"اوج گیری رقابت ها ونمایش های بازی و گلزدن های غضنفرهای تیم خودی"

نقد وبررسی " مشفقانه با حاميان دولت" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 29 ماه سال- 1386
"اوج گیری رقابت ها ونمایش های بازی و گلزدن های غضنفرهای تیم خودی"
گزیده های زیر از متن مقاله ی مشفقانه با حامیان دولت برگرفته شده است که بهتر است که ابتدا خوانده یا نگاهی به آنان شود تا در دنباله بهتر بشود در موردش بحث کرد یا نظر داد شود چونکه جنبه ی انتقادی و دلسوزی مشفقانه است که با بسط دان دایره ی عملکرد تفریط و افراط در هردو بعد انتقاد کننده و مورد انتقاد واقع شده دارد البته که با نوعی از طنز همراه است که از آن بوی جاسوس بینه بودن وخائن به مشام می رسد که به توضیح طنز غضنفر خودی پس از بازتاب دادن و مطالعه ی گزیده ها پرداخته می شود که ابتدا گزینه های انتخاب شده ی مقاله اینگونه می باشند :
"اين روزها متاسفانه كار به جائي رسيده كه حتي رئيس قوه قضائيه هم وقتي از تغيير مديران انتقاد مي كند از سوي روزنامه هاي حامي دولت و افراد منتسب به دولت بشدت مورد حمله و اهانت قرار مي گيرد! راستي اگر منطق حاميان دولت اين باشد كه هركس از دولت انتقاد كند در خط آمريكا قرار دارد و دشمن است تكليف يك رئيس قوه كه نظر خود را ابراز ميدارد چيست همانطور كه رئيس جمهور حق دارد وزراي خود را عزل كند ديگران هم حق دارند از اين كار انتقاد كنند. اين حق قانوني و طبيعي آحاد مردم جامعه است و مهمتر آنكه استفاده از اين حق به نفع خود دولت است . دولت بايد از نقطه نظرات مختلف اعم از موافق و مخالف مطلع باشد تا بهتر و قوي تر عمل كند. كساني كه اين موهبت را از دولت دريغ مي كنند و يا ميخواهند مانع برخورداري دولت از آن شوند در پي چه چيزي هستند" "دايره اصولگرائي را هر روز تنگ تر كردن و خودي ها را در جايگاه شيطان بزرگ نشاندن خطر بزرگي است كه امروز جريان حاكم را بشدت تهديد مي كند. دولتمردان بايد حاميان محدودنگر و عصباني خود را نصيحت كنند آنها را از اين قبيل برخوردها برحذر دارند و درهاي نقد را به روي همه بگشايند. اين تنها راه توفيق جريان حاكم است و غفلت از اين واقعيت با دولتمردان امروز همان خواهد كرد كه با افراطيون قبل از آنان كرد."
"هفته گذشته يكي از حاميان دولت ـ بنابر خبري كه يكي از سايت هاي حامي دولت منتشر كرد ـ گفت : « غضنفرهاي اصولگرا مي گويند كه منتقد دولت هستند. منتقد دولت امروز در خط آمريكا گام برميدارد... » . "
"اين سخن از دو جهت افراطي است . اول آنكه اصولگراها را به غضنفر و خودي تقسيم مي كند و دوم آنكه منتقد دولت را در خط آمريكا ميداند. "
"بهشتي را به ياد داشته باشيم كه ميفرمودند : جاذبه درحد اعلي و دافعه در حداقل ممكن از ويژگيهاي خط امام است
"
شخصي كه اين سخن از وي نقل شده البته اين را هم اضافه كرده است كه : « حرفي نيست كه هر دولتي ضعف هائي دارد اما بزرگ نمائي ضعف ها و كوچك كردن توانمندي ها ظلم است و هركس اين كار را بكند دشمن است » .
". واقعيت اينست كه انتقاد يك مقوله كشدار است كه انتقاد كننده مي تواند به حداقل آن اكتفا كند يا متوسط آنرا انتخاب نمايد و يا به كمتر از حداكثر قانع نشود. اين به ميزان انصاف انتقاد كننده مربوط مي شود ولي تا زماني كه انتقاد است نبايد آنرا دشمني تلقي كرد. بنابر اين نمي توان چنين نتيجه گرفت كه منتقد دولت در خط آمريكا گام برميدارد. در بخش اول نيز عنوان « غضنفر » دادن به كساني كه از دولت انتقاد مي كنند يك برخورد افراطي است . تقسيم اصولگراها به خودي و غضنفر يك روش خطرناك است كه در كلان به زيان نيروهاي وفادار نظام تمام خواهد شد و حتي در چارچوب منافع و مصالح دولت حاضر و حاميان آن نيز زيانبار است و به تضعيف دولت منجر خواهد شد.
