گزیده خبر های 29 شهریور - 89
دیدار مارادونا با رئیس‌جمهور سابق .حادثه‌های خنده‌دار انتخابات
الاغ مخصوص حمل رأی در افغانستان از سنگینی بار زمین خورده. (REUTERS
http://www.fararu.com/vglfyvdt.w6dvewi,jgw72.a,imw.p.html
به سبک تقلبات 22 خرداد 88 در ایران اکنون آنگونه از اینگونه آرای تقلباتی ساخته شده بر گرده ی خر بیچاره ی افغانستانی گذاشته شده که از خماری و خستگی وا داده و زمین گیر شده و به روغن سوزی افتاده است . چونکه این نجیب حیوان از آن خوش شانس های صاحب اقتصاد شده ی مدل مورد نظر خمینی شیاد در کشور همسایه ایران نیست.
جوان‌آنلاين " خبر خود درباره "بازداشت ‌7 آمريكايي " را تكذيب كرد.خبرگزاري فارس: سايت جوان‌آنلاين خبر خود مبني بر بازداشت 7 آمريكايي هنگام ورود به ايران را تكذيب كرد و از مخاطبان پوزش طلبيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906281392
سئوال است که مگر چه اتفاق یا معجزه ای رخ داده شده است که سایت پاسداران جوان آنلاین مجبور به تکذیب خبر خود شده است ؟ راستی داستان جنگ پشت پرده ی میان موافقان و مخالفان ربودن و آزادی سارا شورد چیست؟ یا اینکه این سناریو چه ارتباطی به بسیجی شدن کورش و مکتب ایران و سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک دارد؟ یا اینکه چه ربطی می تواند به دامنه ی اختلاف اقدامات موازی در وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه رژیم تروریستی داشته باشد؟ یا اینکه چرا پس از مطرح شدن این خبر در برنامه ی ارتباط مستقیم سیمای آزادی این تکذیب باز تاب داده شد؟ مشروط بر اینکه اینگونه تکذیب ها تأئید مضاعف همراه دارد . اما چون زیادی گلاب زده شده و گندش بد جوری در آمده است می بایست پشت پرده زد و بندهائی شد ه باشد تا سر وته موضوع یک طوری بهم آورده شود.
به گزارش گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس ، ساعاتي پيش سايت جوان‌آنلاين از بازداشت 7 آمريكايي به هنگام ورود به ايران خبر داد كه با اصلاح اين خبر نوشت: در پي درج خبري تحت عنوان «دستگيري 7آمريكايي هنگام ورود به ايران» به اطلاع خوانندگان مي رساند در پي‌گيري به‌عمل آمده مشخص شد كه اين خبر صحت نداشته است. جوان آنلاين در اين زمينه از خوانندگان خود پوزش طلبيد
دستگیری 7آمریکایی هنگام ورود به ایران
http://fardanews.com/fa/news/120865/
شنیده شده است که تعداد7 تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند.جوان: اخیرا تعدادی از نیروهای آمریکایی که قصد ورود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشته اند،هنگام ورود توسط نیروهای مرزبانی دستگیر شده اند.شنیده شده است که تعداد7 تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند.گفته می شود دو ایرانی همراه با نیورهای آمریکایی هنگام دستگیری موفق به فرار شده اند.
