دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 31 شهریور ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغنامه ی کیهان " قهرماناني كه هرگز نمي ميرند"
در دفاع از جنگ خانمان بر انداز ایران وعراق ، اکنون ادعای کمدی و وارونه شده است که رفاه کنونی در دوران جنگ نبود!"
نقل قول کردن اعتراف رئیس گزمکان سابق رحیم صفوی از سوی قلم زن یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان که فاش ساخته است چگونه این پاسدار جنگ ضد میهنی بودن اعتراف کرده و گفته است که برای زنده ماندن خودش نقش مرده شمار کشته شده های جنگ گردان ها و سپس تیپ ها را بر عهده داشته است . یعنی لو داده است که فرصت طلبی و مرده خواری و جا خالی دادن را از همان دوران جنگ با ترغیب و تشویق داوطلبانه ی یکبار مصرفان بر روی میادین جنگ رفتن بعنوان مین پاک کن آموخته است که اکنون توانسته مشاور نظامی رهبر ولی وقیح گردد و رقیب مغلوب را پاک سازی کند . همینطور به مناست سالگرد جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق بازگوئی این نقل قول فرصت مناسب برای طلبه پاسدار قلم زن همکار سربازجو حسین سر بازجو در دروغ نامه ی کیهان فراهم نموده تا با یکه تازی و لز خوانی جنگ طلبی کند مانور تبلیغاتی دهد. بهرحال معلوم نیست پس از اینکه پاسدار محسن رفیقدوست در گفتگوی تلویزیونی خود با نقل قول کردن از پاسدار محسن رضائی گفت که هدف جنگ فتح بغداد و ساقط کردن صدام حسین از قدرت بوده است که خرمندرانه و عوامفر یبانه دفاع مقدس نامیده شد . چونکه برای تثبیت و حفظ قدرت آخوند ها و پاسداران نوجوانان دانش آموزان مدارس با کلید پلاستکی ساخت چین تایوان بر گردن شان الله اکبر گویان گله گله بر روی میادین مین جنگ فرستاده شدند تا بهای جنگ افروزی و کینه توزی و انتقام گیری حیوانی خمینی ضد بشر را به پر دازند. پرسش است که این اقدام وتوطئه که یک جنایت رسمی علیه ی بشریت است. کجایش رشادت و عبرت آموز است که طلبه پاسدار قلم بردست ادعایش را کرده و تأکید نموده که باید جزو دروس عبرت آموزی حماسه و جهاد برای نسل سوم و چهارم باشد که آن را درک نکردند . زیرا که جنگ به شکست مفتضحانه سرکشی جم زهرمنتهی شده چونکه 20 سال طول نکشید تا که آخرین نفر نابود و خشت خانه تخریب گردد که از این جنگ بی بدیل تاریخی دفاع و چنین روضه خوانی کرده است :
"
بازخواني رشادتهاي 8 سال دفاع مقدس يكي از ضروريات است؛ يادآوري و تذكر براي نسل انقلاب و جنگ و عبرت آموزي و درس براي نسل سوم و چهارمي كه سالهاي حماسه و جهاد را درك نكردند. امروز عزت و سربلندي ايران اسلامي حاصل همان رشادتها و شهادت هايي است كه دلاورمردان ما در طول سالهاي دفاع مقدس داشتند. بايد اين نقطه بي بديل در تاريخ اسلام و ايران زنده بماند"
در دنباله طلبه پاسدار مداح وارونه گوی مرده خوار جنگ ضد ملی و ضد میهنی بدون توجه به واقعیت ها اشاره کند و بگوید که چگونه در تظاهرات های میلیونی ضد حکومتی سال گذشته نه اینکه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح از سوی مردم ناراضی سرداده شد ، بلکه در روند جنگ قدرت باند های مافیائیی کودتاگر تصویرخمینی شیاد را هم به آتش کشیدند . ولی اکنون بطور وارونه این چنین از مکتب جنگ افروزی خمینی شیاد برای پوشش تبلیغاتی بی تأثیر کردن تحریم ها دفاع نموده است:
