نقد مطبوعات : تاریخ نگاری به سبک بازجوئی شریعتمداری در کیهان قسمت بیستم 14 مرداد


تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری
قسمت بیستم
حسن شایانفر تواب سابق پیکاری زندان اوین ودست پرورده سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در زندان اوین وسپس همکار روزنامه ی اظلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان شدن، آنقدر در شیوه های تحریف گری و پرونده وسناریو سازی در زندان اوین وکیهان گیج و قاطی کرده است که با همه خبرگی و تجربه ای که دارد ولی چپ و راست تناثض گوئی می کند و آینده در گذشته گفته وشیش و بش گوئی می کند. چونکه فی البداهه داستان سرائی می کند . بنابراین ایشان فراموش نموده است که قبلاً چه گفته ب؟ مثلاً از خاطر برده است که گفته بود چه احساسی قبل از دستگیری ودوباره باز گشتن بر سر قرار و رعایت نکردن مسائل امنیتی داشته یا انکه ابراز خستگی از آن وضعیت کرده وگفته بود که آمادگی برای دستگیری داشته است وپس از دستگیری چقدر احساس آرامش درون ماشین گشت پاسداران ضد انقلاب دادستانی داشته است وپس از منتقل شدن به زندان اوین در چند روز قبل از اینکه بازجوئی شود چقدر بیخیال بوده و به حال خود رهاشده بود که تصور کرده بود لو نرفته است و ... خلاصه بیان اینگونه احساسات که همه یا ضد مجاهدین بود ویااینکه ابراز نوعی دچار خوش خیالی و ذهنیات داشتن را از یاد برده ، البته به یاد نمی آورد که گاف داده بود که چگونه در اتاق شکنجه در همان دریافت ضربه های کابل بریده وطاقت نیاورده واعلام آمادگی و همکاری با سربازجوی خود کرده بود. اما پس از تناقض گوئی های پی در پی ، معلوم نیست که چگونه شده است که تواب بازجو شده حسن شایانفر پیکاری سابق اکنون باز یادش افتاده است که نه بابا این خیلی شجاع بوده و با ساربزجوی خودش بحث و پرسش می کرده است . زیرا که این حاج داوود زندانی مقاوم زمان شاه واستاد رزمی کار در زمان شاه ولی سربازجو شده در رژیم تروریستی آخوندی بوده است که زندان را طبق ادعاهای مضحک وکمدی خمینی و جلاد منفور ومعروف ومنفور زندان اوین یا قتلگاه زندان اوین اسدالله لاجوردی که گفته بودند زندان دانشگاه شده است در اتاق بازجوئی ایین دانشگاه برایش کلاس آموزش وتعلیم شکنجه گری و بازجوئی و تحریف گری گذاشته می شده است که اینگونه در اثر بحث اقناعی که با سربازجوی خود در زندان اوین داشته توانسته بود دوره ی لازم به بیند که اکنون چون خودش را مدیون و بدهکار سربازجوی ومعلو سابق خود در زندان اوین می داند. بنابراین به پاس خدماتی که سربازجویش برایش کرده بود وبه جای اینکه اعدامش کند وی را مشابه ی خودش در زندان اوین شاخت و تحویل سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری داده بود تا که بتواند برای جبران وکفاره پس دادن آن دوران قبل از اسارت وهمکاری خود با سر بازجوشدن در زندان اوین وهمکار شدن با سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی کیهان ، چنین در مورد بازگوئی آن خاطرات ورهنمود گرفتن ها از صحبت های سرباز بازجوی خودش در زندان اوین یاد ونقل قول نموده است :
"صحبت هاي حاج داوود بيشتر درباره مواضع سازمان، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بود. او بود كه براي اولين بار همه تصوّر من را درباره اينكه «مجاهدين خلق پيشگام مبارزه در زمان شاه بودند و روحانيون يا در گوشه عافيت بودند و يا همكار رژيم شاه» برهم ريخت. ابتدا اعتناي چنداني به حرف ها و سخنانش نداشتم و تنها سكوت مي كردم. ولي كم كم به خودم جرات دادم در مقابل سخنانش موضع بگيرم و سؤال كنم و يا حتي با حرف هايش مخالفت كنم و انگار اين همان چيزي بود كه او