گزیده خبر های 4 مهر- 89 قسمت - 2
بازخوانی دیدگاه های رهبر انقلاب (2) : مقام معظم رهبری : همان‏طور که امام(ر،ه) فرمودند مجلس در رأس امور است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29464
بازتاب دادن این نقل قول خمینی شیاد وجانشین وی رهبر ولی وقیح برای تو پوزی زدن به پاسدار گماشته احمدی نژاد است که گفته است نه بازار مکاره مجلس که دولت نامشروع در رأس امور می باشد.
صرف این نیست که حالا ما یک کشور داراى دمکراسى هستیم و مردم باید رأى بدهند و حضور پیدا کنند؛ نه. این اساس موجودیت نظام است. حضور مردم این‏قدر تأثیر دارد. بنابراین همان‏طور که امام(رضوان‏اللَّه‏علیه) فرمودند مجلس در رأس امور است، این انتخابات هم انتخاباتى است براى چنین مجلسى؛ لذا هرکس به هرنحوى در این انتخابات دخالت دارد، باید به آن اهمیت بدهد.
نایب رئیس اول مجلس :
به خاطر حضور احمدی نژاد در آمریکا سکوت کردیم / در برابر خدشه به اندیشه امام سکوت نخواهیم کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30151
درروند جنگ قدرت و ثروت باندی که به شرایط خاص رسیده که دامنه ی آن میان دو نهاد حکومتی رسیده است . اگر چنانچه هدف این بازی و جنگ زرگری ، منحرف کردن اذهان عمومی نمی باشد. سئوال است که چرا بازار مکاره تا کنون سکوت کرده که از این پس سکوت نمی کند؟ ضمن اینکه چرا مقابل مطالبات مردم این بازار مکاره سکوت شده است و چرا مردم فراموش به حاشیه برده شده است؟ البته تابع رژیم دین فروشان حاکم در بازار مکاره هرگز نمی گویند علت روی آری تاکتیکی دولت به ملی گرائی از طریق مکتب ایران و بسیجی کردن کورش می باشد که موجب تضعیف جایگاه قدرت استبدادی تک صدائی ولی وقیح است.
نایب رییس مجلس با بیان این مطلب که سکوت مجلس در برابر سخنان رییس‌جهور به خاطر حضور وی در آمریکا به نمایندگی از ملت ایران است، از مواضع لاریجانی و باهنر در دفاع از مجلس حمایت کرد. به گزارش خانه ملت سید شهاب‌الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت، دلیل سکوت مجلس در برابر سخنان رییس‌جمهور را حضور وی در سازمان ملل عنوان کرد و گفت: بنا بر سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت میان قوا، پرداختن به سخنان رییس جمهور را در شرایط فعلی به صلاح نمی‌دانم، ولی این را هم قاطعانه می‌گویم که هرگز در برابر خدشه وارد شدن به سخنان حضرت امام (ره) سکوت نخواهیم کرد.حمایت از مواضع لاریجانی و باهنر. سکوت مجلس برای وحدت است.
سلیمی‌نمین: اگر احمدی‌نژاد از رهبری حرف شنوی داشت این همه هزینه به نظام تحمیل نمی‌شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30156
اکنون نه مخالفان پاسدار گماشته احمدی نژاد صدای اعتراضی شان علیه ی وی بلند شده است ، بلکه همکار سابق سعید امامی و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در نشریه ی کیهان هوائی است که تیغ انتقادی اش را علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد بکار گرفته و متهمش کرده است که نه وی تابع ولی وقیح نیست ، بلکه مقابل وی ایستاده است.
سلیمی‌نمین به پنجره گفت: آقای احمدی‌نژاد باید از تجارب شخصیت باتجربه و وارسته‌ای مثل مقام معظم رهبری استفاده می‌کردند و اگر از ایشان حرف‌شنوی داشتند، این همه هزینه به نظام تحمیل نمی‌شد.عباس سلیمی‌نمین در گفت و گو با هفته نامه پنجره به مناظره های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: جناب آقای احمدی نژاد علی‌القاعده اشتباهی در جریان مناظره‌های انتخاباتی داشتند و در جریان این مناظره‌ها شاید سهوا به رهنمودهای رهبری تن نداده بودند. رهبری صراحتا متذکر شده بودند که اسم افراد را در مناظره‌ها نبرید، اگر آقای احمدی‌نژاد به این رهنمود توجه می‌کردند، ما مشکلات بعد از انتخابات را در این حد نمی‌داشتیم و برخی در مقام تشخیص دچار مشکل نمی‌شدند، لکن همین اظهارت موجب شد که حتی بسیاری از شخصیت های برجسته در مقام تشخیص نتوانستند ظرافت و دقت را پی بگیرند و این ناشی از چیزی نبود جز عدم توجه جناب آقای احمدی‌نژاد به رهنمود های رهبری
کواکبیان احمدی‌نژاد را به مناظره دعوت کرد.
