گزیه خبر های 31 شهریور – 89قست – 2
فعال بودن دلال و جاسوس هوشنگ امیر احمدی
اکنون با اعترافی که دلا ل وجاسوس چد جانبه هوشنگ امیراحمدی کرده است بیشتر گند سرنخ پیشنهاد مکتب ایران در همایش ایرانیان سپس بسیجی شدن کورش و چگونگی آزاد شدن ساراشورد رو شده که زد و بند پشت پرده چگونه دنبال و اجرا می شود ؟
هوشنگ اميراحمدي، دلال سياسي آمريكا مي‌گويد: خوشحالم كه رايزني من درباره آزادي "سارا شورد" به نتيجه رسيد. به گزارش آتي نيوز، وي افزود: "اينكه سارا شورد آزاد شده، رويدادي مسرت بخش است. اميدواريم 2 آمريكايي ديگر نيز تا چند هفته ديگر آزاد شوند." وي ادامه داد: "فكر مي‌كنم اين اتفاق رخ خواهد داد. مفتخرم كه بگويم من مدتي را براي رايزني در اين خصوص صرف كرده ام. من چهار مرتبه در اين مدت به ايران سفر كرده ام. من حدود سه هفته پيش از ايران بازگشتم". اميراحمدي در ادامه افزود: "بايد توجه داشت كه سارا شورد در قالب طرح تبادل زندانيان با ايران آزاد شد، چندي پيش شهرام اميري دانشمند فيزيك ايران كه در آمريكا بود آزاد شد و به ايران بازگشت، آزادي سارا شورد در اقدامي متقابل در برابر آزادي شهرام اميري بوده است.
محمود احمدی‌نژا د عنوان کردشرایط بازگشایی سفارت آمریکا در ایران
؟
http://www.fararu.com/vdcgxy9n.ak93n4prra.html
به نظر می رسد که نقش دلالی و جاسوسی و رهنمود و نظر و پیشنهاد هوشنگ امیر احمدی همچنان فعالانه ادامه دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز همگان چنین فکر می‌کنند که شرایط برای بازگشایی سفارتخانه های ایران و آمریکا در واشنگتن و تهران بسیار دشوار شده است، گفت: «احساس من این است که شرایط آسان است و باید دولت آمریکا به ملت ایران احترام بگذارد و شرایط برابر را برای ایجاد رابطه بپذیرد
ديدار سؤال برانگيز (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890631/2.htm#other210
از نظر سربازجو حسین شریعتمداری چون رفسنجانی مکار در ردیف سران فتنه می باشد . بنابراین هر اقدامی که از سوی وی انجام شود زیر سئوال و قابل و پیگیری می باشد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با خانواده هاي چند تن از زندانيان فتنه سال گذشته، با بيان اظهاراتي سؤال برانگيز به دلجويي از آنها پرداخت.
يك منبع آگاه مهاباد:تعداد مجروحان حادثه بمب‌گذاري مهاباد به 58 نفر رسيد .خبرگزاري فارس: يك منبع آگاه در بيمارستان امام خميني مهاباد گفت: تعداد مجروحان در شهرستان مهاباد به 58 نفر رسيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906311242
رهبر لوطی جماران ولی وقیح تازگی اعتراف به عبور از پیچ خطر ناک با ریزش کرده است که می تواند ریزش شامل کنار زدن رفسنجانی پاسدار گماشته احمدی نژاد ترمز بریده و دنده عقب کننده ی کنترل نا پذیر باشد. بنابراین چون دامنه ی اختلاف با پاسداران کودتا گر گسترده شده است . پس اینگونه اقدامات نشان از اختلاف میان دو ارگان و عبور از پیچ خطرناک و ریزش های جدید مورد نظرو لی وقیح باشد .
