"...و هستي مي سپارد گوش (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 18 مردادماه سال – 1386

نقد وبررسی "...و هستي مي سپارد گوش (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 18 مردادماه سال – 1386
گفته می شود آنچه که عیانست چه حاجت به بیانست . یا آزموده را زمودن خطاست"
روزی کارل مارکس گفته بود که دین افیون توده هاست. زمانی هم دکتر شریعتی گفته بود که ملایان دین به بازاریان می فروشند و بازاریان نیز به اینان دنیا می دهند. یعنی اینکه لازم وملزوم هم دیگر می باشند ودین ودنیای هم دیگر را تأمین می کنند. اکنون گفته های ی معروف کارل مارکس و دکتر شریتی را بیش از 28 سال است که آخوندهای انگل و غیر مولد ومفتخور ومعتاد به سیاست توبره وآخور خوری دنبال می کنند . زیرا که پیروان خمینی قدرت را در ایران بطور دربست در اختیار خود گرفته اند وهمچون رهبرشان خمینی زیر پرده ی دین هرجنایت وخیانت و غارتگری و جنگ و جهل وخرافات وتحجر گرائی و ظلم وستم واجحاف و.... را توجیه می کنند. آنگونه است که پس از 28 سال اکنون اعمال جنایات آمیز شان این روز ها که سراسر ایران را فرا گرفته است و دولت عدالت محور مدعی امام زمانی به عنوان عاشقان خدمت و دولت مکتبی و دینی و جاده صاف ظهور امام زمان به جای بردن نان بر توی سفره ی خالی محرومان و ایجاد اشتغال کامل برای جوانان و بیکاران و فقر زدائی کردن و مبارزه با مفسدین اقتصادی وتورم وگرانی و افزایش قیمت ها نمودن و به جای پاسخگوئی به عواقب زیان آور توزیع سهمیه ی بنزین و گسترش سهام عدالت و خصوصی سازی که ادامه ی همان قول داده شده ای می باشد که پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی ولی فقیه در سازمان ملل در حالت نورانی شده داده بود که می خواهد عدالت را با دانش هسته ای بطور مهرورزانه به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کند اکنون به صورت اهدای چارپایه و جراثقال وطناب دار متقاضیان محروم ومنتظران و قربانیان دریافت کننده نان وشغل و مسکن و... هدیه می کند .البته که پژواک اعتراضی این جنایات واعمال ضد انسانی و قرون وسطائی در سراسر شهرهای جهان نیز طنین انداز شده است و هرروز آکسیون های اعتراضی در شهری و در کشوری برپاست. اما پاسدار یادداشت روز نویس شده برای توجیه این جنایات که در آغاز قرن بییستم در شهرهای ایران انجام می شود از ابزاری کردن دین و شیوه های عوامفریبانه ی قرون وسطائی استفاده کرده است و این مداح و عوامفریب وارونه گو وتحریف گر، پس از روضه خواندن واز ادیان ابراهیمی گفتن فرصت طلبانه و شیادانه اینگونه نتیجه گیری به نفع خمینی دجال کرده است:
"بدون شك انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام راحل(رض) به حق، يكي از بركات بعثت رسول خداست. ايران ستم شاهي كه روزگاري نقطه اميد ستم گران بود، اكنون در سراسر جهان پرچمدار اسلام ناب محمدي(ص) شده است. انقلاب اسلامي ادامه بعثت پيامبر(ص) است و همان سان كه آن حضرت با رسالت خود غبار انحراف و تحريف را از چهره اديان الهي سابق بر اسلام زدودند و با نسيم يكتاپرستي و آيين مسلماني، پنبه خرافات و بت پرستي را به باد نيستي و نسيان سپردند و البته آنچه كردند مجاهدتي سخت همراه با بيم و اميد بود تا آنجا كه خداوند خطاب مي كند «يا ايها المدثر، قم فاندز...»، حضرت امام خميني(ره) نيز با قيامي پيامبرگونه و با هدفي كه جزء اصول بعثت انبياء است «ستيزه با طاغوت زمان» كردند و غبار از رخسار دين و آيين محمدي(ص) برگرفته و اسلام ناب و انقلابي را در قالب حكومت اسلامي احيا نمودند."