اما داستان غضنفر خودی بودن اینگونه است . گفته می شود که روزی تیم ملی فوتبال رژیم با تیم ملی فوتبال آراژانتین مسابقه داشته است. مربی تیم فوتبال رژیم دو دفاع تیم خود را مأمور مهار مارادونای معروف وگریزپای تیم ملی فوتبال آرژانتین کرده بود . پس ازمدتی که می گذرد وچپ وراست گل وارد دروازه تیم فوتبال آخوندها می شود مربی تیم فوتبال رژیم فریاد بر می آورد و به دو دفاع مأمور مهار کردن مارادونا می گوید که مارادونارا اول کنید و غضنفر را به چسبید که دارد چپ وراست به دروازه ی خودی گل می زند. بنابراین از این اصطلاح برای افشا کردن مهره های درونی استفاده می شود که هم جهت وهمگام با دشمن حرکت می کنند. بنابراین اکنون در شرایطی که صحبت از غضنفرهای خودی می شود که این روزها ابتدا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در مورد حسین مرعشی برادر خانم رفسنجانی ومهره ی اصلی حزب کارگزاران رفسنجانی ای اصطلاح را بکار برد وایشان نیز جواب داد که ما غضنفر گلزن به تیم خودی نداریم ، بلکه همه ی ما گلزن به دشمن می باشیم . اکنون دامنه ی آن به غضنفرهای تیم اعضای دولت رسیده است که سرمقاله نویس بدون نام بردن با پوشش تفریط در روش اتتقاد کردن در این سرمقاله به آن اشاره شده است. البته که با برکناری دو وزیر نفت و صنایع باید گفت که پاسدار غلامک و گماشته ی ولی فقیه دو تا از این غضنفرهای نفوذی خودی را کنار گذاشته است و قرار است دو غضنفر حرفه ای تر بسیار خودی تر را جایگزین اینان کند. چونکه رئیس دولت احمدی نژاد خودش از همه غضنفرهای گلزن به تیم خودی در گل زدن به دروازه ی خودی حرفه ای تر وپر تحرک تر می باشد.
همچنین مسئولین مالی وبانکی و وزیر اقتصاد ودارائی نیز جزو سایر غضنفرهای شناخته شده می باشند که باید کناره گذاشته شوند. ولی فراموش نشود که در مورد شناسائی و معرفی غضنفر اصلی گلزن خود ی با تأخیر به این کارت زرد ونه قرمز نشان داده شده است که همانا آخوند دست آموز ودست نشانده وانتصابی هاشمی شاهرودی است که از سوی ولی فقیه به ریاست قوه ی قضائیه انتصاب شده که در رأس نهادی قرار گرفته است که مشغول تعلیم وآموزش دادن های غضنفرهای معتاد به رشوه خواری های بسیار کلان و مدافع آنان در این نهاد می باشند. البته از رژبم جنایتکار به آخر خط رسیده ای که چنین غضنفرهای ریز ودرشت و پیر و فرسوده را آموزش داه که اکنون ا به جان هم افتاده اند و مشغول گل زدن و معرفی کردن هم دیگر می باشند و هم دیگر را لو می دهند غیر از اینگونه غضنفر بازی کردن وادامه دادن وبه نمایش گذاشتن آن انتظار دیگری نمی رود به خصوص آنکه آنقدر اوضاعش خراب شده است که پاسدار افشار را نیز در کنار پاسدار ذوالقدر جزو معاونت سیاسی وزارت کشور کرده وجای غضنفر سید مجتبی ثمره هاشمی نشانده است که مشاور مهم و معاون رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد است. بله غضنفر پاسدار افشار آمده است تا ضمن قرار گرفتن در کنار پاسدار ضنفر مخترع سیاست حرکت چراغ خاموش سپاه پاسداران دوالقدر قرار گیرد که اکنون مقام معاونت نظامی و امنیتی وزارت کشور را بر عهده دارد و هردوتائی تقویت کننده ی موضع آخوند آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی وزیر کشور شده اند تا که 3 تائی مکمل طرح سرکوبگرایانه ی امنیت اجتماعی نیروی انتظامی می باشند تا بازهم بیشتر بر ضریب خفقان و سرکوبگری ها وموج دار زدن ها در جامعه بی افزایند .در صورتیکه آخوند جانی صطفی پور محمدی وزیر کشود دولت پاسدار امدی نژاد می بایست به جرم شرکت داشتن در هیئت مرگ و قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 که سند معتبر جنایت علیه ی بشریت می باشد در کنار سایر همقطاران مجرم وجانی اش به پای میز محاکمه ی در دادگا ه های جنائی بین المللی قرار بگیرد . بهرحال اینگونه بازی های غضننفر بازی ها هرچه به زمان برگزاری نمایش انتخابات مجلس هشتم و حتی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم نزدیک تر می شود غضنفربازی ها نز بیشتر می شود وبر گل های وارد شده به درون دروازه ای خودی نیزافزوده می شود.
هوشنگ - بهداد

دوشنبه 29 مرداد سال- 1386