اين منبع آگاه در بيمارستان امام خميني مهاباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروميه اظهار داشت: در بمب‌گذاري كه در مراسم رژه توسط عوامل ضدانقلاب روي داد 11 نفر به شهادت رسيده‌اند و تعداد مجروحان در شهرستان مهاباد به 58 نفر رسيده كه به خاطر شدت وخامت دو نفر به اروميه اعزام شدند. وي افزود: مجروحان به بيمارستان شهرستان مهاباد انتقال داده شدند و در حال مداوا هستند. اين بمب‌گذاري در ساعت 11 صبح امروز در پياده‌روي خيابان محل رژه نيروهاي مسلح توسط ضد انقلاب و در بين بانوان حاضر در مراسم سان و رژه نيروهاي مسلح روي داده و بيشترين مجروحان و شهداي اين حادثه بانوان هستند و نيروهاي نظامي حاضر در مراسم هيچگونه آسيبي نديده‌اند. به گزارش خبرنگار فارس از اروميه جلسه شوراي تامين در حال حاضر در محل فرمانداري اروميه در حال برگزاري است و استاندار آذربايجان غربي نيز براي بررسي موضوع عازم اين شهرستان شده است.
دفاع حدادعادل از موضع‌گیری‌های رئیس مجلس و باهنر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29845
به نظر می رسد که طرح کنار گذاری پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد جدی می شود. به خصوص که ولی وقیح اخطار ریزش و عبور از پیچ خطرتاک داده است .
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با حمایت از موضع‌گیری‌های اخیر رئیس مجلس، آن را در جهت دفاع از کیان مجلس کافی و جامع دانست."غلامعلی حدادعادل" در گفت و گو با خانه ملت در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر در راس نبودن مجلس اظهار داشت: موضع گیری آقای لاریجانی و باهنر درجهت دفاع از کیان مجلس کفایت می‌کند و البته باید تا چهارم مهر که مجلس بعد از تعطیلات آغاز به کار می‌کند راه‌های مناسب‌تری پیدا کنیم.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر با بیان اینکه بهتر است در فضای مجلس به این موضوعات پرداخته شود، گفت: ادامه این موضع‌گیری‌ها قطعاً راه مدبرانه‌ای نیست و باید در فضای مجلس در این رابطه تصمیم‌گیری شود.پیش از این "علی لاریجانی" مجلس را عامل جلوگیری از تعدی به حقوق ملت دانسته و آن را برای مقابله با دیکتاتوری در راس امور عنوان کرده بود."محمدرضا باهنر" نیز در گفت‌وگویی با تابناک گفت: هیچ تغییری در قانون اساسی ایجاد نشده است که بتواند بحث در راس امور نبودن مجلس را مستقر کند و این سخنان بیشتر توهمات است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، پیش از تغییر قانون اساسی، بنا بر اصل 113 رئیس جمهور تنظیم کننده روابط قوای سه‌گانه بود که مطابق اصل110 قانون کنونی این مسئولیت به رهبری واگذار شده است
سرلشكر فيروز‌آبادي در مراسم رژه نيروهاي مسلح؛دشمنان بيروني و فتنه‌گران خواهان حذف روحيه انقلابي ملت هستند.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه قدرت نظامي ما‌، قدرت نظامي منطقه است، گفت: آمريكا، صهيونيست‌ها و فتنه‌گران براي گرفتن روحيه انقلابي و اسلامي ملت ما دست به كار شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906310149
فقط همان انگشت که انگشتر ندارد بلند کرده است تا که این یکی هم صاحب انگشتر شود . حال کدام رئیس ستاد ارتشی به جز دین فروشان حاکم براین اینگونه ا ست؟ همچنین معلوم نیست که این یارو موقع شستن خودش زمان رفع حاجت با این انگشتر های طلائی شده چه می کند .لابد به جای خلال دندان از اینان استفاده می کند؟
سفیر ایتالیا هم به "کیهان" اعتراض کرد
http://www.fararu.com/vdcdjn0k.yt0996a22y.html
مگر سرباز پاسدار حسین شریعتمداری از رو می رود واز موضع سربازجوی زندان اوین و تجربیات شیوه ی اعتراف گیری تواب سازی و تحریف گری ووارونه گوئی با دراز کردن و به مسلخ بردن قربانی سکینه ی محمدی با متهم کردن و محکوم نمودن منتقد کیفرخواست تنظیم و طلبکارانه حکم صادر نمی کند؟
فرارو- صفحات سیاسی روزنامه‌های امروز بیش از هم تحت تاثیر سفر احمدی نژاد به نیویورک و اظهارات وی قرار داشت، روزنامه ها امروز نیز صفحات سیاسی فقیری داشتند. اما در این بین با کمی اغماض می‌توان به سه مطلب در میان صفحات سیاسی پرشمار آن‌ها اشاره کرد.نامه اعتراضی سفیر ایتالیا به کیهان و پاسخ کیهانآلبرتو برادانيني سفير ايتاليا در تهران با ارسال نامه اي به كيهان از درج خبر ويژه كيهان 14/6/89 با عنوان «سردسته مافياي ايتاليا به باند دفاع از خيانت و جنايت پيوست» گلايه كرده است.
