"تلاش برای پیشبرد طرح توطئه ی بحران سازی در آینده در ترکیه "

نقد وبررسی " گورستان لائيسم (يادداشت روز)"روزنامه ی کیهان 22 مردادماه سال 1386

"تلاش برای پیشبرد طرح توطئه ی بحران سازی در آینده در ترکیه "

تحجر گرائی وخرافه پرستی بدتر از طالبانی و متعلق به قرون وسطی داشتن اثبات همین واقعیت و ماهیت قلم بردستانی می باشد که چنین عنوانی را نیز برای یادداشت روز خود انتخاب کرده اند که در روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمدار به نمایش گذاشته شده است که گرهمربوط به نتایج انتخابات اخیر ترکیه است. ولی نه ضدیت تمام با دین دارد که می گوید در پذیرش دین اجباری نیست ویا مژده داده شده است که باید همه نظرات گوش داده شود سپس از میان آنان بهترین برگزیند شود. یعنی اکنون با زدن این عنوان گورستان لائیسم ، در حقیقت به نمایش گذاشتن عریان همان ارتجاع ناب و اندیشه ی دگم واقعی واستبداد بی نظیری می باشد که خمینی بی احساس پیام آور ونوید دهنده ی آن بود . زیرا پس از اینکه بدون احساس وارد ایران شد. سپس فرصت طلبانه برروی موج انقلاب سوار شد و نشست و حاصل دسترنج حاصل نتایج مبارزان راه آزادی و مردم ایران را مصادره کرد و از ساده انگاری و تعصبات مذهبی و عدم شناخته مردم ایران از ماهیت این آخوند پلید اهدافش نهایت سوء استفاده را کرد و قبل از اینکه قانون اساسی را تهیه و به تصویب نظر همه پرسی مردم ایران برساند. بطورشیادانه و دجالانه با گفتن نه یک کلمه کم ونه یک کلمه بیش، مدل جمهوری اسلامی مورد نظر خودش را به مردم ایران تحمیل کرد که اکنون نوچه وگماشته و دست پروردگانش با ضرب چماق شلاق و زندان و شکنجه واعدام سانسور و تفتیش عقیده و دار زدن وسانسور نمودن و تواب سازی و اعتراف گیری وتحریف گری کردن و اجرای شوی ضد دمکراسی و لیبرالیسم وسکولاریسم و انقلاب مخملین تهیه و تدارک دیده شده واز تلویزیوی پخش شده که در حقیقت نمایش وحشت از ضریب مخالفت اجتماعی ونگرانی از واکنش اعتراضی مردم ناراضی می باشد وهم ادامه ی توطئه ی تفتیش عقاید در محیط دانشگاها می باشد که مشتی آخوندهای متحجر وبی سواد رؤسای انتصابی دانشگاه ها شده اند . هم اینکه اساتید دانشگاه ها به اتهام لیبرال و سکولار بازنشسته وباز خرید شده اند . هم اینکه دانشجویان مبارز و آگاه و دگرا ندیش شناسائی و اخراج ومحاکمه و محکوم وزندانی شده اند. بالاخره هم فضای دانشگاه ها را پادگانی کرده اند . همچنین مطبوعات نیز چپ و راست توقیف می شوند و روزنامه و خبرنگار واهل قلم هم به اتهام وابستگان بیگانه وستون پنجم دشمن محاکمه و زندانی می گردند . اکنون هم نوبت به عریان گوئی بدون رودروایسی رسیده است که بطور آشکارا گفته شود که هدف سناریو سازان و برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش این است در شرایطی که جوانان معترض و ناراضی بطور علنی در خیابان ها بر دار کشیده می شوند ورقابت ها و تضادهای جناحی و انتخاباتی هرروز بیشترادامه داردو جدی تر می شود چرا نمی بایست که شمشیر از رو بسته شود و زیر پرده ی دین و آویزان شدن به جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل از طریق حزب الله لبنان و پیروزی اسلام گرایان در ترکیه و شکست سکولاریسم سوء استفاده نگردد و با ابراز مخالفت ودشمنی با دمکراسی و لیبرالیسم وسکولاریسم شمشیر داموکلس بر پس گردن رقیب شکت خورده نگه داشته نشود.

بالاخره یادداشت روز نویس بدون آنکه توضیح دهد که بیش از 28 سال که آخوند ها در ایران بقدرت رسیده اند وحکومت دینی خود را تشکیل داده اند . چه گلی بر سر مردم ایران زده اند به جز اینکه صحنه های اعدام وشلاق و دار زدن ها افزایش می یابد و ربودن دختران جوان در خیابان ها وبه زور سوار خودروهای پلیس کردن آنان که انجام می گیرد . همچنین صورت زنان دیگر خونین می شود که جرا کمی روسری اشان عقب رفته است و یااینکه اخیراً نیز مأموران نیروی انتظامی یک دختر را با شلیک گلوله غرق در خون کرده اند و درنهایت سایر جنایات وخیانات و غارتگری و سرکوبگری ها و بحران سازی ها و جنگ افروزی های دیگری که زیر پرده ی دین مذتکب شده وانجام داده اند و مردم را فقیر ومنتظر دریافت نان بر توی سفره های خالی اشان کرده اند و... دیگر چه اعمال مثبت ویا دستآوردی مفید مردمی قابل دفاع انجام داشته اند که اکنون بطور شفاف یادداشت روز نویس اعلام کرده است که مرکز اصلی تولید و صدور تروریسم وبنیادگرانی اسلامی ایران است که از این کشور به کشور های همجوار وخاورمیانه رخنه ونفوذ کرده است که وی شاهد رشد بنیاد گرئی ارتجاعی ومرگ سکولاریسم در ترکیه وخاورمیانه بوده که در موردش چنین توضیح وگزارش داده است :

