گزیده خبر های 8 مهر – 89 قسمت - 2
يك زنجيره اي ديگر هم گريخت (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890708/2.htm#other207
شیو ه بازجوئی و اعتراف گیری و پرونده سازی کردن به سبک سرباز جو حسین شریعتمداری که تجربه و سوغات زندان و شلاق و شکنجه و اعتراف گیری می باشد موجب شده تا که اکنون وی با یک تیتر چند نشان بزند . زیرا که هم آخوند حسن روحانی را زیر سئوال برده ومتهم به همکاری با براندازانش کرده است . هم پرونده متهم زندانی محکوم حسین درخشان را سنگین تر نموده است . هم برخی مطبوعات به حساب مدعی اصول گرائی را بر زیر سئوال برده است که چرا مکان نفوذ قلم زنان رقیب مغلوب دوم خردادی ها شده اند تا که دیگر جرأت نکنند از دولت نامشروع و کودتا گران انتقاد کنند. یا اینکه از ترس اتهام همکاری با ضد انقلاب بهشان خبری علیه شان بازتاب ندهند.
يك همكار جريان فتنه و براندازي كه در برخي رسانه ها و نشريات نفوذ كرده بود، پس از احضار و بازجويي از كشور گريخت.سايت آفتاب (وابسته به مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص) ديروز بدون اينكه به خبر فرار احمد جلالي فراهاني اشاره كند، از احضار نامبرده به وزارت اطلاعات و دادسراي اوين به اتهام جاسوسي و اقدام عليه امنيت ملي خبر داد. وي بهمن ماه سال گذشته به همراه چند نفر از روزنامه نگاران فعال در تحريك به آشوب بازداشت و مدتي بعد آزاد شده بود.آفتاب در معرفي نامبرده مي نويسد: «فراهاني دبير سرويس اجتماعي خبرگزاري مهر بود كه سابقه همكاري با روزنامه هاي تهران امروز (به عنوان دبير سرويس اجتماعي)، روزنامه همشهري (دبير سرويس حوادث)، خبرگزاري سي اچ ان ]ميراث فرهنگي[، روزنامه جام جم، روزنامه اعتماد، روزنامه اعتماد ملي و شرق را دارد. او از خبرنگاران روزنامه ايران در دوره اصلاحات بود كه در مديريت جديد اين روزنامه اخراج شد.»هرچند آفتاب به كتمان فرار نامبرده پرداخت اما همزمان سايت ضدانقلابي روزنت از خروج وي از كشور خبر داد و با وي مصاحبه كرد. نامبرده از دوستان حسين درخشان است.يادآور مي شود عناصر زنجيره اي از اين دست طي چند سال اخير جذب برخي نشريات شبه اصولگرا شده اند. اين طيف از نشريات بيشتر با هدفگذاري رقابت هاي انتخاباتي و سياسي و حزبي تأسيس مي شوند و چون موسسان تخصص يا فرصت كافي براي نظارت بر آنها ندارند عملاً توسط تيم هاي اجاره اي كه توسط برخي دلالان معرفي و پيشنهاد مي شوند، مديريت مي شوند. اين طيف نشريات و سايت ها نقش وسيعي در اختلاف افكني ميان دولت، مجلس، شهرداري و ديگر دستگاه ها ايفا مي كنند.
«زنداني خوري» مديران فتنه بعد از شكست پروژه «مرده خوري» (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890708/2.htm#other211
اینهم یک گزارش خبر ویژه دیگر که بهمان سبک و مدل خبر ویژه قبلی تهیه و گزارش شده است. چونکه هدف سربازجو حسین شریعتمداری این است که خبر های رفتار جنایت آمیز ضد انسانی اعمال شده درون سیاه چال ها که دژخیمان شکنجه گر و زتدان بانان که مرتکب می شوند را لوث و بی اعتبار نماید . زیرا که وحشت از لو رفتن نقش ویژه ی خود در این مورد دارد . همچنین نگران آسیب پذیری جایگاه متزلزل شده ی پاسداران کودتا گر و کاهش قادرت مترسک آلت دست کودتاگران ولی وقیح می باشد .
