"تأکید وتأئید مبنی بر اینکه سپاه پاسداران یک ارگان تروریستی می باشد"

نقد وبررسی " هيبت كاغذي (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان پنجشنبه 1 شهریور ماه سال 1386
"تأکید وتأئید مبنی بر اینکه سپاه پاسداران یک ارگان تروریستی می باشد"
اکنون که قرار است نام سپاه پاسداران ارگان فاشیستی و سرکوبگر وجنگ طلب رژیم تروریستی آخوندی در لیست گروه های تروریستی گذاشته شود . بنابراین از رهبر گرفته تا همه مسئولان ریز و درشت ودستگاه تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی به صحنه آمده و شمشیر های چوبین خود را از رو بسته اند و از موضع ترس ووحشت علیه ی آمریکا دست به عربده کشی و تهدید زده اند. البته اینگونه تهدید کردن ها بیشتر ماهیت تروریست بودن این ارگان تروریستی و فاشیستی سپاه پاسداران را اثبات کرده است.
عجیب است که پاسدار یادداشت روز نویس در مورد تروریست معرفی کردن این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران از آمریکا تقاضای مدرک کرده است. حال گذشته از اینکه مقامات نظامیان آمریکائی مستقر درعراق کوهی از اسناد ومدارک انکار ناپذیر از نقش دخالت گرایانه ی این ارگان فاشیستی در امورداخلی عراق دارند. به خصوص در مورد 5 پاسدار اعزامی در اربیل عراق که با نقشه و اسناد ومدارک مهم بازداشت شدند ، ولی پاسدار یادداشت روز نویس شده بدون آنکه برروی خودش آورد که سبزوار رضائی فرمانده یا رئیس سابق گزمگان سپاه پاسداران سال گذشته چه در مصاحبه ای گفته که با شبکه ی تلویزیونی رژیم تروریستی آخوندی داشت که پیرامون برپائی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل بود که از طریق حزب الله لبنان اجرا شد و در نهایت منجر به سرزمین سوخته شده ی لبنان گردید؟ مگر این سر گزمه سبزوار رضائی در مصاحبه ی خود با افتخار تأکید وتأئید نکرده بود که اولاً این جنگ کلاسیک بود ونه چریکی ، زیرا که چریک انواع و اقسام موشک ندارد. دوماً اینکه این شیوه ی جنگ الگو گرفته از سپاه پاسداران در ایران بوده است. سوماً آنانی که اکنون در لبنان با اسرائیل جنگیدند و چه آنانی که اکنون در عراق و افغانستان دارند علیه ی نظمیان آمریکائیان می جنگندند همگی اشان در ایران وزیر نظر سپاه پاسداران آموزش نظامی دیده اند و تجربه ی حضور در خط مقدم جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد مردمی ایران وعراق را دارند و بالاخره با تأکید بیشتر افزوده بود که این شیوه ی جنگ فقط مخصوص سپاه پاسداران است ودر سراسر جهان منحصر به فرد است. یعنی اینکه بطور شفاف اعتراف کرده بود که سپاه پاسداران در این 3 کشور نامبرده حضور فعال نظامی دارد.