نمایندگان مجلس با سوال از رئیس‌جمهور، نشان دهند که در راس امور هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30153
مگر پاسدار گماشته احندی نژاد در گفتگو ومصاحبه های مطبوعاتی خود در آمریکا از آزاد بودن مخالفانش در داخل کشور نگفت؟ مگر رحیم مشائی اعتراف نکرده است که در حاشیه سازمان ملل با اپوزیسیون ایرانی گفتگو داشت که رادیو فردا آن را پخش نمود . خوب اکنون سئوال است که اگر چنانچه مدعیان ریگی بر توی کفش خود ندارند چرا به پیشنهاد این نماینده ی بازار مکاره پاسخ مثبت داده نمی شود؟
نماینده سمنان در واکنش به سخنان محمود احمدی‌نژاد مبنی‌بر در راس امور نبودن مجلس خواستار مناظره با وی یا یکی از نمایندگان تام‌الاختیار او در این زمینه شد و گفت: اظهارات رئیس‌جمهور تنها در صورتی از سوی مجلس قابل گذشت است که ایشان سخنان خود را تصحیح کند.
اژنگ داودی پیروز مندانه پس از دست یافتن به خواسته هایش به اعتصاب غذای خود پایان داد.
آیا پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل و گفتگو با رسانه های آمریکائی گفت که از اینگونه آزادی ها برای دژخیمان و زندانبان در سیاه چال ها وجود دارد که چگونه با قربانی تسلیم نا پذیر زیر حکم اعدام بر خور د می کنند؟
نامه دست نویس زندانی سیاسی ارژنگ داودی که برای "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ارسال شده است. زندانی سیاسی ارژنگ داودی پس از 74 روز اعتصاب غذای جانکاه ولی با اراده ای فولادین بر خواسته های به حق و اولیه خود و سایر زندانیان سیاسی پافشاری نمود و بازجویان وزارت اطلاعات و زندانبانان را وادار به تن دادن به خواسته های خود نمود. او پس از به اجرا در آمدن تمامی خواسته هایش به اعتصاب غذای خود پایان داد.نامه ارسالی زندانی سیاسی ارژنگ داودی به قرار زیر می باشد:با یاد خدا.شنبه 3/7/89.سپاش،سپاس،70 میلیون سپاس.هراس من باری.همه مردن در سرزمینی ست که در آن.مزد گور کن از آزادی آدمی افزون تر باشد.با درود به تمامی جان باختگان و ستمدیدگان راه آزادی بشر.با سلام به تمامی انسانهای آزادیخواه ،دموکرات منش و نیک اندیش جهان وتجدید پیمان با تمامی جمهوری خواهان دموکرات و سکولار ایرانی .با اعلان شکستن اعتصاب غذا.از تمامی آزادیخواهان،دموکراسی جویان،عدالت پیشه گان و نیز کلیه سازمانها و نهادیهای حقوق بشری در سراسر دنیا که ندای حق طلبان،ستم ستیزان،فعالان حقوق بشری ،مبارزان اجتماعی ،زندانیان سیاسی و سایر قربانیان رژیم های استبدادی از جمله رژیم ولایت فقیه حاکم بر ایران را به گوش جهانیان می رسانند و در طول 74 روز اعتصاب غذای من در زندان مخوف رجایی شهر به انحای مختلف با خانواده و ... ابراز همدردی نموده و تا حصول خواسته های حقوق بشری ام از هیچ کوششی فروگذاری نداشتند بویژه آنها که در اعتراض به بی توجهی مفرط دژخیمان رژیم به اعتصاب غذا دست یازیدند،از طرف خود،خانواده و ... صمیمانه قدر دانی و سپاسگزاری می نمایم.همه تونو دوست دارم.همه تونو می بوسم.و در نبرد تاریخی پیشارو برای نهایی کردن تفییرات سترگ ملی در مسیر نیل به نهادینه شدن آزادی،دموکراسی،عدالت و حقوق بشر در ایران،روی یکا یک عزیزان حساب می کنم.مژده می دهم که خداوند بزرگ به تلاشهای هماهنگ ما اونقدر فزونی و فرا دونی خواهد داد که بتونیم از خودمون و از سرزمین اهورایی مون به خوبی نگهداری و با شایستگی هر چه تمامتر جایگاه بلند ایران و ایرانی را دوباره در جامعه جهانی بازسازی نموده و گسترش دهیم.یزدان پاک نگاهبان همه ماست.با گرمترین آرزوها.ارژنگ داودی.3 مهر1389 \
جهت اطلاع
زدن زیرآب روضه خوانی های کمدی و وارونه گوئی های ضد امپریالیستی و آمریکائی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازان ملل که همراه با تکذیب کردن دیدار با یک مقام آمریکائی بوده است که اکنون با شیوه ی سر پل خر بگیری این چنین افسار محمود پاسدار گماشته ی خالی بند و دروغگو گرفته و کشیده شده است.