يك شبكه سازمان يافته از خارج كشور به همراه برخي عناصر پشت صحنه فتنه در داخل، اقدام به جعل و انتشار نامه به اسم برخي عناصر بازداشت شده مي كنند.بنابر گزارش منابع آگاه، در موارد متعدد، نامه هايي به نام بازداشت شدگان منتشر شده كه اساساً ارتباطي به افراد مذكور نداشته و خود آن افراد در جريان ماجرا نبوده اند. گفته مي شود برخي از اين افراد اساساً امكان چنين اقدامي را ندارند و برخي ديگر چون با مقامات امنيتي همكاري كرده و برخي شبكه ها را لو داده اند، عمداً هدف و سوژه جاعلان نامه قرار مي گيرند تا امكان همكاري آنها با مسئولان پرونده ها مختل گردد. در اين ميان اعضاي خانواده چند تن از بازداشت شدگان، با دور زدن فرد بازداشت شده تلاش مي كنند از اين طريق براي خود پرستيژ و موقعيت سوءاستفاده در خارج فراهم كنند چندان كه فرزندان چند تن از اين عناصر هم اكنون متواري و در خارج كشور هستند و به نحوي «زنداني خوري»! مي كنند!
به بهانه توهین ِ شریعتمداری به خانواده پاسداران شهید
پرده بر داری از ماکیاولیسم یکبار بر ای هیشه بقلم داریوش محمدی
http://www.kaleme.com/1389/07/08/klm-33414
این مقله ی افشاگر و بازگو کننده ی ماهیت یا کلبد شکافی چگونگی عملکرد و تعامل با فرادستان یا کودتاگران حاکم و عربده کشی کردن برای فرود ستان سربازجو حسین شریعتمداری است که در سایت کلمه بازتاب داده شده است که پاسخی به توهین و تهدید کردن همسران پاسداران کشته شده باکری وهمت در جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی است که تلاش داشتند به مناسب هفته جنگ با موسوی دیدار داشته باشند که سخت مورد توهین و تهدید و اهانت سر بازجو پاسدار شکنجه گر پرونده ساز همکار سعید امامی واقع شدند . البته هدف سربازجو حسین شریعتمداری از این تهدید و توهین کردن دراز کردن موسوی بود.
تهدید هفت زندانی بند ۳۵۰ به تبعید به خاطر برگزاری کلاسهای آموزشی
http://www.kaleme.com/1389/07/07/klm-33434
زمانی نه چندان دور این خوشباوران در بند کنونی که بعنوان مدعیان اصلاح طلب بر مسند قدرت بودند چپ و راست تأکید و تهدید و تأئید می کردند که محال است هرگز شرایط به قبل از دوم خرداد سال 76 باز گردد و هرچه گفته می شد که بابا در رژیم ضد بشری که ولی وقیح همکاره است که خود آلت دست برنامه ریزان پشت پرده است ادعای اصلاح طلبی معنی و مفهومی ندارد . ولی شیفتگان مست ناشی از قدرت توان درک چنین شرایطی را تصور و ترسیم نمی کردند که روزی فرا خواهد رسید که اینان چنین اسیر توهمات ساخته و پرداخته ی اذهان تخیلی اصلاح طلبی خودشان خواهند شد؟
پس از چادرهاي مسافرتي، كلاه و پوشاك مختلف منقوش به پرچم آمريكا، اخيراً يك شركت به اصطلاح فرهنگي كه داراي شماره بهره برداري نيز مي‌باشد،‌ خودكارهايي منقوش به پرچم آمريكا را از طريق بسته‌هاي خوراكي - فرهنگي در ميان متقاضيان توزيع مي‌كند. به گزارش آتي نيوز، اين اقدام درحالي صورت مي‌گيرد كه دولت آمريكا با شيوه‌هاي مختلف اقتصادي و رواني سعي در تضعيف كشورمان دارد كه نمونه اخير آن اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران و توصيه رعايت اين قطعنامه توسط ساير كشورهاست. تهاجم فرهنگي بر روي محصولات ايراني به ويژه لوازم التحرير مورد نياز دانش آموزان موضوعي است كه از سال‌هاي گذشته وجود داشته و كارشناسان بسياري درخصوص استفاده از تصاوير قهرمانان كارتون‌ها و شخصيت‌هاي سريال‌هاي خارجي بر روي كيف و ساير اقلام شكايت كرده‌اند.
