رادیو زمانه و اتحاد مثلثی خائنان ، فرح کریمی و توده ای- اکثریتی ها در هلند چه می گویند؟


رادیو زمانه و اتحاد مثلثی خائنان ، فرح کریمی و توده ای- اکثریتی ها در هلند چه می گویند؟
مطلبی با عنوان رادیو زمانه و نقض حقوق بشربه قلم عزیز فولادوند در سایت آفتابکاران وبرخی از سایت های دیگر بازتاب داده شده است که به بررسی شیوه ی خبرسانی مغرضانه ی این رادیو ومجری آن نسبت به مجاهدین پرداخته وبه نکات افشاگرایانه جالبی اشاره کرده است . گفته می شود که مجری رادیو فرح کریمی نماینده ی پارلمان هلند و از دوم خردادی هاست که همکارانی همچون توده واکثریتی دارد که گفته می شود گویا مدافع اعلامیه حقوق بشر شده اند . البته نه برای دفاع آنانی که این روزها امروز در سراسر ایرن بر دار کشیده می شوند. بلکه در دفاع از حق جانیان حاکم بر ایران که چگونه حقوق شان را مجاهدین پایمال کرده اند!! یا اینکه چرا کفاره ی جنایات اینان در عراق را می بایست مجاهدین پس دهند ؟ البته باید گفت از کوزه همان برون تراود که در اوست. مگر عملکرد 28 ساله ی گذشته ی حزب توده واکثریتی در دفاع بی کم وکاست از رژیم جنایتکار حاکم بر ایران چه بوده است که اکنون یک همکار و تواب به ایران باز گشته هم داشته باشند که در سفر خود به ایران ، مورد آموزش و تعلیم واقع شده است که چگونه می بایست وی رایو دائر کند تا که دمخور توده ای و اکثریتی ها داشته باشد و بطور مشترک علیه ی مجاهدین تبلیغ وفعالیت نقض حقوق بشری کنند. مگر غیر از این هم از اینان می توان انتظاری داشت که در خدمت رژیم جهل و جنون وجنگ وخرافه وتحجرگرائی آخوندی نباشند و به حساب علیه ی مجاهدین لجن پراکنی نکنند وتبدیل به بلندگو ی تبلیغاتی صدا وسیما و وزارت بد نام اطلاعات رژیِم تروریستی آخوندی در هلند نگردند تااینکه بتوانند بقول معروف هم از توبره ی آخوند بخورند و هم از آخور ملکه هلند لف لف خوری کنند ؟
آخر رژیم جنایتکاری که رفسنجانی را هر روز از طریق فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری افشا و رسوا می کند و آخوند مهدی کروبی را در کنار هاله اسفندیاری در لیست براندازان انقلاب مخملین می نشاند ووی را جزو حامیان دشمن وستون پنجم قرار می دهد . همچنین آخوند حسن روحانی را در کنار حسین موسویان قرار می دهد که به اتهام جاسوس هسته ای انگلیس و ژاپن دستگیر وپرونده ای مفتوح دارد . مهمتر اینکه پرونده سازی برای خاتمی کرده است که چرابه آمریکا رفته وگفته بود که هلاکاست واقعیت ندارد و وی را خارج شده از خمینی دانسته است واخیراً نیز به دلیل سفر کردن به ایتالیا و دیدار با پاپ داشتن یک نوار ویدئوئی برایش تهیه و پخش کرده وپرونده ای دیر برایش تشکیل داده است که گویا با 4 زن بی حجاب و کافر در ایتالیا دست داده است وگزمکان وکفن پوشان خودش را به قم روانه و راهی کرده است تا که فریاد بزنند خاتمی باید خلع لباس گردد تا جائیکه خاتمی مجبور به اعتراف شد که دیگر نامزد هیچ انتخاباتی نمی شود. در صورتی این خاتمی سوگلی دوم خردادی ها و اصلاح طلبان بود که عامل جذب دوباره فعال شدن این حیوانات دو زیست و دگر دیس شده بود که شامل توده ای و اکثریتی و حامیان دوم خردادی امثال فرح کریمی می باشند .
بنابراین در شرایطی که رژیم جنایتکار تروریستی آخوندی ودستگاه بد نام وزارت اطلاعاتش حتی از جسد ومرده ی یک هنرمند وابسته ی شاهی از آن دل کنده و به دامان آخوند پناه برده به نام الهه نگذشته است و سر پیری و آخر عمری این را به ایران کشاند و پس از مرگش از قول وی پیام توهین واتهام نثار مجاهدین کرد معلوم است که به سادگی خانم فرح کریمی را رها نمی کند که قبلاً به ایران فراخونده بودش تا که آموزشش دهد که چگونه باید سربزنگاه علیه ی مجاهدین وارد میدان شود و علیه ی آنان فعال گردد . برای اینکه دستگاه بد نام وزارت اطلاعات که عاشق و چشم و ابروی این خانم هلند نشین نبوده است که همینطور صلواتی وی را به ایران فرا بخواند ، ولی از این تعهد و ضمانت نگیرد تا که پس از باز گشت سفر به هلند، نباید در دوجبهه ی دفاع کردن از رژیم جنایتکار آخوندی و پاچه از مجاهدین گرفتن فعال نشود وانجام وظیفه نکند . چون اگر وظیفه وتعهد خود را انجام ندهد در غیر اینصورت اسناد ومدرک اعتراف و تضمین داده شده اش در ایران رو می شود وبه معرض نمایش گذاشته می شود .
