روضه خوانی وگریز به صحرای کربلا زدن واشک تمساح ریزی با فرصت طلبی از دین""

نقد وبررسی : باران گرفته دوباره (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان پنجشنبه 25 مرداد ماه سال 1386
روضه خوانی وگریز به صحرای کربلا زدن واشک تمساح ریزی با فرصت طلبی از دین""

برکسی پوشیده نیست که چگونه آخوند های منبری دین فروش که تجربه ی بسیاز طولانی و سالیان بس درازی دارند که از کانال دین تغذیه کرده اند و دیگر مردم ایران می دانند که چگونه این انگلان غیر مولد دین را ابزار کسب درآمد و کار ومعامله و ثروت وبساز وبفروشی ... خود نموده اند و همچنان بازار مکاره ی دین فروش خود را گرم نگهداشته اند . آنگونه که از طریق دین، توانسته اند هم در مراسم عزا و سوگواری وهم جشن وعقد وعروسی حضور داشته و مشغول مفت ومرده خوری و سور چرانی باشند . البته این خرافه پرستان ومتحجران انگل از سوی استعمارگران به شدت تقویت شده اند وسخت سر ستیز با دگر اندیشان اجتماعی حتی و مصلحان یا اصلاح گرایان دین داشته و دارند . بنابراین برای حفظ موقعیت خود دست به هرگونه زد وبند با دربار و مستبدی زده اند. زیرا که احساس خطر از وژاگونه شدن بساط و دکان دین فروشی و عوامفریبی کردن خود در جامعه داشته اند. متأسفانه و فاجعه آمیزتر اینکه اکنون اینان بیش از 28 سال است که صاحب قدرت وثروت ومکنت و جاه ومقام ودربا خلافت در ایران شده اند و برپائی ام القرای کشورهای جهان الام راه انداخته و یک آخوند روضه خوان معتاد دست دومی را یک شبه تبدیل به آیت الله کردند و نام ولی فقیه بر آن نهادند و در جماران در سنگر منقل و آتش ودود رهبر مسلمانان جهانش کرده اند کهاکنون این رهبر خود خوانده ولی فقیه تلاش می کند برای ادامه ی وراثت خلافت خود به سلاح هسته ای نیز دست یابد. در صورتیکه بدون دسترسی به سلاح هسته ای در این مدت 28 سال سپری شده از خلافت مذهبی در ایران، آنقدر جنایت ها و خیانت های عظیم درون این حکومت دینی اتفاق افتاده است و آنچنان آخوندهای حکومتی و حامی ولی فقیه بیشماران دروغ به مردم ایران گفته وعوامفریبی ها کرده اند و دستگاه قضائی با یک رئیس انتصابی بر پا کرده اند که حامی و پشتیبان کلان دزدان وغارتگران بوده و می باشد ودست به تبدیل کردن باطل به حق و بالعکس نموده است که فقط بخشی از عملکردش این است که روزانه احکام فراوان اعدام وقطع اندام وشلاق زدن ودارد علیه ی قربانیان این نظام دینی و ضد مردمی و فاشیستی صادر می کند . معلوم نیست با دسترسی به سلاح هسته ای دامنه ی جنایات وخیانات ودخالت گری و صدور تروریسم وبنیادگرائی وکشور گشائی های خود را تا کجا می خواهند ادامه دهند.

خلاصه اینکه آخوندهای منبری و روضه خوان های دیروزی ، عجیب تبدیل به غارتگران بسیار کلان و اقدام کنندگان فجایع بیشمار اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و نظامی و... جنگی امروزی تبدیل شده اند و همین روضه خوانان منبری دیروز و این خبرگان حرفه ای ِ گریز به صحرای کربلا زدن و این اشک گیران خبره از چشمان مردم، اکنون که بر مسند قدرت نشسته اند جلادان حریص و طعمه ورز و بی رحمی شده اند که دوستان ورفقای نزدیک وشرکای دزد خود را نیز بر نمی تابند و با مریدان ومداحان ومبلغان پا منبری وگزمگان آدمکش حرف ای که در اختیارخود دارند همچنان مشغول حذف رقیب و به انحراف کشاندن اذهان عمومی و بهره برداری کردن از دین در راستای اهداف پلید و کثیف شیطانی خود می باشند.

