"سراسیمگی وترس ودستپاچگی پاسدار حسین شریعتمداری ازبرکناری نوری المالکی در عراق"

نقد وبررسی "نوبت ديكتاتوري ! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 21 مرداماه سال1386

"سراسیمگی وترس ودستپاچگی پاسدار حسین شریعتمداری ازبرکناری نوری المالکی در عراق"

این دیگر نه از عجایب روزگار است ونه جوک وطنز بی مزه وشوخی بدون خنده است، بلکه بیان واثبات یک تراژدی واقعی می باشد که یک پاسدار بازجو وشکنجه گر و اعتراف گیر وتواب و سناریو ساز اکنون منادی آزادیخواهی و دیکتاتور شناسی ضد آن شده است ! در صورتیکه خودش خبره در خفه کردن صدای آزادیخواهی ودگر اندیشی در ایران می باشد وجزو بدنام ترین مهره های سناریو وپرونده سازیست که در شکستن قلم وبریدن زبان ودوختن دهان وتوقیف کردن مطبوعات ومقدمه چینی کردن برای ا حضار و محاکمه و بازداشت ومحکوم کردن روزنامه نگاران وخبرنگاران و اهل قلم وفعالان سیاسی و حقوق بشری ودانشجوئی ید بسیار والائی دارد ودر این زمینه بسیار فعال وپرتحرک می باشد. زیراکه و در 28 سال گذشته بطور فعال در اطلاعات سپاه پاسداران یا بانده های مافیائی اطلاعاتی – امنیتی همکاری نزدیک داشته است و در کنار تیم های ترور مخالفین در برون مرز و قتل های زنجیره ای در داخل بوده است . همچنین در کنار آمران وعاملان و جزو عنصر فعال تیم مافیائی سعید امامی بوده است ودر تهیه وتنظیم فیلم و شوهای چراغ و هویت واخیراً شوی دمکراسی وبراندازی انقلاب مخملین دست داشته است. البته که جزو برنامه ریزان سیاست پیچیده و چند لایه ی حرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران بوده است که از آن به نام کودتای خزنده علیه ی دوم خردادی ها نام برده می شود . خلاصه در دفاع جانانه کردن از پاسدار احمدی نژاد و غلامک سپاه پاسدار و گماشته ی ولی فقیه نقش کلیدی و اساسی داشته است. فراموش نشود که ایشان نماینده ی ویژه ی ولی فقیه در روزنامه ی پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی کیهان می باشد . حال خودتان قضاوت کنید که این نماینده ویژه ولی فقیه که خودش آلت دست ارگان فاشیستی سپاه پاسداران چکاره است؟

اکنون این دیگر واقعاً خیلی مسخره وکمدی وهمانگونه که تذکر داده شد تراژدیک می باشد که پس از 4 سال که عراق به باتلاق تبدیل شده است وسران رژیم جنایتکار و سپاه پاسداران از طریق اطلاعات دروغین مزدور چند جانبه احمد چلبی زمینه تهاجم نظامی و اشغال عراق فراهم کردند و به پاس خوش خدمتی وهمکاری کردن با اشغالگران نظامی عراق قررگاه های نظامی مجاهدین بنا بر تقاضای سران رژیم تروریستی مورد بمباران های هوائی واقع شدند . سپس رزمندگان مجاهد مستقر در عراق خلع سلاح شدند .بدتر اینکه نام شان در لیست گروه و سازمان های تروریستی گنجانیده شد . آنگاه سراسر خاک عراق مورد یکه تازی تروریست های اعزامی از سوی حاکمان ایران قرار گرفته شده است و با اجرای عملیات دامنه دار تروریستی و انفجاری وناامن سازی عراق ویران وتبدیل به باتلاق شده است وفضاآنقدر ناا من گردیده و این ناام سازی به نیروهای آمریکائی نسبت داده شده است که شرایط فشار بر اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق آمده شده است تا درصورت عملی شدن آن بطور دربست تبدیل به حیات خلوت رژیم تروریستی آخوندی گردد که خیلی بیش از آنچه اکنون این کشور تبدیل به سرپل وکانون صدور تروریسم وبنیادگرائی به خاورمیانه شده مبدل گردد و باج گیری برای پیشبرد اهدداف و پروژه هسته ای گسترده تر شود تا که هرچه زودتر دسرسی به سلاح هسته ای امکان پذیر گردد.

