گزیده خبر های 29 شهریور – 89 قسمت - 2

رئيس پليس راهور: 64 نفر روزانه در حوادث جاده‌اي كشور كشته مي‌شوند

آخراین چگونه رژیم ضد بشری ویرانگری می باشد . یا در جنگ می کشد . یا در زندان بر دار می کشد و تیرباران می کند . یا ازطریق فقر و اعتیاد و بیماری ایدز و کارتون خوابی و حلبی آباد ها نابود می سازد . یا اینگونه از طریق جاده های کشور به جاده مرگ و گورستان آباد کردن ها هدیه ی مرگ به مردم ایران اهدا می کند؟

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: روزانه به طور ميانگين 64 نفر در حوادث جاده‌اي جان خود را از دست مي‌دهند. به گزارش واحد مركزي خبر، سردار مومني در مصاحبه با شبكه دوم سيما افزود: ترافيك، ايمني و انضباط بايد به دغدغه عمومي و ملي تبديل شود.

در فاصله يك ماه 9 كارگر كشته شدند: پاسخ بازماندگان را بدهيد

مرگ و میر فقط در جاده ها نیست ، بلکه گریبانگیر محرومان و پابر هنگانی را گرفته است که طبق قول خمینی شیاد می بایست صاحبان حکومت می شدند .ولی اکنون اینان اینگونه مرگ و فقر و بیکاری سهم شان شده است .

ایلنا: يك فعال كارگري مي‌گويد باگذشت نزديك به چهل روز از كشته شدن پنچ كارگر در جريان حادثه انفجار پتروشيمي پرديس هنوز مسوولان اين حوادث مشخص نشده‌اند. مازيار گيلاني‌نژاد در گفتگو باخبرنگار ايلنا افزود: اين درحالي‌است كه در همين يك هفته گذشته شاهد كشته شدن جهار كارگران ديگر در حادثه انفجار خط لوله گاز سرخس- مشهد بوده‌ايم. وي بايادآوري اينكه بايد پاسخگوي خانواده كارگران قرباني شده در حوادث اخير بود؛ گفت: بعوان مثال بايد مشخص شود كه چگونه در بزرگترين مجتمع توليدي آمونياك خاور ميانه در اثر ازكار افتادن فيوزهاي ايمني انفجار روي مي‌دهد و گروهي از كارگران كشته مي‌شوند. اين فعال كارگري گفت: بجاست مسوولان مربوطه اعلام كنند كه براي مشخص شدن دلايل و عوامل اين حادثه چه اقداماتي كرده‌اند و تاكنون از خانواده‌هايي داغديده چه حمايت‌هايي به عمل آورده اند. گيلاني نژاد خواستار برخورد قانوني با مسببيني شد كه خواسته يا ناخواسته باعث وقوع چنين حوادثي شده‌اند. اين فعال كارگري گفت: با يادآوري درسالهاي گذشته حوادث مشابهي در معادن زغال سنگ و كارخانه‌‌شازند اراك روي داده‌است؛ در تمامي اين حوادث اين كارگران بودند كه قرباني شدند. وي افزود: صرفه‌نظر از اين حوادث هر روز شاهد وقوع حوادث كار در كارگاه‌هاي ساختماني هستيم بطوري كه همواره درگزارش‌هاي سالانه از كارگران ساختماني به عنوان بزرگترين گروه قربانيان حوادث حين كار مي‌شوند. اين‌فعال كارگري يادآور شد: تنها در هفته گذشته 2 كارگر ساختماني ديگر بر اثر وقوع حادثه‌اي در منطقه شهر زيبا جان خود را از دست دادند. گيلاني نژاد گفت: اين درشرايطي است كه در نتيجه اعتراض‌هاي گروه‌هاي ذي نفوذ هنوز تكليف قانون بيمه اجباري كارگران ساختماني مشخص نيست

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تأكيد كرد:ايران در صورت جنگ خسارات سنگيني به آمريكا و اسرائيل وارد مي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تأكيد كرد: با توجه به شرايط داخلي آمريكا و اسرائيل، شروع جنگ عليه ملت ايران محال است، ايران خسارات سنگيني را به آنان تحميل مي‌كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906291089

این سردار بسیجی همیشه نشئه و هذیان گوی که بدون عصایش همچون رهبر ولی وقیح نمی تواند روی پای خودش بایستد . بهتر است که به فکر جانشین عصا باشد که اگر خورد زمین و چپ کرد بداند که چکار باید بکند تا اینکه لغز خوانی بکند واز موضع فرار به جلو قدرت نمائی برای آمریکا کند . عجیب است است تا گزارشگران خبر متوجه شدند ادعای تو خالی کردهش با تصویر عصا بر دست بودنش همخوانی ندارد . دکور تصویری سردار بسیجی عوض نمودند . یعنی عصا را حذف کردند .

