گزیده خبرهای23 شهریور – 89 قسمت - 2
با توديع وثيقه 500 ميليوني؛سارا شورد از زندان آزاد شد.خبرگزاري فارس: با دستور بازپرس پرونده و موافقت دادستان تهران سارا شورد يكي از سه متهم آمريكايي بازداشت شده در ايران از زندان آزاد شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906231384
گرد وخاک بر پا کرد کردن عوامفریبانه زنجیره ای که زیر چتر تبلیغاتی پاستور جونز کشیش فلوریدائی مبنی بر تهدید آتش زدن نسخه قرآن کرد که اکنون دستگاه تبلیغات رژیم فاشیستی ضد بشری پیرامونش کوک شده است. هدف منحرف کرن اذهان عمومی از آزاد کردن یکی از ربوده شدگان 3 گروگان آمریکائی است که تا روز گذشته آلت دست دست نشانده عباس جعفری دولت آبادی که جانشین سعید مرتضوی قاتل بد نام است مدعی بود که وی جاسوس است و اسناد انکار ناپذیر جاسوسی اش هم وجود دارد که باید محاکمه شود. مععلوم نشد که چه معجزه ای رخ دادکه همه چیز وارونه شد؟ صد البته که هم به زد و بند های هسته ای پشت پرده و هم به سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا و حضور در سازمان ملل این آزادی هم مر تبط است که زیرآب ادعای مبارزه با شیطان بزرگ لوطی جماران رهبر ولی وقیح بوضوح زده شده است.
هاشمي رفسنجاني در افتتاحيه‌ اجلاسيه هشتم مجلس خبرگان -2 و پايانيسياست هايي كه رهبري امضاء مي كنند، بايد بالاتر از قانون رعايت شود.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: وقتي رهبري نظام هر روز صحبت از برنامه‌ها، اصل ‌44، سند چشم‌انداز و غيره مي‌كنند و رهبري آن‌ها را امضا مي‌كنند، اين سياست‌ها بايد بالاتر از قانون رعايت شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906230543
واقعاً از این عنصر فرصت طلب تر و ذبون و پلید ومکار بساز و بفروش و عاشق قدرت وثروت جز خودش رقیبی یافت نمی شود . برای اینکه در قدرت و جایگاهش بماند وخطر تهاجم رقبا را دفع کند اینگونه بطور مشمئز کننده ای نظرات ولی وقیح منفور و نا مشووع را با لاتر از قانون دانسته است . در صورتیکه هنوز پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح گفتن مردم ایران در آسمان و فضای ایران طنین انداز می باشد.
مهترین عناوین حوادث روزنامه‌ها: دستگیری 3فوتبالیست معروف در پارتی شبانه
http://www.fararu.com/vdcaienm.49ni615kk4.html
بالاخره می بایست که حاکمان متزلزل رژیم ضد بشری هر طوری شده اهرم چماق و خفقان و سانسور در جاممعه بهر بهانه ای که شده است حفظ نمایند.
سعید مرتضوی مهم‌ترین متهم پرونده کهریزک
http://www.fararu.com/vdcizpaw.t1aq52bcct.html
خوب اکنون که پس از یک سال لائی دادن وشف شفواین پا و اون پا کردن که بالاخره رفع ابهام شده است.طوری که حتی موجب استعفای علیزاده دیپلمات در فنلاند و پناهنده شدنش شده است . پس برای چه این قاتل منفور سعید مرتضوی بازداشت و محاکمه نمی شود؟
افروغ: امروز نوعی مذهبی داریم ماکیاولیسم
http://www.fararu.com/vdcfemdt.w6dvtagiiw.html
از همان 32 سال پیش که خمینی شیاد پسوند اسلامی با چاشنی اجباری یک کلمهنه کم نه زیاد را اضافه جمهوری کرد همین هدف ما کیاولسیم مذهبی مورد نظر بود که نیاز به زمان داشت تا علنی شدن و رفع ابهام داشت .
رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با شفاف:بدرقه متهم آمريكايي با شانيت نظام در تضاد است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28952
از کدام نظام و کدامین شأن نظام بی قانون و بی پرنسیب و دین فروش عوامفریبی سخن گفته می شود به خصوص اینکه آشکارا اعتراف به ماکاویا لیسم مذبی شده است که پاسخ همه سئوالات ناگفته ها می باشد؟
اگر هم منظور دولت عذر خواهي از اين افراد است و يا اينكه مي خواهد بگويد آن زنداني بيگناه است پس چرا دادستان قرار آزادي با وثيقه 500 ميليوني صادر كرده در صورتي كه با صادر كردن اين قرار اتهام هنوز باقي است و اين اقدام يك اقدام لوث است كه با شانيت جمهوري اسلامي در تضاد است
در طول تاریخ بشریت مانند آزمون استخدامی معلمان برگزار نشده است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29052
موضوع مهم این است که در طول تاریخ بشریت چنین رژیم ضد بشری نا متعارفی هم هر گز وجود نداشته استکه اکنون می تواند اینگونه آزمون آمزش و پرورش بگیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت:در طول تاریخ بشریت چنین آزمونی برای استخدام افراد به کار گرفته نشده است به طوری که از 063 هزار شرکت کننده در مرحله اول 105 هزار نفر توانستند وارد مرحله دوم و در نهایت 04 هزار نفر استخدام شوند
سفیر انگلیس در تل آویو: تنها فردی در اسراییل هستم که پیش از این با سپاه پاسداران مذاکره کرده است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29051
اکنون بهتر معنی و مفهوم و پیام تهدید کردن اسرائیل به نا بودی مشخص می شود که چقدر عوامفریباانه و سر کاری و رد گم کنی و وارونه بوده است؟
"
ماتیو گولد " سفیر جدید یهودی تبار بریتانیا در اسراییل که سابقا به مدت 30 ماه در سفارت بریتانیا در تهران به عنوان دیپلمات مشغول به کار بود در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص از خاطرات دوران زندگی خود در ایران به عنوان یکی از مهم ترین تجربیات و پیشینه های شغلی خود یاد کرد.