مي خواست. چون من را به سخن آورده بود و حالا گويي من و او در اتاقي معمولي و يا رستوراني نشسته ايم و بحث را با شدت بيشتر ادامه مي داد. درباره عملكرد سازمان از اول انقلاب و مسيري كه نظام پيموده بود، راجع درگيري هاي فاز سياسي و چماقداري ها، (در اين رابطه اعترافات تكان دهنده دستگيرشدگان سازمان از همه مؤثرتر بود. اعترافاتي كه بعدا هنگام هم بند شدن با آنها توسط خودشان تأييد شد) و همين طور درباره قبل از انقلاب كه بيشتر مورد علاقه من بود (چون تمامي حجت من براي حقانيت مجاهدين خلق، مبارزات پيشتازانه و يگانه آنها در سال هاي پيش از انقلاب بود)، صحبت مي كرد. البته اين صحبت ها منحصر به شخص من نبود. بارها و بارها شده بود كه در كنار در اتاق بازجويي، صداي صحبت ها و بحث هاي سياسي بازجويان و متهمين را مي شنيدم و حتي از آنها استفاده مي كردم. و البته اين را هم بگويم كه همه اينها هنوز باعث نشده بود كه نسبت به سازمان دچار ترديد جدي و اساسي شوم. آن قدر ذهن بسته اي داشتم كه گويي سازمان را درهاله اي از قداست در گوشه اي از مغزم حفاظت مي كردم تا همه اين حرف ها به آن لطمه اي نزند. "
در دنباله تواب تاریخ نگار شده برای اینکه سوابق مبارزاتی مجاهدین را نفی کند و آخوندهای مرتج و سازشکار حاکم و غارتگر وجانی را بزرگ کند اوج تخصص این تواب سابق پیکاری و بازجوی زندان اوین وهمکار قلمی کنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به نمایش گذاشته شده است زیراکه با تحریف گری و کتمان کردن حقایق و دفاع از آخوندهای مرتجع زمان شاه از اینان دفاع کرده است که پرونده ای جز دعا وثنا گوئی کردن وبر سر منابر در مساجد وتکایا ندارند که در ایام محرم وسفر وماه مبارک رمضان به جان وطول عمر وبقای نظام شاه دعا می کردند و مهمترین شان که در زندان شاه بودند با 3 باز درو وسپاه گویان بر شاهنشاها از زنان آزاد شدند . همینطور در زندان با شکنجه گران ومأموران ساواک همکاری می کردند . اکنون نه اینکه تواب بازجو ی سابق وتاریخ نگار شده ی کنوی از آنان دفاع کرده است، بلکه قربون وصدقه ی سربازجوی شکنجه زندان اوین رفته و و ی را زندانی سیاسی زمان شاه و به اعضای سابق مجاهدین وصل کرده است. در صورتیکه در مورد وی گفته بود که وی جزو حزب ملل فدائیان اسلام یا باند ؤتلفه ی کنونی عسگر اولادی بوده است که اکنون چنین بطور مشمئز کننده ای مجیز گوی این سربازجوی شکنجه گر زندان اوین شده واز وی علیه ی مجاهدین نقل قول نموده است:
"به خاطر دارم از بازجو سؤال كردم، اگر بنابر ادعاي خودش، زماني از اعضاي «سازمان مجاهدين خلق» بوده است، چگونه آن را با همه سوابق درخشانش در تاريخ مبارزات مردم ايران نفي مي كند و از روحانيوني كه چندان در اين مبارزات نقشي نداشتند، دفاع مي نمايد؟ با بيان اين حرف بود كه گفتار مفصلي را آغاز كرد و شرح مبسوطي از تاريخچه مجاهدين خلق برايم بازگفت. البته نه آن طور كه در تبليغات سازمان نوشته مي شد و معمولاً نقاط خالي متعددي در آن وجود داشت. نقاط خالي كه هيچ گاه درباره آن به هواداران توضيحي داده نشد؟"
خلاصه اینکه حسن شایانفر تواب و بازجوی سابق پیکاری با وجود اینکه زیر نویس ها وفاکت هائی که از سازمان اپورتونیست و خیانتگر و کودتاچی پیکار آورده است و تأکید بر مواضع ضد امپریالیستی آنان کرده است ، از مسکوت ماندن عملکرد از سل 53 تا ساال 57 مجاهدین گفته ، یعنی همان زمانی که اپورتوبیست کودتلی خیانت آمیز درون سازمان مجاهدین کودتای خائنانه کرده بودند ودر درون وبیرون از زندان مشعول همکاری با ساواک وهموار کردن جاده برای جریان راست ارتجاعی ودند ، اینگونه گزارش دادن وسئوال کردن ها نه اینکه ثابت می کند این تواب