. افروغ: دولت نه پیرو شهید رجایی است و نه دنبال رو کورش
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29854
ای نرا افروغ راست می گوید . با این تبصره که فقط منحصر به پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد . چونکه در رژیم ضدبشری ماکیاولیستی ایران برای حفظ قدرت همه چیزمی تواند برای صاحبان و عاشقان قدرت و ثروت ابزار و هدف تبللیغاتی و انحرافی باشد.
عماد افروغ، در پاسخ به این سوال که چگونه احمدی‌نژاد که زمانی از سوی عده‌ای رجایی زمان نامیده می‌شد اکنون و پس از ۵ سال کوروش زمان نامیده می‌شود، اظهار داشت: من هیچ‌گاه دولت فعلی را با دولت شهید رجایی مقایسه نکردم و همواره هم این قیاس‌را مع‌الفارغ دانسته‌ام و بعد از مدتی هم به این نتیجه رسیدم که آنچه در مورد این دولت صادق است این مسأله است که این دولت زمانه را خوب می‌شناسد و شرایط و احوال را خوب درک می‌کند و متناسب با اوضاع و شرایط تغییر موضع می‌دهد. اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایلنا بخوانید:این جریان به دنبال فرصت می‌گردد و از هر چیزی به مثابه فرصت استفاده می‌کند. این جریان یک جریانی است که از آن می‌توان به‌عنوان ماکیاولیسم مذهبی یاد کرد که هر مسأله‌ای برای او یک فرصت است ، چه اشخاص و شعارها و چه اهداف. بنابراین یک چنین جریانی نمی‌تواند مطلوب و جدی باشد و از نظر من نه انتسابش به شهید رجایی جدی است و نه توسل و تمسکش به کوروش و جریان‌های دیگر. فعالیت‌های حزبی‌ای را پیرامون قدرت دولتی شاهد هستیم، از سوی دیگر می‌بینیم که این نوع فعالیت از سوی دولت نفی می‌شود، به این معنا که فعالیت حزبی صورت می‌گیرد، اما در قالب مخالفت با تحزب،چنین امری آزار دهنده است که گروهی فعالیت حزبی بکند اما در عین حال فعالیت‌های حزبی را نیز نفی کند، این ماجرا را پیچیده‌تر می‌کند. تشکیل احزاب حامی دولت و نگاه دولت به مسأله احزاب.در عالم سیاست اگر یک رجل سیاسی که قصد دارد وارد کار اجرایی سیاست شود، ادعا کند که بدون اتکا به گروه‌ها و جریانات سیاسی غیر از احزاب توفیق پیدا کرده ادعای گزافی است. تنها قشری که می‌تواند به تنهایی فعالیت بکند و معمولاً هم هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود و به قول ادوارد سعید «در زندان خود تحمیلی خودش محبوس می‌شود روشنفکر است». تنها روشنفکر است که بدون اینکه قصد داشته باشد وارد قدرت سیاسی شود با روشنگری‌هایش خود را به حاشیه می‌کشاند و انواع هزینه‌هارا متقبل می‌شود.
