درخواست عراق از ايران براي ميانجيگري در پرونده طارق هاشمي
همین درخواست رک و رو راست ثابت می کند که سر نخ نا آرامی ها وتهدید وپرونده سازی کردن برای طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق و  پیشنهاد سلب مسئولیت صالح مصلک  معاون  نخست وزیر از پارلمان عراق کجاست ؟ همینطور عامل بمب گذاری های زنجیره ای بغداد که منجر به کشته و مجروح شدن صد ها نفر مردم بی گناه در بغداد شدکیست ؟ بالاخره اینکه فاش شده است  مسبب تهدید مقامات حکومتی عراقی وعامل اصلی نا آرامی و بی ثباتی عراق کدام کداخدا ودر کدام  کشور است که  اکنون قرار است  در کسوت میانجی گری میان  نخست وزیر دست نشانده و مزدور نوری مالکی با معاون رئیس جمهور طارق الهاشمی  میانجی گری کدخدا منشانه نماید؟.
برخي طرف هاي عراقي در تماس با ايران، خواستار ميانجيگري تهران در پرونده «طارق الهاشمي» به منظور برون رفت از بحران ايجاد شده در روند سياسي عراق شدند.به گزارش خبرگزاري فرانسه، يك منبع آگاه نزديك به «نوري المالكي« نخست وزير عراق امروز سه شنبه اعلام كرد كه برخي طرف هاي عراقي در تماس با ايران خواستار ميانجيگري اين كشور در قضيه »طارق الهاشمي« معاون اول رئيس جمهور عراق و يكي از رهبران فهرست العراقيه شده اند. وي به جزئيات بيشتري اشاره نكرد. از سوي ديگر برخي منابع آگاه حزبي كرد اعلام كردند كه يك هيئت ايراني در حال حاضر گفت وگوها در اين باره را با منطقه كردستان آغاز كرده است. اختلاف ميان مالكي و علاوي پس از آن تشديد شد كه دستگاه قضايي عراق حكم بازداشت «طارق الهاشمي» معاون اول رئيس جمهور عراق و يكي از رهبران العراقيه را صادر كرد و با انتشار اعترافات محافظان هاشمي و رسوايي او در داشتن ارتباط با تروريست ها و انفجار اخير پارلمان تنش به وجود آمده را تشديد كرد. در همين راستا، فهرست العراقيه به رهبري اياد علاوي در راستاي كارشكني هاي خود در روند سياسي عراق نمايندگان خود را از پارلمان بيرون آورد و اعضاي اين فهرست از كابينه نيز بيرون آمدند.
جالب  است رئیس بانک و برخی از مشتریان ویژه اش اختلاس گر هزاران میلیارد تومانی اند . رئیس جمهور پاسدار گمارشته احمدی نژاد حامی اینان است . رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع پشتیبان  رئیس جمهور و دولت است . از سوی دیگر رئیس دستگاه آلوده به فساد قضاییه انتصابی از سوی رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشد . اکنون گزارش شده است که در دستگاه آلوده به فساد قضاییه از سوی رئیس دادگستری استان آذربایان شرقی 25 قاضی وکارمند این نهاد را به اتهام رشوه و اختلاس اخراج و بازداشت شدند .حال داشته باشید که در این آشفته دزد بازار چه بر سر ارباب رجوع کنندگان دادگستری آورده یا  چگونه جیب های شان خالی می شود؟
تبريز- خبرنگار كيهان: تاكنون بيش از 15 كارمند دادگستري از كار اخراج و يا زنداني شده اند. حجت الاسلام والمسلمين «مالك اژدر شريفي» رئيس دادگستري آذربايجان شرقي، در جمع دانشجويان دانشگاه تربيت معلم استان گفت: تاكنون 15تا 16 كارمند دادگستري بدليل رشوه، بداخلاقي، مسامحه در انجام وظايف و تخلفات ديگر، از كار اخراج شده و برخي از آنان در زندان مي باشند و 9 قاضي نيز اخراج شده اند. وي افزود: دادگستري نهادي حساس بوده و يك نارسايي در آن، گناه محسوب مي شود و براي همين افراد را بازخريد، بازنشسته و اخراج كرده ايم.