پیکاری و بازجوشده ی سابق زندان اوین وهم قلم فعلی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری ، جزو سازمان پیکاری ها بوده است و اکنون نیز برای اتهام زدن وپرونده و سناریو سازی کردن علیه ی مجاهدین مجبور شده است که خودش را هوادار سابق مجاهدین معرفی کند ؛ که بدون هیچگونه ابهامی پیشنهاد تزریقی و تحمیلی از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری وهمسو با سایت های مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین می باشد و ونه اینک از ه شیوه ی تاریخ نگاری دقیقاً به سبک سئوال وپرسش بازجوئی زندان اوین وتخلیه کردن اطلاعاتی تؤام با شیوه ی و تفتیش عقاید برخورد نموده است ، بلکه بعینه ثابت می کند که با خوسرقصی کردن ها و جانماز آب کشیدن های مذهبی – ارتجاعی که از خودش بروز داده است ، همچنان افکار و اندیشه ی سابق سازمان خائن وکودتاچی پیکار در هن وقلمش موج می زند که از همان زاویه واتهام دید وتجربه علیه ی مجاهدین بکار گرفته واتهام زنی شده است. برای همین مورد بخشش قرار گرفته شده است تا که بتواند برای رد گم کردن وعادی سازی نمودن از این جایگاه پیکاری و مثلاً ضد امپریالیستی علیه ی مجاهدین قلمزنی و بازجوئی کند واتهام بزند و کیفرخواست صادر کند . نتگفته نماند که البته ادعاهایش با موضع استکبار ستیزی تاکتیکی ولی فقیه و پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد سازگاری و همگامی کامل دارد . چونکه این پاسدار گماشته در سازمان ملل عدالت ودانش هسته ای مهرورزانه با هاله ای از نور به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کرد . پس از اینکه جهان را به سوی احمدی نژادی شده ، کشاند وهدایت کرد . اکنون مشغول پیشبرد وتوزیع و تقسیم سهام عدالت در جامعه می باشد که خبرش از طریق طناب دار بر گردن قربانیان بر بالای جراثقال یا آویزان ومعلق کردن قربانیان در فضا از طریق کشیدن چار پایه از یر پای شان در سراسر شهرهای ایران به متقاضیان داده می شود . چونکه این اراذل و اوباش خوانده شدگان عوامل بیگانه ودشمن و شیطان بزرگ و صهیونیست بین الملل می باشند که امثال حسن شایانفر و مسئول سربازجو پاسدار حسین شریعتمدار می بایست در کنار ولی فقیه و پاسدار مترسک احمدی نژاد وآخوند متحجر ودزد انگلیسی مصباح یزدی قرار بگیرند وچنین علیه ی مجاهدین لغز خوانی کنند ادعای مسخره ی ضد امپریالیستی و دشمن آمریکا بودن از خود در آورند .
هوشنگ – بهداد
قسمت نوزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/72.htm
قسمتهیجدهم
http://andesheh.com/maghalat29/64.htm
قسمت هفدهم
http://andesheh.com/maghalat29/30.htm
قسمت شانزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/17.htm
قسمت پانزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/23.htm
قسمت چهاردهم
http://andesheh.com/maghalat29/24.htm
قسمت سیزدهم
http://andesheh.com/maghalat28/168.htm
قست دوازدهم
http://andesheh.com/maghalat28/169.htm
قسمت یازدهم
http://andesheh.com/maghalat28/157.htm
قسمت دهم
http://andesheh.com/maghalat28/153.htm
قسمت نهم
http://andesheh.com/maghalat28/142.htm
قسمت هشتم
http://andesheh.com/maghalat28/131.htm
قسمت هفتم
http://andesheh.com/maghalat28/114.htm
قسمت ششم
http://andesheh.com/maghalat28/100.htm
قسمت پنجم
http://andesheh.com/maghalat28/85.htm
قسمت چهارم
http://andesheh.com/maghalat28/79.htm
قسمت سوم
http://andesheh.com/maghalat28/53.htm
قسمت دوم
http://andesheh.com/maghalat28/52.htm
قسمت اول
http://andesheh.com/maghalat28/45.htm
یکشنبه 14 مردادماه سال 1386