سخنگوي كميته حقوق بشر مجلس در گفت‌وگو با فارس:در صورت اعدام "ترزا لويس " به مجامع بين‌المللي شكايت خواهيم كرد.خبرگزاري فارس: سخنگوي كميته حقوق بشر مجلس با اشاره به حكم اعدام يك شهروند آمريكايي كه از نارسايي ذهني رنج مي‌برد، به آمريكا هشدار داد كه در صورت اجراي اين حكم، ايران حق خود را براي شكايت به مجامع بين‌المللي محفوظ مي‌داند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906291109

داستان اینکه گفته می شود به مرده که رو داده شود کفن خودش رازرد می کند. همین است که رکور دار جهانی محکومیت نقض مستمرحقوق بشر اکنون اینگونه فرافکنانه و آی دزد کنان طلبکار شده است . فکر می ند که با اینگونه ادا و اطوار ها و نعله وارونه زدن ها می تواند به خیال باطل خودش با رنگ ننگ پاک کند؟

سرپرست حوزه علميه امام رضا : بارهاخواسته‌ام ازنعلين پاره پاره وترک ترک آقا عکس بگيرم

این یکی آخوند پالان سائیده و خالی بند و وارونه و هذیان گوی نشئه بر روی دست دو خالی بند پاچه ور مالیده در گزارش های خبری قبلی زده است و خودش درخالی بندی و وارونی گوئی پای فینال است . چون بی رقیب است . برای اینکه با تر دستی و نشئگی منار را به پشت گنجشک چپانیده و جا داده است .

فارس - حجت‌الاسلام علي‌اكبر رشاد، سرپرست حوزه علميه امام رضا تهران و مدارس تابعه، در مراسم اختتاميه «جشنواره علامه شعراني» با بيان اينكه روند پيشرفت و ساماندهي حوزه‌هاي علميه به خوبي پيش مي‌رود، گفت: الحمدلله آنچه كه روزي آرزو بود؛ اكنون در حال تحقق است.وي با تأكيد بر ساده‌زيستي طلاب و دنباله‌روي از سيره مقام معظم رهبري در اين زمينه گفت: متأسفانه برخي معاندان و جاهلان به تخريب چهره مظلوم مقام معظم رهبري مي‌پردازند و منكر ساده‌زيستي و سيره عملي زندگي ايشان هستند.رئيس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي در حالي كه بغض خود را فرو مي‌خورد، ادامه داد: تا به حال چندين بار قصد كرده‌ام با تلفن همراهم از كفش پاره‌پاره و ترك‌ترك نعلين آقا عكس بگيرم تا مظلوميت و ساده‌زيستي «سيد علي» را به ديگران هم نشان بدهم

.عکس / تکدیگری کودکان یا سوء استفاده از کودکان برای تکدی؟

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21985

آنچه خالی بندان وارونه گویان وحشت از بیانش دارند . همین چهره ی واقعی رژیم ضد بشری است که عملکردش همین است که در 32 سال گذشته آنچه از ایرا ن ساخته است که در تصاو یر لینک ضمیمه شده نمایشداده شده است.

مهر : بسیاری از کودکان متکدی کودکان ربوده شده ای هستند که در خدمت باندهای سازمان یافته قرار می گیرند. کودکانی نیز هستند که از سوی والدین خود برای کار و تکدیگری مورد سوء استفاده قرار می گیرند. در چنین مواردی ظاهرا وجود حق ولایتی که قانون برای والدین نسبت به فرزندان در نظر گرفته برخورد و مقابله با آنان را دشوار ساخته است. گرچه ظاهرا سازمانها و ارگانهای مسئول نیز وظایف خود را به فراموشی سپرده اند!

حمله «جمهوری اسلامی» به سیدحسین نصر

http://www.fararu.com/vdciryaw.t1aq32bcct.html

سران رژیم ضد بشری و مطبوعات وابسته به آن، وقتی رفسنجانی و خاتمی و کروبی و موسوی ورفسنجانی را تویل نمی گیرد و متهم شان به انواع اتهامات می کند . حتی تازگی رئیس جمهور قلابی و نا مشروع را هم دراز کرده است. معلوم است که می بایست به دکتر سابق فرح پهوی و حامی دوم خردادی ها گیر داده شود.

