وحشت وسراسیمگی سبزعلی رضائی ،در سایت بازتاب ناشی از چیست

وحشت وسراسیمگی سبزعلی رضائی ،در سایت بازتاب ناشی از چیست
به نظر می رسد که ضربه ی شروع شده ی ناشی از ترکش اتخاذ تصمیم گنجانیدن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی آنچنان وحشت ایجاد کرده است و کک بر توی تنبان سران ژیم تروریستی به خصوص سپاه پاسداران انداخته است که بیش از حد دستپاچه ومضطرب ونگران شده اند. بطوریکه جدا از اینکه برای واکنش نشان دادن این ترس خیلی سریع دستور صادر شد که همه ی ائمه ی جماعات سراسر ایران یعنی نان خوران وجیره بگیران حکومتی وظیفه دارند که وارد صحنه شوند و می بایست بدون چون وچرا از ازاین ارگان فاشیستی تروریستی دفاع و ستایش نمایند وتأکید کنند که خمینی گفته بود اگر چنانچه سپاه نبود رژیم تروریستی نیز نبود . حتی برخی از اینان از خمینی نقل قول کردندوگفتند که خمینی گفته بود هرگاه دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید که مگر چه کرده اید که مورد خوشحالی دشمن تان واقع شده اید؟ اما آخوند سید احمد خاتمی نوچه آخوند انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی که به زور به عنوان امام جمعه ی موقت تهران به ولی فقیه تحمیل شد تااینکه هم جای شیخ محمد یزدی برکنارشده را بگیرد .هم اینکه رقیب وموی دماغ رفسنجانی شود. چونکه به مسئله ی رقابت میان رفسنجانی و آخوند محمد تقی مصباح یزدی در مجمع خبرگان رهبری و تصاحب ریاست آن راه می برد . این آخوند امام جمعه ی موقت تهران نه اینکه در خطبه ی خود جانانه از سپاه پاسداران دفاع کرد ، بلکه اتخاذ تصمیم گنجانیدن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی را جزو برگ زرین افتخار آمیز دیگری از این ارگان تروریستی فاشیستی نامید . ولی بلافاصله مجبور شد که اعتراف کند جیغ بنفش کشیدنش علیه ی آمریکا و ستایش دفاع کردنش از سپاه پاسداران فاشیستی خالی بندی وناشی از ترس ووحشت بوده است . زیرا که در ادامه ی خطبه ی خود گفت که می دانم که ضد انقلاب اطلاعات را به بوش داده و خواسته اند تا که این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی بگذارد و آمریکا را تهدید کرد وگفت اگر چنانچه آمریکا اینکار را بکند خود را وارد بحرانی خواهد کرد که ورودش با خودش می باشد ولی بیرون آمدنش نه، یعنی اینکه نا خواسته به بیان چند واقعیت انکار ناپذیر بطور عریان اعتراف کرد.اولاً اینکه ثابت کرد و ابراز داشت که آی دزد کردن و فرافکنی تهدید آمیز کردنش، ناشی از وحشت تام عیار از گنجانیدن نام این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی می باشد. دوماً اینکه اعتراف آشکار به دست داشتن سپاه پاسداران در باتلاق سازی عراق و برپائی جنگ 33 روزه درلبنان است که هدف نهائی علیه ی آمریکا واشغال کامل عراق بوده است . سوماً تهدید کردن آمریکا به فروبردنش در باتلاقی بس خطیر تر دیگر، که تأکید شد فرو رفتنش با خودش می باشد یعنی که با در لیست گذاشتن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی شروع می شود وافزوده شد که بیرون آمدنش نه، یعنی اینکه دامنه ی آن بس فراتر از بحران باتلاق ایجاد شده در عراق می باشد .بنابراین همین تهدید همانگونه که اشاره شد. یک اعتراف آشکار در ایحاد باتلاق در عراق می باشد. بنابراین قابل فهم است که اینگونه تهدید کردن ها ناشی از ترس و وحشت از نامگذاری سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی می باشد که نه برگ زرین افتخار دیگر برای این ارگان فاشیستی تروریستی نمی باشد . بلکه اذعان نگرانی و اضطراب بس جدی وگسترده است که بطور وارونه بیان شده است.
