روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 7 مهر ماه سال 1389
نقد و بررسی : سر مقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " فريب رسانه‌اي"
"عملکرد نزدیک به 32 سال حاکمان رژیم ضد بشر نسبت به مردم ایران چگونه بوده است؟ چگونه چنین رژیمی با این کارنامه سیاه وننگین که دارد می تواند دوستدار مردم فلسطین باشد؟"
در رابطه با بطور تاکتیکی و تبلیغاتی سنگ دفاع از ملت فلسطین بر سینه زدن، اکنون برای روشن اهداف پهنان شده پشت پرده ی این سیاست سئوال است که اسرائیل و فلسطین و لبنان و اردن و سوریه چه میزان جمعیت دارند. درصورتی که در همسایگی هم قرار دارند، ولی در شرایط صلح و زندگی مسالمت آمیز به سر نمی برند. گذشته از اینکه دلیل و ریشه ی آن چیست؟ یا اینکه نژاد ومذهب و زبان اینان چیست و چه رابطه ای می تواند با حاکمان ایران و وجه مشترک با مردم ایران به خصوص مطالبات شان داشته باشد که پیگیری سیاست خاورمیانه در الویت برای حاکمان ایران قرار دارد . در صورتیکه جمعیت ایران بیش از این کشور ها می باشد که مشکلات و محدودیت های اعمال شده از سوی حاکمان ایران بر مردم ایران اگر بیش از ساکنان آن چند کشور های نامبرده به خصوص فلسطین و لبنان نباشد هر گز کمتر هم نیست. اما برای ابهام زدائی کردن که اهداف پلیدحاکمان تهران از مداخله گری در امور داخلی فلسطین چیست؟ سئوال است که در جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق چند میلیون نفر از شهروندان دو کشور در گیر جنگ ایران و عراق کشته و مجروج شد ند؟ چند میلیون آواره و بی خانمان این جنگ برجای گذاشت؟ چند در صد ویرانی های دو کشور همراه باکشته و مجروحین بی خانمان و آواره شدگان دو کشور مربوط به زمان 6 سال اضافی جنگ بوده است که پس از اینکه صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق به خمینی شیاد پیشنهاد صلح و آتش بس با تقبل 100 میلیارد دلار خسارات و غرامات جنگی را داد . ولی خمینی شیاد نپذیرفت . خوب گذشته از اینکه در بیش از 31 سال گذشته از سوی شهرداری شهرهای ایران با همکاری نیروی انتظامی شبیخون شبانه به آلونک نشین ها و حلبی آباد های حاشیه شهر های بزرگ زده شد و آلونک ها بر سر ساکن شان آوار شد که پرسش است چنین حاکمان رژیم جنایتکار و تجاوز گری که حتی به شهر وندان خودش رحم نمی کند . چگونه می تواند دلسوز مردم فلسطین باشد و نگران تخریب خانه های فلسطینی در شرق بیت المقدس و کرانه ی باختری فلسطین باشد؟ البته پاسخ را باید در سیاست خیانت پیشگی بیش از 31 ساله حاکمان تهران خنجر از پشت زنی به جنبش ملی آزادیبخش فلسطین یافت . به ویژه طرح توطئه ها ی خائنانه ی تروریستی که برای حذف فیزیکی زنده یاد یاسر عرفات طراحی و دنبال کردند . سپس مشابه همین توطئه را علیه ی جانشین وی پیگیری کرده اند . مشروط بر اینکه تلاش در راه اندازی جنگ خانگی میان حماس و فتح نمودند . سپس موجب شدند تا که نوار غزه جدا شود . آری این حاکمان تهران که دشمن ملت فلسطین و مذاکرات صلح خاورمیانه هستند . زمانی که به جای صلح تبلیغات برای جنگ افروزی ر منطقه به خصوص میان اسرائیل و فلسطین و لبنان می کنند . چگونه می توانند با این کارنامه ی سیاه و ننگین توطئه و خیانت آمیزی که علیه ی مردم عراق به خصوص ملت فلسطین و رهبران شان دارند . امکان دارد که مدافع و دوستدار ملت فلسطین باشند؟ در صورتیکه با اشک تمساح ریزی و دایه مهربانتر از مادر شدن برای ملت فلسطین، در راستای اهداف خاص خودشان همچون اهداف هسته ای حرکت و اقدام می کنند که ملت فلسطین را برای باج خواهی به گرو گان خودشان گرفته اند.
در خاتمه اینکه برای همین است که شاهدیم با وجود اینکه صدای اعتراض محمود عباس رهبر فلسطین به سیاست مداخله گری در امور داخلی فلسطین به حاکمان رژیم تروریستی و ضد بشری بلند شده است . ولی با کمال پرروئی پاسدار گماشته احمدی نژاد در نقش نماینده و و کیل مدافع تسخیری فلسطین در سازمان ملل ظاهر شد . از سوی دیگر رهبر لوطی جماران ولی وقیح به عنوان رهبر ام القرای جهان اسلام قیومیت ملت فلسطین را بر عهده گرفته است و مدام برای شان روضه خوانی جنگی می کند .اکنون نیز سرمقاله نویس همچون اینان و سایر مسئولان رژیم ضد بشری سخنگوی اجباری ملت فلسطین شده است و بطور سیستماتیک این مسئولیت در سر مقالات خود با جدیت دنبال می کند . زیرا که بخشی از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری کشور های همسایه و منطقه به خصوص در امور داخلی فلسطین می باشد . چونکه این سیاست بحران آفرینی و جنگ افروزی و ناامن وبی ثبات کردن منطقه پشت جبهه ی امنیتی دفاع از اهداف هسته ای برای د ست بابی به سلاح هسته ای می باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890707/13890707_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 7 مهر ماه سال 1389
فريب رسانه‌اي