تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری

تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری

قسمت بیست وششم

در شماره ی قبلی اشاره شده بود که هرچه حسن شایانفر تواب وبازجوی سابق زندان اوین جلو تر می رود و بیشتر نقش و مأموریت پلید خودش علیه ی مجاهدین را رو می کند که در روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان سربازجوه پ سدار حسین شریعتمداری به عنوان تاریخ نگار نمایش می گذارد . بیشتر مرکز ثقل بودن این روزنامه در راه اندازی سایت های مزدوران بد نام وزارت اطلاعات نقش محوری دارد و همراه با ستاد کودتاگران سپاه پاسداران علی رقیب شکست خورده و بحران سازی ها نقش کلیدی دارد . البته خبره و حرفه ای در پرونده سازی برای مخالفین ورقبا دگر اندیشان است به خصوص نقشش دراتهام زدن علیه ی مجاهدین برجسته تر می گردد و ثابت می کند که سر نخ فعال شدن سایت های مزدوران وزارت بد نام اطلاعات کجاست . بنابراین اکنون دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمی گذارد که دلیل همسوئی پاسداران آدمکش و اطلاعاتی و بازجو با هم دیگر علیه ی مجاهدین برای چیست و چرا اینان اکنون در یک جبهه گسترده و مشترگ و همگام علیه ی مجاهدین وارد صحنه ی جنگ روانی و اتهام زنی و شیطان سازی شده اند که شامل جعفر موسوی دادستان دست نشانده وتروریست و دست پرورده سپاه پاساسداران در عراق می شود و ژنرال باز نشسته عراقی را در بر می گیرد که خبرش قبلاً درسایت اینترلینگ مزدران زوج آخوند بنده در لندن آمده بود واکنون با سبزعلی پاسدار رضائی پیرامون مجاهدین گفتگو یا چرند ومزخرف گوئی کرده است . البته توابان وتبر خلاص زنان و بازجویان و زندان یا قتلگاه اوین همون حسن شایانفر را نیز در بر می گیرد که جزو قلمزنان وتاریخ نویسان کیهان پرونده وسناریو ساز شده است و همکاری با کسی می کند که خودش سابقه ی همکاری نزدیک با سعید امامی داشته است که طراح و مجری قتل های زنجیره ای بوده و بقول خودش در صد عملیات ترور مخالفین از جمله مجاهدین در برون مرز و عراق دست داشته است. همچنین سربازجو پاسدار حسین شریعتداری در طراحی کردن شایعه ی دروغین انفجار قطار مسافری مسیرفرانسه تا لوگزامبورگ دست داشته است. خوشمزه تر اینکه پاسدار سبزعلی خان رضائی که خودش در لیست تروریست است و به عنوان مجرم در انفجار سفارت اسرائیل در آرژانین تحت پیگرد پلیس بین المللی می باشد اکنون در بازتابش دست به خوشرقصی زده است و گفتگو با همتای بازنشسته عراقی حامی رژیم تروریستی علیه ی مجاهدین کرده است.

بنابراین همآهنگی و برنامه ریزی همزمانی شبکه ی اطلاعاتی – امنیتی – نظامی و بازجویان وتوابان زندان اوین و موضع گیری نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ولی فقیه در جماران و سپاه پاسداران و اتهام زدن وتقاضای محاکمه کردن رهبران واعضای مجاهدین در عراق که از سوی دادستان دست نشانده ی جعفر الموسوی در عراق مطرح شده است وادعای پوشالی و مزخرفی که یک سپهبد بازنشسته و همتای سبزعلی پاسدار رضائی در سایت بازتاب کرده است. همینطور شایعه ی انفجار قطار در لوگزامبورگ که در این ایام طراحی شد و موضعی که وزیر آدمکش حرفه ای محسنی اژه ای زمان دیدار نخست وزیر دست نشانده ی عراق در جماران کرده است وگفته که باید هنگام مذاکره با مقامات آمریکائی تأکد بر بر اخراج مجادین از عراق شود. اینگونه اتهام زنی وتهدید کردن ها وتقاضا ها کردن ها و پرونده سازی کرده ها علیه ی مجاهدین ، نه اتفاقی و نه تصادفی می باشد ونه اینکه از موضع قدرت این رژیم جنیاتکار ضدبشر است ، بلکه درست بر عکس واز موضع وحشت است که دست به خودزنی و فرافکنی زده شده است و فعال شدن شبکه ی اطلاعاتی – امنیتی – نظامی – تبلیغاتی آدمکشان وصدا خفه کنان ناشی از وحشت ازسازمان مجاهدین افشاگری های مستند وادامه دارش است . همچنین بستگی به اوضاع آشفته وبر هم ریخته وبحرانی شدن رژیم تروریستی آخوندی به آخر خط رسیده دارد که سپاه پاسداران ناامید از بحران آفرینی و جنگ افروزی وناامن سازی و گسترده کردن عملیات تروریستی و انفجاری و انتحاری در عراق شده است زیرا که منجر به کشته شدن بیشمار از مردم بی دفاع وبی گناه عراقی شده است ولی اینگونه تهدید ها وباج گیری ها منتهی م به تسلیم شدن نظامیان آمریکائی در عراق نشد ه و راه به آزاد نمودن 5 پاسدار تروریست اعزامی به عراق نبرده است، بلکه منجبر به یأس وناامیدی بیشتر و وحشت ونگرانی از بر کناری نوری المالکی نخست وزی دست نشانده ولی فقیه و سپاه پاسداران در عراق شده است طوریه اقدام به ربوده شدن وزیر نفت عراق کرده است .مهمتر اینکه اکنون با گنجانیدن نام ارگان فاشیستی سپاه پاسداران در لیست گروه وسازمان های تروریستی ، می رود که تیر خلاص بر شقیقه ی ولی فقیه شلیک شود . برای این که همه ی بحران سازی ها وتهدید کردن ها و نفوذ ودخالت گری در عراق کشورهای هسایه وخاورمیانه کردن ها بالاخره دست به اعمال تروریستی بسیار گسترده در عراق زدن ها و برپائی جنگ 33 روزه با اسرائیل راه انداختن وجنگ داخلی وکودتا ایجاد کردن در فلسطین ودولت اسلامی در نوار غزه ی جداشده تشکیل دادن به اتکای این ارگان فاشیستی بوده است که زائده ای به نام بسیج و سازمان موازی اطلاعاتی دارد که همان باند بازسازی شده ی سعید امامی می باشد .