ارژنگ داودی: از شخص خامنه ای اعلام شکایت نموده خواهان رسیدگی قانونی و عادلانه هستم: بیت رهبری بر اساس کدام اختیارات قانونی ، شرعی یا... برای اینجانب همسر تراشیده است در حالی که زندانی هستم؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21966
اکنون که بیش از 31 سال اشتباهات سیاست امور خارجه ی آمریکا و سایر مقامات آمریکائی نسبت به رژیم ضد بشری ایران با اشتباهات مقابل اشتباه پاسخ داده و جبران شده است . آنگونه که اکنون پس از کشته شدن هزاران نظامیان آمریکائی با تحمل هزینه ی بسیار سنگین در عراق و افغانستان آنگونه که رهبر و مسئولان و مطبوعات رژیم ضد بشری آشکارا اعتراف و اذ عان می کنند که عراق و افغانستان برای آمریکابا تلاق ساخته اند و تلاش هایش محور مذاکرات صلح خاور میانه را خنثی نموده اند به خصوص اینکه اخیراًً وزارت امور خارجه ی آمریکا مرتکب اشتباه صدور ویزا برای پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیئت همراه وی به نیو یورک شدند تا که در سازمان ملل اسرائیل را تهدید به نابودی و آمریکا را هم تهدید وتحقیر کند و با ریشخند کردن بقیه نماینگان کشور ها از پروژ ی هسته ای و اهداف د ستیابی آن به سلاح هسته ای دفاع کند . اما چون وی نمایندی مورداعتماد حمایت خامنه ای رهبر ولی وقیح می باشد که یک قربانی دربند سیاه چال اینگونه ازوی شکایت کرده است .همچنین همانگونه که خانم سارا شورد روشنگری نموده است که اتهام جاسوسی به ربوده شد گان آمریکائی زدن واقعیت ندارد . پس بهترین شرایط مناسب است تا که دستگاه قضائی آمریکا وارد صحنه شود و اقدام کند . یعنی می باید که پاسدار گماشته احمدی نژاد که نمایندگان وی بطور مستقیم در بازدشتگاه کهریزک و تجمع غیرقانونی جلوی منزل کروبی نقش داشته اند. به جای فرصت سخنرانی به وی درسازمان ملل دادن دستگیروبه اتهام مجرم جنایت علیه ی بشریت محاکمه شود.
گزارش مستند زیر، که از حق کشی و بی عدالتیها و به تاراج بردن اموال شخصی زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدستور بیت علی خامنه ای صورت گرفته است در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار گرفته است.زندانی سیاسی ارژنگ داودی در اعتراض به این حق کشی ها 69 روز است که در اعتصاب غذا بسر می برد و جان او در معرض خطر جدی قرار دارد . فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران همچنین بارها در اطلاعیه های خود بر این نکته تاکید کرده است که تصمیم گیری در مورد زندانیان سیاسی توسط علی خامنه ای ولی فقیه نظام صورت می گیرد سند زیر که عینا توسط زندانی سیاسی ارژنگ داودی نوشته شده است را در اختیار عموم قرار میدهیم.18/4/89با یاد خدا. اگر از باغ رعیت ملک خورد سیبی برآورد غلامان او درخت از بیخ.....
آيت‌الله-جوادي-آملي-از-تقصير-مسببان-اصلي-کهريزک-نگذريد-اين‌ها-آبروي-هزارساله-روحانيت-را-بردند
http://fardanews.com/fa/news/120893/
آش آنقدر شور شده است که صدای آشپز باشی هم بلند شده است .مگر آخوندهای مفت خور و انگل و غیر مولد حکومتی پس از 32 سال جنایت و خیات هنوز دارای اعتبار و آبروئی هستند که برده شده است؟! برای اینکه سئوال است که چه مدت زمان از این فاجعه ی ضد انسانی بازداشتگاه کهریزک سپری شده است ؟چه تعداد گزارش خبری همراه با شکایات و انتقادات خانواده های مقتولین خواهان رسیدگی در این مورد باز تاب داده شده است؟ برای چه با فاکتو ر گرفتن مجرمان اصلی این جنایت دادگاه فرمایشی و نمایشی در پشت درب بسته که برای مهره های دست چندم تشکیل شد و احکام قصاص هم برای چند تائی صادر شد ولی اقدام نشده است . چون مجرمان اصلی کسان دیگری هستند .اکنون که بدلیل پیگیری خانواده های مقتولین بالاخره یکی از همکاران مجرمان اصلی به نام قاتل بد نام سعید مرتضوی معرفی شده است . چرا محاکمه نمی شود؟
نگذارید چنین کسانی که با آبروی روحانیت بازی کرده‌اند بر سر کار باشند./ اگر چنانچه این‌ها(مسببان اصلی فاجعه) سر کار باشند، علاقه مردم به نظام کم می‌شود. این نظام به آسانی بدست نیامده است، هزار سال زحمت و تلاش و کوشش شده تا این نظام به ثمر نشسته است. این‌ها با آبروی هزارساله روحانیت در ایران بازی کرده‌اند./ مصلحت نیست که کسانی در این نظام روی کار باشند که برای مردم مشکلاتی ایجاد کنند، این مصلحت نیست از آنها نگذرید.
