گزیده خبر های 5 مهر – 89 قسمت - 2
پيرزن اصلاحات بر سر قبر منافقين! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890705/2.htm#other208
سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز بدلیل اینکه وحشت بیش از حد ی که از مخالف جدی و اصلی رژیم ضد بشری دارد می بایست با فرافکنی کردن خصلت ویژه منافق بودن خودش و رژیم ضد بشری را به مجاهدین نسب تدهد و پیوسته نام شان را ببرد . از سوی دیگر برای اینکه از موضع بازجوئی و پرونده سازی رقبای مغلوب را سنگین تر کند اینان را نیز به مجاهدین وصل می کند که این سیاست تو بره و آخور خوری وی نشان دهنده اوج استیصال و در ماندگی و جنگ سفت و سخت قدرت میان باند های غالب و مغلوب رژیم تروریستی کودتائی نامشروع می باشد.
همسر يكي از فتنه گران ضمن حمايت از كاريكاتور اهانت آميز يكي از نشريات زنجيره اي عليه آيت الله مصباح يزدي، عليه اعدام اعضاي گروهك تروريستي منافقين در سال 67 و به دستور حضرت امام خميني موضع گرفت.اين عجوزه سياسي كه با «ن.ك» (همكار فراري روزنامه هاي زنجيره اي و تصويركننده كاريكاتور موهن عليه آيت الله مصباح يزدي گفت وگو مي كرد، گفت: منتقدان شما ] در محافل ضدانقلاب[ شما را با كاريكاتور تمساح در سطح بالايي از حق طلبي و نقادي مي بينند كه از شما انتظار دارند همچنان دوستدار رفيقان و معترض به قدرت خودكار باشيد.«ز.ر» سپس درباره دوران امام مدعي شد: آن دوران همراه با خطاها و اشتباهات و تندروي هاست و ما چهار معصوم بيشتر نداريم. اين همكار فتنه گران همچنين ادعا كرد سركوب گروهك تروريستي منافقين و اعدام اعضاي آن كه به دستور قاطع حضرت امام صورت گرفت خطايي بزرگ و كج روي غيرقابل اغماض و «لكه هاي سياه كه با آب زمزم و كوثر نمي توان سفيد كرد» بوده است!اين گزافه گويي در حالي است كه همسر «ز.ر» ادعاي همراهي با خط امام را دارد و سال گذشته با همين نقاب به عرصه سياسي بازگشته بود.
حجت‌الاسلام پناهيان در گفت‌وگوي تفصيلي با فارس:دشمن از طريق برخي شخصيت هاي با سابقه ايجاد نااميدي را دنبال مي كند.خبرگزاري فارس: يك استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه دشمن قصد دارد خودي ها را از نظام جدا كند، گفت كه دشمن قصد دارد از برخي كساني كه در انقلاب و نظام پيشينه نسبتا خوبي دارند استفاده كرده تا بتواند انشقاق و نااميدي ايجاد كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907050739
تمام رسانه های خبری و مطبوعاتی وابسته به پاسداران کودتا گرو ولی وقیح تبدیل به بولتن نویس های اطلاعات پاسداران و و زارت بد نام اطلاعات شده اند که خبر سازان یا تولید و باز تولید کنند گان خبر هایش هم نقش سربازجویان پرو نده ساز اتهام زن و شکنجه گر و تحریف گر و تواب ساز و کیفر خواست تنظیم کن می باشند . نمونه همین نوچه آخوند متحجر دزد انگلیی مصباح یزدی است که عضو با ند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی عگر اولادی می باشد
عکس> تصادف مرگبار در عوارضی کرج-قزوین
http://www.fararu.com/vglizpaw.t1ay5tkcczb2t.x.html
جائیکه مسافر بیمار آمریکائی از هند عازم آلمان بوده است ولی در فرود گاه مهر آباد فرود اضطراری داشته تا که بیمار مداوا و درمان شود . معلوم نیست وقتی که مسئول نگران حال بیمار شیطان بزرگ هستند. چراکک شان هم نمی گزد که 32 سال است جاده های مرگ زای ایران دارد نقش عزرائیل را اینگونه برای مسافران ایرانی در جاده های کشور اجرا می کند و هیچ مسئولی هم در کشور مدعی قدرت بر تر جهان یافت نمی شود تا پاشخگو باشد؟
