روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 24 شهریور ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه حکومتی جمهوری " دفع الوقت در "شرم الشيخ"
"با وجود انتقاد شدید محمود عباس و جنبش فتح به عدم دخالت گری در امور داخلی فلسطین اکنون با توهین و اتهام و تهدید، آشکارا در امور داخلی فلسطین از موضع نماینده ملت فلسطین مداخله گری شده است "
اوا یل انقلاب که فضای نیم بند دمکراتیک در جامعه حاکم بود و جریانات سیاسی فعال بودند و هنوز سر کوب و قلع و قمع و حذف نشده بودند و همگی خواهان بر کناری آخوندها از حکومت یا تغییر حکومت بودند . آخوند دلقک قرائتی در بر نامه های تلو یزیونی خودش خطاب به پاسخ منتقدان خواهان کناره گیری از قدرت آخوند گفت اولاً آخوند همیشه دست بگیر داشته است . دوماً وقتی یک دو زاری کف دست آخوند بگذاری محال است که اینآخوند مشت خودش را باز کند که کسی بتواند این 2 زاری را از وی بگیرد. سوماًبا حالت تمسخربه منتقدان و مخالفان گفت اگر چنانچه یک ملائی سواریک الاغی بشود . یا باید الاغ یا ملا یکی از دو بمیرند تاملا از گرده خر پیاده شدنی باشد حالا شما می خواهید حکومت را از چنگ ما در بیاورید .اکنون با وجود اینکه محمود عباس رهبرفلسطینان به حاکمان رژیم ضدبشری اخطار کرده است که حق ندارید در امور داخلی فلسطین مداخله کنید و کسی شما را قیم ملت فلسطین نکرده است چون شما اگر بیل زن می باشید برویدباغچه خودتان را بیل بزنید . تا در گیر جنگ قدرت نباشید که معلوم نیست چگونه پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور شده است که اکنون وی نماینده ملت فلسطین شده و از جانب اینان سخن می گوید. یا در حقیقت فضولی بیجا می کند . اما چون آخوند های مفت خور و انگل مترسکی را بعنوان ولی وقیح کرده اند که خود را رهبر ام القرای جهان اسلام نامیده است . بقول آخوند دلقک قرائتی ازگرده خر افتاده و گردو جسته و مشغول شکستن آن می باشد . برای همین آخوندهای حکومتی سر زمین فلسطین را قباله مادری خودشان می دانند و وکیل تسخیری بودن شان را نیز جزو وظیفه شرعی و دینی خود می دانند که چه ملت فلسطین و رهبر شان بخواهند وچه نخواهند و مخالف باشند . ولی حاکمان رژیم ضد بشری ایران ول کن و دست بر دار نیستند. به خصوص اینکه اکنون قلم بر دست سرمقاله نویس از موضع نمایندگی و سخنگو ئی و وکیل مدافع ملت فلسطین باآویزان شدن به حماس تا چماق علیه محمود عباس شود . چون هدف دشمنی بار وند مذاکرات صلح خاورمیانه و نشست صلح در شرم الشیخ در مصر است .اینگونه با توهین کردن به محمود عباس وی را متهم به سازش و عقب نشینی مقابل اسرائیل کرده است :
كشتار وحشيانه‌اي كه ارتش رژيم صهيونيستي در "بيت حانون" به راه انداخته، نشانه‌هاي بي‌پروائي اين رژيم اشغالگر در پرتو عقب‌نشيني‌هاي طيف "محمود عباس" است كه دشمن را براي گستاخي بيشتر به منظور كسب امتيازات افزون‌تر وسوسه كرده است. اين نكته از آن جهت اهميت دارد كه دقيقاً در آستانه شروع دور دوم مذاكرات با صهيونيستها در "شرم الشيخ" صورت گرفته و اشتهاي سيري‌ناپذير اسرائيل براي كسب امتياز را به نمايش مي‌گذارد. جنبش‌ حماس نيز با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم‌ساختن ذلت‌پذيري تشكيلات خودگردان هشدار داده است كه حضور در شرم‌الشيخ نشانه اهانت به خون شهدا، ناديده‌گرفتن حقوق ملت فلسطين و تسليم در برابر باج‌خواهي دشمن است."
