گزیده خبر از خبر گزاری شهریور – 89
اظهارات هاشمی در دیدار با خانواده زندانیان سیاسی
http://www.fararu.com/vdcfj1dt.w6dv0agiiw.html
گذشته از اینکه گفته نشده است که این زندانیان سیاسی کیستند و لی آنچه مهم است باید زندانیان خاص حامی خودش مورد نظر باشند. ضمن اینکه اعتراف کرده است کلاه یا عمامه اش پشم ندارد . از سوی دیگر اعتذاف بر بی قانونی بی در و پیکری که حاکم شده بر رژیم ملوک الطوایفی کرده است که حساب و کتابی در کار نیست اما از طرف دیگر دچار تناقض گوئی هم شده است .چون که گفته است که می خواهد از طریق ولی وقیح موضوع را دنبال کند که معنی اش این است همه توطئه ها زیر سر ولی وقیح می باشد. در صورتیکه خودش لبیک گوی وی می باشد
وي با استماع سخنان حاضران، گفت:« اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل كنم مطمئن نيستم جواب مساعد بگيرم و شايد نتيجه عكس بدهد هاشمی افزود ولي خواسته‌هاي شما را خدمت رهبري پيگيرم و اميدوارم بي‌نتيجه نباشد. مقام معظم رهبري درخصوص اعمال قانون و تسريع در رسيدگي و حقوق قانوني آن‌ها در زندان دستورات مناسبي صادر كرده بودند كه مي‌تواند بسياري از مشكلات حاضر را رفع نمايد
احمدي‌نژاد: توني بلر بايد محاکمه شود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29698
پس تکلیف مجرمانی که در نماز جمعه ی تهران اعتراف به همکاری با اشغال گران نظامی در افغانستان و عراق کردند چه می شود؟ همچنین پس چرا نباید پاسداران که عراق شخم زده اند با اربابان حاکم شان در تهران محاکمه شوند. در صورتی که همچنان در عراق مشغول جنایت می باشند؟
رئيس‌جمهور كشورمان با اشاره به اين كه آمريكايي‌ها دموكراسي را بر اساس منافع خودشان تصوير مي‌كنند، گفت: ما با تبعيض‌هايي كه رخ مي‌دهد مخالف هستيم.فهرستي از 53 زن آمريكايي كه در انتظار اعدام هستند در اختيار دارم. توني بلر بايد محاكمه شوداحمدي‌نژاد ادامه داد: توني بلر بايد محاكمه شود و ايشان از اين اظهارنظرها به دنبال اين هستند كه اختلاف‌نظر ايجاد كنند و اسلحه بفروشند. بلر دست بوش را گرفت و به بهانه اين كه در عراق سلاح كشتار جمعي است به همراه آمريكا به اين كشور حمله كرد و وارد باتلاق شدند و با اين اقدامات‌شان امنيت منطقه را دچار مشكل كرده‌اند. حال اين فرد كه بايد محاكمه شود مي‌آيد و اظهارنظر مي‌كند و اظهارنظر مبنا قرار مي‌گيرد.
روانبخش: مشايي به دنبال رياست جمهوري است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29718
مگر فقط همین یکی است که فعالیت تبلیغاتی برای پست ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می کند؟ در صورتیکه مگر آخوند انگلیسی غارتگر محمد تقی مصباح یزدی جزو مرشد و حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد نبوده است؟ مگر تصویر این پاسدار در کنار رحیم مشائی در دیدار با آحوند متحجر مصباح یزدی بازتاب دا ده نشده است که این دو نفر مشغول قرآن خوانی هستند و یک فاصله ای میان این دو نفرخالی است که گفته شده است جای امام زمان است؟ اکنون نکند که میزان پول های اهدائی به این نوچه و شاگرد آخوند مصباح یزدی کاهش یافته است که چنین دست به تبلیغات منفی علیه ی رحیم مشائی زده است؟!