ولی اکنون که مقامات آمریکائی پس از 3 دور مذاکرات که بی نتیجه بوده، توانسته اند به واقعیات ملموس تری از نقش دخالت گری در امور داخلی عراق وناامن سازی این کشور از سوی حاکمان تهران پی ببرند و پس از آنکه صدای اعترضی جریانات ائتلافی با دولت دست نشانده نوری المالکی نخست وزیر عراق بلند شده است که می گویند این نخست وزیر دست نشانده به جای نگران مردم عراق بودن نگران ولی فقیه در جماران وسپاه پاسداران می باشد ودر شرایطی که هنوز هواپیماهای جنگی و مسافری مصادره شده ی عراق در زمان جنگ سال 90 با آمریکا باز گردانیده نشده است . ولی یک هواپیمای مسافری دست چندم ایرباس به نخست وزیر دست نشانده ی عراق هدیه شده است که خلبان آن نیز پاسدار است تامانع از خرابکاری یا سقوط هواپیما موقع پرواز این آلت دست شود وپس از آنکه بنا بر توصیه ی دیکته شده از بیت رهبری جماران ودستگاه بد نام وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران قبل از عزیمت این گماشته به تهران وجماران خواهان اخراج مجاهدین از عراق شده است. مهمتر اینکه در شرایطی که چندین ماه است که با طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی سراسر ایران تبدیل به زندان و حضور مردم منتظر ریافت نا برتوی سفر ههای خالی اشان در عوض تجمع در میادین عمومی شهرها برای تماشای دارزدن های جوانانی می کنند که دست پروردگان همین رژیم منحوس وجانی وغارتگر و ضد بشر می باشند که چون اکنون ناراضی ومعترض می باشند. ولی برای خاموش کردن صدای اعتراض اشان وزهر چشم گرفتن از رقیب شکست خورده وناراضیان در جامعه، این قرانیان به اتهام واهی و مسخره ی اراذل و اوباش محکوم به اعدام می شوند. خلاصه پس از آنکه از طریق نخست وزیر پاپت، نوری المالکی صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق در روز عید قربان به آن وضع فجیع به دار کشیده شد. اکنون پاسدار سربازجو و پرونده ساز وشکنجه گر حسین شریعتمداری در دفاع کردن از این نخست وزیر دست نشانده وقاتل مردم عراق اینگونه در مقام وکیل مدافع وی ظاهر شده و از زمزمه ی بازگشت دیکتاتوری بهعراق از سوی کاخ سفید سخن رانده است :

- اين روزها برخي از محافل نزديك به كاخ سفيد از ضرورت بازگشت ديكتاتوري به عراق سخن مي گويند و اين گزينه را تنها راه پيش روي براي پيشگيري از حاكميت اسلامگرايان در عراق مي دانند!... اين زمزمه كه از چند روز پيش آغاز شده و مركز امور بين المللي دانشگاه نيويورك آن را كليد زده است، اگر چه عجيب است ولي تعجب آور نيست، چرا كه به قول رهبر معظم انقلاب در ديدار ديروز كارگزاران نظام با ايشان؛ «امروز فاسدترين انسان ها پرچم اصلاح جهان را در دست گرفته اند».

پاسدار حسین شریعتمداری همانگونه که توضیح داده است چگونه ولی فقیه و سپاه پاسداران با فراخوان دادن به مهره ی دست نشانده ی خودش درعراق از وی خواسته است تا که هر چه زود تر در جماران حضور یابد تا بقول ایشان دیدار تاریخی داشته باشد یا در حقیقت تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از سقوط دولت این مهره ی دست آموز ولی فقیه در عراق شد هاست. در مقابل نیز آنچنان دچار وحشت از خواب بلند شدگی بوش شده است که نران شده چرا بالاخره پس از 4 سال اکنون متوجه شده است ودانسته که سر چشمه و ریشه ی اصلی ناامنی در عراق و خاورمیانه کجا می باشد وتصمیم گرفته است که مانع از فرو رفتن بیشتر عراق در باتلاق گردد . یعنی اینکه فهمیده است که می بایست خیلی سریع دستان و چنگال خون فشان حاکمان جماران وتهران در عراق را قطع نماید. یعنی اینکه باید نخست وزیر دست نشانده مالکی در عراق را با یک حکومت سکولار تغییر دهد ولی تصمیم این تغییرات موجب دستپاچگی ووحشت پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری شده و برای مخفی کردن ترس خود چنین از دیدار تاریخی نکر با ارباب گزارش داده و فرافکنی کرده است :

" ديدار روز پنج شنبه- 86.5.18- نوري مالكي نخست وزير عراق با رهبر معظم انقلاب كه آقاي مالكي از آن با عنوان «ديدار تاريخي» ياد كرد، بازتاب گسترده اي در محافل سياسي غرب داشت و مخصوصاً خشم جرج بوش و برخي ديگر از مقامات آمريكايي را برانگيخت. نوري مالكي در اين ديدار از مواضع و حمايت هاي دولت و ملت ايران قدرداني كرد و رهبر معظم انقلاب بر شكست قطعي آمريكا درعراق تأكيد ورزيده و حمايت از دولت مردمي عراق را وظيفه همه گروهها و جريانات سياسي فعال در اين كشور دانسته بودند.چند ساعت بعد از اين ديدار، جرج بوش طي مصاحبه اي به طور تلويحي نخست وزير عراق را ملامت كرده و گفت: «فكر مي كنم آقاي نوري مالكي مي داند كه ايران در منطقه يك عامل بي ثباتي است»! و شون مك كورمك سخنگوي وزارت خارجه آمريكا بدون اشاره به اين ديدار، اظهارات نوري مالكي درباره تلاش جمهوري اسلامي ايران براي تأمين امنيت عراق را زير سؤال برده و گفت «دو دور گفت وگو ميان رايان كروكر سفير آمريكا در عراق و همتاي ايراني او آقاي كاظمي قمي در بغداد و نيز، گفت وگوهاي امنيتي سطح پايين تر نتيجه مثبت نداشته است و ايران كماكان به ناامني در عراق دامن مي زند»!«حملات جاده اي عليه سربازان آمريكايي كه در آن از بمب هاي ضد زرهي استفاده مي شود افزايش يافته است و «ريموند اوديرنو» فرمانده دوم آمريكا در عراق اعلام كرده است كه اين تسليحات ضدزرهي از سوي ايران در اختيار نيروي شورش قرار گرفته است»!"

پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی طنز وجوک گوئی های بی مزه ووارونه ی خود از مشروعیت دولت دست نشانده ی نوری المالکی گفته است که حتی خودش درون پارلمان وکابینه مورد قبول نمی باشد. بدتر اینکه به سوی اربابی برای دریافت کمک رفته است که خودش خیلی بیش از این پاپت نامشروع وضد مردمی تر می باشد. زیرا که رکوردار جهانی فرار مغزها ونقض کننده حقوق بشر در جهان است وبه جز سرکوبگری لجام گسیخته ی نیروی انتظامی ودار زدن واعدام کردن های بی امان وزنجیره ای وتوقیف مطبوعات ونهادینه کردن سانسور خودش امکان بقا ندارد. مضحک تر اینکه همچون روباه از دمش شاهد آورده است یا لابی توی آب نمک خیسانده شده برای چنین روزهائی در آمریکا فاکت آورده است که چنین با رادیو فارسی آلمان از مشروع بودن نخست وزیر دست نشانده ی عراق وحمایت از رژیم تروریستی آخوندی تحلیل ونظر داده است :

"امروز آمريكا در عراق با يك «بحران مشروعيت دوسويه» روبروست، اول مشروعيت دولت نوري مالكي كه برخاسته از رأي مردم و غير قابل انكار است، نيد براي فرار از پاسخ به اين سؤال- تدارك ديده است.ديروز «منصور فرهنگ» استاد علوم سياسي و روابط بين المللي در آمريكا و ضد انقلاب فراري، طي مصاحبه اي با راديو «دويچه وله» آلمان در پاسخ به اين سؤال كه آمريكا براي خروج از بن بست عراق چه راه حلي پيش روي دارد، گفت «آرا مردم عراق به نفع دولت مالكي و در جهت همراهي با ايران است و حاكميت يك اقليت كه آمريكا خواهان آن است فقط در صورتي امكان پذير است كه يك ارتش قدرتمند و مجهز تحت فرماندهي شخصي مانند صدام و با برخورداري از يك دستگاه سركوب قوي حاكميت عراق را در دست بگيرد و كوچكترين اعتراض ها را به شدت قلع و قمع كند، يعني همان كه در دوره 25-30 ساله حاكميت حزب بعث جريان داشت ولي اين راه حل با شعار دموكراسي خواهي آمريكا در تناقض است و اين همان بن بست و باتلاقي است كه گريبان آمريكا را در عراق گرفته است»."

درخاتمه اینکه آنچه پاسدار حسین شریعتمداری بطور آشکارا در یادداشت روز خود اعتراف کرده است اثبات گر این واقعیت است که بیانگر نقش قطعی وبی چون و ا چرای دخالت گری های مستقیم سران رژیم تروریتی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق است که به عینه می گوید مسئول مستقیم همه جنایایات اتفاق افتاده در عراق نیز پذیرفته شده است که بخشی از آن از طریق همین نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی ر عراق اجرا شده است. از سی دیگر و ثشاتگر این واقعیت است که تا زمانی که آمریکا و هم پیمانش در عراق تلاش نکنند تا که این نخست وزیر دست نشانده در عراق را تغییر دهند و در عوض یک حکومت سکولار تشکیل بدهند ودستان نفوذگر سران رژیم جنایتگر در عراق قطع نکنند . نه اینکه بحران باتلاق سازی درعراق پایان نمب پذیرد ، بلکه خطر باتلاق سازی در کشورهای همسایه وخاورمیانه نیز هرروز بیشتر و گسترده تر می شود . از طرف دیگر فاکت آوردن پاسدار حسین شریعتمداری از منصور فرهنگ نشان از یک نوع همآهنگی پشت پرده برای استفاده کردن در چنین شرایط و روزهائی می باشد که ثابت می کند اگر چنانچه دستگاه تبلیغات وجنگ روانی وزارت بد نام الصاعات و باند مافیائی بازسازی شد ه ی سعید امامی مهره های به خدمت گرفته شده دوم خرادی های رقیب شکست خورده را در اجرای شوی تلویزیونی پخش مکراسی و براندازی انقلاب مخملین می سوزاند، دلیل ندارد تا که از مهره های دیگر جانشین و دچار دگر دیسی شده همچون منصور فرهنگ ها در آمریکا بهره نگیرد واز آنان استفاده نکند.

هوشنگ – بهداد

یکشنبه 21 مرداماه سال1386