آیت الله دستغیب: رهبری، ولی مطلقه نیست و حقی بر مردم ندارد
چرا آخوند دو زاری علی خامنه ای که خود را رهبر ولی وقیح می داند . در صورتی که از درون اعضای خبر گان آخوندی که تعیین کننده ولی وقیح و نظارت بر اعمال و رفتار وی می باشند وی اعتبار ندارد . ولی با زور و قدرت و کودتا و مزدور و لباس شخصی تهدید و ترور و خفقان و زندان و شکنجه و اعتراف و اعدام تلاش مذبوحنه می کند که نه خود را نه همکاره مردم با حق دخالت گری در هر امور فردی و حکومتی بداند ، بلکه بطور کمدی خود را رهبر ام القرای جهان اسلام هم نامیده است. در صورتیکه در تظاهرات ها گسترده ی ضد حکومتی در سال گذشته میلیون نفر ایرانیان مخالف و ناراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح نثارش کردند ومهر تأئید بر نامشروع بودنش زدند؟
بی بی سی : آیت الله علی محمد دستغیب، مرجع تقلید منتقد حکومت ایران در پاسخ به استفتایی در مورد ولایت مطلقه فقیه، اعلام کرده است که این مفهوم با مفهوم رهبری مورد نظر قانون اساسی این کشور تفاوت دارد.او گفته است که شخصی که مطابق قانون اساسی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب می شود، تنها وظیفه تنظیم روابط میان قوای سه گانه حکومتی و ممانعت از تضییع حق شهروندان توسط این قوا را دارد.به گفته آقای دستغیب: "این شخص می شود ولی فقیه جهت اداره مملکت و هیچ حق دخالت در امور مردم، چه در حوزه دانشگاهی و چه در حوزه علمی و فرهنگی مردم را ندارد".به نظر می رسد اشاره آقای دستغیب به دستورات آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی در مورد "اسلامی کردن" دانشگاه های ایران و خودداری از ترویج "علوم اسلامی غربی" در آنها باشد.به نوشته او، حذف شرط مرجعیت از شرایط رهبری که با موافقت آیت الله خمینی انجام گرفت، به معنای جدا کردن مقام رهبری از ولایت مطلقه فقیه بوده است که مرجعیت دینی از شرایط اصلی آن است.در نتیجه، ولی فقیه ذکر شده در قانون اساسی ایران، از نظر آقای دستغیب تنها رهبر نظام سیاسی کشور است.او از این مقدمه چنین نتیجه گیری می کند: "مسئله ولایت مطلقه فقیه را خبرگان نمی توانند تعیین کنند".
آمریکا ۸ مسئول ایرانی را به دلیل سرکوب اعتراضات تحریم کرد
آیا پس از 31 سال تجربه ی شکست خورده راه اصولی این نیست که مقامات آمریکائی به جای اینگونه اقدامات تصمیم قاطع بگیرند تا که دکان زد و بند پشت پرده ی سیاست مماشات گری از طریق لابی ها را به بندند و کرکره ی آن را پائین بکشند. در عوض به جای اینگونه موش و گربه بازی کردن که هر از گاهی به اینگونه اقدامات فاش کردن نام برخی از مسئولان جنایتکار رژیم ضد بشری و مسدود کردن حساب های بانکی و اموال و دارائی های شان در آمریکا دست زده می شود . طرح فراخوان جهانی پیگیری و محاکه و مجازات ر هبران و مسئولان رژیم ضد بشری به اتهام مرتکب شدن جنایت علیه ی بشریت در دادگاه لاهه داده شود . زیرا که اسناد و مدارک محکمه پسند مستند با بیشمار شاکی آماده ی حضور برای شهادت دادن در دادگاه در داخل و خارج از ایران که وجود دارد؟