فرارو- براثر برخورد صبح امروز تريلي با يك دستگاه اتوبوس مسافربري در محور قزوين-كرج ، 29 نفر مجروح و 13 نفر كشته شدند. اين حادثه ساعت 5 و 15دقيقه صبح امروز در حوالي عوارضي قزوين – كرج به وقوع پيوست. تريلر پس از برخورد با اتوبوس اين خودرو را 120 متر به جلو كشانده و پس از برخورد با گيت عوارضي متوقف شد. در اين حادثه هشت تن از اتوبوس مسافربري متعلق به شركت مسافربري «شب پيما» جان خود را از دست دادند و 29 تن ديگر مجروح شدند. پنج تن از مسافران ديگر در حين انتقال به بيمارستان يا در بيمارستان جان خود را از دست دادند
حادثه برای اتوبوس زائران ایرانی در ترکیه
http://www.fardanews.com/fa/news/121559/
موضوع مرگ و میر ر جاده ها فقط مختص اده های داخل کشور نمی شود ، بلکه شمل مسافران یا زوار ایرانی در ترکیه و سوریه و عراق هم م شود. چون خانه از پای بست ویران است.
این اتوبوس عازم سوریه بود و نیمه شب گذشته در کیلومتر 25 جاده "شانلی اورفا-دیاربکر" به عللی نامعلوم از جاده منحرف شد و به دره کناره جاده سقوط کرد واحد مرکزی خبر: سه زائر ایرانی در سانحه واژگون شدن اتوبوس ایرانی در شرق ترکیه کشته و حدود 50 نفر زخمی شدند.این اتوبوس عازم سوریه بود و نیمه شب گذشته در کیلومتر 25 جاده "شانلی اورفا-دیاربکر" به عللی نامعلوم از جاده منحرف شد و به دره کناره جاده سقوط کرد.گروههای نجات و آتش نشانی زخمی های این سانحه را از اتوبوس بیرون کشیدند.
مهمترین عناوین حوادث روزنامه ها:دختر نیازمند،«قرنیه» و کلیه‌اش را می‌فروشد!
http://www.fararu.com/vdcgyw9n.ak9uw4prra.html
این گزارش خ ری را چاشنی خبر فوق کنید و مقایسه با جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیائی پیرامون اشغال دانشگاه آزاد دارائی 250 میلیارد دلاری کنید تا عمق فاجعه در جامعه با شکاف عمیق طبقاتی کشور مدعی قدرت بر تر جهان بهتر برجسته و مشخص شود.
فرارو- خبر فروش اعضای یک دختر به منظور فراهم کردن سر پناه برای خانواده خود، اولین و تکان دهنده ترین خبر امروز صفحات حوادث روزنامه ها است. امروز در بخش مهمترین عناوین حوادث، آماری هم خواهیم داشت درباره قتل زنان در کشور. از دیگر اخبار این بخش ادامه سوء قصد به پزشکان، درگیری در اتاق عمل و قتل یک زن، توسط شوهر معتادش است.دختر نیازمند«قرنیه» و کلیه‌اش را می‌فروشد! روزنامه «وطن امروز» چندی پیش گزارش داد، دختری که بر اثر سانحه دچار سوختگی شده بود برای عمل جراحی پلاستیک در خواست کمک مال کرده بود. در آن گزارش سخن از درد و نیاز دختری بود که 14 سال پیش بر اثر سانحه‌ای، دچار سوختگی شده و برای انجام عمل جراحی به مبلغی نزدیک به 35 میلیون تومان نیاز داشت.از سوی دیگر، پدر و مادر پیر این دختر سانحه‌دیده که دارایی خود را برای مراحل درمانی دخترشان حراج کرده‌اند، با بی‌مهری صاحبخانه‌شان، مدتی است دخل زندگی‌شان خالی شده و در پارک می‌خوابند.این روزنامه در ستون امروز حوادث خود خبر داد، این ظاهر ماجرا بوده است، چرا که این همنوع سانحه‌دیده در حقیقت دیگر قصد انجام عمل جراحی ندارد، بلکه هدفش از رسانه‌ای کردن نیازش، جلب حمایت امثال ما بود برای اجاره یک سقف محقر تا پدر و مادرش -و به قول خودش، عزیزترین کسانش- را در این سن و سال از تحمل رنج پارک‌خوابی نجات دهد. اما چندی پیش، اقدس رضوانی‌الوار (همنوع آسیب‌دیده) در تماس با این روزنامه در نهایت استیصال و درماندگی اظهار کرد، دیگر به هیچ‌وجه قصد عمل جراحی ندارد و تنها به دنبال اجاره سقفی محقر برای پدر و مادر و 2 خواهرش است. پس از استعمال کريستال، همسرم را در خواب کشتم. آمار نگران‌کننده قتل زنان به دست نزدیکان. ادامه سوء قصد به پزشکان.