در یکی از اتوبان های تهران رخ داد؛توقیف ماشین قهرمان کشتی برای مزاحمت نوامیس
http://fardanews.com/fa/news/120839/
آخر این چگونه رژیم ضد بشر و نا متعارفی است که اینگونه قهرمانان کشتی مزاحم نوامیس مردم پرورش می دهد؟ این چگونه قهرمان کشتی می باشد که در ست نقطه مقابل خصلت پهلوانی و مرانگی زده یاد تختیااقدام کرده است؟
این قهرمان جهان چند روز پیش با خودروی مدل بالای خود در یکی از اتوبان های تهران در حال تردد بود که پلیس وی را به دلیل ایجاد مزاحمت برای نوامیس نگه داشته و ماشینش توقیف شد. شنیده می شود (ع.ح) از کشتی گیران سابق تیم ملی با ماشین BMW x3 خود در یکی از اتوبان های تهران وقتی در حال ایجاد مزاحمت برای خودروی پراید بود توسط پلیس بزرگراه متوقف شده و ماشین وی نیز توقیف شده است. کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران به دلیل این مشکل به وجود آمده چند روزی است که دچار مشکل شده و برای آزاد کردن خودروی خود در تلاش است
تصویر: زنان هیئت ایرانی عازم نیویورک
http://fardanews.com/fa/news/120901/
تصاویر رژه وار پیشقراولان طنان مدافع کورش بسیجی زمان که همسر پاسدار گماشته احمدی نژاد یا کورش زمان هم جز اینان هست . نفر سم از سمت چپ در تصویر می باشد که وارد سفر به نیویورک سر زمین شیطان بزرگ شدند که سئوال است وزارت امور خارجه ی آمریکا برای چه برای اینان ویزا صادر کرده ست؟
فاکس‌نیوز: با احمدي‌نژاد مصاحبه نكنيد
http://fardanews.com/fa/news/120899/
اکنون وقتی رسانه های خبری آمریکائی مخالف مصاحبه با پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند . سئوال است که برای چه به وی ویزای ورود به آمریکا داده شده است؟!
سار شورد شهروند آمریکایی اتهام جاسوسی را رد کرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21979
اینگونه سیاست باج گیرانه ی آدم ربائی و اتهام زنی ازسوی وزارت بد نام اطلاعات و دستگاه آلوده به فساد و رشو و تبعیض قضائیه تازگی ندارد . زیرا که تاریخچه بیش از 31 ساله دارد . ولی آنچه تعجب بر انگیزاست سابقه ی همین مدت سیاست مماشات گرایانه ی خائنانه ی آمریکابا رژیم گروگان گیرحاکم بر تهران است.
