گزیده خبر های 3 مهر- 89 قسمت - 2
داود احمدي‌نژاد:سالك با هنرپيشه لس‌آنجلسي چه كار دارد
http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100886675780
.جام جم آنلاين: داود احمدي‌نژاد گفت: برخي مي‌خواهند يك مكتب سفالي را حاكم كنند و در يك فريب آشكار در ركاب امام معصوم (ع) قرار گيرند و مي‌گويند ما از سالكان هستيم، سالك با هنرپيشه لس‌آنجلسي چه كار دارد.
اوضاع پاسدار گماشته آنگونه بحرانی و نا مقبول یا نا مشروع شده است که اخوی حاج داود که خودش دارای پرونده کلان اختلاس گری و زمین خواری مشترک با پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی می باشد که پرونده شان در بازار مکاره ی تشریفاتی هفتم گشوده شد . ولی بدستور رهبر لوطی جماران ولی وقیح بسته و پیگیری نشد . اکنون در ورامین علیه ی اخوی و رحیم مشائی تیغ کشی کرده و متهم شان نموده است که به جای لایت مداری روی به مکتب ایران مقابل مکتب اسلام آورده و پرچم دار مرام ومسلک کورش بسیجی شده اند و اینگونه مقابل ولی وقیح ایستاده که نه از ولایت مداری فاصله گرفته که مقابلش ایستاده اتد
به گزارش فارس از شهرستان ورامين، داود احمدي‌نژاد در مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در ورامين گفت: مردم ورامين پيشقراولان نهضت خميني كبير هستند كه با فرياد امامشان به ميدان آمدند و ريشه طاغوت را برچيدند.دبيركل پدافند غير عامل كشور افزود: امروز دشمنان به دليل وجود ارتش، سپاه، بسيج و نيروي انتظامي از دست درازي به كشور ما مايوس شده‌اند و مردم مومن و متعهد نيز به عنوان دژي مستحكم به خوبي از نظام و ولايت دفاع مي‌كنند.وي در ادامه تصريح كرد: اين قدرت موجب ترس همه مستكبران است، به خود بباليد، شما روزي‌خوار درگاه الهي هستيد و اين بهترين افتخار استاحمدي‌نژاد ادامه داد: دشمنان نظام 31 سال هجمه كردند كه ساختار را بشكنند، اما نتوانستند.دبيركل پدافند غير عامل كشور اظهار داشت: «كنت تي نورمن» مسئول ميز ايران در سال 71 در سازمان سيا آمريكا در ارتباط با جاسوس‌هاي ايراني شاغل در اين سازمان گفته 30 هزار پرونده مزدور ايراني كه براي ما جاسوسي مي‌كنند به‌درد نمي‌خورد و ما بايد در پي استخدام افراد دو آتشه‌اي باشيم كه به ظاهر طرفدار نظام و انقلاب باشند و در نظام نفوذ كرده و داراي اختيار باشند.وي گفت: ديديم در دولت‌هاي قبل همين افراد چه خدماتي به اربابان مستكبر خود كردند و چه چالش‌هاي بزرگ اجتماعي ايجاد كردند و از پايين به نظام فشار آوردند و اسناد هسته‌اي را به استكبار جهاني تقديم كردند تا فشار خارجي را چاشني فشار داخلي كنند و بتوانند در بالا چانه‌زني كنند.احمدي نژاد افزود: چانه‌زني اين افراد ايجاد ولايت وكالتي بود تا اسلاميت را از جمهوريت جدا كنند، حتما يادتان هست آن مقاله‌اي كه در روزنامه زدند كه به نتيجه نرسيد و آخرين فتنه آنان نيز فتنه سبز بود.وي گفت: امروز همان واپسگراها و دگرانديشان با حركت در مسير قبلي‌ها در پي ارتباط با استكبار جهاني هستند اما تا ولايت فقيه هست به اهدافشان نمي‌رسند زيرا اسلام كوتاه آمدن در برابر ظالم را نمي‌پذيرد.احمدي‌نژاد اضافه كرد: امروز واپس‌گراها هيزم به آتش آنان مي‌ريزند، با عوامل بي‌فرهنگ معاشرت مي‌كنند، از بيت‌المال بذل و بخشش بي‌حساب مي‌كنند و با هرزه‌هاي لس آنجلسي مي‌گردند، همه اين كارها را مي‌كنند اما باز هم نمي‌توانند به نظام آسيبي برسانند.