فرارو- روزنامه «جمهوری اسلامی» به یادداشت یکی از روزنامه‌ها درباره سید حسین نصر واکنش نشان داد و آن را «احياي عناصر فاسد و ضد فرهنگي رژيم منحوس پهلوي» دانست.روزنامه جمهوری اسلامی، در مطلبی با عنوان «فيلسوف نماي ضد فرهنگ» مطلب یکی از روزنامه ها درباره فیلسوف ایرانی مقیم امریکا را مصداق بارز همان تلاش برای «احياي عناصر فاسد و ضد فرهنگي رژيم منحوس پهلوي» دانسته و افزود:«حسين نصر به عنوان فردي كه مروج "اسلام آمريكايي" است، از دوران نوجواني با انحرافات فكري بوجود آمده براي او توسط آمريكايي ها، در خدمت "فرهنگ آمريكايي" قرار گرفت و سالها در دربار رژيم شاهنشاهي به عنوان مروج فرهنگ ضد ديني فعاليت كرد و حتي معجزه برخي تازه به دوران رسيده‌هاي به اصطلاح فرهنگي و شبه روشنفكرنما نيز قادر به حذف چنين سابقه‌اي از زندگي حسين نصر نيست».نویسنده این مقاله با اشاره به زندگی‌نامه نصر از زبان خود او با بیان اینکه وی، دكتراي خود را از هاروارد در رشته تاريخ علم و فلسفه گرفته نتیجه می گیرد: «نصر اگرچه گاهي از اسلام سخن مي‌گفت يا مي‌نوشت، ولي آبشخور فكري وي "مسيحياني" بودند كه "معلم اسلام شناسي" او بودند."ريچارد فراي" استاد هاروارد (كه اخيراً در جريان برگزاري همايش ايرانيان خارج از كشور از رئيس دولت ايران يك خانه مجلل به عنوان هديه در اصفهان دريافت كرد ولي سايتهاي اينترنتي او را جاسوس كهنه كار سيا معرفي كردند) يكي از اساتيد نصر در اين دانشگاه بود كه به لحاظ اطلاعات اسلامي! به وي كمك مي‌كرددر بخش دیگری از این یادداشت، ایده تلاش عده ای برای بازگشت وی به ایران مطرح شده و آمده است: «نصر در زندگينامه خود نوشتي كه چند سال پيش منتشر كرد، از برخي چهره‌ها كه امروز از مسند نشينان نظام اسلامي‌اند، نام برده و به سوابق خود با آنان اشاره كرده است. هر چند وي از اينكه اين دوستان صميمي پس از سقوط شاه و آوارگي نصر در اروپا به كمك استاد خود نشتافتند و اموال او را در ايران حفظ نكردند، گلايه كرده است! با بررسي اظهارات عناصر فعال رژيم طاغوت كه در بالاترين سطح با رژيم همكاري داشتند، به خوبي مي‌توان دريافت امروز چه كساني براي امثال حسين نصر جاده صاف مي‌كنند تا شايد بتوانند بار ديگر اين مرده را زنده كنند و به صحنه باز گردانند». نویسنده این مطلب معتقد است:«مطمئنا اگر اين واسطه‌ها امروز در جمهوري اسلامي در مراكز قدرت حضور نداشتند، كسي جرأت نمي‌كرد اينگونه جسورانه جاده صاف كن مجرمان فراري رژيم طاغوت باشد».

حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد

http://www.fararu.com/vdcbszbs.rhb09piuur.html

بدون شک این حمله ادامه سناریوی مخا لفان آزادی گروگان آمریکائی خانم ساراشورد است که اکنون دامنه ی جنگ ودشمنی شان با پاسدار احمدی نژاد که سفر به آمریکا کرده است اینگونه با پرتاپ موشک به سفارت آمریکا به بغداد تلافی کرده اند .یعنی اینکه کارپاسداران وسپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن دانائی فر در بغداد می باشد

لحظاتي پيش سفارت آمريكا در منطقه‌ الخضراء در بغداد هدف حمله‌ موشكي افراد ناشناس قرار گرفت. به‌ گزارش فارس، لحظاتي پيش منطقه‌ الخضراء محل سفارت آمريكا در بغداد هدف حمله‌ موشكي افراد ناشناس قرار گرفت. يك منبع پليس عراق گفت اين حمله‌ موشكي دقايقي پيش از سوي افراد ناشناس در منطقه‌ نا معلومي به‌ سمت محل سفارت آمريكا در منطقه‌ الخضراء پرتاب شده‌ اما به‌ دليل عدم وجود نيروهاي پليس عراق در مناطق نزديكي سفارت تلفات و جزئيات آن مشخص نيست. هم اكنون بالگردهاي آمريكايي بر فراز آسمان منطقه الخضراء به پرواز درآمده‌اند و تمامي راه‌هاي منتهي به‌ سفارت از سوي نيروهاي آمريكايي قطع شده‌ است. روز گذشته‌ نيز دو فروند موشك كاتيوشا به نزديكي سفارت آمريكا در بغداد اصابت كرد. الخضراء منطقه ديپلماتيك بغداد است كه اكثر سفارتخانه هاي خارجي و نيز وزارتخانه هاي عراق در آن واقع هستند.

