گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 شهریور 89
نون و پنير (گفت و شنود)
گفت : نقل قول کرده سر بازی جوی صاحب زنجیر
رفیقش قصد خود کشی داشت ، برداست نان و پنیر
خودش را به ریل قطار رساند ، میان آن کشید درا
ز
پرسیده شد در این اقدام تو چه رمزیست یا نهفته را ز؟
گفت قصد خودکشی دارم ، گفتند پس نان و پنیربرای چیست؟
گفت آخه در این رژیم خرت وخر که خر صاحبش را بنده نیست
آمدیم و در ورود قطار مشکلی پیش آمد ، قطار کرد تأخیر
می خواهید من از گرسنگی بمیرم ، وقتی قطار می کند دیر
گفت: آمريكايي ها اعلام كرده اند كه در جريان رخدادهاي بعد از انتخابات ايران به تدريج «اصلاح طلبان» را جايگزين سلطنت طلب ها كرده ايم.
گفتم: مأموريت جديد بر اصلاح طلبان مبارك باشد.
گفت: ولي در همان حال برخي ديگر از مقامات آمريكايي اعلام كرده اند كه جبهه اصلاحات در ايران مرده است.
گفتم: پس شغل جديد «مرده شوري» هم بر مقامات آمريكايي و اسرائيلي مبارك باشد.
گفت: در يكي از سايت هاي وابسته به منوشه امير آمده است كه بايد از اصلاح طلبان تا آخرين لحظه استفاده كرد و نبايد كمك به آنها قطع شود!
گفتم: يارو مي خواست خودكشي كنه، مقداري نان و پنير برداشت و رفت خودشو به ريل قطار بست. پرسيدند؛ اگر قصد خودكشي داري براي چه نان و پنير با خودت آورده اي؟ و يارو گفت؛ خب اگه تا چند ساعت ديگه قطار نياد كه از گشنگي مي ميرم
گفت:آمریکائیان کرده اند اعلام
پس از فزونی درد و رنج و آلام
مردم علیه کودتا گران کردند قیام
بامرگ بر دیکتاتور، دادند پیام
آمریکا حمایت از مدعیان اصلاح طلبان
جانشین سلطنت طبان کرد شتابان
گفتم : مگر مدعیان رقیب مغلوب؟
کنون متهم می شوند و سرکوب
کساد شده بد جوری بازا رشا ن
بااتهام زدن داده میشه آزارشان
مگر اینان نبود ند پیرو خط امام؟
مقامات مهم نداشتند دراین نظام؟
چرا چنین خائن شده اند و جاسوس؟
خودشان برای آمریکا می کنند لوس
گفت : چون اینان گلاب زده اند وگند
با آمریکا وهم اسرائیل زده اند پیوند
حتی درآمریکابرخی گوینداصلاحات مرده
اما رفتن اینان به آمریکا دلشان را برده
برای همین سربازجو از اینان چنین کرده یاد؟
شغل مرده شوی برآمریکا و اسرائیل مبارک باد
گفتم : اگر برای آمریکا اینان شدند مردگان سیاسی
پس چر آق محمود آشکارا وبدون هیچ روی دروایسی؟
چپ و راست از اوبامارئیس جمهور می کند سئوال
بیا با هم رو در رو مردانه گفتگو کنیم بهم دهیم حال
برای چه تلاش کرد پاسدار گماشته احمدی نژا د؟
یکی از 3 گروگان ربوده شده آمریکائی را کند آزاد
گفت : نقل قول کرده سر باز جوی صاحب زنجیر
رفیقش قصد خود کشی داشت، برداست نان و پنیر
خودش را به ریل قطار رساند ، میان آن کشید درا ز
پرسیده شد در این اقدام تو چه رمزیست یا نهفته را ز؟
گفت قصد خودکشی دارم ، گفتند پس نان و پنیربرای چیست؟
گفت آخه در این رژیم خرت وخر که خر صاحبش را بنده نیست
آمدیم و در ورود قطار مشکلی پیش آمد ، قطار کرد تأخیر
می خواهید من از گرسنگی بمیرم ، وقتی قطار می کند دیر