فراموش نشود این وحشت مکمل مضاعف شدن وحشت تقاضای خانم مریم رجوی است که از مقامات مسئول سازمان ملل ونهاد های حقوق بشری تقاضا کرد است تا که پرونده ی دست اندرکاران قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 که به عنوان سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد را مورد بررسی و بازبینی و پیگرد قانونی خود قرار دهند. بنابراین طبیعی است وقتی اینگونه درخواست بررسی این پرونده ی جنایت در نهادهای بین المللی می شود؛ دارای ابعاد وتبعیاتی دیگر نیز می شود که شامل داشتن پرونده ی محکومیت سران رژیم تروریستی در آلمان به اتهام ترور مخالفین است . همچنین بطور صد در صد شامل پرونده ی نقص رکورداری جهانی حقوق بشر رژیم تروریستی و ضد بشری آخوندی نیز می شود. تازه مهمتر اینکه شامل پرونده ی جنایت وخیانت ادامه ی جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق نیز راه می برد ، چرا که بر خلاف ادعائی که خمینی و رفسنجانی و سایر سران رژیم تروریستی کردند و مدعی دفاع از سر زمین اسلامی و عقب راندن صدام عفلقی دشمن می کردند و نام آن را دفاع مقدس نامیدند و هرسال جشن هفته ی دفاع مقدس برپا می دارند ورفسنجانی کلی پیرامونش روضه های مبسوط می خواند. ولی زمانیکه خرمشهر آزاد و باز پس گرفته شد و دیگر نیروهای نظامی صدام حسین در خاک ایران نبودند و صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق آمادگی پذیرش آتش بس و قرار داد صلح را اعلام کرد ورهبران کشورهای عربی تقبل پرداخت 100 میلیارد دلاررا به رهبران جنگ افروز آخوندی پیشنهاد کردند. چرا خمینی و رفسنجانی و به ویژه سپاه پاسداران قبول نکردند وزیر بار نرفتند ؟!
بنابراین از آن تاریخ به بعد یعنی تازمانیکه خمینی مجبور به سرکشی جام زهر شکست جنگ ایران وعراق شد .عامل و مقصر میلیون ها کشته ومجروح و آواره وبی خانمان شده در دو سمت جبهه ی جنگ اینان می باشند که خودش یک سند مستند جنایت جنگی علیه ی بشریت ونل کشی می باشد. زیرا که به عنوان صدور انقلاب وتروریسم وبنیادگرائی با تأکید واصرار اینکه صدام باید برود که دقیقاً یک نوع کینه ورزی و انتقام گیری شخصی از سوی خمینی بود به عنوان عامل اصلی تجاوز گر و ادامه دهنده ی جنگ شناخته می شود و همانگونه که اشاره شد خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران به خصوس فرمانده ی آن سبزعلی رضائی مقصر اصلی کشته ومجروح شدن میلیون ها نفر در دو طرف جبهه ی جنگ ایران وعراق می باشند که چون اصرار وپا فشاری اعمالشان بر ادامه ی جنگ بی اصل وبیهوده یک سند محرزجنایت علیه ی بشریت می باشد، پس می بایست که اینان بطور جد زیر پیگرد مقامات قضائی بین المللی قرار بگیرند.