انتقاد احمدتوکلی از رئیس جمهور با بیان یک خاطره "احمدی‌نژاد: چه می‌شد فقط یک قوه داشتیم؟"

http://www.fararu.com/vdcfecdt.w6dvxagiiw.html

خوب راست می کوید . چون بازار مکاره یک چیز زائد بی مصرف و غیر کار آمد و پر هزینه ای می باشد . اگر منحل شود هزینه اش خیلی کمتر است . چون رژیمی که ولی وقیح همکاره دارد. دیگرچه نیازی به نهادهای تشریفاتی تجملاتی پر هزینه دارد؟

احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در واکنش به سخنان رئیس جمهور درباره «در راس امور نبودن مجلس» با بیان اینکه زیر سئوال بردن جایگاه مجلس به روحیات فرد گرایانه اشخاص در قدرت بر می گردد، گفت: «در یکی از ملاقات های نمایندگان با رئیس جمهوری بود که رئیس جمهور از خانم افتخاری نماینده تهران پرسیدند که چه می شد ما به جای دو قوه (مجلس، دولت)فقط یک قوه داشتیم که خانم افتخاری پاسخ دادند فقط دیکتاتوری می شد! به عقیده من این مکالمه خود گویای همه مسائل مطرح شده اخیر است».

طائب: آقای مشایی خطر هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29568

اختلاف لوطی جماران ولی وقیح با گماشته پاسدارش احمدی نژاد و رحیم مشائی جدی تر از آنست که نوک کوه یخ شناوربیرون زده از آب نشان می دهد. چون این موضع گیری وازی انتقاد فاطمه رجبی و یادداشت روز انتقادی امروز سر بازجو حسین شریعتمدار است.

آقای مشایی، خطر هستند. من هرکجا که سخنرانی می‌کنم این‌ حرف‌ها را می‌زنم. حجت الاسلام مهدی طائب گفت: در یک دوره‌ای حرف‌های خودمان را در قالب «بولتن‌ها» می‌زدیم. بولتن‌ها برای سپاه بود ولی در یک دوره‌ای این بولتن‌ها در سپاه به دلیل اینکه سپاه همراه دولت بود، قطع شد

احمدي‌نژاد: بمب اتم ايران عشق و پاكي است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29550

چگونه یک پاسدار متقلب و قلابی که دروغین رئیس جمهور یک رژیم نا پاک عوامفریب دین فروش شیاد دروغگو شده است می تواند اینگونه ادعای وارونه ی کمدی کند؟

احمدي‌نژاد با اشاره به تبليغات نادرست غربي‌ها در ارتباط با برنامه‌ي صلح‌آميز هسته‌يي، ايران، گفت: آن‌ها خودشان مي‌دانند كه ما به دنبال بمب اتم نيستيم و اين سلاح‌ها را در اختيار نداريم. ما احتياجي به بمب اتم نداريم. بمب اتم ما ايرانيان هستند كه هر كجا مي‌روند دنيا را تحت تاثير فرهنگ خود قرار مي‌دهند. بمب اتم ايران عشق و پاكي است و هر جا مي‌رود سدها و مقاومت‌ها را مي‌شكند و هر بمب اتمي را خنثي مي‌كند. آن‌ها ناراحت هستند

کیهان: حرف‌های بقایی کار انگلیسی‌ها است

این روشنگری بی ربط نیست . ولی کامل نیست . چون رژ یم ضد بشری دربست دست نشانده ی ارباب دولت فخیمه ی انگلیس می باشد

به گزارش آخرین نیوز روزنامه کیهان اظهارات اخیر حمید بقایی رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را درباره کوروش زمان بودن احمدی نژاد، از القائات انگلیسی‌ها دانست. حمید بقایی گفته بود اگر به كارهايي كه آقاي احمدي نژاد انجام داده دقت كنيم، مي توانيم بگوييم آقاي احمدي نژاد، كوروش زمان است. آقاي احمدي نژاد با مواضعي كه در مقابل آمريكا در سازمان ملل گرفته، به نوعي كوروش زمان است! کیهان در همین باره با اشاره به ورود منشور کوروش به ایران به نقل از برخی کارشناسان مرتبط با موضع نوشت: «همكاري غيرمنتظره و سخاوتمندانه انگليس با سازمان متبوع بقايي در ارسال منشور كوروش به ايران پروژه اي از پيش طراحي شده براي كشاندن مقام هاي دولت به اظهارنظرهاي غيرقابل توجيه باستان گرايانه و ناسيوناليستي استاین روزنامه این تصمیم انگلیس را به اظهارات مشایی درباره ضرورت جايگزيني مكتب ايران به جاي مكتب اسلام، دانست