. سرمقاله نویسدر ادامه بدون توضیح دادن زد و بند که چرا یک متهم جاسوس آمریکائی بر خلاف ادعای محاکمه شدنش آزاد شده است ؟ یا اینکه بدون اشاره داشتن به خطبه نماز عید فطر 3 سال پیش رهبر ولی وقیح در 3 سال پیش که پیرامون کنفرانس مذاکرات صلح خاور میانه در آنا پولیس آمریکا رهبران کشور های عربی منطقه را تهدید به عدم شرکت در این کنفرانس نمود؟ سپس از طریق سوریه و حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حمایت و پشتیبانی پاسداران از اینان، تلاش بس فشرده برای به شکست کشانیدن مذاکرات صلح کنفرانس آنا پولیس را در دستور کار خود قرار دادند . اما اکنون سر مقاله نویس همچنان سخنگو و نماینده ملت فلسطین شده است و اینگونه طلبکارانه محور باز ده ی کنفرانس صلح آنا پولیس سئوال گری هدفمندانه و جهت دار کرده است که منتهی به شکست شد :
" به راستي جمع‌بندي مذاكرات و تفاهمات مادريد، اسلو و آناپوليس چه دستاوردي براي فلسطيني‌ها داشته و چه گرهي از كار آنها گشوده است؟ برخي از آنها را مي‌توان به اين صورت مرور نمود: الف - به رسميت شناختن موجوديت رژيم صهيونيستي ب - به رسميت شناختن بيت‌المقدس به عنوان مركز رژيم صهيونيستي و غيرقابل مذاكره‌بودن آن ج - كنارگذاشتن اصل بازگشت 5/4 ميليون مهاجر فلسطيني به سرزمين‌هاي اشغالي د - كنارگذاشتن خط‌مشي مبارزه مسلحانه عليه رژيم اشغالگر صهيونيستي هـ - پذيرش اينكه دولت فلسطيني بايد حتماً فاقد ارتش و نيروهاي مسلح بويژه نيروي هوائي، دفاع ضدهوائي، و سلاحهاي سنگين ازجمله تانك و توپخانه باشد و نيروهاي پليس آن در حد دفاع شهري و‌ آنهم زيرنظر رژيم صهيونيستي باشد. و - به رسميت شناختن و تأييد تمامي تفاهمات قبلي ازجمله توافقات محرمانه‌اي كه هيچگاه مفاد آن اعلام نشده و نمي‌شود. ز - سلب حق هرگونه تجديدنظر در مفاد توافقات قبلي .الف - تبديل تشكيلات خودگردان به ابزار سركوب فعالان اسلامي ب - تبديل تشكيلات خودگردان به عوامل اطلاعاتي اشغالگران بمنظور لودادن نيروهاي مقاومت اسلامي و مشخصاً همدستي سرويسهاي اطلاعاتي طيف محمود عباس در تعقيب و قتل نيروهاي ضدصهيونيستي. ج - ارائه گزارش كامل و جامع از تحولات و اقدامات و حوادث درون سرزمين‌هاي اشغالي به اشغالگران كه در واقع طيف محمود عباس را به مجريان طرحهاي صهيونيستي تبديل نموده است. د - ادامه شهرك‌سازيها و تصرف اراضي فلسطيني در بيت‌المقدس و كرانه باختري :
. مهمتر اینکه در پایان سرمقاله نویس با فراموش کردن کارنامه ی ننگین خیانت آمیز و خنجر از پشت زدن بیش از 3 دهه ی حاکمان ایران به ملت فلسطین وجنبش آزادیبخش فلسطین که منجر به انشعاب و اختلاف درون جبهه مبارزاتی فلسطین شده است . همچنین و توطئه های خیانت آمیز نفوذ و عضو گیری از درون جنبش آزادیبخش ملی فلسطین کردن که از طریق اشک تمساح ریختن زیر پرده ی سیاست دین فروشی و اسلام دنبال شده است تا اهداف پلید حاکمان تهران از طریق حماس و جهاد اسلامی دنبال شود که در نهایت منتهی به جنگ داخلی و برادر کشی میان فلسطینیان و جدانی نوار غزه شد . اکنون سرمقاله نویس وارونه گوی این چنین خیانت های مستمر حاکمان رژیم ضد بشری را به محمود عباس و سازمان فتح نسبت داده است: "