عضو هيئت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: هنوز برخي مواضع خود را نسبت به جريان فتنه مشخص نكرده‌اند، اما بايد بدانند كه براي تحقق وحدت بايد از فتنه‌گران تبري بجويند.روانبخش در اختيار گذاشتن منشور كوروش آن هم به صورت مجاني به مدت چهارماه در شرايط تحريم كشورمان را قابل تأمل دانست و گفت: دشمنان مي‌خواهند مباحث مهدويت و اسلام‌خواهي را در جامعه كمرنگ سازند، اما مسئولان بايد بسيار مراقب نفوذ دشمنان خارجي و داخلي باشند.وي تأكيد كرد: مردم تا هنگامي كه مسئولان در خط اسلام و انقلاب گام بردارند از آنها حمايت مي‌كنند.عضو هيئت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در پايان با اشاره به سخنان اخير مشايي خاطرنشان كرد: وي همواره به دنبال مطرح شدن اسم خود در نشريات و خبرگزاري‌ها بوده و با كارهايي كه انجام مي‌دهد از هم اكنون به دنبال كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري است، اما ملت ايران به كسي رأي مي‌دهد كه دغدغه اسلام ناب محمدي باشد.
بازخوانی دیدگاه رهبر انقلاب درباره مجلس شورای اسلامی و قانونمندی ؛
مقام معظم رهبری : دولت بايد به قوانين مجلس،‌ يكسره پايبند باشد و از آن تخلف نكند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29473
اثبات آلت دست بودن ولی وقیح اینگونه مشخص و برجسته می شود . زیرا پس از موضع گیری سر بازجو حسین شریعتمداری در یادداشت خود در دروغ نامه ی کیهان علیه پاسدار گماشته احمدی نژاد و کورش زمان نامیدن وی را انگلیسی نامید واین بوی انگلیسی به مشام خبر گزاری دروغ پردازان فارس رسید . سپس علی مطهری خبر از پیگیری طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور در بازار مکاره را داد. اکنون ولی وقیح هم مجبور شده تا اینگونه علیه ی دولت موضع گیری کند .
در
زمينه‌ى روحىِ همه‌ى ما يك ميل به ديكتاتورى وجود دارد؛ اين را بايد سركوب كنيد. همين طور كه عرض كرديم، اين فيلِ مستِ درون را با چكش قانون و دين و تعبد دائماً سر به راه نگه داريم.
عکس / احمدی نژاد برای صندلی های خالی در مقر سازمان ملل در نيويورک سخنرانی ميکند.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22049
جالب است که مدعی طرح مدیریت جهانی کورش بسیجی که در مقابل طرح مدیریت جهانی آمریکاتی است . چون می خواهد ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد بنابراین قبلاً گفته بود که می خواهد این سازمان ملل را منحل و سازمان ملل جدیدی بسازد که در آن نمایند گان آمریکا و انگلیس و اسرائیل وجود نداشته باشد که اکنون نمایندگان از ترس تخریب سازمان حضور ندارند . یاشاید هم بدلیل سخنرانی نورانی شدن بار اول حضورش در سازمان ملل که آنگونه مخ زنی کرده بود که توان بر هم زدن مژه های آن نمایندگانی نبود که سالن سخنرانی را ترک نکرده بودند . گویااینان هنوز در خواب نورانی و در حالت اغماء می باشند. آنگونه که تصاویر نشان می دهد نمی توانند حضور مرئی در سالن سخنرانی سازمان ملل داشته باشند . بد شانسی این مدعی خالی بند این است که در اینجا همچون ایران ساندیس خوران نمی توانند در ابعاد وسیع حضور داشته باشند.
شش سال زندان برای عمادالدین باقی بخاطر مصاحبه با آیت الله منتظری
این فاکت مستند و یک معیارا رزیابی آزادی مخالفین در ایران است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد ر مقابل سئوال خبر نگاران در نیویورک از آن یاد نموده است .
