گزیده خبر های 28 شهریور – 89 قسمت - 2
تک عکس / همسر احمدی نژاد و همراهان در الجزاير
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21951
حتماً که راه رفتن رقص کنان و خرامان پنگوئن های سیاه بطور دسته جمعی کنار ساحل را دیده اید.اکنون نمونه مکتبی و اصولگرائی درخشکی را نیزرؤیت کنید. ضمن اینکه همایش رقص مکتبی حجاب بر تر چادرسیاه در شاخ آفریقا هم به نمایش گذاشته شده است.
همسر احمدی نژاد (نفر سوم از سمت چپ) و همراهان وی در سفر کوتاه روز گذشته احمدی نژاد به الجزایر. در سمت راست عکس خاليدا تومی وزير فرهنگ الجزایر آنها را همراهی ميکند. مقصد بعدی اين گروه نيويورک میباشد.(رويترز)
قبول دارم؛ مجلس هشتم در راس امور نیست.مطهری: مجلس قدرت عزل رییس‌جمهور را دارد
http://www.fararu.com/vdcguu9n.ak93x4prra.html
خوب چرا شف شف می شود .اگر مدعی راست می گوید . دستانرا بالا زند و اقدام کند تا ادعا در عمل ثابت شود ؟
فرارو- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارات احمدی نژاد درباره این که "قوه مقننه در راس امور نیست" را در مورد مجلس نجیب هشتم صادق دانست اما عنوان کرد مجلس در راس امور است چرا که اختیار عزل رئیس جمهور در دست مجلس است.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس درگفتگو با مهر، در تشریح اظهارات اخیر رئیس جمهور اظهار کرد استدلال احمدی نژاد از اینکه مجلس در راس امور نیست، اصلا درست نیست چرا که فرموده امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است به این دلیل نبوده که نخست وزیر از طریق مجلس انتخاب می شد و حال که رئیس جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب می شود مجلس دیگر قدرتی ندارد.
شرط قد 180سانتیمتری برای استخدام در یک دانشگاه
http://www.fararu.com/vdceef8n.jh8pxi9bbj.html
راستی راستی در رژیم ضد بشری هدمه چیز طولی و کیلوئی شده است. حتی در دانشگاه ها علم و دانش علوم انسانی این چنین مکتبی و اصول گرائی شده است که زلفی در دانشگاه بوعلی سینا همدان اجرا کرده است
فرارو- دانشگاه بوعلی سینا یکی از شرایط استخدام در دانشگاه را قد 180 سانتیمتری متقاضیان اعلام کرده است.رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان در واکنش به گزارش اندازه قد شرط حضور در آزمون استخدامی دانشگاه بوعلی همدان گفت اگر می‌خواهیم به سمت یک کشور پیشرفته برویم باید برای هر شغلی ویژگی خاصی را در نظر بگیریم. محمد علی زلفی گل در گفت و گو با مهر افزود برای استخدام نگهبان شاخصهایی نظیر اندازه قد و نسبت قد به وزن را در نظر گرفته‌ایم. نگهبان پیشانی دانشگاه است. برای استخدام نگهبان در دانشگاه بوعلی سینا حداقل اندازه قد را 180 سانتی متر اعلام کردیم. همچنین افرادی که به عنوان نگهبان استخدام می شوند باید مهارت ورزشی خاصی نیز داشته باشند. رئیس دانشگاه بوعلی همدان اضافه کرد نگهبان باید به اندازه ای آمادگی داشته باشد که اگر مشکلی پیش آمد یا اگر سرقتی از دانشگاه در حال انجام شدن بود بتواند اقدام لازم را انجام دهد. البته زلفی گل درباره دیگر مشاغل این دانشگاه و ربط آن با قد 180 سانتیمتری توضیحی نداده است.
انتقاد احمدی نژاد از کیهان به دلیل بدکاره خواندن همسر سارکوزی
http://fardanews.com/fa/news/120840/ا
پاسدار گماشته احمدی نژاد خوب می داند که دروغ نامه ی کیهان و سربازجو حسین شریعتمداری چقدر منفور و مطرود است. بنابراین تلاش کرده است تا با اینگونه انتقاد کردن از وی فاصله بگیرد. به خصوص اینکه دست به سربازجو بدلیل همسر وزیرش د ر کابینه زیر ساطور است که از ترس اخراج شدن از کابینه جرأت نمی کند که زیاد عربده کشی و تهدید کند.