بنابراین کاملاًقابل فهم است که چرا چنین آب بر لانه ی مورچگان اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و بازجویان وباند های مافیائی آدمکشان وصدای خفه کنندگان آزادیخواهان در سیاهچال ها ریخته شده است وهمگی بطور همآهنگ ومشترک علیه ی مجاهدین وارد صحنه شده اند وماهیت کثیف و حیوان صفتی خودشان را به معرض نمایش گذاشته اند که از خمینی بی احساس وبی عاطفه ودیو صفت آدمخوار به ارث برده اند. پس بی جهت نیست که حسن شایانفر تواب سابق پیکاری و بازجوی همکار حاج داودی در زندان اوین و کفتر پر قیچی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمدار شنکجه گر و پرونده و سناریو ساز حرفه ای همه اش از سربازجویش حاج داوودی علیه ی مجاهدین فاکت می آورد. یعنی همان شیوه روباه وشاهد بودن دمش می باشد وبااینکه ادعای تاریخ نویسی دارد واز کتاب تهیه وتنظیم شده ی گذشته بد نام وزارت اطلاعات مثال می زند و آمار می آورد. ولی عجیب است که نه اینکه کوچکترین اشاره ای به جنایات مستمر سران رژیم جانی و آدمخوار وقاتل و غارتگر ر 28 سال گذشته نمی کند، بلکه همگام با زوج مزدوران بدنام ترین ارگان های رژیم تروریستی آخوندی علیه ی مجاهدین شده است که این روز ها نقل قول کردن از کتاب زوج دست پروردگان وزارت بد نام اطلاعات وزندان اوین ورد زبان همه ی مسئولان اطلاعاتی و مهره های دست نشانده در عراق و لندن و زوج ملا بنده های بدنام شیخی و انگلیسی وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین شده است و حتی سبزعلی خان رضائی رئیس گزمکان سابق در سنفونی مشترک علیه ی مجاهدین نیز از این کتاب و مهره ی مورد نظر نامبرده در این کتاب استفاده شده است. عجیب تر اینکه معلوم نیست که چرا بازجو وتواب حسن شایانفر چرا از نویسنده ی انگلیسی مزدور نامبرده است ولی به حضور ایشان در زندان اوین اشاره نکرده است که به عنوان مترجم زمان بازدید یک نماینده پارلمان انگلیس در زندان اوین حضور داشته و سپس از سوی ایشان شناسائی ومعرفی شد؟!!

هوشنگ – بهداد

قسمت بیست و پنم

http://andesheh.com/maghalat29/162.htm

قسمت بیست وچهارم

http://andesheh.com/maghalat29/155.htm

قسمت بیست سوم

http://andesheh.com/maghalat29/140.htm

قسمت بیست ودوم

http://andesheh.com/maghalat29/131.htm

قسمت بیست و یکم

http://andesheh.com/maghalat29/112.htm

قسمت بیستم

http://andesheh.com/maghalat29/88.htm

قسمت نوزدهم

http://andesheh.com/maghalat29/72.htm

قسمتهیجدهم

http://andesheh.com/maghalat29/64.htm

قسمت هفدهم

http://andesheh.com/maghalat29/30.htm

قسمت شانزدهم

http://andesheh.com/maghalat29/17.htm

قسمت پانزدهم

http://andesheh.com/maghalat29/23.htm

قسمت چهاردهم

http://andesheh.com/maghalat29/24.htm

قسمت سیزدهم

http://andesheh.com/maghalat28/168.htm

قست دوازدهم

http://andesheh.com/maghalat28/169.htm

قسمت یازدهم

http://andesheh.com/maghalat28/157.htm

قسمت دهم

http://andesheh.com/maghalat28/153.htm

قسمت نهم

http://andesheh.com/maghalat28/142.htm

قسمت هشتم

http://andesheh.com/maghalat28/131.htm

قسمت هفتم

http://andesheh.com/maghalat28/114.htm

قسمت ششم

http://andesheh.com/maghalat28/100.htm

قسمت پنجم

http://andesheh.com/maghalat28/85.htm

قسمت چهارم

http://andesheh.com/maghalat28/79.htm

قسمت سوم

http://andesheh.com/maghalat28/53.htm

قسمت دوم

http://andesheh.com/maghalat28/52.htm

قسمت اول

http://andesheh.com/maghalat28/45.htm

پنجشنبه 25 مرداد ماه سال 1386