"زمینه چینی وتدارک توطئه برای توقیف مطبوعات دوم خردادی وحذف کامل شان"

نقد وبررسی : دست هاي خالي (يادداشت روز)روزنامه ی کیهان سه شنبه 23 مرداماه سال 1386

"زمینه چینی وتدارک توطئه برای توقیف مطبوعات دوم خردادی وحذف کامل شان"

پاسدار یادداشت روز نویس برای نهادینه کردن سانسور درجامعه و بستر سازی کردن برای توقیف وتعطیل کردن بیشتر مطبوعات رقیب باز از دمش شاهد آورده است وآویزان به 3 طرح براندازانه ی شده است که مدتی پیش آخوند آدم کش حرفه ای محسنی اژه وزیر بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی آن را بیان و رله کرده بود. زیراکه در حقیقت تکرار بازتولید سناریوی تولید شده ی اعضای تیم همکارانش در باند مافیائی سعید امامی و سپاه پاسداران را تکرار کرد که اکنون یادداشت روز نویس آن را دوباره تکرار و بازتاب داده است که می توان گفت برگردان محصول تولید وتهیه وتنظیم نمایش شوی تلویزیونی دمکراسی وانقلاب براندازی مخملین می باشد که از طریق شبکه ی تلویزیونی توسط 3 قربانی بازیگر اجرا شد که این بازیگران در اصل در چنگال دستگاه جهنمی وزارت بد نام اطلاعات وبازجوهای شکنجه گر اعتراف گیر و آدمخواران زندان اوین اسیر و گرفتار می باشند و راه گریز وچاره ای جز اجرای نقشی همچون طوطیان تعلیم دیده نداشته اند . زیرا که می بایست اتهامات دیکته وتزریق وتعلیم وآموزش داده شده به اینان در این شو تکرار وبیان می شد. اکنون مجدداً بازجوی سناریوی ساز یاداشت روز نویس شده ادامه ی شوی تلویزیونی براندازی مخملین را در پوشش وبیان رئوس اتهامات وادعای ساختگی وزیر بد نام اطاعات را فرموله وبیان کرده ونتیجه گرفته است که این پروژه همچنان در دستور کار دشمن است .

واقعاً که این رژیم تروریستی آخوندی، عجب نظام ضد مردمی ونابغه وبی همتا ومنحصر به فردی در جهان می باشد که این همه دشمن دارد ! مهمتر اینکه هر روز دشمنان نیز برایش پروژه ی سرنگونی تدارک می بینند یا می سازند یا طرح براندازی در دستور کار خود قرار می دهند . ولی باز حاکمان این رژیم جنایتکار وعوامفریب و نامشروعی که از وحشت واکنش اعتراضی مردم ناراضی هرروز بند یا مرحله ی دیگری به مراحل اجراشده طرح امنیت نیروی انتظامی اضافه می کنند تاکه نکند یکباره دیواره ی رعب ووحشت واختناق ایجاده شده در جامعه سوراخ شود وکنترل از دست خارج گردد وتبدیل به خیزش و قیام های قهرآمیز غیر قابل کنترل گردد . پس باید مکمل ارعاب ووحشت مرحله های خفقان سازی های اجتماعی بسا ط دار زدن ها در شهرها گسترده ترکرده است . صد البته سناریو سازی ودشمن تراشی های بیشتری برای دشمن برانداز تدارک دیده است و بطور معجزه آسا برای انراف ذهان عمومی اینکه همچنان افزون تر شعار مبارزه با دشمن شیطان بزرگ سر می دهد . ولی از طرف دیگر با حرص وولع و اشتهای خاصی نیز علاقه برای دیدار و ملاقات با نمایندگان دشمن پروژه ساز برای براندازی نیز در عراق نشان می دهد که حتی رفسنجانی با صدای بلند آن را در نماز جمعه ی تهران هوار زد. ولی گرچه رقیب غالب وحاکم چونکه خودش می خواهد بطور انحصاری آن را دنبال کند ونیاز به شراکت رفسنجانی ندارد با دهان کجی کردن به رفسنجانی تلاش مذبوحانه نموده تا که شیپور از در گشادش به نوازد تاصدای ناهنجاری که ازش بیرون می آید موجب محو شدن صدای آهنگ موزون نواخته شده رفسنجانی گردد!! به خصوص اینکه اکنون جنگ سختی میان باندهای مافیائی غارتگر غالب وحاکم با باندهای مافیائی حلقه زده دور وبر رفسنجانی یا جناح مغلوب وجود دارد و بر کناری دو وزیر نفت وصنایع در رابطه با همین جنگ و رقابت سخت میان باندهای هار وغارتگر غالب ومغلوب است که جریان دارد که منجر شده است تا که از سوی غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه وکفتر دست آموز وپر قیچی آخوند محمد تقی مصباح مرشد پاسدار احمدی نژاد برکناری این دو وزیرانجام گیرد که احتمالاً در ادامه به برکنار نمودن وزرای بیشتری که با مسائل اقتصادی وولی ومالی مرتبط می شوند منتهی خواهد شد .