ناگفته نماند در جنگ لفظی که میان پاسدار سبزعلی رضائی دبیر مجمع مصلحت نظام با رفسنجانی رئیس مجمع مصلحت نظام پیرامون ادامه ی جنگ مدتی پیش به وجود آمده بود که هریک دیگری را مقصر ادامه ی جنگ وشکست وریختن جام زهر بر توی حلقوم خمینی قلمداد می کرد . در نهایت رفسنجانی برای دفاع از خود وارد میدان شد ونامه ی محرمانه ی خمینی به فرمانده ی سپاه پاسداران را در نماز جمعه ی تهران را قرائت کرد که در آن نامه ی خمینی خطاب به فرمانده ی سپاه پاسداران ، وی هم به عامل ادامه دهنده ی جنگ و هم اینکه به دلیل شکست آن اشاره کرده بود. مهمتر اینکه گند پنهانکاری عدم پیگیری هدف دسترسی به سلاح هسته ای نیز در آمد. چونکه در این نامه عملاً پیشنهاد دسترسی به سلاح لیزری یادآوری شده بود . البته افشا کردن این نامه موجب تهاجمات گسترده به رفسنجانی شد تا جائیکه رفسنجانی از حمله وسرزنش از سوی ولی فقیه نیز در امان نماند چراکه در بیت جماران ولی فقیه از موضع بالا خطاب به رفسنجانی گفت که چرا این نامه را افشا کرده است؟
. بنابراین اکنون سایت بازتاب سبز علی رضائی پاسداری که دست خودش در خون جوانان ونوجوانان بسیجی و دانش آموزان به عنوان یکبار مصرفان جنگ ضد ملی و میهنی ایران وعراق آلوده است ونامش جزو لیست تروریست های مداخله گر در انفجار سفارت اسرائیل در آرژانتین گنجانیده شده است وتحت پیگرد پلیس بین المللی می باشد ولی حال از موضع فرار به جلو وفرافکنی اخبار کذب ساختگی واتهامات واهی که دستگاه تبلیغات وزارت بد نام اطلاعات ساخته به مهره های دست نشانده ی خود در دولت دست نشانده نوری المالکی در عراق دیکته کرده را بازتاب داده است و گفته شده خواهان پیگرد ومحاکمه مسعود ومریم رجوی و رهبران دیگر مجاهدین از سوی پلیس بین المللی می باشند وسبزعلی رضائی این اتهامات پوچ و فرافکنانه را در سایت بازتاب خودش بازتاب داده است که در اصل واکنش بر گردان و یا کپی شده ی معکوس تقاضای خانم مریم رجوی درمورد باز کردن پرونده ی محاکمه ی سران رژیم جنایتکار از نهادهای بین المللی برای محاکمه ی سران ژیم جنایتکار است. اکنون نیز ساختن خبر جعلی فراری شدن مسئول اطلاعاتی به اردن ضیمه شده است که با استفاده کردن از کپی مشابه کفتر پر قیچی قاضی سعید مرتضوی قاتل خانم زهرا کاظمی به نام جعفر الموسوی در عراق دامن بر جنگ روانی علیه ی مجاهدین زده شده است که پاسدار سبزعلی رضائی آن را قاضی شجاع خطاب کرده است! چونکه این تعلیم وآموزش دیده ی سپاه پاسداران وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی توانسته است مشتی اراجیف و اتهامات واهی و پوچ را علیه ی مجاهدین مطرح کند که به وضوع شرایط شکننده وترسیده وضربه پذیر ی رژیم تروریستی را می رساند. زیرا که هم به زودی نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی ولی فقیه و سپاه پاسداران در عراق از کار بر کنار می شود .همچنین سپاه پاسدارن این ارگان فاشیستی در لیست گروه های تروریستی گذاشته می شود تا دیگر فرصت برای بیش از فرو بردن مردم بی گناه عراق در باتلاق ساخته شده نباشد. همینطور جلوی صدور تروریسم وبنیادگرائی به منطقه با بحران وباتلاق سازی دیگر گرفته می شود که آخوند سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت در نمازجمعه ی تهران با تهدید کردن آمریکا نوید آن را داده است.
هوشنگ – بهداد
مرداد ماه 13سال 1386