جهت اطلاع
درجائیکه تازگی بهزاد نبوی فاش ساخته که نقش مداخله گران یا دولت موازی در دوران نخست وزیری موسوی آنگونه بود که وی از طریق خطبه های نماز جمعه تهران متوجه ورود مک فارلین به تهران شد . معلوم است که دست اندر کاران سیاست پشت پرده که بیش از 31 سال تجربه دارند . قرار نیست هر دیدارشان که لو می رود آن را تکذیب نکنند؟ به خصوص اگر پای شیطان بزرگ در میان باشد که انکار کردن ضریب مضاعف یا چند برابر تأکید تکذیب کرذدن طلب می کند
درحالي كه روزنامه صهيونيستي هاآرتص روز چهارشنبه به نقل از برخي منابع در نيويورك ادعا كرده بود كه مقام‌هاي ايراني و آمريكايي در نيويورك درباره طرح آمريكا براي برقراري "روابط ديپلماتيك غيررسمي" گفتگوهايي داشته‌اند، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا اعلام كرد از تماس مستقيم مقام‌هاي كشورش و ايران اطلاعي ندارد. فيليپ كراولي با اشاره به اينكه آمريكا از طريق كشورهاي ديگر كه با ايران رابطه ديپلماتيك دارند مواضع خود را به جمهوري اسلامي ابلاغ مي‌كند، درباره گزارش روزنامه هاآرتص گفت: "من از هرگونه تماس مستقيم بين مقام‌هاي ايالات متحده و ايران بي اطلاع هستم." وي افزود آمريكا و ديگر قدرت‌هاي بزرگ درحال حاضر تمام تلاش خود را براي باز گرداندن ايران به مذاكرات اتمي با گروه 1+5 متمركز كرده‌اند. هنوز مقامات ايراني واكنشي نسبت به گزارش هاآرتص نداشته‌اند.
وقتی که نزدیک 32 سال است که رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری به مردم ایران دروغ گفته و وعده های دروغ های بزرگتر گفتن را جایگزین وعده های قبلی خود کرده اند . اکنون در شرایطی که معیار ارزیابی دروغ گفن و خالی بندی معادل نام پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . مگر قرار است که دولت به مردم حرف راست بزند و وفا دار به قول های داده شده اش باشد؟
*
روز نهم مرداد ماه رسانه‌ها خبر از لغو چاپ انحصاري آگهي‌ها به روزنامه دولت دادند، اما نه تنها لغو اين مصوبه اجرايي نشد بلكه همچنان ادارات و سازمانهاي دولتي در خراسان رضوي بر عدم لغو اين مصوبه تاكيد دارند و به اصطلاح كار خود را مي‌كنند! در عين حال بسياري از مديران روابط عمومي ادارات علي‌رغم نارضايتي از اين روند مي‌گويند، تحت فشار مديران ارشد مجبوريم همچنان آگهي‌هاي خود را با قيمت‌هاي خلاف عرف به روزنامه دولت ارسال كنيم.
مهمتر اینکه وقتی یک نوحه و مداح و مرثیه خوان برای رئیس جمهور قلابی و تقلباتی نا مشروع تعیین تکلیف می کند و اخوی رئیس جمهور هم آن را خارج از ولایت مداری می داند . آیا این رئیس جمهور همچون دم پائی همگانی مسجد و توآلت عمومی شده است با رهبر علیل نامشروع ولی وقیح آلت دست پاسداران کودتا گراعتبار دارند و این رژیم ضد بشری مفت ومرده خوار و دین فروش غارتگر نمی بایست به حکومت دمکراتیک تغییر نماید؟
*
حاج منصور ارضي گفت: "من زماني از احمدي نژاد حمايت مي‌كردم كه احساس مي‌كردم و مي‌ديديم كه در خط ولايت و امام زمان(عج) است. براي ما شخص ملاك نيست؛ براي ما ولايت فقيه ملاك است و هر كس از آن فاصله بگيرد از او فاصله مي‌گيريم" به گزارش عصر ايران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وي در مراسم زيارت عاشوراي حسينيه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخير احمدي نژاد گفت: "‌ما كه نفهميديم آن همه "اللهم عجل لوليك الفرج" گفتن چه شد؟ نمود عملي آن كجاست؟" اين مداح معروف افزود: "حضرت امام(ره) چند منشور مهم دارند؛ مقام معظم رهبري نيز چند منشور دارند؛ و بالاتر از همه وجود مبارك حضرت اميرالمومنين(ع) منشور بسيار مهم و جامعي (براي سعادت دنيا و آخرت ما) دارند؛ آن وقت رئيس‌جمهور مي‌آيد و دم از منشور كوروش مي‌زند و آن را به عنوان سند افتخار و راهگشاي ايرانيان معرفي مي‌كند؛ در سندي كه هيچ حرفي از امر به معروف و نهي از منكر نيست؛ سند كوروش براي حمايت و دفاع از يهوديان بوده است ولي نمي‌دانم چرا اينها اين چيزها را نمي‌فهمند؟" وي افزود: "اين كه مي‌گويند "مكتب ايراني به جاي مكتب اسلامي" اين نشانه انحراف فكري اين آقايان است. كتاب سعادت بخش همه انسانها فقط "قرآن كريم" است". حاج منصور گفت: "من اطلاع موثق دارم كه اين فرد (مشايي) در آنجا (آمريكا) با چه كساني و چه گروه‌هايي ديدار داشته است و اهداف او چيست. دعا كنيد رئيس‌جمهور به خودش بيايد و بفهمد كه در اطرافش چه مي‌گذرد".