اما موجودات یا جانوران دو زیست دیگر توبره و آخور خوران همکاراین خانم فرح که بقول عزیزفولادوند توده ای و اکثریتی نامیده می شوند .اینان که اعتیاد مزمن به خیانت وخود فروشی و خنجر از پشت زدن به مردم ایران وسازمان های ملی و انقلابی دارند. باید در مورد اینان گفت اکنون از ترس ووحشت اینکه نام ارگان فاشیستی و سر کوبگر سپاه پاسدارانی که ازش دفاع می کردند وبر در و دیوارهای شهر های سراسر ایران خواهان مجهز شدنش به سلاح سنگین می شدند اکنون که نه صاحبان ثروت های باد آورده بسیار کلان شده اند، بلکه این ارگان به مرکز قدرت اچرائی خزیده و به دنبال دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . اگر قرار باشد که نام این ارگان فاشیسی به دلیل نقش دخالت گایانه اش در عراق و افغانستان در لیست گروه و سازمان های تروریستی قرار گیرد. جماعت توده ای و اکثریتی خیلی بیشتر یتیم وعزدار و دچار دلهره و اضطراب و اسهال خواهند شد . چونکه این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران مسلح به قدرت و غارت و سرکوبگری می باشد که بطور گسترده در عراق حضور دارد ودست به ترور وجنایت می زند واز دولت دست نشانده ی نوری المالکی حمایت و دفاع می کند. بنابراین رادیو زمانه ی فرح کریمی و شرکای توده ای – اکثریتی می بایست که بلند گوی سیار و تبلیغاتی زوزه کش رژیم تروریستی آخوندی و نخست نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده اش در عراق باشند و در این شرایط می بایست که برای دفاع از ارگان فاشیستی سپاه پاسداران بیشتر علیه ی مجاهدین زوزه کشی کنند. بنابراین قابل فهم است که چرا اکنون به مجری این رادیو زمانه دیکته شده است که بایستی پس از عبور از میان سالی و سر پیری و زهوار در رفتگی و بابی دندانی علیه ی مجاهدین هم پارس بیشتری کنند وهم رله کننده ی اتهامات و توهین های مهره های دست نشانده ی در عراق عللیه ی مجاهدین باشند وهم باید که دست به پاچه گیری بیشتری علیه مجاهدین بزنند و برای آخوندها و دفاع از حقوق بشرش دم تکان بدهند . در صورتکیه مدعی سازمان مدافع حقوق بشری اش در ایران عمادالدین باقی با اعضای خانواده اش را به 3 سال حبس تعزیری محکوم کرده است.
بنابراین مگر یک کسی که معتاد می شود جه زمان ویا جند بار به مصرف کردن مواد مخدرنیاز دارد تااینکه از حالت عشقی وتفنی کشیدن ومصرف کردن خارج وبه مرحله ی عملی و مصرف دائمی برسد وخلاصه به یک معتاد تبدیل شون که اکنون توده ای ها به این مرحله نرسیده اند ؟! در صورتیکه اعتیادشان به خیابت کردن شان به زمان زنده یاد دکتر مصدق می رسد و از آن دوران سابقه ی خیانت دارند واز 28 سال پیش نیز فرزند ناخلف اکثریت خودشان را نیز زیر بال خودشان گرفته اند و به اعتیاد ترک ناپذیری خیانت همچون خودشان آلوده ومعتاد کرده اند. خوب سرنوشت یک معتاد آخوند شده وبر زیر عبا و قبا ولباده ی آخوند رفتههم مشخص است که چگونه است . لذا اگر این باند مافیائی و پلید به خود وعمل خیانت آمیز خودشان نر سند سریع خمار می شوند و مشخص است که سر نوشت معتادین خمار شده چگونه خواهد بود وبه چه روزی خواهند افتاد ؟ حال اگر سابقه ی این خیانتکاران معتاد طولانی ومزمن وتزریقی شده باشد که دیگر نور علی النور می باشد . تازه اینکه مگر یک تزریقی جز اینکه باید ادامه دهد تا اینکه سنگ کوب کند راه دیگری برایش باقی مانده ومتصور است . بنابراین به خاطر همین هست که این معتادان آخوند های جنایتکار و این آلودگان به خیانت راه پس و پیش ندارند و می بایست که خئنان وهمکاران مثلثی به این شغل ناشریف و ضد انسانی خیانت آمیز بودن شان وخنجر از پشت زدن خودشان تا زمانی که این رژیم جنایتکار وجود دارد وسر کار است ادامه دهند.

هوشنگ – بهداد
مرداد ماه26 سال 86