گزیده خبر های 5 مهر – 89 قسمت - 3
ناگفته‌هايي از سفر به نيويورك؛شخصي كه با عكس احمدي‌نژاد "رئيس‌جمهور " كشورش شدخبرگزاري فارس: يكي از اعضاي هيئت همراه رئيس‌جمهور در سفر به آمريكا و حضور در مجمع عمومي سازمان ملل، حواشي و ناگفته‌هايي از اين سفر را تشريح كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907041284
اگر دوست دارید زیادی مفت و مجانی بخندید و حال کنید و رفع خستگی نمائید . توصیه می شود که حتما این گزارش خصوصی ناگفته های سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک را با دقت بخوانید که خبر گزاری دروغ پرداز فارس آن را بازتاب داده است . البته بعنوان پیش مقدمه باید افزود واقعاً که در دروغ ووارونه گوئی این خالی بند که همراه با لودگی و کودنی و خریت خاص است . این یکی خر مهره رژیم ضد بشری بر روی دست دیگران بلند شده و عجیب سوری در حماقت به بقیه زده است . چون ضمن رابطه با سر بازان نا مرئی امام زمان داشن که نام و نشان ندارند . نقل نقل از رئیس جمهور دیدار کننده با پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است که خودش رل مدیون و وامدار پاسدار گماشته احمدی نژاد دانسته است. چونکه مدعی شده با در دست داشتن پوستر نه دلار های در یافتی موجب شد در انتخابات پیروز و رئیس جمهور شود . همچنین که تجمع هواداران مجاهدین در جلوی مقر سازمان ملل در روز سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد که خبر گزاری های مهم جهان آن را بازتاب دادند 50 نفر اعلام کرده است . حال این وکیل الدوله ی اصفهانی بازار مکاره همکار پاسدار گماشته احمدی نژاد همسفر بوده است تا گزارش خصوصی مدل ناب مکتبی و اصول گرائی اسلام ناب طالبانی – ولایت وقیحی تهیه کند که الگو گرفته از ادعای گنجشک و منار رهبر لوطی جماران ولی وقیح است که در جواب اعتراض چند میلیونی 25 خرداد 88 که چاشنی آن پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح بود مدعی شد که 85% جمعیت کشور پشیبان وی و رژیم ضد بشری می باشد . اینگونه از اینگونه شکر سر خوری های زیادی کرده است . راستی این زیادی احمقان بی رقیب که در جلوی آینه ایستاده و فرافکنی می کنند آیا تصور کرده اند که همگان همچون تصویر درون آینه ی اینان هستند که عاری از درک و فهم و شعور می باشند که گوش به اینگونه چرندیات یک نشئه مشنگ خالی از شرف و انسانیت و بی پرنسیب و مسئولیت می دهند؟
حضور و تجمع 50 نفري منافقان و ضد انقلاب نيز در شهر قابل توجه و خنده‌دار بود. يكي از روساي جمهور در ديدار با احمدي‌نژاد خطاب به وي گفت كه من مديون شما هستم چون از عكس شما در انتخابات استفاده كرده و با اين روش پيروز شدم. او در اين ديدار از رئيس‌جمهور منتخب ايران تشكر و قدرداني كرد. * برخي از هيئت‌ها براي برگزاري انتخابات‌هاي پيش روي كشورشان از مقامات ايراني در‌خواست مي‌كردند كه تجربيات خود را در اختيار آنها قرار دهند. * بسياري از كارمندان سازمان ملل حتي محافظان و نيروهاي امنيتي سازمان ملل با احمدي‌نژاد رفيق شده بودند و زماني كه هيئت ايراني از مقابل آنها عبور مي‌كرد، همه به احمدي‌نژاد نزديك شده و به وي ابراز احساسات مي‌كردند، البته احمدي‌نژاد هم با آنها دست داده و به ابراز احساسات آنها پاسخ مي‌گفت. * اين نكته هم در سفر قابل توجه بود كه، مردم احساس مي‌كردند كه احمدي‌نژاد از فطرت انسان سخن مي‌گويد و فريادهايي كه در درون انسان‌ها حبس شده را بيان مي‌كند. آنها از اين بعد بسيار خوشحال بودند
مشایی: آن روز نزدیک است
http://www.fararu.com/vdcb5fbs.rhbzspiuur.html
این یکی لو داده است که سرنخ خبر سازی دروغین و خالی بندی و وارونه گوئی وکیل الدوله ی بازار مکاره در خبر قبلی کجاست که همسفر پاسدار گماشاته احمدی نژاد به نیویورک بوده است.
فرارو- رئیس دفتر رئیس جمهور گفت آن روز نزدیک است آن آقاي احمدي‌نژاد به نيويورك خواهد رفت با منت تمام خواهد رفت و آن روز مردم در نيويورك افتخار خواهند كرد كه شخصيت برجسته‌اي مثل احمدي‌نژاد كه خلاصه و عصاره ملت‌هاي دنياست پا به نيويورك مي‌گذارد.
جوانفكر: احمدی‌نژاد، رسانه‌هاي غربي را مقهور و مچاله كرد
این یکی مشاور دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد در دروغ ووارونه گوئی و خالی بندی کردن کورس با سایر مشاوران و هم سفران پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک گذاشته است
جرس: علي‌اكبر جوانفكر مشاور مطبوعاتي احمدی‌نژاد و مديرعامل خبرگزاري رسمی دولت كه احمدي‌نژاد را در سفر نيويورك همراهي مي‌كرد، اظهار نظر کرد: امنيتي شدن شهر نيويورك نشانگر افزايش ناامني در اين شهر است و بايد مكان امن ديگري براي مجمع سازمان ملل پيدا كرد. وی همچنین مدعی شد که رسانه هاي غربي را مقهور و مچاله كرد.
دانشجو در گفت‌وگو با فارس تاكيد كرد:دانشگاه بنگاه سياسي نيست؛دشمن در انتظار ضربات سنگين‌تر دانشگاهيان باشد.خبرگزاري فارس: وزير علوم با تأكيد بر محافظت از دانشگاه در برابر دست‌اندازي جناح‌هاي سياسي تأكيد كرد كه دشمن كه ضربات سنگيني را از دانشگاهيان ولايت‌مدار كشور دريافت كرد، بايد منتظر ضربات سنگين‌تر باشد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907050009
اینهم یک خرافاتی متحجر دیگر که دشمن دانشگاه ودانشجو می باشد و مشخص نیست چگونه بامدرک جعلی دکترا وزیر علوم شده است تا که با وارونه گوئی کردن آدرس غلط بدهد . یعنی اینکه پایگاه دشمن که درون دولت و بیت رهبری و حوزه علمیه ی قم و پاسداران کودتاگر است را تعویض نموده و به دانشگاه ها و قشر آگاه و مبارز دانشجویان نسیت داده است.
رامین از وزارت ارشاد رفتنی شد
http://www.fardanews.com/fa/news/121562/
این محمد علی رامین که تئوری پراز دروغ بودن هلاکاست است . چون مثل کامران دانشجو نه متملق آخوند ها نبود ، بلکه تأکید کرد که آخوند ها باید از قدرت و حکومت فاصله گیرند و به مساجد بروند و موعظه گری کنند . اکنون بهای گفته اش را اینگونه می پردازد.
گفتنی است هنوز درباره علت اصلی این تغییر در وزارت ارشاد خبری منتشر نشده است اما معاون جدید مطبوعاتی پیش از این مدیرکلی امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.