به گفته منابع مطلع، هيات عماني كه واسطه آزادي "ساراشورد" زن جاسوس آمريكايي اززندان ايران بود، قرار است امروز براي آزاد كردن دو آمريكائي ديگر متهم به جاسوسي به تهران بيايد. اين دو آمريكائي نيز در صورت آزاد شدن، مثل "ساراشورد" همراه اين هيات به مسقط و از آنجا عازم نيويورك مي شوند. آقاي احمدي‌نژاد در جريان سفر به آمريكا و مصاحبه با يكي از شبكه هاي خبري اين كشور گفته بود احتمال آزادي دو جاسوس ديگر آمريكايي از ايران وجود دارد. هنوز به اين سئوال افكارعمومي پاسخ داده نشده است كه افراد جاسوس كه به گفته مقامات قضائي كيفرخواست آنها صادر شده و بايد در دادگاه حاضر شوند، چگونه بعد از آزاد شدن از زندان مجاز به خارج شدن از كشور مي گردند در حالي كه متهمان با سپردن وثيقه قبل از محاكمه طبق قانون حتي از حوزه قضائي مربوطه نيز نمي توانند خارج شوند؟
این خبر اثبات نظر سربازجو حسین شریعتمداری می باشد که خطاب به ادعا ی مکتب ایران و کورش بسیجی در آوردن پاسدار گماشته احمدی نژاد در یادداشت روز خود در دروغ نامه ی کیهان گفت که این سبک مدیریت کورش بسیجی در شرایط کنونی توان اراده ی دو روستا را ندارد تا چه رسد به اینکه ادعای مدیریت و کنترل جهانی به سبک و مدل کورش بسیجی ایرانی شود.
*
چندماه است كه شهرستان هنديجان در استان خوزستان فاقد معاون فرماندار، بخشدار مركزي و بخشدار بخش زهره است. خبرها نيز حاكي از بركناري يا استعفاي فرماندار اين شهر است. يك مقام مطلع در شهرستان هنديجان گفت: فرماندار هنديجان به علت رد كردن برخي سفارشات و درخواست هاي غيرقانوني از سوي برخي افراد، مجبور به استعفا ياعزل گرديده است. باتوجه به محروميت شديدمنطقه مردم انتظار دارند هرچه سريعتر به اين بلاتكليفي خاتمه داده شود.
باز هم قرار است که حامیان سیاست خائنانه ی مماشات گران غربی همسو با حاکمان رژیم ضد بشری و لابی هایش مدعی خواهند شد که عامل نا امن و بی ثبات کردن و تنش سازی و بحران آفرینی و جنگ افروزی خاور میانه حاکمان رژیم کودتائی ایرا نمی باشند؟
*
منابع ايتاليايي درجديدترين اتهامات عليه ايران مدعي شدند محموله اي كه محتوي موادمنفجره متعلق به ايران است را توقيف كرده اند. به گزارش عصر ايران به نقل از رويترز، پليس ايتاليا در اين باره ادعا كرد: هفت تن مواد منفجره "آر دي اكس" را در مسير ايران به سوريه كشف و ضبط كرده است. پليس ايتاليا اضافه كرد: اين محموله را در يك كشتي كشف كرده ايم كه در ليبريا ثبت شده است. اين محموله زماني توقيف شد كه كشتي مورد نظر در بندر كالابريا در جنوب ايتاليا پهلو گرفته بود. موادمنفجره "آر دي اكس" به نام تي 4 نيز شناخته ميشود كه دركاربردهاي صنعتي و نظامي، استفاده مي شود. هنوز مسئولان ايراني دراين زمينه اظهارنظري نكرده اند.
باز هم دستگیری و متهم ومحکوم شدن یک تبعه ی بلژیکی از سوی دادگاه فدرال آلمان به جرم عدم رعایت مصوبات تحریم ها که قرار است طبق ادعای پاسدار محمد حسین صفار هرندی تا 6 ماه دیگر منتهی به شکست شود .
*
دادگاه فدرال آمريكا يك تبعه بلژيك رابه اتهام نقض تحريم ايران به 33 ماه زندان محكوم كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري فرانسه، "ژاك موسيو" تبعه بلژيك و ساكن فرانسه متهم به انتقال سلاح از آمريكا به ايران برخلاف تحريم هاي واشنگتن است. يك كارمند دادگاه فدرال آمريكا در اين باره گفت: اين متهم بلژيكي 57 ساله پس از طي 33 ماه زندان، به مدت سه سال تحت مراقبت خواهد بود. موسيو، تابستان سال گذشته به هنگام ورود به فرودگاه نيويورك، بازداشت شد و سه ماه پس از آن، اتهامات خود را پذيرفت. محكوميت اصلي اين تبعه بلژيكي به دليل صادرات قطعات هواپيماهاي نظامي به ايران از جمله قطعات هواپيماهاي اف - 5 است.