یک ساعت با علی اکبریان، فوتبالیست محکوم به اعدام در زندان قزل‌حصار:
مواد مخدر نبود، داروی ترک اعتیاد بود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29788
اینهم آخر و عاقبت تراژدیک وزرشکار و قهرمان شدن در ر ژیم ضد بشری اگر چنانچه ذوب درولایت وقیح نشده باشد. چونکه رژیمی که رکوردار جهانی مصرف کننده ب مواد مخدر است نیاز به معتاد ونه وورزشکارموی دماغ دارد.
میرشاد ماجدی، ستار همدانی، محمد نوازی، محسن گروسی، رضا حسن‌زاده و چند نفر دیگر از هم‌بازیان علی اکبریان برای دیدن او به زندان قزل‌حصار رفتند از مدت‌ها پیش حرف‌هایی درباره یک فوتبالیست در بند، زبان به زبان در جامعه ورزش نقل می‌شد. دیروز جمعی از همبازیان این بازیکن، متشکل از میرشاد ماجدی، ستار همدانی، محمد نوازی، محسن گروسی، رضا حسن‌زاده، احمد حیدرخان، علی عشوری، مجید علیان و هاشم حیدری به دیدارش رفتند. همه در اتاقی دور یک میز نشسته و به هم خیره شده بودند. یکی گفت: «از بند 2 تا اینجا راه زیادی است باید با ماشین بیاید.»پس از 15 دقیقه، در باز شد و علی اکبریان با یک تی‌شرت و شلوار مشکی وارد اتاق شد. وقتی همه دوستان قدیمی‌اش را یک‌جا دید، برای چند لحظه شوکه شد.وقتی روی یک صندلی قرار گرفت، قبل از هر چیزی صورتش را با دست‌هایش پوشاند، سر به روی میز گذاشت و تا دلش خواست، گریه کرد.هیچ‌کس نمی‌دانست چه بگوید و چطور او را از این حالت نجات دهد. ستار همدانی گفت: «علی سرت را بالا نگهدار، همه آدم‌ها اشتباه می‌کنند.» علی اشک‌هایش را پاک کرد و زیرلب از همه تشکر کرد.یک به یک را نگاه کرد و گفت: شرمنده حضور شما هستم. از شما خجالت می‌کشم.یکی پرسید: «چطور شد که کار تو به اینجا کشید؟ ماجرا چیست؟»علی اکبریان گفت: «من یک داروی ترک اعتیاد را از کسی گرفتم تا به یک نفر دیگر برسانم و طرف موتور دزدی سوار بوده و مأموران به او مشکوک شده بودند. او به در خانه ما آمد و در زمان برخورد ما، مأمورین سر رسیدند و آن داروی ترک اعتیاد را گرفتند. همین و همین. الان هم امیدوارم این دارو را تجزیه کنند و معلوم شود که آنطوری که می‌گویند و در پرونده آمده، نباشد.»یک نفر دیگر از هم‌بازیان او پرسی: «چند وقت است اینجا هستی؟» اکبریان گفت: «از اوایل برج دو دستگیر شدم و 3/3 به قزل‌حصار آمدم. رسیدگی و برخورد تمامی عوامل زندان با من خوب و مناسب بود. راستش را بخواهید، من از همه اینها خجالت می‌کشم. به خاطر بچه‌ام نیوشا که سه سال دارد، به خاطر همسر جوانم که گناهی ندارد و به خاطر شما دوستان و رفقا که در این مدت من را فراموش نکرده‌اید. من به خودم، به خانواده‌ام و به اسم و رسم فوتبالی‌ام بد کردم. در این مدت خیلی فکر کردم، خیلی با خودم کلنجار رفتم، روزگار بدی را پشت سر گذاشته‌ام و الان پشیمانم. خدا را شکر، در این مدت پاک شده‌ام. از خدا خواسته‌ام فقط یک‌بار دیگر به من فرصت بدهد تا به یک زندگی پاک و به دور از این پلیدی‌ها برگردم. اگر بیرون آمدم، شما دوستان نباید مرا تنها بگذارید.»