فراموش نشود که یک بار تذکر داده شده بود که سردار پاسدار رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفتگوی خود با مصاحبه گر روزنامه ی اطلاعتی – پادگانی – امنیتی کیهان سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری گفته بود که مرحله های بعدی مبارزه با فساد اخلاقی واجتماعی و اخلاقی و بی حجابی نیروی انتظامی؛ رفتن به سراغ پشیبانان و مبلغان وحامیان اینان در مطبوعات می باشد چونکهاینان با پوشش ارجحیت دادن به کار فرهنگی در پیشبرد مبارزه ی نیروی انتظامی مانع ومشکل ایجاد می کنند وتلاش می کنند تاازاین طریق طرح را با شکست مواجه سازند. البته که مشخص است وقتی که صحبت از مطیوعات می شود منظور جز مطبوعات دوم خردادی نمی باشد که در درجه ی اول مطبوعات شاخص و تندروی دوم خردادی مورد نظراست . پس بی جهت نیست که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از 3 مرحله براندازی وزیر بد نام اطلاعات نقل قول کرده است ودر دنباله به مطبوعات رقیب و انتقاد کردن آنان به دولت رسیده است واینگونه با مطبوعاتی که بقول یادداشت روز نویس کانال های برون مرزی نیز دارند اینان را در بستر طرح براندازان وهمکاران دشمن قللمداد نموده است ودقت خودرا پیرامون این موضوع متمرکز و چنین تشریح کرده وتوضیح داده است:

دقتي اندك در محورهايي كه وزير اطلاعات از آنها سخن گفته نشان مي دهد تقريبا تمامي طرح هاي براندازي دشمن- به استثناي مورد مربوط به تخريب فيزيكي كه ظاهرا چندان هم جدي نيست- «ماهيت رسانه اي» دارد و طي حدود يك سال گذشته تعقيب اين محورها دغدغه اصلي برخي رسانه هاي خاص بوده است. با مروري كوتاه بر مطالب منتشر شده توسط برخي رسانه هاي خاص شواهدي كاملا جدي مي توان يافت از تلاش بي امان آنها در به وجود آوردن جبهه ها و مرزبندي هاي جديد ميان نيروهاي وفادار به انقلاب اسلامي در قالب عنوان ها و توصيف هاي مختلف.بسياري از جبهه بندي هاي سياسي در ايران پيش از آنكه وجود واقعي پيدا كنند- بعضي از آنها هنوز هم وجود خارجي ندارند- وجود رسانه اي پيدا كرده اند.جالب تر از اين مواردي را مي توان سراغ گرفت كه به رسانه ها اگر نگاه كنيد چنين به نظر مي رسد كه جنگي خونين ميان فلان و بهمان گروه يا رجل سياسي در جريان است در حالي كه آنچه واقعا ميان آنها وجود داشته از حد يك بحث متعارف سياسي فراتر نمي رفته است. همينطور صفحات برخي روزنامه ها و سايت هاي اينترنتي مملو از شواهدي است كه از پروژه هاي پي درپي آنها براي تخريب شخصيت هاي وجيه و دلسوخته انقلاب حكايت مي كند. در مواردي اين رسانه ها تصويرهايي چنان تحريف شده و بغض آلود از برخي افراد و جريانات به دست داده اند كه وقتي امكان ديداري رو در رو براي بعضي با آن افراد تخريب شده دست مي دهد، به سختي مي توانند باور كنند اين كه مي بينند همان است كه تا ديروز در فلان روزنامه و سايت درباره اش مي خوانده اند. نمونه هاي مربوط به تلاش براي ناكارآمد نشان دادن دولت جمهوري اسلامي خصوصا پس از روي كار آمدن دولت نهم «عياني» است كه حاجت به بيان ندارد.ساده ترين نتيجه اي كه از اين تحليل ابتدايي مي توان گرفت اين است كه آنچه وزير اطلاعات از آن به عنوان پروژه هاي براندازي ياد كرده چند ماه است كه به طور جدي در دستور كار برخي روزنامه ها و رسانه هاي خاص قرار دارد. به عبارت ديگر پروژه هاي براندازي دشمن به يك معنا بهتر از هر جاي ديگر لابلاي مطالب برخي رسانه ها ظهور مي كند و وزير اطلاعات هم در مقام افشاي پروژه براندازي دشمن- اسمي كه ممكن است اندكي رعب آور باشد- كاري جز توصيف فعاليت روزمره برخي رسانه ها انجام نداده است."