همچنین پاسدار یادداشت روز نویس در ادامه بدون آنکه به دستآورد نزدیک به 29 ساله ی حکومت دینی اشاره کند که برای مردم ایران چه ارمغانی آورده است و یا چه جایگاه واعتبار جهانی جز رکوردار جهانی نقض حقوق بشر و یاغی بین الملل خوانده شده داشته است ؟ یا اینکه به جز باج دادن های کلان به رهبران تروریست برای هموار کردن صدور تروریسم و بنیادگرائی و گسترش دخالتگری در امور داخلی کشورهای همسایه وبحران سازی کردن در خاورمیانه و.... چه عملکرد مثبتی دیگری داشته است ؟ که اکنون پس از اجرای پخش سناریوی شوی دمکراسی و براندازی انقلاب مخملین از تلویزیون که در ارایه دشمنی با سکولاریسم ست که ابزار و اهرمی در راستای رقابت و تبلیغات وتضاد با جناح شکست خورده ی دوم خرداد ی و خیمه شب بازی نمایش انتخابات مجلس هشتم می باشدکه در پایان این چنین علیه ی سکولاریسم و جناح رقیب و حامیان سولاریسم موضع دشمنی اتخاذ شده است :
"-سالهاست كه سكولاريست هاي به ظاهر مسلمان داعيه جدايي دين از سياست سرداده اند. از كساني چون العشماوي و علي عبدالرزاق گرفته تا سكولارهاي وطني با بيان آنكه وظايف پيامبر چيزي فراتر از تبليغ دين نبوده، تشكيل حكومت اسلامي را امري بيهوده تلقي مي كنند.مقام معظم رهبري در ديدارسال گذشته مسئولان نظام، اقشار مردم و سفراي كشورهاي اسلامي در روز عيد مبعث با معظم له مي فرمايند: «پيروي از حركت پيامبر خاتم يعني يگانه دانستن دين و سياست و تشكيل حكومت اسلامي براي برقراري عدالت و تزكيه و تعليم... سيره و عملكرد پيامبر اعظم(ص) نشان مي دهد كه در تفكر اسلامي نمي توان سياست و مديريت جامعه را به دست هدايتگري غير از اسلام سپرد و به اخلاق و معنويت بسنده كرد.»آنچه مسلم مي نمايد در سيره پيامبرگرامي اسلام، «اخلاق و حكومت» و «دين و دولت» از منبع عظيم وحي و قرآن سيراب مي شوند. نياز امروز ملت هاي مسلمان جهان تشكيل حكومت اسلامي به معناي واقعي كلمه است تا ضمن رشد اخلاق و معنويت، زمينه هاي پيشرفت در عرصه هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و علمي فراهم آيد.بدون ترديد شعار ملت ها، دولت ها و صاحبان مكاتب گوناگون در جهان براي تأمين آزادي و عدالت اجتماعي و فتح قله هاي دانش و ترقي و ارتقاء سطح زندگي بشري، جزيي از شعارهاي بعثت انبياء الهي است."
در پایان اینکه آخر چرا این پاسداران اطلاعاتی و امنیتی و نظامی یادداشت روز نویس شده خودشان را به خریت زده اند و فکر می کنند که با تحریف گری ووارونه گوئی وعوامفریبی و دروغگوئی کردن و بااعتیاد مزمن و ترک ناپذیری که به قدرت طلبی و زراندوزی و ثروت و سرکوبری و صدا خفه کنی و سناریو سازی دارند خیلی ساده می توانند عوامفریبی کنند و دست به تبلیغت دروغین دامنه دار بزنند ؟ آیا اینان تصور کرده اند که واقعاً با جامعه ی کران وکوران سر وکار دارند و مردم ایران پس از 29 سال دارای آنچنان تجربه ای نیستند که خودشان درک وهم وشعور وتجربه وقدرت مقایسه کردن وقضاوت داشته باشند تا که بدانند عملکرد ومفهوم حکومت دینی که خمینی آن را بنیان گذاشت و گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان وپابرهنگان است و اقتصاد مال خر است وجنگ نععمت الهی می باشد چیست ؟ یا فراموش کرده اند که رفسنجانی گفته بود مشکل ما ارزانی می باشد ونه گرانی و یا از خاطر برده اد که خامنه ای شیاد سال عدالت امام علی اعلام کرده بود و منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و بیکاری وتبعیض ورشوه صادر کرده بود . خلاصه ی یادشان رفته است که وعده نان بردن بر توی سفره های خالی محرمان ومبارزه با مفسدین اقتصادی کردن و تشکیل کابینه ی 70 میلیونی امام زمانی ی دولت عدالت محوری تشکیل دادن و شعار صدور عدالت وتوزیع سهام عدالت دادن و جوانان را صاحب شغل و مسکن برای ازدواج کردن و... که پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد داده بود سر انجام آن چه شده است که همه ی این حقه بازی و عوامفریبی ها زیرپرده ی و حکومت دینی قول داده شده و نه اینکه انجام نشده است، بله دقیقاً بطور معکوس وعده های داده شده اجرا شده است . آری مردم نمی دانند این خالی بندی ودروغگوئی ها یعی چه که اکنون نیاز می باشد پاسدار یادداشت روز نویس شده تلاش مذبوحانه کند تاکه با تصویر مارکشی کردن ومار قالب کردن به درون گوش های سرده شده تفهیم کند که حکومت دینی از نوع فاشیستی و تحجرگرایانه و خرافه پرستانه ی آن که اکنون در ایران حاکم است نه اینکه خوبست ، بلکه بهترین نوع حکومت ممکن در جهانست ودرعوض هرچه بدیست در حکومت سکولار می باشد که در پاسخ باید گفت که گفته می شود آزموده را آزمودن خطاست ویا چیزی که عیاست، چه حاجت به بیانست.
هوشنگ – بهداد
1386 پنجشنبه 18 مردادماه سال –