جرس: همزمان با حضورعمادالدین باقی در دادگاه برای رسیدگی به پرونده انجمن دفاع از حقوق زندانیان، وی در پرونده مربوط به مصاحبه با آیت الله منتظری به 6سال زندان محکوم شد. در حال حاضر وی پس از چهار و سال و نیم تحمل حبس، به هفت سال زندان و 5 سال محرومیت از فعالیتهای رسانه ای و مدنی محکوم شده است. به گزارش رسیده به جرس، این مصاحبه پس از درگذشت ایشان در دیماه سال گذشته از بی بی سی پخش شده بود. دادگاه باقی در تاریخ 26مرداد89 در شعبه 26 به ریاست پیرعباسی برگزار شد. باقی در ارتباط با این مصاحبه به تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی برای برهم زدن امنیت کشور محکوم گردیده است. هرچند به گفته وی در دوره بازجویی بیش از نیمی از بازجویی ها در ارتباط با دیدگاهایش پیرامون مجازات اعدام و همکاری هایش با نهادهای حقوق بشری و فعالیت در دفاع از حقوق زندانیان تحقیقات انجام شده است اما اتهامات وارده در خصوص مصاحبه باقی با آیت الله منتظری بود.این حکم در حالی صادر شده است که ماه گذشته شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست صلواتی نیز بابت فعالیت های باقی در انجمن دفاع از حقوق زندانیان او را به یکسال حبس و 5سال محرومیت از فعالیت های رسانه ای و مدنی محکوم کرده است. باقی از اردیبهشت 1379 تاکنون سه بار روانه زندان شده و مجموعا چهارسال و نیم حبس را تحمل کرده است.علاوه بر این باقی امروز 30 شهریور 1389نیز در شعبه 1057 دادگاه عمومی محاکمه دیگری برای اتهام دیگری در پرونده انجمن دفاع از حقوق زندانیان دارد.
نوزده هزار و 583 طرح نيمه‌تمام صنعتي در كشور
اینهم بخشی از عملکرد رژیم قدرت بر تر جهان و صد البته پیام نوروزی نو آوری و شکوفائی اقتصادی رهبر ولی وقیح است که مکمل تور های سفرهای مارا تونی استانی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور ساده زیست که با افتتاح ها و قول های داده اکنون مکمل طرح مدیریت جهانی کورش بسیجی شده است که این چنین گزارش شده ست.
رورنامه فرهيختگان : آمارها خبر از 19 هزار و 583 طرح نيمه‌تمام صنعتي در كشور، سرمايه 505 هزار و 197 ميليارد و 853 ميليون ريالي و اشتغال 682 هزار و 18 نفر مي‌دهند و اينكه استان‌هاي آذربايجان شرقي با دو هزار و 536 طرح داراي بيشترين طرح صنعتي نيمه‌تمام و استان خراسان‌شمالي با 88 طرح صاحب كمترين طرح نيمه‌تمام صنعتي در كشور است. آمارها بيانگر اين است كه استان مازندران در بين استان‌هاي شمالي كشور با هزار و 494 طرح و استان خوزستان در بين استان‌هاي جنوبي با 613 طرح داراي بيشترين تعداد طرح‌ نيمه‌تمام صنعتي با پيشرفت 20 درصدي در كشور است.كاهش سرمايه‌گذاري‌ها و عدم تامين ماشين‌آلات و تجهيزات مهم‌ترين عوامل در ناتمام ماندن طرح‌هاي صنعتي است. مشكلات موجود اقتصادي از عواملي است كه سرمايه‌گذاري را طي امسال و سال گذشته نسبت به سال‌هاي قبل كاهش داده و بر مشكلات موجود بيش از گذشته دامن زده است. علاوه‌بر آن وجود تحريم‌ها و عدم تامين ماشين‌آلات از خارج كشور را نيز بايد به اين مسائل افزود. اين درحالي است كه متاسفانه ماشين‌آلات در سال‌هاي گذشته به دليل كاهش سرمايه‌گذاري خريداري نشد و حال بايد ديد كه در آينده اقتصاد كشور دستخوش چه تغيير و تحولاتي خواهد شد.با اين تفاصيل بايد گفت كاهش سرمايه‌گذاري علت اصلي وجود طرح‌هاي نيمه‌تمام صنعتي است كه امروز تبديل به موضوعي جدي در كشور شده است. اما آنچه هم‌اكنون مطرح مي‌شود، مربوط به عدم تامين ماشين‌آلات و مواد اوليه است. چرا كه پروانه‌ها براي ساخت طرح‌هاي نيمه‌كاره طي سه تا چهار سال گذشته صادر شده است اما به دليل عدم تامين ماشين‌آلات و تامين ماده اوليه از كشورهاي ديگر، پروژه‌ها نيمه‌كاره رها شده و بعضا عمليات اجرايي آنها آغاز نشده است. اين مشكلات باعث شده كارخانه‌ها نتوانند مواد اوليه مورد نياز خود را تامين كنند و براي ادامه و ورود به كار با معضلات جدي‌تري روبه‌رو شوند. علاوه‌بر اين سخت شدن گشايش اعتبارات و تسهيلات مشكل ديگري است كه امروز كارخانه‌ها و توليدكننده‌ها با آن دست به گريبانند.