تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری

تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری
قسمت سی و پنجم

اینگونه که تواب بازجو وتاریخ نگار وخاطره نویس وضعیت زندانیان اوین در کنار رهبران حزب توده را ترسیم کرده است . به وضوح چهره و پرونده ی پلید و سیاه سران رژیم تروریستی و ضدبشری وزندان بانانان قتلگاه زندان اوین را سیاه تر نشان داده است. بقول معروف بر سر بن نشسته است ودارد شاخ می برد. زیراکه اینگونه که وی تشریح شده است که حتی زندانیان مجاهدین بر سر موضع در فکر کار سیاسی نبودند وهمه به فکر مجله خواندن وکیک درست کردن و امثالهم در زندان بودند . اکنون پرسش است که سران رژیم جنایتکار و هیئت مرگ خمینی جلاد ودجال پس چرا اینگونه زندانیان سیاسی را در تابستان خونین سال 67 قتل عام کردند ؟! همانگونه که سئوال است که چرا جائیکه و ضعیت زندانیان اوین آنگونه بوده است که این کفتر پر قیچی تواب و دست آموز سر بازجوی زندان و قتلگاه زندان اوین و وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی طوری از زندان گزارش نموده است که برای سر دژخیم بد نام جلاد وقصاب زندان اوین نگاهی پدرانه و مهربانانه ساخته است پس چرا این زندانیان غیر سیاسی و منفعل و تواب شده وبی خطر را آزاد نکرده بودند؟ البته هنگامی که نوجوانان خانواده ی مجاهدین زیر 14 سال که دستگیر ودر زندان اوین بودند که در بخش مخصوص زندان نگهداری می شدند و لاجوردی قصاب زندان برخی از اینان را جزو گروه سرود کرده بود که در شب های جمعه حسینیه ی ارشاد زندان برنامه اجرا می کردند. همچنین در زندان برخی از زندانیان سیاسی می گفتند که چندتائی از پاسداران ویژه ی اسدالله ی لاجوردی قصاب زندان اوین که مأمور آموزش وتعلیم سرود به اینان بودند به بعضی از این نوجوانان تجاوز جنسی کرده ومورد اذیت وآزارشان قرار داده بودند. بنابراین تواب و بازجو وجاسوس سابق زنندان اوین وتاریخ نگار کنونی می بایست که از این جنایتککار ضد بشر ومنفور نگاه پدرانه ومهر بانانه به سازد. در صورتیکه آنقدر این قیافه ی جلاد زندان اوین زشت بود که بدون شکنجه کردنش هم نگاه به قیافه کردن شکنجه آور بود و بقول برخی از زندانیان همچون دنبه ی گوسفند کارد خورده وترک برداشته بود.
از سوی جالب و عجیب است . زمانی که فقط به خاطر یک یادداشت کوچکی که از درون یک اتاق واز سوی یک زندانی به زندانی اتاق وبند دیگری در حسینیه ی جماران رد وبدل شده بود . برای ساعت ها همه ی اتاق های بند دو بالا و پائین زندان اوین که در هر اتاق بطور میانگین بالای 80 زندانی بود و هر بند شامل 6 اتاق بود بدون در نظر گرفتن اتاق کوچک هم کف که به اتاق مسجد معروف بود و جایگاه شکنجه شدگان بود که مورد درمان وپانسمان روزانه واقع می شدند تا پس از بهبود نسبی مجدداً به اتاق شکنجه و باز جوئی برده شوند. برای یافتن ابزار نوشتاری که جز نوک مداد بسیار کوچکی نبود . ساعت ها همه ی زندانیان را بیرون از اتاق با چشم بسته و بطور صف البته هر اتاق بطور جداگانه مورد بازرسی واقع می شد، در راهروی بند زندان وبیرون از اتاق به صورت مدل صندلی نگهداشته می شدند تااینکه با زیر و رو کردن وسائل زندایان وشخم زدن همه چیز اتاق شاید به توانند یک مداد کوچک جا سازی شده را پیداکنند . ولی اکنون این تواب و بازجوی وارونه گو وتحریف گرکه