" امروز ايران اسلامي با ورود به دهه چهارم انقلاب و با اقتدا به اسوه هاي جاويد حماسه دفاع مقدس و درس آموزي در مكتب جهادي حضرت امام(ره) به نيكي آموخته است كه در مواجهه با تحريم و تهديد دشمن و نظام سلطه جهاني، با اقتدار و صلابت، دنياي ستمكاران را به چالش كشيده و با تكيه بر توانمنديهاي خود و استفاده از ظرفيت هاي سرشار كشور، ايران را به قله هاي پيشرفت و سعادت نزديك تر سازد
"
کمدی تر اینکه بدون توجه به رکور داری نقض محکومیت حقوق بشر و مقام دوم جهانی اعدام ها و جلاد مطبوعات نام گرفتن و رتبه داری فرار مغز ها و متهم کردن مسئولان سابق به اتهامات بسیار سنگین که چرا مقابل کودتان پاسداران تسلیم نشدند . اما اکنون این چنین ادعای وارونه شده است :
" آمريكا و قدرتهاي استكباري بقاي قدرت و سيطره خود بر جهان را در تقابل با نظامهاي مردمسالار، آزادانديش و سلطه ستيزي چون ايران اسلامي دنبال مي كنند. اگرچه، آمريكا با تجربه 8 سال جنگ تحميلي عليه ايران و با توجه به پيشرفت هاي بزرگ در عرصه فناوري نظامي و تسليحات جنگي كشورمان، مي داند كه تاب مقاومت در برابر آتش جنگ و قوه ايمان مردم ما را ندارد. تمسك به اهانت به قرآن كريم و هتك حرمت كتاب آسماني مسلمانان نيز نشانه عجز و ناتواني آمريكا در رويارويي با اسلام بود و نشان داد كه تا فروپاشي نظام سلطه آمريكا زمان زيادي باقي نمانده است.جنگ براي مردم ما دانشگاه بود. دانشگاهي كه در آن آموختند كه برپايه ايمان به خدا، اعتماد به نفس و خودباوري، بدون نياز به بيگانگان روي پاي خود بايستند. امروز ايران بيشتر از هر زماني نيازمند ترويج روحيه استكبارستيزي بين جوانان است"
در خاتمه اینکه اگر چنانچه از همه خالی بندی و دروغ ووارونه گوئی دعائی طلبه پاسدار می توان گذشت و چشم پوشی کرد و نا دیده گرفت. اما این یکی ادعا که تداعی کننده ی داستان منار و گنجشک است . هر گز نمی توان بی خیال شد که طلبه پاسدار در مقام مقایسه شرایط دوران جنگ ضد ملی و ضد میهنی با شرایط کنونی که اینگونه ادعا کرده است " روزگاري مردم درگير جنگ سخت با دشمن بودند. آن روزها مردم با مشكلات اقتصادي دست و پنجه نرم مي كردند و از رفاه كنوني چندان خبري نبود" زیرا که اینگونه ادعای وارونه کردن نه توهین به فهم و شعور و درک مردم ایران است ، بلکه نمک بر روی زخم پاشیدن 80% جمعیت کشور است که در زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند. به خصوص مناطق استان های جنگ زده کشور به ویژه دراستان خوزستان که 22 سال پس از آتش بس و جام زهر شکست سرکشی نه خاموشی های ممتد در این استان وجود دارد ، بلکه مردم استان از عدم آب آشامیدنی محروم هستند وهم سخت رنج می برند. حال وضعیت تعطیل شدن کار خانه ها و بیکاری روز افزون کار گران و فرار مغز ها از کشور و روند رشد نرخ لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و شکاف عمیق طبقاتی می تواند معیار رفاه باشد. جز اینکه بر گردان همان دجال گری خمینی شیاد است که گفت حکومت آینده از آن مستضعفان و پابرهنگان است که نیاز به توضیح نیست که اکنون سهم اینان از حکومت چیست ؟ یا اینکه چگونه حاکم شده اند ؟یانصیب شان چه شده است؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890631/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 31 شهریور ماه سال 1389
قهرماناني كه هرگز نمي ميرند (يادداشت روز
)