خدمات قرارگاه در عرصه سازندگی می گذرد و امروز قضاوت همگان درباره آن مثبت و خوب است.(!)سردار جعفری با تأكید بر ضرورت عبور از نگاه سازندگی صرف و رسیدن به الگوسازی در زمینه های مختلف توضیح داد: قرارگاه باید در مسائلی همچون مسائل مالی، مهندسی و تخصصی و نیز نوع رفتار در مجموعه های كارگری، نوع تعامل با كارفرما و تعامل با مردم، سرآمد باشد و به ارائه الگو سازی بپردازد.