گویا از همه امکانات نوشتاری و گزارش جاسوسی و تاریخ نگاری برخوردار بوده است از فرمول و شیوه ی کیک درست کنی درون زندان اوین می گوید و طوری گزارش کرده است که گویا در سراسر زندان اوین اینگونه بوده است. انگار که زندانیان راستی راستی به هتل اوین مهمان دعوت شده بودند ونه قتلگاه زندان اوین ودعوت شده و آمده بودند تاکه کلاس ویژه شیرینی وکیک پزی به بینند که بعداً همچون این تواب و بازجو شیرینکار شوند وهم شیرینی فروشی دائر کنند. در صورتیکه همان موقع که زندانیان سیاسی ودربند در سایر بندهای زندان اوین نمی توانستند حتی یک وعده ی غذای سیر بخورند. به دستور خمینی این رفسنجانی سوگلی امام ضد امپریالیست بود که در تهران به دیدار مک فارلین نماینده ی ویژه ی ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا رفته بود وکتاب و کلت وکیک دریافت کرده وخورده بود واگر کیک سازی هم در کار بود صاحب امتیاز آن خمینی و رفسنجانی بودند . البته که بعداً مهدی هاشمی برادر داماد منتظری به دلیل اینکه این دیدار را در روزنامه ی النهار لبنان افشا کرده بود به دستور رفسجانی دستگیر وتبرباران شد.
اما جهت اطلاع فروشگاه زندان اوین در اختیار گروه فرقانی ها بود. ماهی یکبار هم اجازه خرید به زندانیان می دادند . مسئول زندان لیست نیاز زندانیانی که پول داشتند را تهیه می کرد. آنهم شامل خرما وانجیر بم و نان های لواش ماشینی و روغن زیتون بود که برای آنانی بود که یبوست داشتند . همینطور برخی از میوه ها همچون خربزه و هندوانه یا سیب و پرتقال و بعضی از کمپوت های میوه بود که مخصوص بعضی از مریض های معده ای بود که مشکلات ناشی از شکنجه شدن داشتند. البته کمپوت را درون یک کاسه ی بزرگ خالی می کردند و قوطی های خالی کمپوت را پاسداران زندانبان با خود می بردند تا که نکند با آن تیزی برای تهاجم درست شود . البته زندانیانی که پول داشتند خودشان می دانند . ولی برای بقیه که پول نداشتند پول از صندوق یا بانک اتاق پرداخت می شد که تعلق به خود بچه های زندانی بود که موقع دستگیر شدن نشان به همراه خود داشتند که تحویل مسئول اتاق داده بودند که در یک صندوق به عنوان بانک اتاق نگهداری می شد . یااینکه اگر احیاناً کسی از زندانیان ملاقات داشت و از سوی خانواده های شان پولی بهشان داده می شد آن را به صندوق اتاق می دادند . یا زمانیکه برخی از زندانیان به جای دیگری منتقل می شدند یااینکه برگه ی آزادی اشان می آمد که که هیچ پولی نداشتند. مبلغی از پول بانک یا صندوق اتاق بهشان داده می شد . میوه هاهم بطور ردیف ها بریده شده ی کوچک مساوی وبرابر به عنوان پنجی ودهی میان زندانیان تقسیم می شد که منظور از این دو اصطلاح پنجی ودهی یعنی ساعت 10 صبح و5 بعداز ظهر بود و این سنتی از زندان زمان شاه به یاد گار مانده ومرسوم شده بود . اگر نه از این خبرها نبود که کسی بتواند شکلات یا کیک درست کند. کتاب متفرقه خواندن یا گلدوزی کردن وبرخی از کارهای دستی دیگر که با هسته ی خرما یا نخ های تابیده شده جوراب های پوسیده وغیر قابل مصرف بدست می آمد و اینگونه کارها انجام می شد؛ به این دلیل بود که زندانیان می خواستند سر گرم باشند تا که مجبور نباشند کتب و چرت وپرت و مزخرفات آخوند دستغیب یا علامه هلی مجلسی وامثالهم را به خوانند . البته که گاهی به عنوان جوک و خندیدن از این کتب نیز استفاده