عکس / روستاي "كلاته عرب" در ‌١٠٠ كيلومتري مشهد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22274
آخر پدیده های شوم رواج یافته 32 ساله ننگین حاکمان دین فروش وارونه گوی غارتگر فقط منحصر به فقر کلیه فروشی دختران و محرومان و رشد بیکاری و اعتیاد و مرگ و میر جاده هانیست ، بلکه عمق فاجعه تا اعماق دور افتاده ترین روستاهای کشور فقر این چنین رفته و گسترش یافته و ریشه دوانیده است.
به
گزارش ايسنا، "كلاته عرب" روستايي با جمعيت بيش از 300 نفر در يكصد كيلومتري شهر مشهد و داراي مردمي ساده و خونگرم مي‌باشد. از جمله مشكلات اين مردم بيكاري،‌ بي‌آبي و وجود مشكلات بهداشتي بوده كه موجب مهاجرت‌ از روستا به شهر شده است
غیبت سوال‌برانگیز آیت‌الله مصباح در دیدار نمایندگان خبرگان با احمدی‌نژاد
http://www.fardanews.com/fa/news/121500/
لابد باج دادن دولت به این مفتخور متحجر انگلیسی کاهش یافته است . یا اینکه ضریب گیر دادن دولت به دنبال کردن پرونده رفسنجانی آنگونه نیست که راضی کننده باشد . به خصوص اینکه دولت از مکتب ایران و کورش سخن گفت است که موجب پائین کشیده شدن بازار دین فروشانه و نفی جمهوریت و دفاع از ولایت اسلام ناب طالبانی خواهد شد که ای آدمکش حرفه ای و تئوریسین خشونت و دروغ مصلحتی از دولت یا مرید خودقهر کرده است.
این دیدار این سوال را در ذهن متبادر می‌کند که چرا چهره‌های مذهبی حامی محمود احمدی‌نژاد در این جلسه غایبند. چهره‌هایی چون آیت‌الله جنتی، آیت الله یزدی و به‌خصوص آیت‌الله مصباح یزدی که غیبت آن‌ها در این جلسه گمانه‌زنی‌ها در خصوص فاصله‌گرفتن بیشتر علما و روحانیون برجسته کشور از دولت را تقویت می‌کند
فیلم / راهپیمایی و اعتصاب بازاریان بازار آهن 5 مهر؛ 27 سپتامبر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22287
فیلم / اعتصاب بازار زرگرها، تهران، ۴ مهر ۸۹
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22281
نیروهای سپاه وارد خاک عراق شدند
همانگونه که دروغین گفته شد 3 شهروند آمریکائی متهم به جاسوس ربوده شده از خاک عراق درون خاک ایران بودند . اکنون پاسداران اشغال گر مدعی هستند در مهاباد همچون سال های اوایل انقلاب مشغول کشتار و قلع و قمع مخالفان می باشند.