امتناع کویت از دادن سوخت به هواپیماهای ایرانی
این مورد تحریم که پس از روسیه شامل کشور همسایه دیگر کویت شده است. نشان می دهد که چگونه تحریم ها طبق ادعای رهبر و مسئولان رژیم ضد بشری نه بی تأثیر که مؤثر می باشد.
تابناک : شرکت سوخت رسانی بین المللی «KBI» کویت اعلام کرد: بر اساس تحریم های جهانی علیه ایران، این شرکت از سوخت گیری هواپیماهای ایرانی که عازم فرودگاه های اروپایی هستند، معذور است.به گزارش « تابناک»، آقای «ناصر المضف» مدیرکل شرکت کویتی «KBI» با اعلام موضع بالا به روزنامه «السیاسه» کویت گفت: تبادل سوخت ما با ایران حدود 5 میلیون دلار در سال است که از این پس قطع خواهد شد.وی افزود : البته اکنون دو شرکت ایرانی در فرودگاه کویت مستقر هستند که می توانند سوخت هواپیماها را آزاد تهیه کنند و هواپیماهای ایرانی را سوخت رسانی کنند.«السیاسه» افزود : خرید سوخت و سوختگیری غیر مستقیم در فرودگاه های بین المللی منافی حریم ها نیست
رئيس جمهور در بدو ورود به تهران؛ كساني‌كه با برده‌داري و استثمار ثروت ملت‌ها را چپاول كردند امروز تغييرچهره داده‌اند.خبرگزاري فارس: احمدي نژاد گفت: مديريتي كه چند قرن با برده‌داري و استثمار همه هويت و حيثيت و ثروت ملت‌ها را چپاول كرد تغيير چهره داده و شعارهاي به ظاهر زيبا همچون آزادي، حقوق بشر و دموكراسي را انتخاب كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907031081
باز هم فرافکنی و صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن که پاسدار گماشته احمدی نژاد پس از ورودش ز نیویورک به تهران گنده گوئی کرده آنچنان که انگاری در ایران شکاف عمیق طبقاتی وجود ندارد و 80 % جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر نمی برند؟ یا اینکه عباس پالیز دار چند سال پیش در دانشگاه همدان لیست دانه درشت های مفسد و غارتگران حامی ولی وقیح را فاش نکرد که بهمین دلیل هم بازداشت و زندانی شد ؟
به منظور اعتلاي فلسفه اسلامي صورت گرفت؛دعوت حدادعادل از حضرات آيات سبحاني و مصباح براي شركت در همايش فلسفه.خبرگزاري فارس: غلامعلي حداد عادل، رييس همايش روز جهاني فلسفه ضمن ديدار با حضرات آيات جعفر سبحاني و محمدتقي مصباح يزدي، از اين اساتيد براي شركت در همايش روز جهاني دعوت كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907031080
با حضور آخوند متحجر و دزد و قدرت طلب مصباح یزدی که می خواهد در همایش فلسفه در کنار هم منقلی رهبر ولی وقیح غلامعلی حداد عادل حضور داشته باشد مشخص است که حضور تئوری پرداز قتل و دروغ گوئی مصلحتی می تواند چه نوع همایش فلسفی باشد و حتوا و هدف آن چه باشد؟
دستگیری 2نفر به‌اتهام قتل دکتر سرابی
http://www.fararu.com/vdcirzaw.t1ay52bcct.html
برای رد گم کردن و پاک کردن اثر انگشتان قاتلان پاسداران و نیروهای خود سر وزارت بد نام اطلاعات تا که سرنخ عاملان و آمران دو ترور اخیر در تهران محو شود . عجیب است که اکنون خبر بازداشت دو نفر در این مورد داده شده است . در صورتیکه هیچگونه رد ونشانی از دو نفر دستگیر شده رائه نشده است؟!