آيا يك رسانه مي‌تواند به زن يك رئيس‌جمهور اروپايي نسبتي بدهد؟ اين با كدام اسلام مي‌خواند؟ ممكن است مخالف ما باشد
دستگیری 7آمریکایی هنگام ورود به ایران
http://fardanews.com/fa/news/120865/
به جای اینکه یک گروگان ربوده شده ی آمریکائی آزاد شد. اکنون اینگونه 7 تا آمریکائی دیگر از سوی مخالفان آزادی سارا شورد از مرز شرقی ربوده شدند تا تلافی شده باشد
شنیده شده است که تعداد7 تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند.جوان: اخیرا تعدادی از نیروهای آمریکایی که قصد ورود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشته اند،هنگام ورود توسط نیروهای مرزبانی دستگیر شده اند.شنیده شده است که تعداد7 تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند.گفته می شود دو ایرانی همراه با نیورهای آمریکایی هنگام دستگیری موفق به فرار شده اند
خودكشي دو نوجوان عاشق‌پيشه در كرج
http://fardanews.com/fa/news/120870
عاشق ها چه گناهی مرتکب شدند که می بایستخد کشی کنند؟ آخر این چگونه رژیم قاتل وقتل پروری می باشد؟
سرهنگ يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران، با اعلام اين خبر گفت: حال عمومي «سميرا» به شدت وخيم گزارش شده است.ایسنا: دختر و پسرنوجواني بعد از مخالفت والدين‌شان براي ازدواج از طبقه چهارم ساختماني به پايين پريدند.
اصابت5موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد
بایدپاسخ سرنخ این اقدام تروریستی پرتاب موشک در فضای سبز بغداد در یادداشت روز های دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری جستجو کرد. زیرا که قدرت نفوذ رژیم ضد بشری ب در عراق اینگونه به رخ آمریکا کشیده می شود؟
منطق سبز بغداد محلِ سفارتخانه های امریکا، انگلیس و همچنین مقر دولت عراق است.واحد مرکزی خبر: پنج موشک کاتیوشا صبح امروز به منطقه سبز بغداد اصابت کرد.خبرگزاری السومریه نیوز به نقل از برخی منابع اگاه خود نوشت: یکی از این موشک ها به نزدیکی سفارت امریکا برخورد کرده است.منطق سبز بغداد محلِ سفارتخانه های امریکا، انگلیس و همچنین مقر دولت عراق است.در همین حال پلیس بغداد اعلام کرد: صبح امروز دو خودوری بمب گذاری شده نیز در دو منطقه المنصور و کاظمین منفجر شدند.همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام وزارت کشور عراق اعلام کرد: در انفجار تقریبا همزمان دو خودروی بمبگذاری شده در بغداد دست کم دوازده تن کشته و چهل و هشت نفر زخمی شدند؛ در انفجارهای امروز شماری از خودروها در آتش سوخت و به دو ساختمان خسارت وارد شد.انفجار المنصور در نزدیکی شرکت تلفن همراه آسیا سل عراق صورت گرفت و انفجار کاظمین در میدان عدنو در نزدیکی باغستان احمد چلبی رییس حزب کنگره ملی عراق رخ داده است.
وزیر بهداشت : ۵۰ درصد زنان روسپی تهران ناقل ایدز هستند
چرا خانم وزیر همسر سرباز جو حسین شریعتمداری نگفته است که دلیل اینکه زنان به روسپی گری یا تن فروشی کشیده می شود چیست که اکنون اعتراف شده بطور مضاعف به مسلخ مرگ تدریجی برده شدند. یعنی هم مجبور به تن فروشیدند . هم آلوده به بیماری ایدز هم شده اند؟ ترویخ صیغه گری و چند همسری و فقر و اعتیاد چه نقش وسهمی در این مورد دارد؟
ایرنا : دکترمرضیه وحید دستجردی’ امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: هر کدام از این افراد در طول سال می توانند حداقل پنج نفر را به ایدز مبتلا کنند.به گزارش ایرنا، وی با هشدار جدی به جوانان در خصوص رعایت نکات اخلاقی و انجام مراقبت های بیشتر، تصریح کرد: در گذشته بیماری ایدز بیشتر از طریق معتادان تزریقی در جامعه شیوع پیدا می کرد، اما در حال حاضر این الگو تغییر یافته و انتقال بیماری ایدز در اکثر موارد از طریق تماس های جنسی است.وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ایدز شناسایی شده در کشور را ۲۰ هزار و ۲۵۰نفر اعلام کرد و اظهارداشت: تخمین زده می شود تعداد واقعی مبتلایان به ایدز بیش از ۸۰هزار نفر باشد.به گفته دستجردی ، 92.6 درصد مبتلایان به ایدز را در کشور مردان و 7.4 را زنان تشکیل می دهند.وی خاطرنشان کرد: شیوع بیماری ایدز از طریق معتادان تزریقی کنترل شده و ما تنها نگران شیوع این بیماری از طریق جنسی هستیم.وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی به جوانان و خانواده هایشان در خصوص انجام مراقبت های بیشتر به منظور پیشگیری از ابتلاء به ویروس اچ ای وی و دیگر بیماری های مقاربتی هشدار جدی داد.وحید دستجردی ادامه داد: متاسفانه جوانان و نوجوانان ما از آموزش کافی در زمینه رفتارهای جنسی برخوردار نیستند و از همین رو مسوولیت خانواده ها در خصوص حساسیت نسبت به رفتارهای جوانانشان سنگین تر است.