صدای آمریکا : باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، فرمانی امضا کرده است که تحریم هایی را بر هشت مقام ایرانی که به نقض حقوق انسانی مردم ایران در پی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹ متهم هستند، وضع می کند.هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، این اقدام را روز چهارشنبه اعلام کرد و گفت بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در ایران آمریکا را واداشت به اقداماتی که با «نگرانی های عمیق ما تطبیق می کند»، دست بزند.فهرست افرادی که هدف قرار می گیرند، محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب، را شامل می شود. فرمان می گوید نیروهای زیر فرمان او، در «ضرب و شتم، کشتن و دستگیری های خود سرانه» معترضین صلحجو در پی انتخاب دوباره محمود احمدی نژاد شرکت داشتند.صادق محصولی، وزیر سابق کشور، و غلامحسین محسنی اژه ای، وزیر سابق اطلاعات و امنیت، از جمله مقامات دیگر هستند.این فرمان، آمریکاییان را از معامله با هر یک از افرادی که اسامی آنها در فهرست قرار دارد ممنوع می کند.خانم کلینتون گفت این نخستین بار است که ایالات متحده تحریم هایی را به دلیل نقض حقوق بشر، علیه ایران وضع می کند.تحریم های قبلی آمریکا فعالیت های اتمی کشور را هدف می گرفت.تیموتی گایتنر، وزیر خزانه داری، که در کنار هیلاری کلینتون حضور داشت ، گفت هدف گرفتن افراد، به جای وضع تحریم های گسترده، می تواند بسیار موثر باشد.آقای گایتنر گفت بانک ها و دولت ها در سراسر جهان اغلب با قطع معاملات خود با افراد تعیین شده پاسخ می دهند، و هم اینک علایمی پیدا شده است که ایران نگران پیچیدگی های این حرکت است.وزیر خزانه داری همچنین گفت تحریم های هدفمند به آمریکا کمک می کند، در حالی که سعی دارد رهبری کشور را زیر فشار بگذارد، از صدمه رسیدن به مردم ایران پرهیز کند.دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران که در فرمان رییس جمهوری آمریکا از آنها نام برده می شوند عبارتند از: سعید مرتضوی، دادستان پیشین، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، مصطفی محمد نجار معاون فرمانده امنیتی، احمد رضا رادان، معاون پلیس، و حسین طائب، معاون فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران.
جهت اطلاع
نتیجه ی بیش از 31 سال مبارزه بی امان مباره با شیطان آمریکا که ازسوی حاکمان عوامفریب و دین فروش ایران با هیاهوی بسیار دنبال شده است که گذشته از زد و بند های پشت پرده که وجود داشته است تا جائی که از دلال و جاسوسانی همچون هوشنگ امیر احمدی برای گفتمان چانه زنی کمک گرفته شده است . زیرا که اخیراً وی اعتراف کرده که نتیجه ی رایزنی های وی با حاکمان تهران بود که منجر به متهم به جاسوسی گروگان ربوده شده ی سارا شورد شهروند آمریکائی شد . بهر حال بازده ی اینگونه مبارزه با آمریکا نمودن منتهی به چنین گزارش خبری شده است.
پس از چادرهاي مسافرتي، كلاه و پوشاك مختلف منقوش به پرچم آمريكا، اخيراً يك شركت به اصطلاح فرهنگي كه داراي شماره بهره برداري نيز مي‌باشد،‌ خودكارهايي منقوش به پرچم آمريكا را از طريق بسته‌هاي خوراكي - فرهنگي در ميان متقاضيان توزيع مي‌كند. به گزارش آتي نيوز، اين اقدام درحالي صورت مي‌گيرد كه دولت آمريكا با شيوه‌هاي مختلف اقتصادي و رواني سعي در تضعيف كشورمان دارد كه نمونه اخير آن اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران و توصيه رعايت اين قطعنامه توسط ساير كشورهاست. تهاجم فرهنگي بر روي محصولات ايراني به ويژه لوازم التحرير مورد نياز دانش آموزان موضوعي است كه از سال‌هاي گذشته وجود داشته و كارشناسان بسياري درخصوص استفاده از تصاوير قهرمانان كارتون‌ها و شخصيت‌هاي سريال‌هاي خارجي بر روي كيف و ساير اقلام شكايت كرده‌اند.