نیروهای سپاه پاسداران برای دستگیری کسانی که آنها را عاملین حمله هفته گذشته با بمب در خلال مراسم سان و رژه در مهاباد بمناسبت سالگرد جنگ عراق میخواند ، وارد خاک عراق شدند . هم اکنون منطقه ای که در آن عشایر کرد سکونت دارند در محاصره سپاه است و از نزدیک شدن افراد و حتی نیروی انتظامی جلوگیری میشود . هنوز از تعداد کشته شدگان اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی امروز سپاه تعداد کشته شدگان را 30 نفر اعلام کرد ولی گفته میشود تعداد کشته شدگان بیشتر از اين رقم است.
احمدي‌نژاد : عوامل حمله به افغانستان و عراق بايد محاكمه شوند
طبق گزارش خبر قبلی سئوال است که اکنون کدام ارگان تجاوز گر و سر کوبگری وارد خاک عراق شده است و در آنجاچه می کند؟ چرا این ارگان جنایتکار تجاوز گر نمی بایست که محاکمه و مجازات شود؟ آیا در زمان صدام حسین جرأت اینگونه اقدامات تجاوز گرانه وجود داشت که اشغال نظامی عراق شرایطش را چنین بوجود آورده است؟
ایسنا : رييس‌جمهور، تحريم‌ها و تهديدهاي دشمنان عليه ایران را نه از موضع قدرت، بلكه از موضع ذليلانه‌ترين اقدامات يك موجود در شرف مرگ دانست.به گزارش خبرنگار ایسنا، احمدي‌نژاد كه در كنگره بزرگداشت شهداي زن و شهيده مريم فرهانيان سخن مي‌گفت، اظهار كرد: اين جلسه سرشار از پيام و الهام و ارائه راهكار براي ملت ايران است. احمدي‌نژاد با اشاره به جنجالي كه رسانه‌هاي غربي درباره سخنانش در سازمان ملل راجع به 11 سپتامبر كرده‌اند، گفت: من تنها دو سوال درباره 11 سپتامبر مطرح كردم مي‌بينيد كه چطور به هم ريخته‌اند. مگر من چه گفتم. گفتم كه حادثه‌اي به نام 11 سپتامبر ايجاد كرده‌اند و همه انقلابيون و عدالت‌خواهان را متهم كردند و بعد به افغانستان و عراق حمله كردند و صدها هزار نفر را كشتند و هنوز هم به كشتار خود ادامه مي‌دهند. ما گفتيم اين حادثه توسط يك گروه بي‌طرف بررسي شود و اگر لازم شد دادگاهي تشكيل شود و اگر در آن دادگاه كسي محكوم شد او را مجازات كنند. اما امروز به بهانه 11 سپتامبر مي‌خواهند كل خاورميانه را ببلعند. وقتي از سوالات من عصباني مي‌شوند معلوم مي‌شود كه كاسه‌اي زير نيم كاسه است. البته به نظر من بايد عوامل حمله به افغانستان و عراق نيز محاكمه شود.
اعتراف یکی از عوامل اطلاعاتی قتل های زنجیره ای
به نظر می رسد که اوضاع رژیم ضد بشری آنگونه متزلزل شده است که نیروهای ریزشی دستگاه های بد نام اطلاعاتی در وزا رت بد نام اطلاعات و سپاه قدس شروع به فاصله گیری و افشاگری و انتقاد شده اند که مکمل پناهنده شدن برخی از سفرا و کارداران و کار مندان وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه ر برون مرز شده است.