ماجرای ترک تشریفات پروژه 450 میلیاردی آقای «ف»
در حکومت دزد بازار رژیم ضدبشری که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است . جالب است که پاسداران از هم دیگر مچ گیری دزدی می کنند . زیرا که اکنون پاسدار محسن رضائی دولت مدعی ساده زیست را اینگونه فاش کرده است. خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس وی را با ورود سیگار قاچاق افشا کرده است .
تابناک : به تازگی پروژه مرکز همایش های جزیره کیش با رقم 450 میلیارد تومان به یکی از نزدیکان و دوستان آقای رییس دفتر رییس جمهور، به نام آقای «ف» واگذار شده است.به گزارش خبرنگار «تابناک»، این پروژه بزرگ بدون برگزاری مناقصه و بر خلاف رویه های قانونی معمول در پروژه های عمرانی به این فرد سپرده شده، در حالی که این پیمانکار، توان مالی و اجرایی این کار را دارا نیست و اجبارا پروژه را به پیمانکاران دست دوم خواهد سپرد.بنا بر این گزارش، فرد یاد شده که مستقیم با نظر رییس دفتر رییس جمهور وارد این پروژه شده و نشست های منظم و مشترکی با وی و مسئول سازمان مناطق آزاد دارد، در ازای درخواست کارفرما ـ منطقه آزاد کیش ـ برای تودیع ضمانت نامه با اذعان به عدم توانایی مالی، در کمال تعجب و بر خلاف قانون، خواهان دریافت پنج میلیارد تومان پیش پرداخت، آن هم تنها در ازای دادن چک شده است!گفتنی است، این فرد، همان کسی است که در دولت هفتم، پروژه راه اندازی ساختمان اجلاس سران را نیز در دست داشت.هم اکنون پرسش اصلی اینجاست که چرا این پروژه 450 میلیاردی، بدون مناقصه آن هم به یکی از نزدیکان که توانمندی اجرای کار را نیز ندارد، سپرده شده است؟!از سویی، اجرای خلاف قانون این پروژه، فشارهای بسیاری به مسئولین منطقه آزاد کیش وارد آورده است.پیشتر نیز یک بازیگر زن سینما از همین کانال، صد میلیون تومان از مناطق آزاد کیش و قشم دریافت کرده بود که این گونه هزینه های خلاف قانون و بدون دلیل که موجب موضعگیری برخی مدیران میانی شده بود، باعث شد، مسئول مناطق آزاد، تغییرات گسترده ای در سطح مناطق آزاد پدید آورد و دوستان نزدیک خود را بدون دارا بودن شایستگی های لازم، به عنوان مدیران عامل مناطق آزاد برگزیند تا امکان بهره برداری های خاص مورد نظر او و آقای رییس دفتر فراهم باشد.بنابراین، به نظر می رسد، دستگاه های نظارتی، به ویژه سازمان بازرسی کل کشور، باید توجه ویژه ای به مناطق آزاد داشته باشند، تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.گفتنی است، این حاتم بخشی ها با پول بیت المال، در حالی است که برخی هتل داران کیش، در گفت وگو با خبرنگار «تابناک»، ضمن اعتراض به اجرای پروژه هایی از این دست ـ که توجیه اقتصادی ندارند ـ از درخواست خود برای دریافت تنها پنجاه میلیارد تومان به عنوان تسهیلات در راستای بالا بردن سطح کیفی هتل های کیش برای رونق گردشگری در این جزیره خبر دادند که تاکنون عملی نشده است.