نقد مطبوعات : سفرهای تشریفاتی وتلاش های مذبوحانه وتقلاهای بیهوده برای رهائی ازبحرانها17 مرداد

روزنامه ی کیهان چهار شنبه 17 مردادماه سال – 1386 نقد وبررسی " آغوش باز آفريقا (يادداشت روز)"
"سفرهای تشریفاتی و تلاش های مذبوحانه و تقلاهای بیهوده برای رهائی از بحران ها"
اگر رژیم تروریستی آخوندی و رئیس جمهورش پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد مشروعیت داشت و اگر چنانچه از پایگاه واقعی مردمی برخوردار بود . دیگر که نیاز نبود که در امور داخلی عراق و افغانستان وفلسطین ولبنان دخالت گری شود و با تهدید اسرائیل به نابودی شود تا اینکه زمینه جلب نظر حماس فلسطین فراهم شود تا که با دادن دلارهای اهدائی به رهبر سازمان حماس اسماعیل هنیه بتوان طرح خائنانه ی جنگ ونزاع داخلی میان حماس و فتح در سر زمین فلسطین دنبال کرد و در فلسطین کودتا نمود کند و نوار غزه را جدا کرد و حکومت اسلامی دست نشانده در این نواز تشکیل داد . یا اینکه با دادن دلارهای بسیار فراوان به شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان بتوان جای پا برای سپاه پاسداران ایجاد کرد تا ک طرح جنگ 33 روزه با اسرائیل را راه اندازی کند و لبنان را به سر زمین سوخته مبدل ساخت . یااینکه ضرورت نداشت که اخیراً پاسدار غلامک و گماشته استخاره کند و با هیئت همراه خود راهی سفر به سوریه شود و یک میلیارد دلار اهدائی به رئیس جمهوری این کشور بدهد تا که بشود خواهان عدم پیوستن این کشور به پیشنهاد مذاکره ی صلحی شود که دولت عربستان پیشنهاد آن را در خاورمیانه داده است .
یا اینکه نیاز نبود در راستای صدور عدالت و دانش بومی هسته ای در حالت نورانی شدن در سازمان ملل فرو رفت تاکه بتوان بطور مهرورزانه به بندگان خدا در سراسر جهان اینگونه عدالتی ا صادر کرد که البته ترکش های آن این روزها به صورت توزیع بنزین سهمیه بندی شده و طناب های دار آویزان بر گردن محرومان وتهی دستان وقربانان این رژیم جنایتکار ضد بشری در شهرهای ایران به عنوان توزیع سهام عدالت داده می شود . البته که قابل فهم ودرک است که یکی از دلایل فراری بودن این گماشته ی ولی فقیه از ایران ودست به تور سفرهای گشت وگدار های تبلیغاتی زدن برون مرزی که با باج دادن های کلان همراه می باشد ودر راستای جهانی شدن احمدی نژادی می باشد، همانا ضریب منفوریت و گسترش روز افزون موج نارضایتی عمومی در رار ایران می باشد که این عوامفریب شیاد و شارلاتان به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان، نه اینکه سهم نفت شان را نیز از سبد خانوار ها ربوده است و نه اینکه رشد تورم وگرانی لجام گسیخته و افزایش مسمتر قیمت کالاها را برایشان در سبد خانوارشان جایگزین کرده است ، بلکه اجرای طرح های گوناگون سرکوبگری و ضرب وشتم وارعاب ووحشت وخفقان سازی را از طریق مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در جامعه تحمیل کرده است و برای خنثی کردن موج مخالفت های رو به گسترش، اعدام ها وسنگسار کردن ودار زدن های خیابانی را گسترش داده است وپس از اجرای شوی تدارک دیده شده ی دمکراسی و انقلاب براندزی مخملین اکنون وزیر آدمکش حرفه ای محسنی اژه ای ادعای 3 طرح براندازی دیگر کرده است که یکی ازاین طرح های براندازی انتقاد کردن به دولت و افشا کردن ماهیت دروغین وعده و قول های دروغین داده شده است که از جمله شامل بردن نان برتوی سفره های خالی محرومان ومبارزه کردن با مفسدان اقتصادی می باشد.