می کردند. جالب است جائی که بقول بچه های زندانی آنگونه ته بشقاب ته یا تی زده می شد یا تمیز می شد که دیگر نیاز به شستن نداشت، چونکه غذا آنقدر کم بود که کسی سیر نمی شد. ولی اکنون تواب وبازجوی تاریخ نگار شده روایت کرده است که به پاس خدمات به توده ای ها و بقول این تواب بازجو بعضي افراد خاص مانند نورالدين كيانوري و يا احسان طبري (از رهبران حزب توده) اغلب جوجه كباب و فيله كباب از رستوران هاي خاص تهيه مي شد كه البته بخشي از هزينه آن را خودشان مي پرداختند!! لابد از آشپزخانه ی بیت جماران یا سالن غذا خوری ویژه ی قصاب اسدالله لاجوردی و محمدی گیلانی و... در زندان اوین برای اینان آورده می شد. البته با صحنه هائی که این روزها در خیابان ها با قربانیان متهم ودست پروردگان خود رژیم تروریستی آخودی می کنند وآنان را برروی شکم می خوابانند وبر پشت شان شلاق زده می شود تا که در کنار دار زدن ها به توان از مردم به خصوص جوانان ناراضی ایرانی زهر چشم گرفت. بنابراین مشخص است که درون زندان اوین و سایر زندان ها و سیاهچال ها با دگر اندیشان ومخالفین ودانشجویان وزنان ومعملین وکارگران وروزنامه نگاران واهل قلم معترض چه می کنند؟

هوشنگ – بهداد
قسمت سی و چهارم
http://andesheh.com/maghalat30/11.htm
قسمت سی و سوم
http://andesheh.com/maghalat30/1.htm
قسمت سی و دوم
http://andesheh.com/maghalat29/260.htm
قسمت سی و یکم
http://andesheh.com/maghalat29/234.htm
قسمت سی ام
http://andesheh.com/maghalat29/217.htm
قسمت بیست ونهم
http://andesheh.com/maghalat29/204.htm
قسمت بیست وهشتم
http://andesheh.com/maghalat29/189.htm
قسمت بیست و هفتم
http://andesheh.com/maghalat29/192.htm
قسمت بیست وششم
http://andesheh.com/maghalat29/169.htm
قسمت بیست و پنجم
http://andesheh.com/maghalat29/162.htm
قسمت بیست وچهارم
http://andesheh.com/maghalat29/155.htm
قسمت بیست سوم
http://andesheh.com/maghalat29/140.htm
قسمت بیست ودوم
http://andesheh.com/maghalat29/131.htm
قسمت بیست و یکم
http://andesheh.com/maghalat29/112.htm
قسمت بیستم
http://andesheh.com/maghalat29/88.htm
قسمت نوزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/72.htm
قسمتهیجدهم
http://andesheh.com/maghalat29/64.htm
قسمت هفدهم
http://andesheh.com/maghalat29/30.htm
قسمت شانزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/17.htm
قسمت پانزدهم
http://andesheh.com/maghalat29/23.htm
قسمت چهاردهم
http://andesheh.com/maghalat29/24.htm
قسمت سیزدهم
http://andesheh.com/maghalat28/168.htm
قست دوازدهم
http://andesheh.com/maghalat28/169.htm
قسمت یازدهم
http://andesheh.com/maghalat28/157.htm
قسمت دهم
http://andesheh.com/maghalat28/153.htm
قسمت نهم
http://andesheh.com/maghalat28/142.htm
قسمت هشتم
http://andesheh.com/maghalat28/131.htm
قسمت هفتم
http://andesheh.com/maghalat28/114.htm
قسمت ششم
http://andesheh.com/maghalat28/100.htm
قسمت پنجم
http://andesheh.com/maghalat28/85.htm
قسمت چهارم
http://andesheh.com/maghalat28/79.htm
قسمت سوم
http://andesheh.com/maghalat28/53.htm
قسمت دوم
http://andesheh.com/maghalat28/52.htm
قسمت اول
http://andesheh.com/maghalat28/45.htm