آماری کوتاه از ثروتهای بر باد رفته

گفته می شود دزد که از دزد بزند شاه دزد استت . یا شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی . از سوی دیگر با این مقایسه چرا هنوز به قانون اساسی رژیم چشم دوختته شده است در صورتی که این مقایسه فقط بخش بسیار کوچک عملکردش می باشد؟ تازه سهم امثال رفسنجانی ها از این غغرتگری ها چه میزان است؟
خبرنگاران سبز : آيا می دانيد که اگر شخصی ۲۰۰ سال عمر کند و هرماه ده ميليون تومان خرج کند ، در طی ۲۰۰ سال به ۲۴ ميليارد تومان نياز خواهد داشت ؟ آيا می دانيد آقای احمدی نژاد ۳۴۰ هزار ميليارد تومان را از درآمد های نفتی بر باد داده است؟ ( بانک مرکزی – وزارت نفت – روزنامه سرمايه ۱۷/۱۲/۸۷ و ۰۶/۰۳/۸۸ ) آيا می دانيد که در طول تاريخ ۴۰۰۰ ساله ايران هيچوقت اين ثروت برای ايران بوجود نيامده بود ؟ آيا می دانيد که در جنگ ۸ ساله ؛ سالانه بطور متوسط ۱۲۵ ميليارد دلار خسارت به کشور وارد شد ، اما عملکرد احمدی نژاد باعث شد سالانه ۱۸۸ ميليارد دلار خسارت به کشور زده شود ؟ آيا می دانيد خسارت دولت احمدی نژاد در اقتصاد ، حدود ۷۵ درصد جنگ ۸ ساله با صدام بوده و خسارت های اجتماعی ، علمی و معنوی و فرهنگی و سياسی آن قابل محاسبه نيست ؟ آيا ميدانيد که دولت احمدی نژاد گاز را از کشور ترکمنستان ۳۵۰ دلار در هر هزار متر مکعب می خرد و به ترکيه ۲۰۰ دلار می فروشد ؟ و آيا می دانيد که پيشنهاد ترکمنستان ۱۴۰ دلار بود ، اما پس از طولانی شدن مذاکرات ، نهايتاً قرارداد ۳۵۰دلاری منعقد شد ؟( روزنامه سرمايه ۱۴/۱۰/۸۷ ) آيا می دانيد که ۴۴ درصد درآمد های نفت ، گاز و پتروشيمی کشور در پس از انقلاب ، در طی دوره ۴ ساله رياست جمهوری احمدی نژاد
اتفاق افتاده است ؟( وزارت نفت – بانک مرکزی – روزنامه سرمايه ۱۷/۰۲ و ۰۶/۰۳/۸۸ )
احمد قابل بار دیگر بازداشت شد
مشخص بود با روشنگری که وی از سیاه چال وکیل آباد کرده است از سوی دژخیمان و آدم کشان حرفه ای و کودتا گران حاکم تحمل نمی شود و هزینه ی بازداشت دارد.
احمد قابل پس از مراجعه به دادسرای انقلاب مشهد بازداشت شد.به گزارش رسیده به جرس، به دنبال احضار احمد قابل از سوی شعبه 903دادسرای انقلاب مشهد، صبح امروز قابل به دادسرا مراجعه کرد که پس از تفهیم مواردجدید از اتهام که به سخنرانی ایشان در شهرستان نجف آباد و مطالب منتشره ومصاحبه ها و بویژه مسئله اعدام های زندان وکیل آباد مشهد مربوط می شد، نامبره را روانه زندن وکیل آباد مشهد نمودند. لازم به یاد آوری است که این موارد اتهام در قالب همان موارد اتهامی گذشته ایشان قرار دارد که اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام و اهانت به رهبری ، پیشتر از این مطرح شده بود.احمد قابل اخیرا مدتی است که دچارعارضه قلبی و نوسان فشار خون گردیده بود که تحت درمان و نظر پزشک متخصص قرار داشت.اکنون همه نگرانی خانواده قابل از بیماری وی است.احمد قابل هفته گذشته از سوی دادسرای انقلاب شهرستان فریمان( محل سکونت ایشان ) برای تعیین ز بیاورند.
مان جلسات دادگاه احضار شده بود، اما پس از مراجعه معلوم شد که احضار از سوی شعبه 903 دادسرای انقلاب مشهد است که دادیار آن شخصی بنام حیدری پور است ، همان فردی که علیرغم اعتراض قابل دستور داده بودنامبرده را با غل و زنجیربه دادسربردند