ستار همدانی او را دلداری داد و گفت: «امیدوارم که ما بتوانیم اگر حقی داری، زنده کنیم و یک جوری تو را نجات بدهیم.»میرشاد ماجدی، از او خواست تا تقاضای رسیدگی خودش را به شکل کتبی اعلام کند.علی عشوری تأکید داشت که کار او قابل تخفیف است و امیدواریم با همکاری دوستان و آشنایان بتوانیم در جهت رهایی او از این مصیبت، یاری‌اش کنیم.علی عشوری، ادامه داد که با خانواده اکبریان در ارتباط است و می‌تواند در این رابطه کمک‌هایی را ارائه دهد.قرار بود یک بازی دوستانه نیز برگزار شود که به علت تعمیر زمین چمن زندان به وقت دیگری موکول شد
اسفندیارنامه با بودجه دولتی و به صورت هفتگی !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29849
حالا رقیبان مخالف وی زور بزنند تا وی را کنار بزنند. در صورتیکه هرروز جای پای وی در قدرت همراه با تبلیغاتش بیشترمی شود.
انتشار چنین نشریاتی که بدون مجوز رسمی و با بودجه دولتی منتشر می شوند در حالی است که دولت روزنامه رسمی به نام روزنامه " ایران " را دارد که می تواند دیدگاه های خود را به صورت شفاف و بی پرده با مخاطبان در میان بگذارد . اما انتشار نشریاتی تحت عنوان داخلی با بودجه دولتی با مشی ترویج افکار و نقطه نظرات رحیم مشایی اقدامی است که سبب بروز پرسش هایی در این باره شده است شفاف : در حالیکه پیشتر نیز سایت شفاف از انتشار نشریه ای که برخی آن را اسفندیار نامه خوانده بودند با بودجه دولتی و در نهاد ریاست جمهوری خبر داده بود ، برخی منابع مطلع از تداوم انتشار این نشریه به صورت هفتگی و در 60 صفحه خبر می دهند . در همین حال گفته می شود برخی در نظر دارند این نشریه در آینده نزدیک در کلیه دستگاه های دولتی توزیع شود . نشریه مذکور در شماره 5 خود نقاب از چهره انداخته و به صراحت به معرفی و تبلیغ گروه هایی پرداخته که در عرصه سیاسی به عنوان گروه حامی مشایی شناخته می شوند . انتشار چنین نشریاتی که بدون مجوز رسمی و با بودجه دولتی منتشر می شوند در حالی است که دولت روزنامه رسمی به نام روزنامه " ایران " را دارد که می تواند دیدگاه های خود را به صورت شفاف و بی پرده با مخاطبان در میان بگذارد . اما انتشار نشریاتی تحت عنوان داخلی با بودجه دولتی با مشی ترویج افکار و نقطه نظرات رحیم مشایی اقدامی است که سبب بروز پرسش هایی در این باره شده است
عکس / جشن شکوفه ها (کلاس اولی ها)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22079
ديوار بلند مدرسه، براي كودك فقير كوتاه نشد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22072
در سالگرد هفته جنگ فقط کورش بسیجی چیفه بر گردن نشده است ، بلکه دختران دانش آموزان کلاس اولی هم بسیجی چیفه برگردن شده اند . حال بماند که ضعی مدارس مدعی مدیریت جها کورشی چگونه است؟ کاهش 3 میلیون دانش آموز در چند سال گذشته خودش رکور جالبی می باشد
عکس / جمعه بازار قم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22067
عرضه کالا به خصوص میوه بصورت فوق مدرن مکتبی اصول گرائی حوزوی که در افغانستان هم مشابش یافت نمی شود.