گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 31شهریور-89
قبرستان (گفت و شنود)
گفتم : طبق جوک تکراری شریعتمداری
پیرامون مرده خوریست، هم مرده داری
گفته میشه روزی وی از دوستش پرسید احوال
تا جویای وضع وی شود ازپدرش گیرد شرح حال
گفت راستی چگونه است حال و روز ِ پد رت؟
خوب کمک می کند و می رسد به مادرت
یارو گفت ای مشنگ، چرا تو کردی فراموش ؟
سال قبل در مراسم ختمش بودی ای چموش
وی که سه کرده بود، سناریو ساخت و داستان
گفت منظور اینه که هنوز هست در همان قبرستان
گفت: مگر هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا نگفته بود تنها راه مقابله آمريكا با ايران، حمايت همه جانبه از اصلاح طلبان و سران فتنه است؟گفتم: بر منكرش لعنت! راديو آمريكا و شبكه CNN و فاكس نيوز اين گفته خانم كلينتون را منعكس كرده بودند.
گفت: ولي ديروز، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا ادعا كرد كه هيلاري كلينتون چنين اظهارنظري نكرده است!
گفتم: خب! ظاهراً به خانم هيلاري كلينتون يادآوري كرده اند كه سران فتنه مدتهاست مرده اند و خود آمريكايي ها نيز به آن اعتراف كرده بودند.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو به دوستش كه چند سال از او بي خبر بود رسيد و ضمن احوالپرسي به او گفت؛ راستي! حال پدرت چطور است؟ دوستش با تعجب گفت؛ مگر يادت رفته كه پدرم سال گذشته مرد و خودت هم در مراسم ختم او شركت كرده بودي؟ و يارو وقتي فهميد خيط كاشته گفت؛ آره! منظورم اين بود كه مرحوم پدرت هنوز در همان قبرستان است؟
گفت: دانی سربازجو فتاده به روغن سوزی
خودش را آماده می کند برای خود سوزی
گفتم : از کجا دونستی این جنایتکار؟
خود را آماده کرده است برای اینکار
گفت : چون خیلی وقته این معتاد به مفتخوری
بد جوری افتاده به روغن سوزی و مایه خوری
گفتم : چگونه شده است معلوم؟
مایه خوری میکنه این بحر العلوم
گفت: چون جوک های چند بار شده تکرار
مجبور به رله کردنش شده است و اقرار
مثلاً در ادامه ی پرونده سازی و سناریو
کنون گیر داده به هیلاری این سر بازجو
مدعیست حمایت از سران فتنه کرده حاشا
به حساب خودش وی را کرده است افشا
البته در نیویورک آق محمود بزرمین سائیده گرده
تا به هیلاری گوید دان رقیب تبدیل شده به مرده
گفتم : چگونه سربازجو صاحب شلاق و زنجیر
دانسته هیلاری نظر خودش را داده است تغییر؟
گفت : چون آقا ممود زده است زیرآب حکم اعدام
حکم سنگسار برای سکینه محمدی نشده اقدام
گفته چون به نیویورک شده ام مهمان
چون کمدی - وارونه شدم کورش زمان
پس در راستای مدیریت تغییر جهان کورش بسیجی
برای مدل مدیریت جهانی آمریکائی دارم مسیجی
بفر مان من خالی بند و وارونه گوی احمدی نژاد
اذعان می کنم همه مخالفین در ایران هستند آزاد
هیلاری از ترس اینکه در آمریکا وی نکند قیام
مجبور شده است تا که تغییر دهد وی پیام
گفتم : طبق جوک تکراری شریعتمداری
پیرامون مرده خوریست، هم مرده داری
گفته میشه روزی وی از دوستش پرسید احوال
تا جویای وضع وی شود ازپدرش گیرد شرح حال
گفت راستی چگونه است حال و روز ِ پد رت؟
خوب کمک می کند و می رسد به مادرت
یارو گفت ای مشنگ، چرا تو کردی فراموش ؟
سال قبل در مراسم ختمش بودی ای چموش
وی که سه کرده بود، سناریو ساخت و داستان
گفت منظور اینه که هنوز هست در همان قبرستان