گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 مهر - 89
كتاب (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو عصبی شده وشاکی؟
چرا پاچه گیری از خاتمی کرده بطور الکی؟
گفت: چون این گدای تازه به دوران رسیده
این پرونده ساز دریده، این پالان سائیده
فراموش نکرده که وی دارد تجربه ی گدائی
چگونه در خیابان بر پا کرده بود سر و صدائی
به عابرین می گفت بمن کنید کمک
نه گدا ، که هستم نویسنده ی با نمک
عابری بی تر مز و دنده عقب کنده
پرسید چه می نویسی ای نویسنده ؟
وی گفت نوشتم کتاب یک عمری گدائی کن
تامحتاج کس نباشی، با رهبر هم صدائی کن
گفت: خاتمي ادعا كرده است كه مركز گفت وگوي تمدن ها غيرسياسي است و براي راه اندازي آن از هيچكس كمك مالي نگرفته است تا اين مركز مستقل باشد!
گفتم: ولي اين مركز از مجلس ششم بودجه هنگفتي دريافت كرد تا آنجا كه وقتي ديدند اين بودجه كلان مي تواند سوال برانگيز باشد، اعلام كردند كه مبلغي از آن را پس خواهند داد!
گفت: مركز به اصطلاح گفت وگوي تمدن ها در كارنامه خود دهها موضع سياسي، آنهم در تقابل با مباني انقلاب اسلامي و نظام داشته است و مخصوصا دفتر آن در ژنو محل ملاقات آقاي خاتمي با برخي از عوامل نشان دار آمريكايي و اروپايي بوده است كه به دشمني با جمهوري اسلامي ايران زبانزد هستند.
گفتم: يكي از نزديكان او هم با ارائه اسناد اعتراف كرده است كه در جريان فتنه 88 از جانب خاتمي براي دريافت كمك هاي مالي نزد برخي از سران كشورهاي عربي، از جمله ملك عبدالله سعودي و... رفته است.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: شخصي در خيابان گدايي مي كرد و به عابران مي گفت به من بيچاره كمك كنيد كه گداي معمولي نيستم، بلكه نويسنده اي هستم كه دهها كتاب نوشته ام! عابري پرسيد مثلاً چه كتابي؟ و يارو گفت؛ كتاب معروف «گدايي كن تا محتاج خلق نشوي
گفت : خاتمی زده زیرش ، بلند کرده است صدا
تا محورمرکز گفت وگوی تمدن ها وارونه کندادعا
گفتم برای چه در آورده اینگونه ادا؟
تا به سربازجو بهانه داده باشد و ندا
گفت:چون مدعیست نهادش مستقلهِ از کسی نگرفته کمک مالی
برای همین سربازجو را پکر کرده و عصبی ، هم حالی به حالی
آنچنان که بهانه گیر آورده ، دست زده به افشاگری
دو دستی یقه خاتمی گرفته چرا می کنی حاشاگری؟
گفتم : مگر چه گفته است این خاتمی؟
یا اینکه چگونه وی داده است پیامی؟
گفت : سربازجو در این مورد مدعیست
مرکز گفتگوی تمدن ها مستقل نیست
چون در مجلس ششم کمک مالی گرفت این نهاد
آنگونه که معترضین علیه ی این کمک زد ند فریاد
دفتر این نهاد در ژنو شده سرپل ارتباط و تبلیغات
خاتمی در آنجا دیدار می کند با برخی از مقامات
از جمله با عوامل آمریکائی و اروپائی داشته ملاقات
تا بطور مشترک علیه رِژیم رد و بدل کنند اطلاعات
چون بازداشت شدگان فاش کردند ،نمودند اعترافات
ازجریان فتنه پول گرفتندازملک عبدالله برخی جریانات
خاتمی متهم کرده است که وی داده بود سفارش
تااز لک عبدالله پول گیرند،تا سربازجو اندازندبه خارش
گفتم : چرا سربازجو عصبی شده وشاکی؟
چرا پاچه گیری از خاتمی کرده بطور الکی؟
گفت: چون این گدای تازه به دوران رسیده
این پرونده ساز دریده، این پالان سائیده
فراموش نکرده که وی دارد تجربه ی گدائی
چگونه در خیابان بر پا کرده بود سر و صدائی
به عابرین می گفت بمن کنید کمک
نه گدا ، که هستم نویسنده ی با نمک
عابری بی تر مز و دنده عقب کنده
پرسید چه می نویسی ای نویسنده ؟
وی گفت نوشتم کتاب یک عمری گدائی کن
تامحتاج کس نباشی، با رهبر هم صدائی کن