وکیل سکینه محمدی، گفته های محمود احمدی نژاد با دستگاه قضایی تناقض دارند
اینهم یک نمونه دیگر از تناقض گوئی پاسدار گماشته احمدی نژاد و افشای پرونده سازی دستگاه آلوده به فساد و رشو و تبعیض قضائی و لو دادن سناریو سازی تلویزیون پاسددار ضرغامی پیرامون زن قربانی سکینه محمدی
رم،۲۹شهریور - (آکی فارس) – جاوید هوتن کیان، وکیل سکینه محمدی آشتیانی بانوی ایرانی محکوم به سنگسار، امروز در مصاحبه ای ویژه با آژانس خبری ایتالیایی « آکی» گفته های آقای محمود احمدی نژاد به شبکه تلویزیونی «ای بی سی» مبنی بر اینکه «برای سکینه محمدی آشتیانی هیچگاه حکم سنگسار صادر نشده است» را در تناقض آشکار با حکم قوه قضاییه دانست و گفت: « از اظهارات رئیس جمهور شگفت زده هستم، چونکه مقامات قضایی به صراحت موکل اینجانب، خانم سکینه محمدی، را محکوم یه سنگسار کردند و پرونده ایشان هم اکنون در دیوان عالی کشور میباشد». هوتن کیان در ادامه گفت: «این گفته ها دوگانگی سیاسی درونی حاکمیت را نشان میدهد و شرایط را برای موکلم نگران کننده تر میکند». وکیل سکینه محمدی در پایان از اعمال فشارماموران اطلاعات بر خودش خبر داد و گفت: «دیرور جلوی درب دفترم یک دوربین مخفی کوچک نصب کرده بودند که توانستم آن را پیدا کنم و از کار بیندازم. علاوه بر آن وزارت اطلاعات دیروز تعدادی از موکلین اینجانب را احضار کرده و از آنها اطلاعاتی درباره بنده پرسیده است. طبیعی است که فشارهای امنیتی بر من در حال افزایش میباشند». پیش از این محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران، در مصاحبه ای با با شبکه تلویزیونی «ای بی سی» گفته بود که « برای سکینه محمدی آشتیانی هیچگاه حکم سنگسار صادر نشده. خبری که در رسانه‌های امریکایی منتشر شده کاملاً جعلی است و این تاثیر همان چیزی است که متاسفانه دولتمردان آمریکائی به دنبال خبر منفی و غیرواقعی از ایران هستند».. (آکی فارس)ADNKRONOS INTERNATIONAL - FARSI
طنز: کورش! حالا دیگه آسوده بخواب
http://fardanews.com/fa/news/120880/
ادعای رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون کورش بسیجی و کورش زمان جز طنز و ریشخند کردن و توهین نمودن به فهم و شعور مردم ایران نیست . بنابراین درست هم همین است که در حد جوک و طنز با اینگونه ادا و اطوار ها بر خورد شود . چونکه ین شو آنگونه کمدی بود که مورد انتقاد شدید فاطمه رجبی واقع شده است که مدافع سرسخت نابغه ی هزار سوم است.
در گذشته «ابوذر زمان»، «مالک اشتر زمان»، «مقداد زمان» و... داشتیم، حالا ظاهراً دور، دور «کورش زمان»،‌ «داریوش زمان» و... است.خبر: حمید بقایی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردش ری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مشاور آسیایی رئیس که همه احکامش را از رئیس‌جمهور گرفته است، گفته: «اگر به کارهایی که آقای احمدی‌نژاد انجام داده، دقت کنیم، می‌توانیم بگوییم آقای احمدی‌نژاد، کورش زمان است.»- بنابراین: کورش! آسوده بخواب که احمدی‌نژاد بیدار است.2- البته آقای بقایی با توجه به سمت‌های گذشته و مسئولیت‌ها و مقامات مروزشان حق دارند رئیس‌جمهور را «کورش زمان» بدانند هر چه باشد ایشان معاون رئیس‌جمهور هستند، نه معاون کورش کبیر.3- در گذشته «ابوذر زمان»، «مالک اشتر زمان»، «مقداد زمان» و... داشتیم، حالا ظاهراً دور، دور «کورش زمان»،‌ «داریوش زمان» و... است.4- با این حساب قوم یأجوج و مأجوج چه کسانی هستند؟جمعه‌شب کورش زمان در آستانه سفر به نیویورک با شبکه «خبر» سیما گفت‌وگو کرد. کورش زمان درباره اینکه چرا زمان افزایش قیمت بنزین اعلام نمی‌شود، گفت که ممکن است مردم شب قبلش بروند توی صف پمپ‌بنزین و به زحمت بیفتند، یا بروند پیت 20 لیتری بنزین پر کنند و در خانه بگذارند و آتش‌سوزی شود، یا مثلاً کسی چهار تا 20 لیتری بنزین پر کند، بگذارد توی صندوق‌عقب ماشینش و در راه خانه یک ماشین دیگری از پشت به او بزند و انفجار صورت بگیرد و جان مردم به خطر بیفتد.......