شريفي همچنين يادآور شد: حكم سكينه محمدي، منتظر نتايج بحث هاي فقهي موردنظر است تا مشخص شود آيا امكان اجراي اعدام با چوبه دار به جاي «رجم» وجود دارد يا خير و وي هم اكنون در حال گذراندن 10 سال زندان خود مي باشد. وي از دستگيري فردي در جلفا و هادي شهر خبر داد كه با انتساب خود به دفتر مقام معظم رهبري، زمين هاي دولتي را تصرف مي كرد و افزود: اين شخص، توسط «اطلاعات» دستگير و به زندان محكوم شده است. رئيس دادگستري آذربايجان شرقي گفت: تجاوز به اراضي ملي و غارت زمين هاي دولتي، به دليل عدم دقت مديران مربوطه در نگهداري از اموال دولتي و يا چشم پوشي از آن، روي مي دهد و عزل و نصب هاي حزبي و فاميلي، از دلايل ايجاد مفاسد اقتصادي است.وي افزود: ناشي بودن برخي مديران، موجب فرصت طلبي افراد مي گردد و بنا به دستور رئيس قوه قضاييه، پرونده هاي مهم را شخصا پيگيري مي كنم. شريفي درباره «شهرام جزايري آذربايجان» اظهار داشت: به رغم فشارهاي زيادي كه براي مسامحه با اين فرد به دادگستري وارد گرديد، وي محكوم شد و پرونده پس از دريافت 1600 ميليارد ريال بدهي هاي بانكي و مالياتي اين شخص، مختومه گرديد و تمام افراد متهم در پرونده محاكمه و به زندان و جزاي نقدي محكوم شدند. حجت الاسلام شريفي از تلاش براي دستگيري فردي خبر داد كه متواري است و افزود: با توجه به موقعيت اجتماعي وي، اين فرد سرانجام دستگير خواهد شد.
جهت اطلاع
به نظر می رسد که عراق جزو عقدنامه مادران حاکمان ایران ومجیز گویان وجارچیان و پادو های تبلیغاتی شان می باشد که فقط اینان حق رسمی دارند د ر همه امور داخلی عراق مداخله گری کنند وآنگونه که  دل شان می خواهد در این کشور غائله وناامن سازی نمایند . آنگونه که حتی یک شیخ سنی مصری حق ندارد از طارق الهاشمی معاون اول رئیس جمهور عراق دفاع وحمایت کند و دست به روشنگری بزند وتوطئه ی حاکمان ایران در عراق را فاش سازد.
شيخ يوسف القرضاوي هم با حمايت از طارق الهاشمي و حمله به "نوري مالكي"، نخست‌وزير عراق تلاش كرد بحران جديد عراق را شيعه - سني كند. قرضاوي در سخناني تفرقه افكنانه گفت: "نوري المالكي مي‌خواست عراق را به سوريه بفروشد و هنگامي كه هيچ همراهي در عراق و آمريكا پيدا نكرد، خواست با فدا كردن اهل سنت حاكم بلامنازع عراق شود." قرضاوي، ضمن حمايت از آمريكا، سران ارتجاع عرب و مؤسس فرقه وهابيت، گفت: "نوري المالكي براي طارق الهاشمي دام افكنده است! او آمريكايي‌ها را بيرون كرد كه با جان ميليونها نفر بازي كند. او مذهبش را به اسلام و يك طايفه خاص را بر ملت عراق مقدم داشته است." در واكنش به اين سخنان، "علي شلاه"، سخنگوي رسمي نوري مالكي، قرضاوي را افراطي خواند و گفت: او شخصي است كه دين و وطنش را فروخته و نزد همگان شناخته شده است. ملت عراق موضع گيري‌هاي فتنه برانگيز او و فتواي قتل مردم عراق را در زمان اشغال اين كشور توسط نيروهاي آمريكايي، از ياد نخواهد برد
فرار سركردگان منافقين ازعراق درقالب افراد بيمار و زخمي
اینهم یک مورد دیگر مداخله گری در امور داخلی عراق به ویژه مجاهدین اشرف می باشدت . به خصوص اینکه به راه حل مسالمت آمیز از طریق سازمان ملل برای مجاهدین اشرف ارتباط دارد که برای حاکمان ایران قابل تحمل نمی باشد .چون وحشت حضور اینان در کشور های دیگر نه کاهش که افزایش  می یابد . برای همین سایت های تبلیغاتی خبر سازی کردن علیه ی مجاهدین وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین اشرف فعال شده  اند . البته مطبوعات وابسته هم موظف به رله ونشخوار کردن اینگونه  اراجیف اتهامی هستند.  ولی هر گز گفته نمی شود که چرا حضور وعدم حضور مجاهدین در اشرف یا لیبرتی برای حاکمان ایران وحشت آفرین می باشند. مهمتر اینکه مگر دولت عراق تأکید نکرده که اینان باید عراق را ترک کنند و با سازمان ملل پیرامون همین موضوع انتقال شان از عراق به توافق نرسیده اند پس جیغ بنفش کشیدن ناشی از چیست؟