بنابراین مشخص است جائی که طناب دار وآفتابه و آویزان شدن بر گردن ها در داخل ایران توزیع می شود و رشد روز افزون تنفر و خشم وکینه ومقاومت ومبارزه ی مردمی تحویل گرفته می شود . می بایست که با خاتم بخشی های دلارهای نفتی،تلاش مذبوحانه کرد که برخی از آغوش ها برای دریافت مزایاو دلارهای بیشتر گشوده شود که می تواند این آغوش های گشوده شده در آفریقا و فلسطین ولبنان و سوریه وآمریکای لاتین باشد و می بایست که سربازجوی پاسدار حسین شریعتمداری مداح ومتملق وچاپلوس وریاه کار و سناریو وپرونده ساز وتحریف گر نیز چنین تیتر آغوش باز در آفریقا را برای این غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه پاسدار احمدی نژاد در یادداشت روز انتخاب کند.
آخر کیست تاکه نداند اینگونه سفرها، مشابه ی همان تور سفرهای استانی و شهرهای ایران است که جز صرف هزینه های بسیار سنگین ایاب وذهاب و مشتی شعار های دروغ و مصوبه های کاغذی خدمات رسانی و عمران شهر سازی ... نمی باشد البته با دفاع از اهداف و پروژه ی هسته ای ودادن خبرهای خوش غنی سازی هسته ای و برگزاری جشن های هسته ای و بی خیال شدن به فریاد های اعتراضی تجمع کنندگان همراه هست که فریاد می زنند کار می خواهند و تقاضای مبارزه با تورم وگرانی و افزایش قیمت ها می کنند و فریادشان از بی عدالتی و قر وبیکاری ورشوه وتبعیض بلند است . صد البته که دریافت 8 میلیون نامه ی شکوائیه ضریب نارضایتی را می رساند که خرمندرانه از آن به عنوان رئیس جمهور مردمی بودن یاد شده است. مگر اینگونه فر ها ا کنون چه بازده ی مهمی در برداشته است ک اکنون قرار است اینگونه سفر ها ی خارجی که پاسخگوی تاکتیکی به بحران های درونی و بیرونی می باشد در بر داشته باشد که ادعا شده است کلی قراردادهای اقتصادی- تجاری- قضائی – فرهنگی وامنیتی... با دولت الجزایر بسته شده است.
مگر الجزایر همان کشوری نمی باشد که هنوز اثر انگشت دخالت گری و ترویج وتشویق وحمایت اعمال ترویستی در این کشور از اطره ها نرفته است که چگونه در دامن زدن به ایجاد جنگ داخلی از سوی سران رژیم تروریستی آخوندی در سالیان گذشته ودر دفاع کردن از اسلامگرایان در این کشور اعمال می شد و این سییاست خائنانه وتفرقه افکنانه وآشوب طلبانه همچنان به قوت خود باقیست .همانگونه که در مصر و سودان وسومالی ویمن و سایر کشورهای شمال آفریقا وخاومیانه اثر انگشت اینگونه دسیسه وتوطئ هاه وبحران سازی های سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران با شیوه صدور بنیدگرائی وتروریسم دنبال شده است وهنز هم با شدت هرچه تمامتر تعقیب می شود.
بنابراین اینگونه سفرهادر شرایطی انجام می گیرد که رژیم تروریستی آخوندی در حالت منزوی وایزولگی کامل به سر می برد و سیاست ادامه ی مذاکره با آمریکا در عراق نیز بر ضد تصور برنامه ریزان جواب داشته است. پس تلاش و تقلای بیهوده برای خنثی سازی کردن اتحاد جهان عرب و مسلمان علیه ی توطئه گری و بحران وناامن سازی ها تهدیدهای جدی رژیم تروریستی اخوندی در کشورهای همسایه و خاورمیانه وشاخ آفریقا که انجام می دهد با اینگونه فرهای تشریفاتی در هم ریختنی نمی باشد . در مجموع پیام سفر پاسدار احمدی نژاد به الجزایر را پاسدار یااداشت روز نویس ومداح ونوحه گر پاسدار غلامک و گمشته احمدی نژاد در پاراگراف پایانی خود فرموله کرده و گفته است آفريقا به همان اندازه كه مشتريان پروپاقرص ايران و انقلاب اسلامي را در خود جا داده، از رفتار غرب دلتنگ و مجروح است. یعنی اینکه بزبان شفاف بیان شده است که برای رهائی از شرایط ایزولگی نیاز به اینگونه سفر ها و یافتن راه حل های عبور از بحران ها بطور مقطعی به اینگونه سفرهای تشریفاتی و و تبلبیغی شدیداً نیاز است و ضروریست.

هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 17 مردادماه سال – 1386