گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 5 مهر -89
حسرت (گفت و شنود)
گفتم : این سربازجوی از دست بداد آبرو
هم ویروس آلوده است هم کرم ِ شده زالو
خود رخش جا می زند، ولی هست یا بو
چون گربه بدنبال گوشت هی می کشد بو
تا هر جا مخالفست پیگیری کند و جستجو
سپس برایش پرونده ساز شود، هم سربازجو
عقده ایست همچون خری که داشت یک چشم
نگاهش به اسب افتاد،حسرت زده فرو داد خشم
پس از نگاهی به پالان با زین چرمی اسب داد تحلیل
کشید آهی و گفت ایکاش منهم ادامه داده بودم تحصیل
گفت: سايت بالاترين وابسته به منوشه امير از آدم هاي بي سواد و بيكاري كه قاچاقي از ايران فرار مي كنند و بعد خودشان را فعال حقوق بشر و اپوزيسيون نظام جا مي زنند و پناهندگي مي گيرند، به شدت انتقاد كرده است.
گفتم: مگر بقيه اپوزيسيون از همين قماش نيستند؟
گفت: بالاترين نوشته، اين افراد پاي بيانيه هاي ضد جمهوري اسلامي را با عنوان هاي جعلي روزنامه نگار و فعال حقوق بشر و اشخاص تحت تعقيب جمهوري اسلامي امضا مي كنند و آبروي بقيه اپوزيسيون را مي برند!
گفتم: مگر اپوزيسيون با آنهمه جنايت و جاسوسي و وطن فروشي و كاسه ليسي هنوز آبرويي برايش مانده كه بر زمين بريزد!
گفت: اين سايت مي گويد هركسي نبايد خودش را اپوزيسيون جا بزند بلكه ابتدا بايد در داخل ايران دست به اقداماتي عليه نظام زده باشد و بعد بيايد و پناهنده شود!
گفتم: الاغي چشمش به يك اسب افتاد كه زين چرمي داشت، با حسرت دستي به پالون خودش كشيد و گفت؛ كاش من هم به تحصيلاتم ادامه داده بودم
گفت : دانی سرباز جون منفور زندان اوین
این متخصص در فحاشی و لمپنی و توهین
شلاق بر دست، کف بر دهان و خشمگین
پاچه گیری کرده است از سایت بالاترین؟
گفتم : چرا این بد نام کودن دراز گوش؟
برای سایت بالاترین آورده است جوش
گفت : گویا این سایت کرده افشا گری
گفته مخالف که ندارد نقش تماشاگری
پناهنده سیاسی کسیست که در تظاهرات
در داخل کشور حضورفعال داشته با تبلیغات
یا قلم زنی می کرده است در مطبوعات
یا به برون مرز منتقل کرده است اطلاعات
نه همچون مدارک قلابی به جای اسناد
دکتراساخته میشه برای امثال احمدی نژاد
عوامل رژیم چون خود جا زنند میان مخالفین
تا وانمود کنند ا ینان هم هستند واقعاً چنین
تا پیش برند چنین سیاستی با چاپلو سی
تا تواننددرون مخالفین دست زنندبه جاسوسی
اما چون این شیوه ی نفوذ شده است افشا
آنگونه که سر باز جو نمی تو نه کنه حاشا
پس خود نشئه کرده، دست برده بر قمه
فرافکنانه اتهام زده و توهین کرده به همه
این مأمور همچون رهبر ولی وقیح دین فروش
با وارونه گوئی همه مخالفین کرده وطن فروش
گفتم : این سربازجوی از دست بداد آبرو
هم ویروس آلوده است هم کرم شده زالو
خود رخش جا می زند، ولی هست یابو
چون گربه بدنبال گوشت هی می کشد بو
تا هر جا مخالفست پیگیری کند و جستجو
سپس برایش پرونده ساز شود، هم سربازجو
عقده ایست همچون خری که داشت یک چشم
نگاهش به اسب افتاد،حسرت زده فرو داد خشم
پس از نگاهی به پالان با زین چرمی اسب داد تحلیل
کشید آهی و گفت ایکاش منهم ادامه داده بودم تحصیل