منافقين سعي دارند در فرصت به دست آمده پس از تمديد ضرب‌الاجل تعيين شده از سوي دولت عراق براي خروج از اين كشور، اعضاي اصلي خود را در پوشش زخمي و بيمار به كشورهاي اروپايي انتقال دهندبه گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان، 800 تن از اعضاي گروهك تروريستي منافقين كه قرار است در مرحله اول انتقال از پادگان اشرف به كمپ ليبرتي (آزادي) برده شوند، همگي از مهره‌هاي اصلي اين گروهك محسوب مي‌شوند كه سعي دارند از اين طريق به كشورهاي اروپايي پناهنده شوندسركردگان اين گروهك كه به خوبي از مخالفت كشورهاي اروپايي با پذيرش مهره‌هاي اصلي و جنايتكار اين گروه اطلاع دارند، سعي مي‌كنند با اين حربه كثيف امكان فرار اعضاي اصلي خود را فراهم آورند. اكثر اين افراد كه قرار است به بهانه درمان وارد كشورهاي اروپايي شوند را كساني تشكيل مي‌دهند كه جنايات زيادي در ايران و عراق مرتكب شده‌اند و عليه آن‌ها كيفرخواست صادر شده و تحت تعقيب قرار دارنددر همين راستا هفته گذشته، كشور سوئيس كه پيشتر براي پذيرش اعضاي منافقين اعلام آمادگي كرده بود حاضر به پذيرش 11 مجروح كمپ اشرف نشد و اعلام كرد كه پس از تحقيقات در مورد اين افراد، خطرناك بودن آنها براي امنيت داخلي سوئيس ثابت شده است. بر اساس اين گزارش، تغيير موضع ناگهاني سركرده گروهك تروريستي منافقين مبني بر همكاري با سازمان ملل و دولت عراق در خروج اعضاي منافقين از كمپ اشرف نيز به همين منظور صورت گرفته و تا انتقال كامل نفرات اصلي به اروپا ادامه خواهد داشت
افزایش خطر تولد نوزادان نارس به علت آلودگی هوا
معلوم نیست کشوری که با رشد بیکاری رو به رشد و فرار سرمایه و مغزها از کشور مواجه می باشد واز نظر آسیب رسانی محیط زیستی به جایی رسیده است که تهران جزو آلوده ترین شهرهای جهان شده است که منجر به آمار تلفات مرگ ومیر تنفسی روزانه شده است . اکنون سوغاتی وهدیه دیگر دستآورد آلودگی محیط زیست گزارش شده است که خطر تولد نوزادان نارس ناشی از آلودگی هواا فزایش یافته است . باز هم شعار افزایش رشد جمعیت داده شود وادعای مضحک وارونه ی رهبری جنبش  بیداری  اسلامی منطقه شود.
سهیلا‌ عارفی، متخصص زنان و زایمان در مورد تاثیر آلودگی هوا بر مادران باردار اظهار داشت:   اگر گازهای CO2 ، مونوکسید کربن و یا آلاینده‌های مثل سرب در هوا زیاد باشد بر تکامل جنین تاثیر می‌گذارد و اکسیژن‌رسانی به جنین مختل می‌شود.س، به گزارش فاروی افزود: از طرفی آلودگی اثر سوئی روی رشد جنین می‌گذارد و جنین نارس و ریز‌تر می‌شود. از طرفی هر چه هفته بارداری مادر بالا می‌رود و حجم ریه کوچک‌تر و کارکرد آن بیشتر می‌شود، مادر به تغییرات آلودگی هوا حساس‌تر می‌شود.عارفی اضافه کرد: در نتیجه تغییرات آب و هوا در ظرفیت تنفسی مادر بیشتر دیده می‌شود و امکان بروز مشکلات تنفسی بیشتر است و امکان اکسیژن‌رسانی به مادر و جنین کم می‌شود.این متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه اگر مادر بیماری قلبی تنفسی داشته باشد آلودگی هوا اثر مضاعف بر او می گذارد افزود: بنابراین توصیه می‌کنیم مادران باردار در روزهایی که هوا آلوده است حتی‌المقدور از خانه خارج نشوند و در صورت امکان از دستگاه‌های تصفیه هوا در منزل استفاده کنند تا از میزان آلودگی هوا بکاهد.وی در پایان گفت: از نظر علمی اگر میزان آلاینده‌ها بیش از حد مجاز باشد بر سقط جنین به خصوص در ماه‌های ابتدایی موثر خواهد بود