خلاصه اینکه پاسدار سنایو ساز و یادداشت روزنویس شده، نتیجه گرفته است که آمریکا برای براندازی به نرم افزار نرم مطبوعات در داخل کشور روی آورده است که نشان از خالی بودن دستش می باشد ودر نهایت اعتراف کرده است که در ماه های آتی تنش در مطبوعات بیشر می شود چونکه مرتبط به نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم می باشد . بنابراین اینگونه در مورد نقش مطبوعات و خیمه شب بازی نمایش انتخابات مجلس هشتم نظر نهائی داده است :

"اينكه رسانه ها در كشوري بدل به ابزار براندازي شده باشند چندان عجيب نيست. اين در واقع بخشي شناخته شده از تئوري براندازي نرم است كه تاكيد مي كند در مقابل يك تلاش دستجمعي براي براندازي يا بايد بي تفاوت باشند يا به آن بپيوندند..ا اين وجود مي توان حدس زد كه نبرد نرم طي ماه هاي آتي در فضاي رسانه ها اوج خواهد گرفت. انتخابات مجلس هشتم بي گمان نفتي بر اين آتش خواهد فشاند اما اصل قصه همان طراحي مفصلي است كه براي استفاده از ظرفيت رسانه ها براي گشودن جبهه هاي جديد پيش روي سرمايه هاي ملي خصوصا جبهه اصولگرايان انجام شده است."

در خاتیه اینکه همانگونه که قبلاً به دفعات توضیح داده شده است. ستاد برنامه ریزان سیاست چراغ خاموش سپاه پاسداران دست به اقدام کودتای خزنده علیه ی رقیب نزده است که بطور موقتی و مقطعی وارد عرصه ی قدرت اجرائی گردد و پس از یک دوره رئیس جمهور کردن یک پاسدار غلامک و یا مترسک کنار برود واز قدرت و تسلط بر ذخایر ومنابع مالی و اقتصادی ونفتی وگازی کشور چشم پوشی کند که هدف نهائی برای کسب ثروت می باشد، بلکه آمده است که بماند وبا تسلطی که بر تأسیسات هسته ای وولی فقیه دارد و پروژه ی هسته ای را دنبال می کند . می خواهد که هرچه زود تر دسترسی به سلاح هسته ای یابد . بنابراین رقیب شکست خورده را مزاحم رسیدن به اهداف و آمال خود می داند. بنابراین از طریق پاسدار احمدی نژاد وحمایت آخوند مصباح یزدی وولی فقیه و اجرای طرح امنیتی نیروی انتظامی و سناریو سازی های سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی اطلاعاتی – پادگانی – امنیتی کیهان و طرح 3 گانه ی براندازی وزیر بدنام اطلاعات و خلاصه توقیف مطبوعات از سوی وزیر تفتیش عقاید وسانسور پاسدار محمد حسین پاسدار صفار هرندی هدف این است که آنقدر برای رقیب پرونده سازی می شود وفشار اعمال می گردد تا بالاخره با رد کردن نامزدان دوم خردادی از سوی شورای نگهبان منجر به حذف کاملش از صحنه ی فعالیت سیاسی و قدرت اجرائی گردد. نتیجه اینکه روضه ی مبسوط خواندن یاداشت روز نویس در راستای آماده سازی ومقدمه ی شتاب دادن اهداف نامبرده می باشد .

هوشنگ – بهداد

سه شنبه 23 مرداماه سال 1386