حال بماند که رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران هوار کشید وخطاب به بوش گفته بود که ایشان می داند که اگر حمایت وهمکاری رژیم تروریستی آخوندی تبود، هنوز طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود. ولی اکنون باز هم اعتراف کرده است که آمريكا تصور مي كند اين گروه ها در شيوه ی رزم خود از سپاه الگو گرفته اند و ادعا دارد بالاتر از اين هم مسائلي هست مثل اينكه سپاه اين گروه ها را آموزش مي دهد يا آنها را تسليح و تجهيز مي كند. وافزوده شده ادعاهايي كه سال هاست پي درپي تكرار مي شود و هرگز- حتي يك بار- يك سند كوچك هم در تاييد آن ارائه نشده است. جالب است گرچه یادداشت روز نویس با شیوه ی با دست پس کردن وبا پا پیش کشیدن برخورده است ولی به وضوع لود داده است که سپاه پاسداران با تجربه ی اعمال تروریستی و صدور تروریسم وبنیادگرائی که به منطقه ی خاورمیانه دارد عنان نظم جديدي را در اختیار خود دارد كه در حال استقرار در اين منطقه است، و افزوده اتفاقاً به دست همان گروه هايي است كه زماني كاملا حاشيه اي و فرعي تلقي مي شدند و آمريكا گمان نمي برد روزي چنان قدرتمند می شوند كه سررشته تحولات را به طور كلي از دست گماشتگان آن خارج می كنند و گفته اكنون اين اتفاق تمام و كمال رخ داده است. زیرا که سران كشورهاي عربي در حكم غلامان حلقه به گوش آمريكا، در مديريت تحولات اين منطقه به واقعي ترين معناي كلمه هيچ كاره اند و اختيار كار همه در دست جواناني است كه از انقلاب بزرگ خميني الگو گرفته اند و خلف او را مقتداي خود مي دانند. اماآمريكا هنوز نمي داند چگونه بايد با اين بازيگران جديد- و البته فوق العاده نيرومند- رويارو شود. یادداشت روز نویس بسیار روشن هوار زده است که سپاه پاسداران عملا تمامي صحنه هاي نبرد دوجانبه در عراق، لبنان، فلسطين و افغانستان را به آنها واگذار كرده و اضافه کرده است که آمريكايي ها تا اين اواخر شايد هنوز نمي دانستند عمق قصه تا كجاست.
ناگفته نماند که پاسدارد یاداشت روز نویس در نباله با زهم بیشتر اعتراف کرده است و گفته که ارگان تروریستی فاشیستی سپاه پاسداران جنگ 33 روزه یا نبرد 33روزه حزب الله لبنان با اسرائیل یا غاصبان صهيونيست- خوانده شده را راه انداخت و اضافه کرده كساني كه بالاخره هنوز معلوم نشده افسار آنها به دست آمريكاست يا قلاده آمريكا در كف آنها- چون شوكي بزرگ آمريكايي ها را به خود آورد كه قافيه را باخته اند و حالا ديگر در خاورميانه امثال ياسر عرفات سمبل مقاومت نيستند و اين حريف جديد آسان تر از آنچه تصورش را بكنند مي تواند تمامي غرور و هيبت آنها را در چشم برهم زدني درهم بشكند.
درنهایت پاسدار یادداشت روز نویس ، خودش به جای آمریکا سند رو رده وتأئید کرده که سپاه پاسداران یک ارگان تروریستی و مداخله گر در امور سایر کشورها می باشد و ماهیت تجاوز گرانه و تهدید کننده دارد و گفته است با فرض اينكه ادعاي خنده دار آمريكا پذيريفته شود که سپاه پاسداران تروریست است . ولی آمریکا را درخاك هاي تفتيده عراق و دشت هاي پهناور لبنان و شهرهاي درهم فشرده فلسطين، آمريكا را به استيصال كشانده است، وافزوده این جوابي است که همانجا بايد سپاه به آمریکا بدهد. یعنی بطور آشکارا پذیرفته است که سپاه پاسداران در این مناطق حضور دارد ودر مقابل آمریکا صف آرائی کرده است . مهمتر اینکه افزوده سپاهيان امروز با درنورديدن مرزهاي زمان و مكان در موقعيتي قرار گرفته اند كه آمريكا بايد هر لحظه منتظر شگفتي جديد از جانب آنها باشد. و خلاصه نتیجه گرفته است که به آمريكا حق بايد داد كه نخواهد چشم هاي خود را به روي اين كابوس بگشايد؛ هول ناشي از رويت تمام قد آن كشنده خواهد بود خصوصا كه بيننده افليج و رنجور هم باشد. فراموش نشد که اینگونه تهدید کردن ها ادامه ی همان مدل تهدیدی می باشد که در مورد مذاکره ی هسته ای بکار برده شده بود که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری گفته بود که سر نوشت نهائی پروژه ی هسته ای در خیابان های بیروت و بغداد تعیین می شود ونه در پشت میز مذاکرهدر اروپا که اکنون به زبان وشیوه یدیگری بیان واعتراف شده است.
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 1 شهریور ماه سال 1386