"موضوع مهمتر اينكه انتخابات آزاد گذشته به خوبي نشان داد گرايش نيرومند مردم فلسطين به سوي گروههاي مقاومت اسلامي ازجمله جنبش حماس و سازمان جهاد اسلامي است. در واقع مذاكرات شرم‌الشيخ در غياب نمايندگان واقعي ملت فلسطين صورت مي‌گيرد و اكنون سالها است كه ثابت شده محمود عباس و طيف خائن "فتح"‌، نمايندگان ملت فلسطين محسوب نمي‌شوند. اما چرا رژيم كمپ‌ديويدي قاهره و جناح سازشكار عرب در اين زمينه اصرار دارند مذاكرات بي‌حاصل، همچنان ادامه يابد؟ پاسخ اين سئوال روشن است: آنها مايلند حاكميت غيرقانوني محمود عباس را تثبيت كنند و بر فقدان پايگاه مردمي وي سرپوش بگذارند. قاهره اصرار دارد زمينه‌هاي عملي براي تحقق هرگونه تفاهم ميان جناحها و گروههاي فلسطيني را از ميان ببرد و آنرا عقيم بگذارد و به طور همزمان به تقويت موقعيت ناپايدار محمود عباس بپردازد تا از اين طريق، فرصتي براي تحقق طرحهاي مشترك آمريكا و رژيم صهيونيستي پديد آيد"
در خاتمه اینکه مشخص است که تهاجم نمودن به محمود عباس و سازمان فتح و اتهام خیانت به اینان زدن بهای فاش گوئی و روشنگری انتقادی اخیر محمود عباس و سخنگوی دولت فلسطین به موضع گیری مداخله گری در امور داخلی فلسطین است که پاسدار گماشته محمود احمدی نژاد در سخنرانی اش در روز موسوم به قدس کرد که اکنون سر مقاله نویس کف بر دهان آورده و زنجیر پاره کرده و نماینده ملت فاسطین شده است و دست به پرخاشگری و تهدید و توهینو اتهام زدن به محمود عباس و فتح زده است . زیرا که همچون حاکمان رژیم ضدبشری جنگ افروز وحشت از ادامه ی روند مذاکرات صلح و ببار نشستن آن دارند. به خصوص اینکه می دانند استقرار صلح و ثبات و امنیت که بمنزله ی طناب دار و خنثی نمودن باج گیری تلاش دستیابی به سلاح هسته ای برای حاکمان رژیم ضد بشری می باشد. چون بقای انگلی حکومت منفور و نا مشروع شان بستگی به ادامه ی جنگ افروزی و بحران سازی و ناامن کردن کشورهای منطقه و خاورمیانه و تلاش گسترده دشمنی کردن در روند مذاکرات صلح خاورمیانه دارد. بنابراین طبیعی است وقتی که حرکات مذاکرات صلح در خاورمیانه از سر گرفته می شود . می بایست توطئه و تهدید ها ی مخالفت آمیز حاکمان تهران همسو با تحریک و تشویق و ترغیب کردن عوامل شان در دشمنی با مذاکرات صلح در منطقه هم شتاب گیرد. البته با مسئولیت پذیری طرفین مذاکره و رعایت روابط اصولی برای استقرار صلح عادلانه درمنطقه تضمین شکست توطئه و دسیسه های حاکمان تهران حتمی خواهد بود.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890624/13890624_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 24 شهریور ماه سال 1389
دفع الوقت در "شرم الشيخ