اعتراف آشکار به دخالت گری سپاه اسداران در کشورهای همسایه ومنطقه

نقد وبررسی "دشمنان ناكام سپاه " روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 27 مرداد ماه سال 1386
اعتراف آشکار به دخالت گری سپاه اسداران در کشورهای همسایه ومنطقه
سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی ارگان تبلیغی ولی فقیه، بطور گسترده دست به دفاع از سپاه پاسداران وحزب الله لبنان وحماس و.. زده است که وابسته به این ارگان می باشند وبا نقل قول کردن از خمینی سپر دفاعی از این ارگان فاشیستی و سرکوبگر سپاه پاسداران ساخته است.
البته باید پرسید که خمینی زیادی جملات اقتصاد گفته وشکر سرخ خوری کرده بود ه که درست بر ضد ادعاهای مطرح شده ی جملات قصار خودش تبدیل شده. ازجمله حکومت آینده ازآن مستضعفان وپابرهنگان است ویا اینکه اقتصاد مال خر است. اما اینکه سپاه پاسداران در بقا و ماندگاری این رژیم جنایتکار تروریستی آخوندی نقش اساسی وکلیدی داشته است شکی در آن نیست. همانگونه که دیگر بر کسی پوشیده نیست تا که نداند چگونه این ارگان موجب رئیس جمهور شدن پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ولی فقیه شده است وخود را به مرکز ثقل قدرت بسیار نزدیک کرده است وبطور کامل نه اینکه تسلط بر تأسیسات هسته ای دارد وتلاش گسترده برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند، بلکه دربست ولی فقیه را توی چنگال خود دارد واهداف خود را از طریق این مهره ی آلت دست ومنقلی و معتاد دنبال می کند . از سوی دیگر ااز اینکه این ارگان فاشیستی در امور داخلی کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان و لبنان وفلسطین دخالت گری مستقیم می کند. این دیگر آنقدر عیان وآشکار است که نیاز به ارائه ی هیچ سند و مدرک اضافی مبنی بر دخالت گری این اران فاشیستی نمی باشد . همینطور احتیاج به کتمان و پرده پوشی کردن نیز می باشد زیرا پس از اینکه این ارگان در سال گذشته از طریق حضور خود در جنوب لبنان و منتقل کردن هزاران موشک جنگ 33 روزه با اسرائیل را راه اندازی وهدایت گری کرد ، بلکه پاسدار محسن رضائی سر دسته سابق گزمگان سپاه پاسداران وارد صحنه شد و در مصاحبه ی خود با شبکه ی تلویزیونی اعتراف علنی کرد و مهر تأکید وانکار ناپذیر بر این نقش دخالت گری نظامی سپاه پاسداران در عراق و لبنان وافغانستان زد . برای اینکه وی در این مصاحبه ی تلویزیونیخود گفت شیوه ی جنگی که امروز در لبنان علیه ی اسرائیل ومتحدآن آمریکا بکار برده شد و افزود یا اینکه شیوه ی جنگی که اکنون در عراق و افغانستان با نیروهای نظامی آمریکا ادامه دارد مشابه ی همان شیوه ی مبارزه وجنگ سپاه پاسداران است که در جنگ 8 ساله یضد ملی و ضدمیهنی میان ایران وعراق بکار برده می شد ودر پایان تأکید کرد این شیوه ی جنگ منحصر به سپاه پاسداران ایران در جهان است و اضافه کرده بود همه ی اینانی که اکنون در عراق و افغانستان علیه ی آمریکا دارند می جنگند همه از سوی سپاه پاسداران در ایران دوره ی آموزش نظامی دیده اند .