ندای سبز آزادی: یکی از عوامل قتل های زنجیره ای به نام مسلم(کارمند وزارت اطلاعات)در جمع چند تن از همکاران خود اعلام کرده که ما به نام انقلاب،نظام و ولایت فقیه مرتکب قتل شدیم که هم آبرویمان رفت و هم زندگی مان از هم پاشید،فکر می کردیم اگر بگویند حکم شرعی داریم و دستور ولایت فقیه هست،میتوانیم آدم بکشیم ،اما اشتباه کردیم و تبدیل به یک آدمکش و جنایتکار شدیم که آبرو و زندگی و همه سوابق خود را نیز از دست دادیم و آخرتمان را هم قطعا بدتر از حال است.او اضافه می نماید پس از قتلهایی که انجام دادیم که گفته شد به دستور رهبری انجام می شود و حکم شرعی دارند خداوند به من بچه ای داده که کاملا معلول است،و چندین سال است تمام دارو ندار خود را خرج او می کنم،و از این بیمارستان به آن بیمارستان و از این درمانگاه به آن درمانگاه بدن و جسم کاملا معلول او را به دوش می کشم.این احتمالا ذره ای از تقاص کارهایی است که انجام داده ایم از جمله:کشتن پیرمردی مثل فروهر که بعدا فهمیدیم هیچ گناهی نداشت، با این تصور که کار خیر و ثواب انجام می دهیم، همه چیزمان را از دست داده ایم،تمام آن گناه بود و مرتکب گناه شدیم.او در بین متهمین قتل های زنجیره ای در دادگاه بدوی نیز محکوم شده بودند که به همراه سایرین بلاتکلیف،اما آزاد می باشند.
وضعیت نامناسب ضیاءالدین نبوی در زندان کارون اهواز
زندان اندر زندان ساختن با اعمال شاقه و شکنجه های روحی و روانی و جسمی که نوعی انتقام گیری وحشیانه و ضد انسانی از هواداران مجاهدین است که بدلیل وحشتی است که از این سازمان وجود دارد. گذشته از اینکه هرروز که سپری می شود اینگونه اعمال بربر منشانه ی قرون وسطائی موجب می شود تا بیشترماهیت خبیث آدم خوار ان رژیم ضد بشری و تروریستی به نمایش گذاشته شود . از سوی دیگر ضعف و زبونی مقابل زندانیا ن مقاوم ومبارز در بند و اسیر نیز عیان می شود که نشان دهنده ی ترس و وحشت حاکمان از مقاومت زندانیان و شرایط انفجاری بیرون از زندان در جامعه است . به خصوص اینکه هنوز حاکمان آدمکش و توطئه گر موفق به خاموش کردن صدای اعتراض پر خروش مجاهدین در کمپ اشرف نشده اند.
کمیته گزارشگران حقوق بشر - ضیا‌ءالدین نبوی، فعال دانشجویی که طی چند روز گذشته به زندان کارون اهواز منتقل شده ، در «وضعیت نامناسبی» به سر می‌برد.به گزارش منابع آگاه، نبوی پس از ورود به زندان اهواز، «به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مدت ۴۸ ساعت را در سلول انفرادی سپری کرده است.»وی هم اکنون به بند امنیتی زندان کارون اهواز منتقل شده است. گزارش‌های دریافتی حاکی از «وضعیت نابسامان بهداشتی و غذایی» در زندان اهواز است. سخنگوی شورای دفاع از حق تحصیل در دو روز ابتدایی، «یک صبحانه، یک شام و یک‌بار حق استفاده از سرویس بهداشتی» داشته است.در بند امنیتی، «تنها یک سرویس دستشویی و حمام سالم وجود دارد و هوای بند به‌شدت گرم است. تهویه وجود ندارد و زندانیان دسترسی مناسب و کافی به آب آشامیدنی ندارند.»ضیا‌ء‌الدین نبوی، دانشجوی محروم از تحصیل و سخنگوی شورای دفاع از حق تحصیل،‌ ۲۵ خرداد سال گذشته بازداشت و در دادگاه بدوی با حکم ۱۵ سال حبس تعزیری مواجه شد.دادگاه تجدیدنظر، این حکم را به ۱۰ سال حبس در زندان ایذه کاهش داد که پس از آن، حکم تبعید از زندان ایذه به زندان کارون اهواز تغییر یافت.مجید دری، دیگر عضو شورای دفاع از حق تحصیل نیز در روزهای اخیر به زندان کارون اهواز انتقال یافته است. شیوا نظرآهاری، فعال حقوق بشر و حق تحصیل نیز به شش سال حبس در زندان ایذه محکوم شده است.