گفتگوی مستقیم ‌مشائی با معترضان در نیویورک
http://www.fardanews.com/fa/news/121375/
چگونه است که رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد در برون مرز با اپوزیسیون ایرانی بی نام ونشان گفتگو کرده است. ولی در داخل کشور همه صدا ها ی مخلف و رقیب خفه می شود؟
رحیم‌مشائی در پاسخ به سؤالی راجع به وضعیت سکینه محمدی آشتیانی، ضمن رد تعلیق حکم اعدام به‌خاطر فشارهای بین‌الملی می‌گوید: "اگر به خاطر فشارهای بین‌المللی بود، الان احمدی‌نژاد از انرژی هسته‌ای دست می‌کشید، نه حکم سکینه محمدی!"در صورت عدم پخش فیلم، می‌توانید از این‌جا دانلود کنیدپارسینه: رحیم‌مشائی در پاسخ به سؤالی راجع به وضعیت سکینه محمدی آشتیانی، ضمن رد تعلیق حکم اعدام به‌خاطر فشارهای بین‌الملی می‌گوید: "اگر به خاطر فشارهای بین‌المللی بود، الان احمدی‌نژاد از انرژی هسته‌ای دست می‌کشید، نه حکم سکینه محمدی!"اسفندیار رحیم‌مشائی رئیس‌دفتر و مشاور دکتر احمدی‌نژاد روز گذشته پس از اتمام حضور هیئت ایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، طی دقایقی در خیابان‌های اطراف مقرّ سازمان ملل به گفتگوی مستقیم با تعدادی از ایرانیان طیف اپوزوسیون ساکن نیویورک پرداخت.شبکهٔ تلویزیونی «صدای آمریکا» موفق به ضبط و پخش قسمت‌هایی از این گفتگوی کم‌سابقهٔ یک مقام مسئول ایرانی با معترضین شده است.رحیم‌مشائی در پاسخ به سؤالی راجع به وضعیت سکینه محمدی آشتیانی، ضمن رد تعلیق حکم اعدام به‌خاطر فشارهای بین‌الملی می‌گوید: "اگر به خاطر فشارهای بین‌المللی بود، الان احمدی‌نژاد از انرژی هسته‌ای دست می‌کشید، نه حکم سکینه محمدی!"در صورت عدم پخش فیلم، می‌توانید از این‌جا دانلود کنید.
عکس / دومین روز بازگشایی مدارس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22207
گذشته از اینکه چند میلیون دانش آموزان بعلت فقر خانوادگی که قادر به مدرسه رفتن نیستند و از نعمت خواندن و نوشتن محروم شده اند . از سوی دیگر وضعیت تردد دانش آموزان در کشور مدعی قدرت بر تر جهان در آغاز سال تحصیلی و باز گشائی مدارس خیلی مسخره و عقب مانده و خطر ناک می باشد
وزير علوم: هیچ علمی بدون ولایت پیشرفت نمی کند / اگر امام زمان را نشناسيم علم و تخصص ما مفيد واقع نمي‌شود
به نظر می رسد که این یارو دانشجو زرنگ تر از رحیم مشائی است . یعنی آنگونه تملق و دروغگوئی مشمئز کننده می کند تا پا برروی دم ولی وقیح گذاشته نشود که وی نیز به سر نوشت رحیم مشائی دچار نشود که اگر شرایط برای کاندید شدن ریاست جمهوری دوره ی یازدهم رحیم مشائی بوجود آمد این زاپاسی اش باشد.
ايسنا : كامران دانشجو در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد در جمع دانشجويان جديد الورود دانشگاه امام رضا مشهد اظهاركرد: درنگاه و نگرش اسلام، علم ابزاري براي تعالي و خدمت به خلق خداوند است، اما علم در نگرش غرب و جهان سلطه تعريف ديگري دارد به گونه‌اي كه سبب به وجود آمدن پديده‌هايي همچون بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي و اشغال افغانستان و عراق مي‌شود.وي تصريح کرد: نگرش اسلامي، علم انسان را به سمت ملكوت و مبداء خلقت سوق مي‌دهد و علم بدون توجه به مسائل انساني در جهت تخريب ارزش‌ها و صدمه زدن به بشريت حركت مي‌كند. هيچ علم و عملي در دنيا بدون گره خوردن به ولايت وسيله پيشرفت و تكامل بشر نخواهد بود.وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به جايگاه رفيع ولايت و امامت، گفت: هيچ علم و عملي در دنيا ابزار و وسيله‌اي براي پيشرفت و تكامل بشر نخواهد بود، مگر اينكه با ولايت گره خورده باشد. اگر امام زمان را نشناسيم و در جهت شناخت ايشان اقدام نكنيم، علم و تخصص ما در مسير تعالي و تكامل بشريت مفيد واقع نمي‌شود.دانشجو با بيان اينکه علت اصلي سرگرداني غرب و سلطه‌گران عالم نيز به اين دليل است، در خاتمه از اينكه ابتداي سال تحصيلي در كنار بارگاه امام هشتم شيعيان و مسوولان و دانشجويان دانشگاه امام رضا قرار دارد، ابراز خرسندي كرد.