اتفاقاًهر زمان که بیشتر ایزوله می شوند واحساس خطر بیشتری می کنند تلاش مذبوحانه ی بیشتری از طریق دین می کنند تا که با نشان دادن اتکای ظاهر نمائی به دین باوری داشتن، بازهم بتوانند با دست زدن به عوافریبی کردن، به پیگیری اهداف ضد انسانی خود ادامه بدهند . در همین رابطه است که سربازجوی بد نام وشکنجه گر معروف پاسدار حسین شریعتمداری در پوشش سرباز گمنام وارد صحنه شده و بر سر منبر رفته و روضه ی مبسوطی پیرامون امام حسین قرائت کرده است ولی مثل همیشه با شیوه ی به در گفتن تاکه دیوار بشنود روضه خوانده است که اتفاقاً برگردان همان تجربه ی شیوه ی بازجوئی هویج وچماق درون زندان اوین است که به روشی دیر اکنون استفاده شده است. زیرا که ااز بی آبی و حتی کم آبی و آسمان تیره ولی بی باران در کویر گفته و اشک تمساح برای پژمردگی گل ها ریخته است و برای ریزش باران چپ وراست علی علی کرد ه وعلی را مخاطب قرار داده است که نام کوچک رهبر چلاق آسید علی خامنه ای می باشد. در صورتیکه گفته شده که تولد امام حسین است. بهرحال و با اینگونه گریز به صحرای کربلا زدن هدف پیش مقدمه یا خوراک گفتاری برای طی دست آموز معتاد و اسیر در چنگال سپاه پاسداران سید علی خامنه ای در جماران تهیه وتنظیم آماده شده است تا که با ترتیب دادن دیدار نمایشی در جمع نفرات انتخاب شده همین نکات تزریقی و دیکته شده را بیان وتکرار کند که در راستای اهداف برنامه ریزان ستاد سیاست حرکت چراغ خاموش است یا همان کودتاگران فاشیستی سپاه پاسداران و باند محفلی باز سازی شده سعید امامی است که سنگر گرفته در بیت رهبری اند ونفوذ کرده در دولت مدعی امام زمانی پاسدار غلامک وگماشته و کفتر پر قیچی احمدی نژاد می باشند. البته که فراموش نشود هدف نهائی مانور دادن پیرامون اهل بیت شیعیان در عراق و حمایت از نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی در عرااق است که چون اکنون جایگاهش متزلزل شده است وهرروز احتمال برکناری اش بیشتر می شود بنابراین تلاش می شود تا که بحران ها وناامن سازی ها در عراق با گسترده گردد که شاهدیم چگونه این روز ها عجیب هم عملیات تروریستی و انفجاری های ضد انسانی می شود وموجب افزایش یافتن کشتار مردم بی دفاع عراقی شده است که البته در راستای ایجاد موانع برای برکناری این نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی در عراق می باشد که سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران سرمایه گذاری بسیار سنگینی رویش کرده اند که با رفتن وی نه اینکه همه سرمایه گذاری ها انجام شده به هدر خواهد رفت، بلکه می بایست هزینه های بسیار هنگفت دیگری نیز به عنوان پس لرزه کنار رفتنش پرداخته شود و تقبل گردد.بنابراین بدون هیچ شک وشبهه پشت هر عمل انتحاری و انفجاری و تروریستی وناامن سازی در عراق فقط باید اثر انگشت رژیم جنایتکار وتروریستی آخوندی سپاه پاسداران را دید.

هوشنگ – بهداد

پنجشنبه 25 مرداد ماه سال 1386