شاهد هستيم كه تحت رهبري اين حزب روابط تركيه و اسرائيل دستخوش تغييراتي شده است و شخص اردوغان به عنوان نخست وزير تركيه صريحاً به سياست اسرائيل درباره فلسطين و به ويژه نوار غزه و كرانه باختري انتقاد كرده و آن را مصداق «تروريسم دولتي» مي نامد. و در عين حال وي به دنبال برقراري روابط نزديكتر با رهبران مبارز فلسطيني است تا آن جا كه وقتي اردوغان پس از انتخابات فلسطين در ژانويه 2006 ميزبان خالد مشعل مي شود، واشنگتن و تل آويو نمي توانند خشم خود را از اين اقدام پنهان نمايند. در جريان جنگ 33روزه هم خوانديم و شنيديم كه اردوغان به شدت حملات اسرائيل را محكوم كرد و مردم تركيه همگام و همراه با مسلمانان ساير كشورها و بلكه فعالتر، تظاهرات مختلفي در ضديت با اسرائيل و حمايت از حزب الله لبنان برپا كرده و حتي پرچم اسرائيل را به آتش كشيدند و... چند روز پيش هم وقتي نتايج نظرسنجي يك موسسه تحقيقاتي آمريكايي (پيو) منتشر شد، معلوم شد كه 77درصد از مردم تركيه، آمريكا را تهديد جدي براي كشور خودميدانند!... و اينها همه يعني اينكه با ادامه اين روند دير نيست، كه تركيه به گورستان طرح ها و ايده هاي ضد اسلامي و سكولار غرب درباره اين كشور تبديل شود.به سخن اول خود برگرديم. بيداري اسلامي اوج گرفته و شعار بازگشت به خويشتن و احياء هويت اسلامي هر روز عينيت بيشتري پيدا مي كند. ايران اسلامي پيشگام اين نهضت است و نقش تاريخي و حساسي را در اين «بعثت دوباره» ايفا مي كند. تا آنجا كه روزنامه آمريكايي هرالدتريبيون هفته گذشته نوشت: «نفوذ ايران در خاورميانه با سلاح هاي پيشرفته آمريكايي هم قابل مهار نيست.» در مقابل دشمنان انسانيت و فاسدترين قدرت هايي كه فريبكارانه پرچم اصلاح جهان! را در دست گرفته اند، هر روز حنايشان بي رنگ تر و شعارهاي دروغينشان كم مشتري تر مي شود و جايگاهشان در جهان و به ويژه در نزد مسلمانان آگاه و غيرتمند متزلزل تر مي شود به طوري كه ديگر روزنامه آمريكايي يعني نيويورك تايمز در آخرين شماره خود به صراحت تاكيد كرد كه «آمريكا از هر نامزدي در خاورميانه حمايت كند، آن نامزد حتماً شكست خواهد خورد!».

بالاخره اینکه چون یادداشت روز نویس می داند که دستان دخالت گر رژیم جهل وجنگ وجنون وتحجر وخرافه و جنایت وخیانت وغارتگر آخوندی در امور داخلی کشورهای همجوار به خصوص عراق و خاورمیانه لو رفته است و همانگونه که می داند رژیم تروریست آخوندی با بحران سازی و صدور آن با بنیادگرائی به منطقه توانسته است به بقای خودش ادامه دهد و اکنون که هم تاکتیک وشگرد بحران سازی ها با صدور تروریسم به منطقه لورفته است . بنابراین تلاش مذبوحانه کرده است تا که سرمایه گذاری برروی برنده شدن اسلام گرایان ترکیهکند واز آن سوء استفاده کند . تاشاید سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در آینده ی نه چندان از کانال بعضی از جریانات نفوذی خود در این کشور دست به ایجاد ناامنی وبحران بزنند . برای همین تلاش شد که نخست دست نسانده ی عراق قبل از ورود به تهران و دیدار با ولی فقیه وگزارش دادن ورهنمود وتوصیه دریافت کردن وارد ترکیه شود. البته که این سفر مورد اعتراض بوش نیز واقع شد. ولی چون رژیم تروریستی آخوندی دچار بحران شدید هسته ای شده و می داند که تلاش گسترده شده است تا که نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری الممالکی در عراق تغییر کند. اکنون برای مانع شدن از این تغییر و نمایان کردن ابراز دشمنی با برقراری دولت سکولار جانشین در عراق تلاش مذبوحانه شده مانور پیرامون پیروزی اسلام گرایان در ترکیه داده شود. بهر صورت یادداشت روز نویس بصورت تاکتیکی به بازنده شدن سکولارها در ترکیه آویزان شده وبا برجسته کردن جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با اسرائیل اشاره کرده وبازتاب دادن برخی از اسلام گرایان در آن مقطع ودفاع کردن شان از حزب الله لبنان و همچنین حماس فلسطین پرداخته تاکه بتواند از این طریق برروی ایجاد اختلاف و تضاد میان ترکیه واسرائیل مانور دهد و شاید هم ضمن پاسخ داد ن به رقیب شکست خورده ی دوم خردادی واسامی نامبرده ووصل شده اشان به بازیگران نمایش پخش شده ی شوی تلویزیونی دمکراسی و انقلاب مخملین و ستون پنجم خوانده شده ی دشمن ، با اتهام حامیان سکولارلیسم که مدعی شده در ترکیه شکست خورده اند ، تلاشی هم در مسیر مانع تراشی جاجائی یا برکناری نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی ولی فقیه و سپاه پاسداران در عراق شده است.

هوشنگ - بهداد

22 مردادماه سال 1386