تملق کردن از دولت پاکستان، با فراموشی اهانت وتهدیدها در مقابل این کشور""

نقد وبررسی : امنيت پايدار براي حاشيه مرزها" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 31 مردادماه سال 1386
تملق کردن از دولت پاکستان، با فراموشی اهانت وتهدیدها در مقابل این کشور""
عجب دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای وخبر رسانی ومطبوعات رژیم جهل وجنگ وجنون وخرافات وتحجرگرائی بی پرنسیب ووارونه گو و تحریف گر و کتمان کننده ی واقعیات می باشد زیرا که زمان زیادی از موضع های توهین آمیز واتهام وتهدید آمیز نمی گذرد که چندین ماه پیش علیه ی مقامات پاکستانی بکار برده می شد که به دلیل نشست یک روز 8 وزیر امور خارجه ی کنفراس کشور های عضو کنفرانس اسلامی در پاکستا ن بود . البته برگزاری این نشست یک روزه 8 کشور اعضای نفرانس اسلامی در پاکستان دو – سه روز قبل از نشست اجلاس امنیتی در عراق بود که از سوی مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی دولت پاکستان و سایر کشورهای عضو کنفرانس اسلامی شرکت کننده در این نشست مود رگباری از اتهامات وتوهین وتهدیدات واقع شدند از جمله عربستان ومصر در کنار پاکستان خیلی سخت مورد بدترین نوع اتهامات وتوهین ها از سوی مطبوعات وابسته به ولی فقیه قرار گرفتند . به خصوص از سوی روزنامه جمهوری و کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان مورد اتهام وتهاجم واقع شدند .این کشور ها جزو وابستگان آمریکا و صهیونیست واسرائیل معرفی شدند. برای اینکه پشنهاد مذاکره صلح در این نشست مطرح شده بود. اما پاسدار حسین شریعتمداری تا آنجا پیش رفت که گذشته چندین بار تیتر های درشت خبری توهین آمیز که در صحفه ی اول کیهان برجسته و بازتاب داده بود در ادامه و تشریح آن با نقل کردن یک دیپلمات مسلمان انقلابی مدعی شد ه بود که دسترسی به یک سند 6 صحفه ای شده است که خبر از تلاش گسترده ی دولت عربستان برای پیگیری و پیشنهاد مذاکره ی صلح در عراق و لبنان کرده است و نتیجه گیری رده بود که تلاش می شود فلسطین با لبنان وسوریه با اسرائیل به مذاکره بنشیند. خلاصه تا توانستند بد وبیراه نثار پرویز مشرف و عربستان مصر واردن کردند حتی ترکش اتهامات نصیب دولت ترکیه نیز شد که اکنون سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری جشن شادی و پایکوبی برای پیروزی اسلامگرایان دراین کشور در روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی برپا کرده است و سخت به رقیب شست خورده ی دوم خردادی تاخته است که چرا گفته است پیروزی اسلامگرایان در ترکیه بازتاب حرکت دوران اصلاح طلبان در ایران می باشد. ولی اجلب است که اکنون سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی بطور دربست مواضع گذشته علیه ی پاکستان فراموشرا کرده است که چگونه از موضع دیگی که برای ملا نجوشد بهتراست که در آن کله ی سگ به جوشد را تبدیل به روش شامورتی بازی تصویر مار کشی ومار قلب کردن نموده است و با تحسین وتمجید وهمکاری کردن مرز داران دولت پاکستا ن وتحویل دادن ربایندگان به دستگاه سرکوبگر رژیم ترویستی آخوندی به دولت توصیه کرده است که ضمن قدردانی کردن از دولت پاکستان چنین نتایج این حرکت ربایند گان با پیام به نیروی انتظامی برای بالا بردن توان امنیتی نوار مرز بازتاب داده است :
"اول آنکه همكاري پليس پاكستان در دستگيري اشرار و آزادسازي افراد ربوده شده ايراني قابل تقدير است و مسئولان ايراني بايد قدرداني ويژه اي از دولت پاكستان بويژه پليس اين كشور بخاطر اين همكاري بعمل آورند. دوم آنكه آنچه در ماجراي ربودن مسافران محور چابهار ـ ايرانشهر رخ داد يك واقعه عادي است و بهيچوجه نشانه توانائي اشرار نيست. سوم آنكه فراهم بودن امكان عبور اشرار از مرز و انتقال افراد ربوده شده به پاكستان يك ضعف براي نيروهاي خودي محسوب مي شود"
در خاتمه اینکه سرمقاله نویس بطور شفاف اعتراف کرده است که دستگاه دیپلماسی این رژیم یاغی بین المللی و به آخر خط رسیده همچون ماهیت عملکرد سران رژیم تروریستی آخوندی نه متعارف است ونه اینکه تابع قانون وحساب وکتاب می باشد. زیرا که ناشی از ساختار واپسگرائی و ملو ک الطوایفی و ضد بشری بودن این رژیم وحشی و غول فرار کرده از شیشه می باشد که به این دوران ودنیای مدرن تعلق ندارد برای همین روش ایجاد رابطه با سایر کشور ها یا با متیاز و باج دادن ها وچوب تاراج بر منابع وذخایر زدن کشوراست . یا روش باج گیری کردن می باشد. به خصوص اینکه اکنون که سپاه پاسداران با حرکت سیاست چراغ خاموش یک کودتای خزنده علیه ی جناح شکست خورده ی رقیب دوم خردای را دنبال وعملی کرده است وبه قدرت خزیده است و تسلط بر تأسیسات هسته ای و اهداف آن برای رسیدن به سلاح هسته ای را در اختیار خود دارد و تلاش گسترده بر چنگ اندازی بر سیستم مالی و بانکی وپولی وقتصادی و بازرگان ونفتی وگازی نموده است ودر همین راستا چند روز پیش بود که پاسدار غلامک و گماشته احمدی نژاد با توصیه ی سپاه پاسداران وحمایت ولی فقیه دو وزیر صنایع ونفت را کنار گذاشت و در دنباله سر بازجو پلسدار حسین شریعتمداری که سخنگوی سپاه پاسدارن ومبلغ ومدافع پاسدار احمدی نژاد می باشد در یادداشت روز خود در رونامه ی کیهان به رفسنجانی تاخت و اتهام همگامی با آمریکا زد . چونکه رفسنجانی تسلط بر این دو وزارتخانه پس از انقلاب تا حال داشته است . بنابراین اکنون که تضاد رقابت داخلی حاد وجدی شده است وپرونده ی هسته ای اش نیز وضعیت بس بحرانی دارد. همچنین قرار است که سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی در لیست گروه وسازمان های تروریستی گذاشته شود که همین خبر عجیب موجب دچار ترس و وحشت ودلهره شده است . لذا موضع ضعف است که سرمقاله نویس فراموش کرده است که قبلاً چه در مورد پرویز مشرف گفته بود و اکنون چنین تملق گوئی ستایش آمیزاز همکاری مرزی دولت پاکستان کرده است واز دولت مدعی امام زمانی دلقک پاسدار احمدی نژاد خواسته است تاکه از دولت پاکستان قدردانی کند
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 31 مردادماه سال 1386