گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 شهریور - 89
تعطيلي (گفت و شنود)
گفتم : چرا وکیل الدوله و سربازجو نمی دانند این علت؟
ضرر وزیان فراوا ن دارد یک روز تعطیل ازسوی دولت
چون آخه بود ونبود وکیل الدوله های انتصابی هیچکاره
اثر بر تولید و اقتصاد و بانک ها ندارند در بازار مکاره
جیره خواران سر سپردگان بازار مکاره هستند و مأمور
که مهم نیست حضورشان در بازار مکاره یا عدم حضور
گفت : چه عرض کنم یکی از کسی پرسید چرا زود؟
شب ها زود می خوابی مگر در خواب داری کمبود؟
گفت آخه دیدم که صبح ها زود نمی توانم بشوم بیدا ر
شب ها زودمی خوابم تا شنگول شوم مثل محمود پاسدار
گفت: مجلس با پيشنهاد دولت براي افزايش يك روز به تعطيلي عيد فطر مخالفت كرد.
گفتم: خب! نمايندگان مردم هستند و احساس كردند كه همان يك روز تعطيلي كافي است!
گفت: پس چرا خودشان بلافاصله دو هفته مجلس را تعطيل كردند؟
گفتم: خب! نمايندگان يك ماه تعطيلات تابستاني دارند كه نصفش باقي مانده بود.
گفت: مگر نمايندگان مجلس مثل بقيه مردم از تعطيلات رسمي استفاده نمي كنند كه يك ماه تعطيلات اضافي هم براي خودشان در نظر گرفته اند؟!
گفتم: البته كه از همه تعطيلات رسمي هم استفاده مي كنند.
گفت: پس چي شده كه يك روز تعطيلي عيد فطر را براي مردم نمي پسندند ولي يك ماه تعطيلي اضافه بر تعطيلات رسمي را حق خودشان مي دانند؟! نمايندگان مردم كه بايد كارشان بيشتر از بقيه باشد، تازه امسال سال كار مضاعف و همت مضاعف هم هست.
گفتم: چه عرض كنم؟! از شخصي پرسيدند چرا شب ها اينقدر زود مي خوابي؟ گفت؛ آخه ديدم من كه نمي تونم صبح ها زود بيدار شم، گفتم لااقل شب ها زود بخوابم
گفت : وکیل الدوله بازار مکاره رسائی
از موضع مچ گیری کردن با خودستائی
ادعای وارونه کرده بی چون وچرائی
چون خطاب به همتایان کرده ادعائی
گفتم : خوب مگر ادعای وی چیست
مخاطبین مورد نظر این مدعی کیست؟
گفت: ازهمکاران خود در بازار مکاره کرده سئوا ل
چرا با مخالفان 2 روز تعطیلی عید فطر کردند جنجال
با بر پا کردن انتقاد در بازار مکاره هم قیل و قا ل
از مدافعان لایحه افزایش تعطیلی عید فطرگرفتند حال
پرسش کرد چرا خودتان بازار مکاره را می کنید تعطیل
ولی با بک روزتعطیلی اضافی روزعید فطربدرون دلیل
کنون سرباز جو این بهانه ریخته توی توبره و زنبیل
محورش علیه مخالفان تعطیلی بازار مکاره داده تحلیل
سئوال انتقادی کرده چرا خود تان دو قبضه داره فایده
هم ازتعطیلات رسمی دولتی هم مجلس می کنید استفاده
چرا باسیاست توبره و آخور خوری، نمی کشید خجالت؟
برای چه با یک روز تعطلیلی عید فطر کردید مخالفت؟
گفتم : چرا وکیل الدوله و سربازجو نمی دانند این علت؟
ضرروزیان فراوا ن دارد یک روز تعطیل ازسوی دولت
چون آخه بود و نبود وکیل الدوله های انتصابی هیچکاره
اثر بر تولید و اقتصاد و بانک ها ندارند در بازار مکاره
جیره خواران سر سپردگان بازار مکاره هستند ومأمور
که مهم نیست حضورشان در بازار مکاره یا عدم حضور
گفت : چه عرض کنم یکی از کسی پرسید چرا زود؟
شب ها زود می خوابی مگر در خواب داری کمبود؟
گفت آخه دیدم که صبح ها زود نمی توانم بشوم بیدا ر
شب ها زودمی خوابم تا شنگول شوم مثل محمود پاسدا ر