همچنین مگر سپاه پاسداران همه ی اعضای القاعده و طالبان که از افغانستان گریخته و از طریق مرز زمینی وارد خاک ایران شد هبودند بطور دربست تحویل سپاه پاسداران داده نشدند وسپاه پس از آموزش نظامی دادن اینان در عراق و افغانستان وحتی عربستان استفاده نکرده است؟ داستان عملیات انفجاری و تروریستی در پادگان نظامی آمریکا در عربستان توسط اعضای القاعده و سپاه پاسداران این کشور چه بود؟ چرا اکنون مقامات سعودی از مقامات رژیم تروریستی آخوندی تقاضای تحویل دادن اعضای القاعده ی این عملیات شده اند که در ایران به سر می برند؟
اعزام 5 پاسدار تروریست به اربیل عراق در راستای چه اهدافی بود؟ چرا نیروهای نظامی آمریکائی اینان را باز داشت کرد؟ چرا ین پاسداران تروریست های ابز داشت شده آنقدر برای سپاه پاسداران مهم می باشد که حتی برای آزاد کردن شان ااقدام به گروگان گیری 15 تفنگدار و قایقران نظامی انگلیس کرد و برای چه هرروز تلاش برای گسترده تر کردن دامنه ی نفوذ و عملیات تروریستی خودش این ارگان فاشیستی در عراق کرده است ؟ مگر سال گذشته دو ارگان فاشیستی سپاه وبسیج قرارداده8 میلیارد دلاری با دولت منعقد نکردند؟ کجای جهان اینگونه ارگان های نظامی وارد فعالیت های اقتصادی نفتی و گازی وتجاری می شوند اگر اهداف توسعه طلبانه نداشته باشند؟ آیا پاسدار دست نشاند غلامک وگماشته احمدی نژاد از آننچان قدرت واستقلال و پایگاه مردمی برخوردارست که پس از رئیس جمهور شدنش که حتی همه دار ودسته وباندهای دوم خردادی با اعتراض و انتقاد اعتراف کردند که با تقلبات گسسترده ای که سپاه پاسداران وبسیج در پای صندوق انجام دادند این توانست رئیس جمهور شود که بلافاصله پس از رئیس جمهور شدن شروع به تهدید نابود کردن اسرائیل کرد . در ادامه ی این تهدید کنفرانس 3 روزه به حمایت از فلسطین ونابودی اسرائیل در تهران همت گماشت. پس از این کنفرانس پاسدار رحیم صفوی فرمانده ی کل سپا پاسداران در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد وگفت نه به عنوان یک کارشناس نظامی ، بلکه به عنوان یک معلم جغرافیا اعلام کرد که اسرائیل از نظر کمیت جمعیت رو به اضمحلال است و همچون درخت پوسیده ای می ماند که ریشه ی آن با یک نسیم از جا کنده می شود ووعده نابودی به زودی اسرائیل را داده بود که دقیقاً تکرار همان تهدید به نابودی کردن اسرائیل بود که پاسدار احمدی نژاد آن را مطرح کرده بود . اکنوناین ارگان برای پیششبرد اهداف توسعه طلبانه وسیاست مداخله گرایانه در سایر کشور های همجوار ومنطقه ی خاورمیانه چشم طعمه برای تصاحب شدن 1000 میلیارد دارائی های واموال و مؤشسسات دولتی چشم دوخته است که با طرح خصوصی سازی یا توزیع سهام عدالت نی خواهد تا که آن را بطور دربست در کنار بسج مصادره کند. بنابراین می بایست که سر مقاله نویس همچون مورچه آب بر لانه ریخته شده باشد که اینگونه از ترس گنجانیدن نام سپاه پاسداران در لیست گروه و سازمان های تروریستی دچار وحشت شود و با فرافکنی کردن دست به خودزنی کند و علاوه بر دفاع از سپاه پاسداران کردن از حزب الله لبنان وحماس و جهاد اسلامی نیز دفاع کند که زائیده های وصل به سپاه پاسداران می باشند . همچنین با دفاع کردن از سایر گروه های جهادی و ستایش نموده است که در حقیقت تروریست های آموزش و تعلیم دیده ی سپاه پاسداران در ایران هستند و همگی اینان برای عملیات انتحاری و انفجاری تروریستی و صدور تروریسم وبنیادگرائی بحران آفرینی و جنگ افروزی برون مرزی سپاه پاسداران مورد حمایت مالی و آموزش نظامی واقع می شوند که بطور شفاف اعتراف دخالت گری سپاه پاسداران در عراق و لبنان وفلسطین و افغانستان و... می باشد.
البته که لابی های برون مرزی رژیم تروریستی آخوندی ساکت نخواهند نشست. یعنی همانانی که در اوایل انقلاب خواهان مجهز شدن سپاه پاسداران به سلاح سنگین بودند . چون اکنون تلاش می کنند که این ارگان را صاحب سلاح هسته ای کنند .
هوشنگ - بهداد
شنبه 27 مرداد ماه سال 1386